Haal hem weg dan!quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme John, er hoort geen punt achter een titel.
Gek normaal gaat het wel deze keer mag het niet zo wezen, schoonvader is zojuist overleden die is verlost van wat nog komen mag, vergeef het mij.quote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef Leandra het volgende:
En die spatie achter de img tag helpt ook niet...
Er een link van maken ook niet.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gek normaal gaat het wel deze keer mag het niet zo wezen, schoonvader is zojuist overleden die is verlost van wat nog komen mag, vergeef het mij.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gek normaal gaat het wel deze keer mag het niet zo wezen, schoonvader is zojuist overleden die is verlost van wat nog komen mag, vergeef het mij.
[..]
Gecondoleerd john. Heel naar, en al helemaal in deze tijd van het jaar. Veel sterkte.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sterkte John.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sterkte John.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat mag hier. Sterkte daar!quote:Op zondag 31 december 2017 02:46 schreef john2406 het volgende:
Alleen bij deze dank, en van vrouwtje, laten (we) het er niet meer over hebben!
Stomme boer wat ik ben waarom schreef ik het ook.
Sterkte.quote:Op zondag 31 december 2017 02:46 schreef john2406 het volgende:
Alleen bij deze dank, en van vrouwtje, laten (we) het er niet meer over hebben!
Stomme boer wat ik ben waarom schreef ik het ook.
Ik las iets over 14 graden in Limburg tijdens Oudjaar?quote:Op zondag 31 december 2017 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En de warmste 31 december ooit gemeten
Dat hoorde ik ook. Maar kerst vorig jaar was nog een paar graden warmer natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 10:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik las iets over 14 graden in Limburg tijdens Oudjaar?
Dat was stiekem wel heel lekker tijdens de kerstwandeling.quote:Op zondag 31 december 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Maar kerst vorig jaar was nog een paar graden warmer natuurlijk.
Snap ook niet waarom ze die troll zo tolereren.quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Mooie tyfuszooi wordt er gemaakt van feedback.
Lekker! Mijn familie in zuid-Afrika bakken ieder jaar zelf nog oliebollen. Moet er niet aan denken want het is daar hoog zomerquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat wordt 'm niet hier. Straks wel zelf appelbeignets maken dan maar voor vrienden die hier vanavond zijn.
Oei.quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker! Mijn familie in zuid-Afrika bakken ieder jaar zelf nog oliebollen. Moet er niet aan denken want het is daar hoog zomer
Mods met verkansie.quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon niet koud als je buiten bent. Het waait wel als de tyfus, dus dat betekent ongetwijfeld een hoop kapotgeschoten ogen vandaag.quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei.
Dat moet je toch niet willen in die warmte?Alhoewel, het is in NL nu ook 10+ toch?
Helaas, dat is het enige nadeel van het land ontvluchten met de jaarwisseling, geen oliebollenquote:
De meesten zijn toch gare oliesponzen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas, dat is het enige nadeel van het land ontvluchten met de jaarwisseling, geen oliebollen
Of taaie, melige broodballen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De meesten zijn toch gare oliesponzen.
Tsja, linksen hè.quote:Op zondag 31 december 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zowel Hexa als Bob hier vanochtend toch voorbij zien komen
Alt-linksquote:
Ik haal mijn oliebollen bij de #2 van Nederland als ik thuis ben dus dat valt wel meequote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De meesten zijn toch gare oliesponzen.
Lekker #viesdik dus?quote:Op zondag 31 december 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik haal mijn oliebollen bij de #2 van Nederland als ik thuis ben dus dat valt wel mee
Ach, je moet er wat voor over hebben, ik kan gelukkig oliebollen krijgen vanaf november, lol
Altijd leuk om de gefrustreerde FvD'ertjes in actie te zienquote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Ze zijn ook allemaal zo boos en gefrustreerd. Geen enkele vrolijkerd tussen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd leuk om de gefrustreerde FvD'ertjes in actie te zien
Voornamelijk posts van 99.999 echter.quote:Op zondag 31 december 2017 12:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Er zijn ook al 100 delen in die FvD-reeks hè. In een maand of negen?
Tja, dat lijkt een vereiste te zijn van FvD supporter status.quote:Op zondag 31 december 2017 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal zo boos en gefrustreerd. Geen enkele vrolijkerd tussen.
Dat, en gewoon niet zo slim.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt een vereiste te zijn van FvD supporter status.
Volgens mij trekt de FvD een hoop hogeropgeleiden aan.quote:Op zondag 31 december 2017 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en gewoon niet zo slim.
Vooral types met een bijzonder laag EQ.quote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij trekt de FvD een hoop hogeropgeleiden aan.
Juristen en hbo’ers.quote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoogopgeleid en niet zo slim gaan dus blijkbaar goed samen. Maar dat wisten we al uit het verleden, Hitler had ook grote aanhang onder hoogopgeleiden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pol Pot onder masochistische hoogopgeleiden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoogopgeleid en niet zo slim gaan dus blijkbaar goed samen. Maar dat wisten we al uit het verleden, Hitler had ook grote aanhang onder hoogopgeleiden.
Nice, ik had helaas geen tijd voor de bonusawards.quote:Op zondag 31 december 2017 12:21 schreef 99.999 het volgende:
Heb mijn nominaties ook maar gedaan. Waren best veel te verdelen prijzen
Nice.quote:
Zijn er topics buiten de SC dan?quote:Op zondag 31 december 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken die hele Xa1nogwat niet, maar zal er eens op letten.
Dat is juist het leukste. Sla dan gewoon een paar algemene overquote:Op zondag 31 december 2017 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nice, ik had helaas geen tijd voor de bonusawards.
De kinderhand is snel gevuld. Dan lijkt het met een paar dozijn juristen in de gelederen al heel wat.quote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ian Miles Cheong, gefrustreerde internetmaagd pur sangquote:
Ongemakkelijk om te zien wel zeg, moest even schudden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:55 schreef skysherrif het volgende:
Tering, hebben jullie dat ongeluk van Freek Vonk al gezien nu die beelden er zijn.
Neil Young?quote:Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dit nummer is zo verdomd prachtig
(old man)
Jaaaquote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Neil Young?
Want die is inderdaad erg mooi.
Is vooral onvermoeibaar in NWS allerlei PVV-adepten terecht aan het wijzen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken die hele Xa1nogwat niet, maar zal er eens op letten.
Als je die open wond ziet op het einde, ja....quote:Op zondag 31 december 2017 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongemakkelijk om te zien wel zeg, moest even schudden.
Ook mooi om te zien hoe Nuis de boel op de rit heeft gekregen. Een paar jaar terug waren er nog wel verhalen over Orie die Nuis uit de kroeg moest vissen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
Net trouwens schaatsten teruggekeken, heb er wel een persoonlijke sportheld bij.
Wat kan die Kjeld Nuis verdomd hard schaatsen zeg en ook een prachtige kerel. Koen Verweij ook trouwens.
Had mijn inspiratie stiekem van iemand anders maar hij is wel fanatiekquote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is vooral onvermoeibaar in NWS allerlei PVV-adepten terecht aan het wijzen.
Ja, prachtig interview van zijn kant na afloop, mede daarom fan. Heerlijk nuchtere vent.quote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien hoe Nuis de boel op de rit heeft gekregen. Een paar jaar terug waren er nog wel verhalen over Orie die Nuis uit de kroeg moest vissen,
Die esmee visser was ook wel schattig trouwens haha. Dat was echt een geval, nog niet beseffen dat je naar de spelen gaat.quote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien hoe Nuis de boel op de rit heeft gekregen. Een paar jaar terug waren er nog wel verhalen over Orie die Nuis uit de kroeg moest vissen.
Dat gaat mooi worden op de OS. Joeskov en een paar Noren erbij en het gevecht kan beginnen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, prachtig interview van zijn kant na afloop, mede daarom fan. Heerlijk nuchtere vent.
Prachtig inderdaad, mooi ook dat ze met een ploegmaat kan gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die esmee visser was ook wel schattig trouwens haha. Dat was echt een geval, nog niet beseffen dat je naar de spelen gaat.
Dat zie je toch in het filmpje of niet?quote:Op zondag 31 december 2017 13:06 schreef Tem het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook tussen haaien zwemmen
3500 euro uitgeven op Oudejaarsdag mag toch niet moeilijk zijnquote:Op zondag 31 december 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
Ben nu bezig met voor mijn clubje financieel het jaar op te maken. Dat komt op pakweg ¤ 3.500 toch preciezer dan bij de tonnen op het werk
1 persoon in zijn uppie voor zich alleen?quote:Op zondag 31 december 2017 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
3500 euro uitgeven op Oudejaarsdag mag toch niet moeilijk zijn
Ik ben penningmeester bij een dispuut. Krijg af en toe vragen over posten van ¤2,50 die mensen verklaard willen zien.quote:Op zondag 31 december 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
Ben nu bezig met voor mijn clubje financieel het jaar op te maken. Dat komt op pakweg ¤ 3.500 toch preciezer dan bij de tonnen op het werk
Haha, gaat om alle uitgaven over het jaar. Veel bonnetjes van de Action e.d.quote:Op zondag 31 december 2017 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
3500 euro uitgeven op Oudejaarsdag mag toch niet moeilijk zijn
Wel enorm kut voor Krol trouwens, hij stond boven Blokhuijsen en Roest in de matrix.quote:Op zondag 31 december 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die esmee visser was ook wel schattig trouwens haha. Dat was echt een geval, nog niet beseffen dat je naar de spelen gaat.
Ja ik had blok thuisgelaten en bergsma 5km laten schaatsen tbh.quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel enorm kut voor Krol trouwens, hij stond boven Blokhuijsen en Roest in de matrix.
Hier gaat dat gelukkig meestal redelijk soepel en op vertrouwen. Heb ook lang niet alle bonnetjes meer. Onderdeel van dat bedrag is ook het zomerkamp, dan staat mijn hoofd echt ook totaal niet naar het bijhouden van die onzin. Dan is het echt achteraf reconstrueren maar ik kwam op ¤ 2,38 na oid uitquote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben penningmeester bij een dispuut. Krijg af en toe vragen over posten van ¤2,50 die mensen verklaard willen zien.
Is dan natuurlijk al lang naar mijn Zwitserse bankrekening gesluisd.
Ik ook. Met Roest, De Vries en eventueel Bergsma kan je ook goed scoren op de TP.quote:Op zondag 31 december 2017 13:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik had blok thuisgelaten en bergsma 5km laten schaatsen tbh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |