Mensen hebben meer dan ooit behoefte aan gemeenschapszin.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
50 topics in een dag
Hoe kan het zoveel sneller gaan dan vorig jaar terwijl de rest van FOK leegloopt?
Is half Engelsquote:
En terecht met al die meuk die dan voorbij gaat komen.quote:
Klopt, even door kloonscan gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen hebben meer dan ooit behoefte aan gemeenschapszin.
Willie had gelijk en wij luisteren naar Willie!
De vrouw spreektquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat geval...als je 2018 nog een beetje leuk in wil
Jij hebt al meer dan 3 topics volgespamtquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik zit redelijk veel te spammen maar ik geloof ook weer niet dat dat alleen door mij komt
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef alopio het volgende:
Ik zit hier gewoon in mijn eentje in te haken, arm om een lamp en gaan
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, even door kloonscan gehaald.BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |