Ja geen ideequote:
Rammstein vind ik juist prima te verstaan in tegenstelling tot... Nou ja dit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik geloof dat ik Duitse muziek nog minder vind dan Nederlandse.
Het enige Duitstalige nummer dat ik ooit in mijn top 100 heb gezet was van Rammstein, en dat versta je amper.
OscarKnuffelkont.quote:
ja, vaag inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
50 topics in een dag
Hoe kan het zoveel sneller gaan dan vorig jaar terwijl de rest van FOK leegloopt?
Je hebt goeie smaak, mien jongquote:
Geef ik weinig kans als ik met een kegel tot Maastricht slaap terwijl zij de hapjes aan het maken is.quote:
echt belachelijk gewoon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt schroeien voor gevorderden. 50 topics
geen idee, maar het is hier echt drukker dan andere jaren om 1 of andere reden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
50 topics in een dag
Hoe kan het zoveel sneller gaan dan vorig jaar terwijl de rest van FOK leegloopt?
Der Kommissar, duhh.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Bugno het volgende:
[..]
Geef ik weinig kans als ik met een kegel tot Maastricht slaap terwijl zij de hapjes aan het maken is.
Als ze het maar latenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is een edit van 'maar' 16,5 minuten, staat op een compilatiealbum van Pink Floyd.
Harder dan je hebben kanquote:
Bijna.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cielke heeft Sleeër. bijna iets om de wekker voor te zetten
Ja ik zit redelijk veel te spammen maar ik geloof ook weer niet dat dat alleen door mij komtquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
50 topics in een dag
In dat geval...als je 2018 nog een beetje leuk in wilquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Bugno het volgende:
[..]
Geef ik weinig kans als ik met een kegel tot Maastricht slaap terwijl zij de hapjes aan het maken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |