abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176200785
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

6-8 weken dan krijg je een soort hoorzitting van het UWV. Keuren ze je weer goed dan kun je een rechtszaak aanspannen. Kan 1-2 jaar duren totaal. Dat is niet op te brengen financieel.
Dus geen 100% kans om afgekeurd te worden.
pi_176200794
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dus geen 100% kans om afgekeurd te worden.
Rechtszaak op zeker. Mijn vader heeft er ook 2 jaar over gedaan maar wel zijn gelijk gekregen. Bijna hetzelfde als wat ik heb.,
pi_176200798
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat zeggen ze niet. Ze zeggen op basis van wat we geconstateerd hebben lijkt ons arbeid niet geschikt.
Ik geloof er niks van. Thuis zitten lijkt hun wel geschikt?
pi_176200807
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee. Als jij dingen wil doen in het huishouden maar ze doet zelf alsof ze dat beter kan, ben jij er toch ook een x klaar mee denk ik?
Als ik hele dagen werkeloos thuis zit en mijn vriend werkt, dan zorg ik gewoon dat het huis schoon is.

En genoeg tijd om dat te doen als hij niet thuis is, dan kan hij zich ook niet storen aan mijn aanpak.
pi_176200825
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb dat toen ze hier mee kwam direct ook gezegd. Ja zegt ze dat is mijn fout. Ja oke maar ik zit nu nog wel hier natuurlijk. Zulke dingen kunnen we echt wel uit komen.
Zij vertelde dit dus tegen je in de laatste weken?

Wat ik bedoelde was: jij zat je jaren te ergeren op de manier waarop ze jouw huishoudingpogingen overnam.
Waarom heb je dat OP DAT MOMENT niet besproken? Dan weet zij toch niet dat jij je eraan ergerde?

Arme meid: zij doet onbewust iets wat je irriteert, jij trekt je bek niet open op dat moment en nu zegt ze ook nog dat ZIJ fout zat daarmee..... JIJ had meteen moeten zeggen dat het niet motiverend is als zij jouwklusjes achteraf toch zelf gaat doen.

En ik gok dat er zo nog meer situaties zijn die jullie prima hadden kunnen oplossen toen ze zich voordeden, maar die jij vooral nu zo groot hebt gemaakt dat jullie het nooit meer recht krijgen gepraat.

Typisch wel: op het moment dat zij iets niet (goed) doet of tijdig uitspreekt ligt het aan haar. En op het moment dat jij hetzelfde doet... ligt het ook aan haar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176200827
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Thuis zitten lijkt hun wel geschikt?
Hun zeggen dat arbeid ivm stoornis niet goed is. Omdat ik erg vaak terugvallen heb etc. Eventueel kan het mits het juiste medicijn word gevonden, maar je weet zelf er zijn heel veel medicijnen voor dit soort stoornissen.
pi_176200850
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

6-8 weken dan krijg je een soort hoorzitting van het UWV. Keuren ze je weer goed dan kun je een rechtszaak aanspannen. Kan 1-2 jaar duren totaal. Dat is niet op te brengen financieel.
Weet je dat je heel moeilijk serieus te nemen bent, en ongeloofwaardig wordt als je telkens foute of halve informatie geeft?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176200864
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hun zeggen dat arbeid ivm stoornis niet goed is. Omdat ik erg vaak terugvallen heb etc. Eventueel kan het mits het juiste medicijn word gevonden, maar je weet zelf er zijn heel veel medicijnen voor dit soort stoornissen.
Ik weet niet welke stoornis je hebt. Ik weet wel het een en ander over medicijnen. Maar wat ik zeker weet is dat niks doen eerder voor een terugval zorgt dan werken.
pi_176200903
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik weet niet welke stoornis je hebt. Ik weet wel het een en ander over medicijnen. Maar wat ik zeker weet is dat niks doen eerder voor een terugval zorgt dan werken.
Daarom dat ik dus ook wel bezig was om wat te gaan doen dat is ook wat ik zeg.
pi_176200918
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zij vertelde dit dus tegen je in de laatste weken?

Wat ik bedoelde was: jij zat je jaren te ergeren op de manier waarop ze jouw huishoudingpogingen overnam.
Waarom heb je dat OP DAT MOMENT niet besproken? Dan weet zij toch niet dat jij je eraan ergerde?

Arme meid: zij doet onbewust iets wat je irriteert, jij trekt je bek niet open op dat moment en nu zegt ze ook nog dat ZIJ fout zat daarmee..... JIJ had meteen moeten zeggen dat het niet motiverend is als zij jouwklusjes achteraf toch zelf gaat doen.

En ik gok dat er zo nog meer situaties zijn die jullie prima hadden kunnen oplossen toen ze zich voordeden, maar die jij vooral nu zo groot hebt gemaakt dat jullie het nooit meer recht krijgen gepraat.

Typisch wel: op het moment dat zij iets niet (goed) doet of tijdig uitspreekt ligt het aan haar. En op het moment dat jij hetzelfde doet... ligt het ook aan haar.
Nee we hebben daar uiteraard wel vaker zo eens over gesproken, maar tussendoor hebben we dat beide helemaal verkeerd aangepakt.
pi_176200929
Weet je TS? Als je relatie te redden is dan moet je nog steeds met jezelf aan de slag. Als de relatie over is ook. Pas als jij stopt met smoesjes en leugens en eens eerlijk tegenover jezelf bent dan is er hoop op herstel.
pi_176200942
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Weet je TS? Als je relatie te redden is dan moet je nog steeds met jezelf aan de slag. Als de relatie over is ook. Pas als jij stopt met smoesjes en leugens en eens eerlijk tegenover jezelf bent dan is er hoop op herstel.
Denk dat TS gewoon lekker een paar jaar bij zijn ouders blijft wonen.
pi_176200943
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daarom dat ik dus ook wel bezig was om wat te gaan doen dat is ook wat ik zeg.
Na twee jaar pas, dat is ook wat je zegt.
pi_176200968
quote:
Zeker zo. Maar ik lees nu weer een smoes van haar en het irriteert mij gewoon.

De psycholoog heeft zogenaamd gezegd dat ze dat gesprek van zaterdag af moest blazen want dat zou niet goed zijn en zou ze in een vangrail terecht komen etc. Maar diezelfde dag gaat ze wel met die auto werken. Als je echt rust wil en 300 overuren hebt staan dan neem je VRIJ lijkt mij?
pi_176200986
quote:

[..]

Na twee jaar pas, dat is ook wat je zegt.
Uiteraard. Vriendin wilde ook dat eerst echt eens DUIDELIJK werd wat ik nu mankeerde. Dat wilde ze zelf het eerste jaar.
pi_176200990
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De psycholoog heeft zogenaamd gezegd dat ze dat gesprek van zaterdag af moest blazen want dat zou niet goed zijn en zou ze in een vangrail terecht komen etc. Maar diezelfde dag gaat ze wel met die auto werken. Als je echt rust wil en 300 overuren hebt staan dan neem je VRIJ lijkt mij?
Je kunt je beter concentreren op je eigen smoezen.
pi_176200999
Ik begin steeds meer het beeld te krijgen van iemand die hele dagen op de bank hangt, beetje gamen, netflixen etc. Dan komt vriendin thuis, ziet dat er nauwelijks iets is gedaan, raakt daar wat geirriteerd door. Wil dat hij in godsnaam iets gaat doen, danwel in huis, danwel de deur uit, werken, iets. Maar meneer vindt die 900 Euro gratis geld in de maand wel lekker en blijft lekker in trainingsbroek op de bank hangen :{
A mind with a heart of it's own
pi_176201004
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kunt je beter concentreren op je eigen smoezen.
Dat kan wel zo zijn maar ik moet nu alles maar slikken wat zij zegt begrijp je.
pi_176201005
quote:

[..]

Uiteraard. Vriendin wilde ook dat eerst echt eens DUIDELIJK werd wat ik nu mankeerde. Dat wilde ze zelf het eerste jaar.
Je kunt prima werken en uitzoeken waar je mee worstelt.
pi_176201026
quote:

[..]

Als ik jou was zou ik om te beginnen stoppen met haar "vriendin" te noemen. Dat is ze niet meer.
pi_176201033
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:18 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kunt prima werken en uitzoeken waar je mee worstelt.
Ik werkte ook alleen toen overleed mijn oom (soort tweede vader) terwijl ik aan het werk was. Dat was zo'n klap dat mijn vriendin zelf ook al aangaf misschien is het beter dat we eerst je gezondheid op orde brengen. Het is niet zo dat ik dacht; MOOI even de ziektewet in!
pi_176201035
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar ik moet nu alles maar slikken wat zij zegt begrijp je.
Dat maakt niet uit. Of je het nu slikt of niet, het maakt geen verschil. Wat je zelf doet, daar gaat het om.
pi_176201040
quote:

[..]

Naar haar werk rijden zal geen 100+ kilometer zijn. En wat ze daar aantreft zal een stuk minder stressvol zijn dan wat ze in jouw ouderlijk huis aantreft.

Het gesprek met jou aangaan is een stuk emotioneler dan je werk uitvoeren. Dat je dat niet snapt :D
pi_176201043
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik om te beginnen stoppen met haar "vriendin" te noemen. Dat is ze niet meer.
Nog steeds is ze dat. Draagt onze ring nog etc etc.
pi_176201066
quote:

[..]

Die twee kan je niet met elkaar vergelijken. Het is veel beter voor haar om te werken dan thuis te zitten en te denken aan de relatie die kapot is. Een autoritje van een paar minuten is ook nogal een groot verschil naar iemand toe rijden die 100km verderop woont.
Zeker als het iemand is waar je psychologisch je goed moet voorbereiden. En ook nog eens zijn ouders moet zien. Blegh. Groot gelijk van die psycholoog.
pi_176201067
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Naar haar werk rijden zal geen 100+ kilometer zijn. En wat ze daar aantreft zal een stuk minder stressvol zijn dan wat ze in jouw ouderlijk huis aantreft.

Het gesprek met jou aangaan is een stuk emotioneler dan je werk uitvoeren. Dat je dat niet snapt :D
Dat snap ik natuurlijk wel maar het is dus gewoon laf. Lekker belangrijk hoe lastig dat is. Ik heb ook weleens voor moeilijke keuzes gestaan. Zij wil dit toch?
pi_176201081
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die twee kan je niet met elkaar vergelijken. Het is veel beter voor haar om te werken dan thuis te zitten en te denken aan de relatie die kapot is. Een autoritje van een paar minuten is ook nogal een groot verschil naar iemand toe rijden die 100km verderop woont.
Zeker als het iemand is waar je psychologisch je goed moet voorbereiden. En ook nog eens zijn ouders moet zien. Blegh. Groot gelijk van die psycholoog.
Ouders hoeft niet die stuur ik gewoon weg. Gaan werken = vluchtgedrag. Dat is niet erover nadenken en dergelijke.
pi_176201123
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik werkte ook alleen toen overleed mijn oom (soort tweede vader) terwijl ik aan het werk was. Dat was zo'n klap dat mijn vriendin zelf ook al aangaf misschien is het beter dat we eerst je gezondheid op orde brengen. Het is niet zo dat ik dacht; MOOI even de ziektewet in!
Heel spijtig als het je tweede vader is. Maar er zijn mensen die hun echte vader onverwachts verliezen en na een aantal weken het huishouden weer doen en ook weer aan het werken slagen.
pi_176201134
quote:

[..]

Je vriendin gaf aan dat je beter even niet kon werken? En nu klaagt ze erover dat je niet werkt? TS, je wordt psychologisch mishandeld door je vriendin. Ze ontneemt je de mogelijkheid het huishouden te doen en verwijt je dan dat je niks doet in het huishouden. Ze wil niet dat je appt maar appt zelf de hele tijd. Ze werkt zichzelf de vernieling in en jij moet er naar kijken. Ik zou niet naar haar terug gaan als ik jou was, ze maakt je hele leven stuk.
pi_176201141
quote:

[..]

Nog steeds is ze dat. Draagt onze ring nog etc etc.
Weet je niet, jij hebt haar 5 weken niet gezien.
pi_176201145
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Deckard het volgende:

[..]

Heel spijtig als het je tweede vader is. Maar er zijn mensen die hun echte vader onverwachts verliezen en na een aantal weken het huishouden weer doen en ook weer aan het werken slagen.
Dat kan. Iedereen doet dingen op zijn manier.
pi_176201158
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weet je niet, jij hebt haar 5 weken niet gezien.
Zag haar gisteren nog toen stuurde ze een foto, zie hierboven.
pi_176201169
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je vriendin gaf aan dat je beter even niet kon werken? En nu klaagt ze erover dat je niet werkt? TS, je wordt psychologisch mishandeld door je vriendin. Ze ontneemt je de mogelijkheid het huishouden te doen en verwijt je dan dat je niks doet in het huishouden. Ze wil niet dat je appt maar appt zelf de hele tijd. Ze werkt zichzelf de vernieling in en jij moet er naar kijken. Ik zou niet naar haar terug gaan als ik jou was, ze maakt je hele leven stuk.
Ik denk dat we elkaar onderbewust mishandelen terwijl we dat helemaal niet willen.
pi_176201183
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ouders hoeft niet die stuur ik gewoon weg. Gaan werken = vluchtgedrag. Dat is niet erover nadenken en dergelijke.
Ja dat is ook het doel he. Maar fijn dat je dus ook het verschil tussen beiden nu snapt en dat die reden om niet naar jou toe te gaan wel degelijk hout snijdt. Terwijl het eerst een smoesje was.
pi_176201205
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat we elkaar onderbewust mishandelen terwijl we dat helemaal niet willen.
Ja, en jullie hebben geen geld want zij houdt ook niks over. En ondertussen maar plannen maken om een gezin te stichten. Je hebt totaal geen oog meer voor de realiteit.
pi_176201208
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja dat is ook het doel he. Maar fijn dat je dus ook het verschil tussen beiden nu snapt en dat die reden om niet naar jou toe te gaan wel degelijk hout snijdt. Terwijl het eerst een smoesje was.
Ze zei zelf dat ze goed ging nadenken en dergelijke. Dat betwijfel ik als je 7 dagen per week op je werk zit. Wees gewoon eerlijk tegen mij. Dat probeer ik ook tegen haar te zijn.
pi_176201209
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat snap ik natuurlijk wel maar het is dus gewoon laf. Lekker belangrijk hoe lastig dat is. Ik heb ook weleens voor moeilijke keuzes gestaan. Zij wil dit toch?
Laf? De gedachte dat zij door de stress een ongeluk zou kunnen krijgen raakt jou niet? :o

Ikke..ikke...ikke..

IK heb dat gesprek nu nodig dus zet jij alles maar opzij voor MIJ.
pi_176201225
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan. Iedereen doet dingen op zijn manier.
Iedereen verwerkt het inderdaad op zijn eigen manier. Maar wel vreemd dat het nu nog 2 jaar door dendert en van groot invloed is op je leven.
pi_176201236
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, en jullie hebben geen geld want zij houdt ook niks over. En ondertussen maar plannen maken om een gezin te stichten. Je hebt totaal geen oog meer voor de realiteit.
Dat van gezin heb ik 100 x besproken. Zij wilde dat terwijl ik elke x vroeg weet je het zeker en dergelijke. Nu ze zegt nee ik wil dat niet vanwege geld etc ook dat snap ik volkomen.
pi_176201239
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze goed ging nadenken en dergelijke. Dat betwijfel ik als je 7 dagen per week op je werk zit. Wees gewoon eerlijk tegen mij. Dat probeer ik ook tegen haar te zijn.
Je probeert eerlijk te zijn? Is het moeilijk?
pi_176201240
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zag haar gisteren nog toen stuurde ze een foto, zie hierboven.
Ja een foto. Niet het dagelijks leven.
pi_176201258
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laf? De gedachte dat zij door de stress een ongeluk zou kunnen krijgen raakt jou niet? :o

Ikke..ikke...ikke..

IK heb dat gesprek nu nodig dus zet jij alles maar opzij voor MIJ.
Ongeluk overdrijf niet zo alsjeblieft. Nee niet ikke ikke. Zij BELOOFT mij aantal keer een gesprek.
pi_176201268
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Iedereen verwerkt het inderdaad op zijn eigen manier. Maar wel vreemd dat het nu nog 2 jaar door dendert en van groot invloed is op je leven.
Dat heeft te maken met hetgene ik mankeer.
pi_176201275
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat van gezin heb ik 100 x besproken. Zij wilde dat terwijl ik elke x vroeg weet je het zeker en dergelijke. Nu ze zegt nee ik wil dat niet vanwege geld etc ook dat snap ik volkomen.
Wederom ligt de bal bij haar. Alsof jij er geen zeg in hebt en je maar moet schikken naar wat zij vind. Alles komt door haar.
pi_176201281
God wat hoop ik dat die meid vanavond flink gaat stappen en een leuke gozer tegenkomt die ze verdient ^O^
pi_176201283
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja een foto. Niet het dagelijks leven.
Ja je gaat voor een foto ineens je sieraden aanpassen en dergelijke yo :')
pi_176201294
quote:

[..]

Sommige mensen verdienen hun geld door in loondienst te zijn.
Anderen krijgen hun geld door in de ziektewet te blijven hangen.

Zij neemt haar verantwoordelijkheid naar haar baas en collega’s.

Dat juist jij dat afkeurt... ikke, ikke, ikke...
IK moet weten hoe jij over onze relatie denkt dus laat alles uit handen vallen voor MIJ.

En dat jij denkt dat je 24 uur per dag nodig hebt om over een relatie te peinzen snap ik eigenlijk wel. 15 topics...
Nogmaals: je bent de eerste die er zoveel vol lult. Andere mensen hebben nog een leven en verantwoordelijkheden naast de nare dingen die het leven met zich meebrengt.
pi_176201297
quote:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is voor haar om naar je toe te rijden? Dat het niet om jou te doen is maar om haar gezondheid? Heeft weinig met smoesjes te maken.
Als je het allemaal echt belangrijk genoeg had gevonden hadden jullie allang gepraat.
pi_176201309
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sommige mensen verdienen hun geld door in loondienst te zijn.
Anderen krijgen hun geld door in de ziektewet te blijven hangen.

Zij neemt haar verantwoordelijkheid naar haar baas en collega’s.

Dat juist jij dat afkeurt... ikke, ikke, ikke...
IK moet weten hoe jij over onze relatie denkt dus laat alles uit handen vallen voor MIJ.
300 OVERUREN.
pi_176201334
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is voor haar om naar je toe te rijden? Dat het niet om jou te doen is maar om haar gezondheid? Heeft weinig met smoesjes te maken.
Als je het allemaal echt belangrijk genoeg had gevonden hadden jullie allang gepraat.
Het zijn wel smoesjes en waarom? Eerst zegt ze geef mij 2 weken, we zijn 5 weken verder. Ze zou zaterdag komen, blaast ze ook af etc etc. Dat zijn gewoon smoesjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')