Awoman dusquote:
Is dit een variant op Paay of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uccie gaat dus Iwanius drinken?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moet je, om professioneel darter te mogen zijn, lelijk en #viesdik zijn?
Nee hoor. Dat wordt je vanzelf als je eenmaal in dat circuit zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet alleen, je moet ook een IQ van maximaal 85 hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hij maakt journalistiek niet kapot, integendeel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trump maakt de journalistiek kapot en bombardeert twitter tot nieuwsbron, waar geen journaille aan te pas hoeft te komen
Er zijn al een hoop mensen die geen traditionele nieuwsbronnen meer volgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies en als dat gemeengoed wordt, is dat erg slecht nieuws.
Dan heb ik alle kwaliteiten alquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
paracetamol is your friend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik probeer trouwens heel hard om niet ziek te worden op het moment, maar ik heb het gevoel alsof ik op 't randje zit. Morgen wil ik gewoon naar een oud&nieuw feestje.
Iemand nog tips?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ga naar Roosendaal, net over de grens heb je een mega groothandel met heel veel bier. Je winkels met een kratje en vullen maar. De meest vage bieren hebben ze er
Een begrip in de regio die groothandel. Te lang al niet geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ga naar Roosendaal, net over de grens heb je een mega groothandel met heel veel bier. Je winkels met een kratje en vullen maar. De meest vage bieren hebben ze er
Mijn hele leven is tegenstrijdig. Met minder zoet doel ik op Bock etc. Mijn lievelingsblond is van La Trappe, wat net minder zoet is. Droog bedoel ik zuurbitter afdronkje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Droog is meer een wijnterm dan een bierterm, weet dus niet helemaal hoe ik dat moet beoordelen. Blond zit vaak wat meer in de hoek van zoet, dus komt een beetje tegenstrijdig op me over.
Waar denk je dat ze dat darten geleerd hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou zeker niet...dan ga ik zelf wel als non het klooster in om bier te brouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dit een variant op Paay of hoe moet ik dit zien?
Happy hours, golden showers zong Shirley ooit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dit een variant op Paay of hoe moet ik dit zien?
ZUUURRRRquote:
Ik heb dat veel gedronken in Nijmegen bij Samson. Jaren alles afgezocht en nergens kunnen vinden. Kom ik het een paar weken geleden tegen bij de Lidl of all places.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Twan is de lijst voor de komende uurtjes aan het doorkijkenHij interesseert zich voor de lijst!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |