Heeft al net zulke goeie oren als Philquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph net: wat staat Phil Collins er vaak in.
Uhm, schat, dit is niet ome Phil
De leeftijd begint z'n tol te eisen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Phillywood?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heeft ooit rond kerst op 1 gestaan en wordt sindsdien voor kerst top 50's enzo als kerstplaat beschouwd.quote:
Symphquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al 22 jaar hetzelfde dekseltjequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje, als ik even cliché mag doen
Nou de clip helpt ook wel een beetje hequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit heeft ooit rond kerst op 1 gestaan en wordt sindsdien voor kerst top 50's enzo als kerstplaat beschouwd.
Ik blijf wachten op mijn potje dan wel dekseltje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje, als ik even cliché mag doen
Maar het is het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit heeft ooit rond kerst op 1 gestaan en wordt sindsdien voor kerst top 50's enzo als kerstplaat beschouwd.
dit snijdt me net zo hard door de zielquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft al net zulke goeie oren als Phil
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat het bij die 22 jaar blijft?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb al 22 jaar hetzelfde dekseltje
Het zou fijn zijn als dat zo blijft![]()
Ik moet mijn potje nog zoekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb al 22 jaar hetzelfde dekseltje
Het zou fijn zijn als dat zo blijft![]()
Als je alleen potten zoekt is je kans van slagen klein.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet mijn potje nog zoeken
Bij deze hoop op nog vele jaren met je menneke
Bij dit nummer zal ik het door de vingers zien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Ferdo het volgende:
Als de zang is begonnen hou je je mond, Gijs.
Ik vermoed dat mijn schroefdraad stuk is....quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat het bij die 22 jaar blijft?
Ze ketsen allemaal af?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn schroefdraad stuk is....
Ik hoop het ook. Het is hopen op een beter 2018. Het komt vast goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Of te kort, net zoals bij die slimme gasmetersquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik heb je lief, 4 jaargetijden lang!quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
Doet vingers in oren
LALALALALALALALALALALAAAA
Ik lees wel als het klaar is he
LALALALALLALALALAAA
ja dat dan weer welquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch het lijflied van elke FOK!ker naar FOK! toe, toch?
Jaquote:
Dat is zinloos als sommige mensen naar de gewone radio, anderen naar de internetradio, en nog weer anderen naar de stream of Cultura24 luisteren/kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
Doet vingers in oren
LALALALALALALALALALALAAAA
Ik lees wel als het klaar is he
LALALALALLALALALAAA
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of te kort, net zoals bij die slimme gasmeters
Om plaats te maken voor een echte dj.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Over een kwartier is Gijs eindelijk weer opgetyfd
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik heb je lief, 4 jaargetijden lang!
Zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb je lief, ik heb je lief
WAT MOET IK ZONDER JOU?
Zolang de sax maar goed isquote:
Ken t wel. t ene moment vind ik t jammer, t andere moment denk ik: ach ik heb nog lang zat en vind ik t heerlijk om niet met een ander rekening te hoeven houdenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jadrama drama...maar ach ik heb het verder leuk hoor.
zit er hier geen leuke muziekliefhebber ofzo voor je bij?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met gemak!quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Minimaal 215 topics!
Oude record is 214
Die gaan we wel halen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Minimaal 215 topics!
Oude record is 214
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Durf je er eindelijk voor uit te komen Lexie
Dat record was nog met Frits die alle topics zelf volspamdequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Minimaal 215 topics!
Oude record is 214
Nee, hoewel ik jullie wel lief vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch het lijflied van elke FOK!ker naar FOK! toe, toch?
Idd 200 is alweer bijna volquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef Kyran het volgende:
Die 214 halen we vandaag nog met gemak
Welke SOA heb jij dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook wel willen zoenen met mijn pindakaas mondje.
ik vindtquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik jullie wel lief vindt
Ik moet nog een date plannen, met een leuk blond meisje, wie weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het is hopen op een beter 2018. Het komt vast goed![]()
Jouw potje komt vast vanzelf wel
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zit er hier geen leuke muziekliefhebber ofzo voor je bij?
Peaceman, werk aan de winkel!
Ik weet net een boterham pindakaas joh.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke SOA heb jij dan?
Precies!!!quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang de sax maar goed is
Er vroeg pas iemand aan mij wat ik nou echt zocht in een man...ik zei "stockholm syndroom".quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ken t wel. t ene moment vind ik t jammer, t andere moment denk ik: ach ik heb nog lang zat en vind ik t heerlijk om niet met een ander rekening te hoeven houden
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet nog een date plannen, met een leuk blond meisje, wie weet
Hoewel ik mijn Annemiek crush wel moet verbergen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
Er vroeg pas iemand aan mij wat ik nou echt zocht in een man...ik zei "stockholm syndroom".
Snapte hij niet...ja dan wordt het ook nooit iets
Godzijdank, ben helemaal klaar met die dikke kwal. Nu hazes nog.quote:
Dus je wilt ontvoerd worden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
Er vroeg pas iemand aan mij wat ik nou echt zocht in een man...ik zei "stockholm syndroom".
Haha, dan mag je inderdaad nooit zijn Muze wordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
Geniaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies!!!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |