abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176198072
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Too little, too late.

Ik gok dat ze meer dan eens heeft aangegeven dat het niet goed gaat, maar dat je daar gewoon geen acht op hebt geslagen. Nu ben je te laat en is zij er grondig klaar mee. Kut voor je, maar niets aan te doen.
Nee dat heeft ze niet en dat blijf ik ook herhalen. Dat zou ik niet doen als dat niet zo was.
pi_176198112
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat heeft ze niet en dat blijf ik ook herhalen. Dat zou ik niet doen als dat niet zo was.
Zegt weinig komende van jouw kant, als die plaat in het echt net zo dik is als hier blijf ik toch bij mijn gok.
pi_176198149
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zegt weinig komende van jouw kant, als die plaat in het echt net zo dik is als hier blijf ik toch bij mijn gok.
Dan is je gok verkeerd. Ze heeft het niet aangegeven op zeker van niet. 4 weken hiervoor vroegen mijn ouders en haar ouders nog hoe het ging aan haar, alles ging perfect zei ze.
pi_176198154
Als ik haar was ging ik vanavond lekker uit, even tussen het normale volk, lekker ontspannen en gewoon op facebook posten dat je bij familie zit
pi_176198172
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Als ik haar was ging ik vanavond lekker uit, even tussen het normale volk, lekker ontspannen en gewoon op facebook posten dat je bij familie zit
Ze is vanavond op haar werk. Daar is een feest en ze moet werken gewoon.
pi_176198198
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze is vanavond op haar werk. Daar is een feest en ze moet werken gewoon.
Je bent met de minuut enger
pi_176198206
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan is je gok verkeerd. Ze heeft het niet aangegeven op zeker van niet. 4 weken hiervoor vroegen mijn ouders en haar ouders nog hoe het ging aan haar, alles ging perfect zei ze.
pi_176198216
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Je bent met de minuut enger
Huh? Hoezo? Dat weet ik al 4 maanden hoor.
pi_176198232
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Staat toch zeer duidelijk in de OP.
Jammer genoeg in de 10.000 posts er na niet maar wel alles wat je vriendin fout doet
pi_176198253
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jammer genoeg in de 10.000 posts er na niet maar wel alles wat je vriendin fout doet
Is niet waar. Lees maar terug. Geef vaak genoeg aan dat er ook veel bij mij fout zit.
pi_176198276
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:23 schreef AnoniemH het volgende:
En ja ik moet haar beter begrijpen, maar ik zag het gewoon niet aankomen, anders had ik ZELF al hulp gezocht ook met een psycholoog ofzo. Ze zoekt nu zelf hulp dan denk ik; Waarom krijg ik dan niet de kans om ook hulp te zoeken?
Je hebt 5 weken de tijd gehad lijkt mij. En wat is er mis met jezelf volgens jou?
pi_176198286
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is niet waar. Lees maar terug. Geef vaak genoeg aan dat er ook veel bij mij fout zit.
Niet in vergelijking met wat je vriendin allemaal fout doet
pi_176198305
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet in vergelijking met wat je vriendin allemaal fout doet
Is maar net hoe je het leest, want ik heb wel meer fouten gemaakt.
pi_176198317
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je hebt 5 weken de tijd gehad lijkt mij. En wat is er mis met jezelf volgens jou?
Mis als in de relatie bedoel je?
pi_176198362
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is maar net hoe je het leest, want ik heb wel meer fouten gemaakt.
Dus wij lezen het met zijn allen verkeerd?
Kan ook zijn dat jij dingen anders formuleerd dan je zelf denkt
pi_176198373
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus wij lezen het met zijn allen verkeerd?
Kan ook zijn dat jij dingen anders formuleerd dan je zelf denkt
Dat zou ook kunnen ja. Dat gaf ik hierboven ook al aan.
pi_176198381
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mis als in de relatie bedoel je?
Weet ik niet, jij zegt dat je hulp nodig had omdat er volgens jou ook iets mis is met jezelf.
pi_176198416
Heb je je medicatie al geregeld TS?
pi_176198449
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weet ik niet, jij zegt dat je hulp nodig had omdat er volgens jou ook iets mis is met jezelf.
Nou dat ik haar op dit moment dus verkeerd begrijp of niet begrijp. Dat geeft ze zelf ook aan. De psycholoog is hiermee bezig voor mij. Het punt is alleen dat hij ook niet weet wat ze dan wel bedoelt, want dat zegt ze dus weer niet.

Daarnaast huishouden en dergelijke daar heb ik hulp voor, maar dat kan ik nu dus niet laten zien, want ik ben niet thuis. Die punten dat zit wel snor. Dat eerste daar heb ik haar voor nodig als in een gesprek ofzo. Zodat ik ook weet wat ze exact bedoelt.
pi_176198460
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Heb je je medicatie al geregeld TS?
Ja maar helpt niet echt.
pi_176198469
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja maar helpt niet echt.
Joh...
pi_176198479
quote:

[..]

Ja maar helpt niet echt.
Mooi, dan kan je nu aan de slag met de dingen waar je psycholoog je op je donder voor geeft.
pi_176198583
quote:

[..]

Nou dat ik haar op dit moment dus verkeerd begrijp of niet begrijp. Dat geeft ze zelf ook aan. De psycholoog is hiermee bezig voor mij. Het punt is alleen dat hij ook niet weet wat ze dan wel bedoelt, want dat zegt ze dus weer niet.
Maar dat hoeft toch ook niet? Je kent haar 14 jaar dus wat betreft zou je wel een beetje moeten weten wat ze wel of niet waardeerd. Communicatie is vooral belangrijk als je met elkaar nieuwe situaties krijgt voorgelegd. In die tussentijd kan je je alsnog beroepen op oude zaken.

quote:
Daarnaast huishouden en dergelijke daar heb ik hulp voor, maar dat kan ik nu dus niet laten zien, want ik ben niet thuis. Die punten dat zit wel snor. Dat eerste daar heb ik haar voor nodig als in een gesprek ofzo. Zodat ik ook weet wat ze exact bedoelt.
Waarom zou je dat moeten laten zien aan haar? Het gaat er toch om dat jij daar beter van wordt? Voor haar is het mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.
pi_176198594
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mooi, dan kan je nu aan de slag met de dingen waar je psycholoog je op je donder voor geeft.
Ben ik ook zeker van plan maar weet je wat mij gewoon veel verdriet doet? En dat had ik niet verwacht. Kijk we hebben dit beide niet handig aangepakt, prima we zijn mensen, maar zou ze niet een keer denken van; Hij ziet het nu wel en ik heb dit verkeerd aangepakt ook?

Zelf zegt ze zichzelf te haten op dit moment.
pi_176198621
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch ook niet? Je kent haar 14 jaar dus wat betreft zou je wel een beetje moeten weten wat ze wel of niet waardeerd. Communicatie is vooral belangrijk als je met elkaar nieuwe situaties krijgt voorgelegd. In die tussentijd kan je je alsnog beroepen op oude zaken.

[..]

Waarom zou je dat moeten laten zien aan haar? Het gaat er toch om dat jij daar beter van wordt? Voor haar is het mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.
Dit is een nieuwe situatie qua communicatie. Ik weet normaal wel wat ze wil en dergelijke, maar nu weet ik niet wat ze van mij verwacht ofzo. Natuurlijk wil ik het haar laten zien. Je snapt zelf wel waarom denk ik.
pi_176198622
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ben ik ook zeker van plan maar weet je wat mij gewoon veel verdriet doet? En dat had ik niet verwacht. Kijk we hebben dit beide niet handig aangepakt, prima we zijn mensen, maar zou ze niet een keer denken van; Hij ziet het nu wel en ik heb dit verkeerd aangepakt ook?

Zij is niet het probleem. Jullie relatie is niet het probleem. Het probleem zit in je hoofd.
pi_176198640
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zij is niet het probleem. Jullie relatie is niet het probleem. Het probleem zit in je hoofd.
Waarom zegt ze dan overduidelijk dat de relatie nu het probleem is? Snap je die verwarring.
pi_176198661
quote:

[..]

Haar aanpak is misschien niet het beste (niet helemaal netjes naar jou toe) maar snap je wel dat het voor de uitkomst niet uit maakt?
pi_176198664
quote:

[..]

Kun je je voorstellen dat dit niet iets is van de afgelopen vier weken, maar dat ze hier waarschijnlijk al veel langer mee rondloopt?
Het ook heeft proberen te bespreken maar dat er een drastische stap, zoals de relatie verbreken, voor nodig was om jou te laten zien dat jullie elkaar niet begrijpen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176198665
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dan overduidelijk dat de relatie nu het probleem is? Snap je die verwarring.
Het gaat er niet om wat zij zegt. Het gaat om het probleem in je hoofd. Je psycholoog gaf je op je donder. Wat heb je daarmee gedaan?
pi_176198695
Echt als ik dit zo lees ben ik ineens dol gelukkig met mijn ex, dat ging gewoon uit, geen gedoe, hij ging zijn weg, ik ging mijn weg, niet eindeloos getouwtrek met psychologen en zo.
Gewoon het werkt niet meer, nee klopt we gaan. Klaar!
pi_176198718
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen dat dit niet iets is van de afgelopen vier weken, maar dat ze hier waarschijnlijk al veel langer mee rondloopt?
Het ook heeft proberen te bespreken maar dat er een drastische stap, zoals de relatie verbreken, voor nodig was om jou te laten zien dat jullie elkaar niet begrijpen?
Dat ze er langer mee rondloopt is een feit maar nogmaals waarom heeft ze het dan niet laten merken? In Oktober ging alles perfect volgens haar. Ik heb niets niets gemerkt. Ik heb ook gezegd; Laat dit dan een ULTIEME waarschuwing zijn maar over hoeft het niet te zijn. Als zij tegen zichzelf kan zeggen dit is ook mijn fout en het kan vergeven kunnen we verder.
pi_176198723
quote:

[..]

De relatie is tussen jou en haar. Jij bent het probleem en dus is de relatie ook het probleem. Dat is toch geen hogere wiskunde :?
A mind with a heart of it's own
pi_176198738
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De relatie is tussen jou en haar. Jij bent het probleem en dus is de relatie ook het probleem. Dat is toch geen hogere wiskunde :?
Correct. Overigens geld dat andersom ook. Ook ik heb problemen met een paar dingen zoals niks aangeven, opkroppen etc.
pi_176198770
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Correct. Overigens geld dat andersom ook. Ook ik heb problemen met een paar dingen zoals niks aangeven, opkroppen etc.
En dit is precies wat je haar verwijt. Waarom heeft ze eerder niks gezegd? Waarom heb jij dingen niet eerder gezegd?
pi_176198790
quote:

[..]

Nou, van beide kanten werkt het dus niet. Klaar dus. Waarom dan nog allerlei gesprekken die tot niets gaan leiden?
pi_176198796
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:00 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En dit is precies wat je haar verwijt. Waarom heeft ze eerder niks gezegd? Waarom heb jij dingen niet eerder gezegd?
Ik heb het eerder aangegeven en dat loopt ook al 5 jaar ofzo. Dan ren ik toch ook niet weg? Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen maar stokken zoeken om mee te slaan om van iemand af te komen. Althans zo komt het over, in plaats van samen ervoor te knokken. Relatie heb je samen, niet alleen.
pi_176198799
quote:

[..]

Zie jij ‘het’? Hoe merkt zij dat?

Ik zie vooral iemand die veel schuld bij de vriendin legt en niet naar zijn eigen aandeel kan kijken. Wel wat dingetjes kan benoemen in deze reeks maar ook heel veel negeert.
Die blijft hangen in het verleden en verwijten.
Activiteiten van vriendin op social media volgt.
Halfslachtig op zoek is naar werk, wat door deze crisis eindelijk iets sneller gaat.
Contact blijft zoeken en haar niet de kans geeft tot rust te komen.

Dat is wat zij ziet, ook al denk jij vast dat je heel andere dingen doet.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176198812
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nou, van beide kanten werkt het dus niet. Klaar dus. Waarom dan nog allerlei gesprekken die tot niets gaan leiden?
Omdat ik voel ergens diep van binnen dat we nog niet klaar zijn. We waren zowat vader en moeder. We gingen nog kijken voor een koophuis en geregistreerd partnerschap etc, allemaal heel kort geleden.
pi_176198816
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb het eerder aangegeven en dat loopt ook al 5 jaar ofzo. Dan ren ik toch ook niet weg? Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen maar stokken zoeken om mee te slaan om van iemand af te komen. Althans zo komt het over, in plaats van samen ervoor te knokken. Relatie heb je samen, niet alleen.
Je zegt net zelf dat jij ook problemen hebt met dingen niet aangeven. Nu ontken je dat weer?
pi_176198831
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik voel ergens diep van binnen dat we nog niet klaar zijn. We waren zowat vader en moeder. We gingen nog kijken voor een koophuis en geregistreerd partnerschap etc, allemaal heel kort geleden.
Lijkt mij dus iets waar ze op tijd is uitgestapt.
pi_176198840
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Communicatie is ook zeker het probleem. Van mij naar haar en andersom. Ik heb ook al aangegeven dat we daar HULP bij kunnen gebruiken. Zodat we ELKAAR beter leren begrijpen op de situatie die nu gaande is.
Misschien WIL zij die HULP niet meer.
pi_176198856
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zie jij ‘het’? Hoe merkt zij dat?

Ik zie vooral iemand die veel schuld bij de vriendin legt en niet naar zijn eigen aandeel kan kijken. Wel wat dingetjes kan benoemen in deze reeks maar ook heel veel negeert.
Die blijft hangen in het verleden en verwijten.
Activiteiten van vriendin op social media volgt.
Halfslachtig op zoek is naar werk, wat door deze crisis eindelijk iets sneller gaat.
Contact blijft zoeken en haar niet de kans geeft tot rust te komen.

Dat is wat zij ziet, ook al denk jij vast dat je heel andere dingen doet.
Zij merkt dat doordat ik vanaf Augustus en nee niet sinds de crisis al bezig ben met werk. Dat ik niet ben aangenomen, tja dat komt wel goed denk ik. Huishouden was ik mee bezig, was ze ook trots op in Oktober nog etc. Ik heb DIRECT aangegeven dat de grote schuld bij MIJ ligt en niet bij haar. Nu kan ze niks merken want ik ben 100KM verder.

Daarbij is het probleem ook nog eens dat ALS ik hier ga werken en stel het komt goed dat ik dan mijn baan moet opzeggen en daar weer werk moet zoeken. Dan kom ik dus WEER in dezelfde situatie terecht door x aantal maanden geen werk te hebben waarschijnlijk. Terwijl ik er NU een baan kan krijgen waarschijnlijk.
pi_176198870
quote:

[..]

En toen dacht ze na en zag ze ineens hoe het zal zijn om de rest van haar leven aan je vast te zitten, toen was ze ineens zo bang, de rest van haar leven bij een man die geen baan kan houden, niets in huis doet en alleen maar kritiek heeft.
pi_176198873
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien WIL zij die HULP niet meer.
Die hulp heeft ze nooit gewild. 3 jaar geleden ofzo zei ik nog tegen haar misschien is een psych voor jezelf wel prima want je zit niet lekker in je vel etc. Ja dat klopt lieverd maar niet nodig hoor. Tja...
pi_176198888
quote:

[..]

Ja, hardstikke leuk. Nu is ze erachter gekomen dat ze dat dus kennelijk niet wil en dat het klaar is. Kut voor je, maar het is niet anders.
Als ik het zo lees is het godzijdank voor haar net op tijd geklapt.
pi_176198896
quote:

[..]

Dat ze er langer mee rondloopt is een feit maar nogmaals waarom heeft ze het dan niet laten merken? In Oktober ging alles perfect volgens haar. Ik heb niets niets gemerkt. Ik heb ook gezegd; Laat dit dan een ULTIEME waarschuwing zijn maar over hoeft het niet te zijn. Als zij tegen zichzelf kan zeggen dit is ook mijn fout en het kan vergeven kunnen we verder.
*zucht*

Jij houdt vol dat ze niks heeft laten merken. Op basis van wat ik van jou in deze reeks zie is de kans groot dat jij haar signalen nooit hebt opgepikt. Dat de relatiebreuk pas duidelijk genoeg was voor je om erachter te komen dat er iets mis is.

En dat ben je vast met me oneens.

En daar zit je probleem, dat halsstarrig vasthouden aan jouw waarheid.

Jij hoopt dat je vriendin ‘haar fout zal inzien’ en wil zelf best werken aan wat praktische dingen. Maar zult nooit erkennen dat jij wellicht fout zat in het zien van haar signalen. En zolang je dat niet doet zul je haar altijd blijven nadragen dat ze geen signalen gaf. Ook als jullie weer bij elkaar zouden komen.
pi_176198898
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

En toen dacht ze na en zag ze ineens hoe het zal zijn om de rest van haar leven aan je vast te zitten, toen was ze ineens zo bang, de rest van haar leven bij een man die geen baan kan houden, niets in huis doet en alleen maar kritiek heeft.
Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
pi_176198921
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*zucht*

Jij houdt vol dat ze niks heeft laten merken. Op basis van wat ik van jou in deze reeks zie is de kans groot dat jij haar signalen nooit hebt opgepikt. Dat de relatiebreuk pas duidelijk genoeg was voor je om erachter te komen dat er iets mis is.

En dat ben je vast met me oneens.

En daar zit je probleem, dat halsstarrig vasthouden aan jouw waarheid.

Jij hoopt dat je vriendin ‘haar fout zal inzien’ en wil zelf best werken aan wat praktische dingen. Maar zult nooit erkennen dat jij wellicht fout zat in het zien van haar signalen. En zolang je dat niet doet zul je haar altijd blijven nadragen dat ze geen signalen gaf. Ook als jullie weer bij elkaar zouden komen.
Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.
pi_176198932
quote:

[..]

Mag zij van jou voelen dat jullie wél klaar zijn?

Of mag dat pas nadat ze -tegen beter weten in- alles heeft geprobeerd wat jij belangrijk vindt dat ze probeert om de relatie te redden?

Ben jij degene die mag kiezen dat het over is, of heeft zij daar ook een zegje in?
pi_176198935
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
Hoe veel tijd wil je.....
pi_176198945
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.
En daar is de cirkel weer rond
pi_176198946
quote:

[..]

Ze appt dat omdat ze het zag.
Of ze zag uiteindelijk dat ze al tijden aan het trekken was aan een dood paard
pi_176198961
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom kreeg jij dan op je donder van je psycholoog?
pi_176198966
quote:

[..]

Om je koest te houden zodat zij dingen kan uitzoeken of ze het alleen kan redden
pi_176199016
quote:

[..]

Dit is een nieuwe situatie qua communicatie. Ik weet normaal wel wat ze wil en dergelijke, maar nu weet ik niet wat ze van mij verwacht ofzo. Natuurlijk wil ik het haar laten zien. Je snapt zelf wel waarom denk ik.
En niet op de rest reageren.
Wat er al eerder gezegd is, je moet een aantal zaken gewoon voor jezelf doen. Die relatie bestaat al niet meer dus alle energie kan maar beter direct in jezelf worden gestoken.
Als je van jezelf vind dat je wat mankeert en niet omdat zij dat zegt, dan moet je daar iets aan doen. En jezelf zogenaamd bewijzen tegenover haar is dolidioot.

Aan jezelf werken, wie weet kom je dan ooit weer een leuke vrouw tegen.
pi_176199023
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mag zij van jou voelen dat jullie wél klaar zijn?

Of mag dat pas nadat ze -tegen beter weten in- alles heeft geprobeerd wat jij belangrijk vindt dat ze probeert om de relatie te redden?

Ben jij degene die mag kiezen dat het over is, of heeft zij daar ook een zegje in?
Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.
pi_176199037
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe veel tijd wil je.....
Dat werkgever voor iemand anders kiest om welke reden dan ook is mijn fout? Oke.
pi_176199056
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat werkgever voor iemand anders kiest om welke reden dan ook is mijn fout? Oke.
Nee, dat niet. Maar er is wel iets waar je psycholoog je op je donder voor geeft. Wat is dat?
pi_176199146
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als je altijd de fout buiten jezelf zoekt heb je vast een heel fijn leven.
Kan me wel voorstellen dat het voor een vriendin een stuk minder leuk is om mee te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')