Haal hem weg dan!quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme John, er hoort geen punt achter een titel.
Gek normaal gaat het wel deze keer mag het niet zo wezen, schoonvader is zojuist overleden die is verlost van wat nog komen mag, vergeef het mij.quote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef Leandra het volgende:
En die spatie achter de img tag helpt ook niet...
Er een link van maken ook niet.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gek normaal gaat het wel deze keer mag het niet zo wezen, schoonvader is zojuist overleden die is verlost van wat nog komen mag, vergeef het mij.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gek normaal gaat het wel deze keer mag het niet zo wezen, schoonvader is zojuist overleden die is verlost van wat nog komen mag, vergeef het mij.
[..]
Gecondoleerd john. Heel naar, en al helemaal in deze tijd van het jaar. Veel sterkte.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sterkte John.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sterkte John.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat mag hier. Sterkte daar!quote:Op zondag 31 december 2017 02:46 schreef john2406 het volgende:
Alleen bij deze dank, en van vrouwtje, laten (we) het er niet meer over hebben!
Stomme boer wat ik ben waarom schreef ik het ook.
Sterkte.quote:Op zondag 31 december 2017 02:46 schreef john2406 het volgende:
Alleen bij deze dank, en van vrouwtje, laten (we) het er niet meer over hebben!
Stomme boer wat ik ben waarom schreef ik het ook.
Ik las iets over 14 graden in Limburg tijdens Oudjaar?quote:Op zondag 31 december 2017 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En de warmste 31 december ooit gemeten
Dat hoorde ik ook. Maar kerst vorig jaar was nog een paar graden warmer natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 10:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik las iets over 14 graden in Limburg tijdens Oudjaar?
Dat was stiekem wel heel lekker tijdens de kerstwandeling.quote:Op zondag 31 december 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Maar kerst vorig jaar was nog een paar graden warmer natuurlijk.
Snap ook niet waarom ze die troll zo tolereren.quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Mooie tyfuszooi wordt er gemaakt van feedback.
Lekker! Mijn familie in zuid-Afrika bakken ieder jaar zelf nog oliebollen. Moet er niet aan denken want het is daar hoog zomerquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat wordt 'm niet hier. Straks wel zelf appelbeignets maken dan maar voor vrienden die hier vanavond zijn.
Oei.quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker! Mijn familie in zuid-Afrika bakken ieder jaar zelf nog oliebollen. Moet er niet aan denken want het is daar hoog zomer
Mods met verkansie.quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon niet koud als je buiten bent. Het waait wel als de tyfus, dus dat betekent ongetwijfeld een hoop kapotgeschoten ogen vandaag.quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei.
Dat moet je toch niet willen in die warmte?Alhoewel, het is in NL nu ook 10+ toch?
Helaas, dat is het enige nadeel van het land ontvluchten met de jaarwisseling, geen oliebollenquote:
De meesten zijn toch gare oliesponzen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas, dat is het enige nadeel van het land ontvluchten met de jaarwisseling, geen oliebollen
Of taaie, melige broodballen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De meesten zijn toch gare oliesponzen.
Tsja, linksen hè.quote:Op zondag 31 december 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zowel Hexa als Bob hier vanochtend toch voorbij zien komen
Alt-linksquote:
Ik haal mijn oliebollen bij de #2 van Nederland als ik thuis ben dus dat valt wel meequote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De meesten zijn toch gare oliesponzen.
Lekker #viesdik dus?quote:Op zondag 31 december 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik haal mijn oliebollen bij de #2 van Nederland als ik thuis ben dus dat valt wel mee
Ach, je moet er wat voor over hebben, ik kan gelukkig oliebollen krijgen vanaf november, lol
Altijd leuk om de gefrustreerde FvD'ertjes in actie te zienquote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Tem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |