Trump maakt de journalistiek kapot en bombardeert twitter tot nieuwsbron, waar geen journaille aan te pas hoeft te komenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, instrumenten als Twitter en Facebook worden veelvuldig misbruikt voor dat soort zaken, helemaal mee eens. Het is er niet makkelijker op geworden, dat is zeker zo. Zo'n idioot als Trump helpt daar helaas ook aan mee.
Ja ja ja, maar gewoon voor het idee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
10 maar? Ik heb het gevoel dat we met meer zijn.
We hadden hier afgelopen september voor het eerst een bierfestival, schitterend, ook eindelijk eens zijn bier geproeft, kon me wel bekorenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tommie Sjef is een god.
Wat hij doet is best uniek voor Nederlandse begrippen.Kerel is inderdaad immens populair. Ik wil ook bijna standaard al zijn spul hebben.
Ken je Bush? Redelijk onbekend volgens mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ken een hoop, zoek wat obscuurs. De geijkte bierpakketbieren ken ik wel.
Ga naar Roosendaal, net over de grens heb je een mega groothandel met heel veel bier. Je winkels met een kratje en vullen maar. De meest vage bieren hebben ze erquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ken een hoop, zoek wat obscuurs. De geijkte bierpakketbieren ken ik wel.
Voelt als 20 voor mijquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
10 maar? Ik heb het gevoel dat we met meer zijn.
quote:
Nee! Schrijft op.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ken je Bush? Redelijk onbekend volgens mij.
Dikke plaat man. Wel wat vaak gedraaidquote:
Droog is meer een wijnterm dan een bierterm, weet dus niet helemaal hoe ik dat moet beoordelen. Blond zit vaak wat meer in de hoek van zoet, dus komt een beetje tegenstrijdig op me over.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hou niet van zoet, laatste tijd meer Blond, of flink droog.
Godver...hij valt nu pasquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar gewoon voor het idee.
precies en als dat gemeengoed wordt, is dat erg slecht nieuws.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trump maakt de journalistiek kapot en bombardeert twitter tot nieuwsbron, waar geen journaille aan te pas hoeft te komen
Best snel voor een kriekquote:
Ja lach maar...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uccie gaat dus Iwanius drinken?
Beetje zout.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uccie gaat dus Iwanius drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |