Waardoor precies?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, er zijn weinig mensen zo af als jij nu bent.
dat dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Probleem is dat je dit niet meer mag uiten in de policore samenleving en dan komt het er allemaal uit zodra men anoniem is.
Meeste critici zijn redelijk genuanceerd hoor
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gulpener hoef ik nu nooit meer..
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gulpener hoef ik nu nooit meer..
Niet dat ik er kom, maar ik denk dat er weinig andere fora zijn, waar UTO zo grondig gevolgd wordt.quote:
Over roken gesproken, ik moet eens kijken wanneer ik tijd heb om weer eens mijn longen aan te tastenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets wat bij 272 Me And Bobby McGee Janis Joplin past.
Lekker rokerig
Legendarisch topic welquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Tis een 12yo Arran Cask Strength batch 6 geworden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker rokerig
Snap wat de bedoeling is, maar ik vind het juist daarom zo saai.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je snapt hem niet vrees ik. Dat is soort van het punt. Geeft niet.
F1 is wel echt heel druk. Verder is FOK! inderdaad nergens meer echt leading in denk ik maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. Ja met sommige TV programmas (Utopia sowieso)quote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker rokerig
Mja, waar jij dus op reageerde. Ging allemaal helemaal mis hier in dit postgeweld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waardoor precies?Ik heb meerdere muzikale fouten begaan hier afgelopen dagen.
Lekker stoppen vanaf 1 januari hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over roken gesproken, ik moet eens kijken wanneer ik tijd heb om weer eens mijn longen aan te tasten
bijna weer reclame, nog 1 nummer hiernaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over roken gesproken, ik moet eens kijken wanneer ik tijd heb om weer eens mijn longen aan te tasten
Cheersquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis een 12yo Arran Cask Strength batch 6 geworden.
Ik had het even puur over persoonlijke interesses, anders had ik ook het treinentopic wel kunnen benoemen denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet dat ik er kom, maar ik denk dat er weinig andere fora zijn, waar UTO zo grondig gevolgd wordt.
Oh ken ik niet! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Mijn stem is naar Does your Mother know uitgegaan. Ook een beetje a-typisch Abba omdat een van de mannen (die over het algemeen zonder baard) de leadvocals heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |