Heeft al net zulke goeie oren als Philquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph net: wat staat Phil Collins er vaak in.
Uhm, schat, dit is niet ome Phil
De leeftijd begint z'n tol te eisen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Phillywood?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heeft ooit rond kerst op 1 gestaan en wordt sindsdien voor kerst top 50's enzo als kerstplaat beschouwd.quote:
Symphquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al 22 jaar hetzelfde dekseltjequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje, als ik even cliché mag doen
Nou de clip helpt ook wel een beetje hequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit heeft ooit rond kerst op 1 gestaan en wordt sindsdien voor kerst top 50's enzo als kerstplaat beschouwd.
Ik blijf wachten op mijn potje dan wel dekseltje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje, als ik even cliché mag doen
Maar het is het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit heeft ooit rond kerst op 1 gestaan en wordt sindsdien voor kerst top 50's enzo als kerstplaat beschouwd.
dit snijdt me net zo hard door de zielquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft al net zulke goeie oren als Phil
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat het bij die 22 jaar blijft?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb al 22 jaar hetzelfde dekseltje
Het zou fijn zijn als dat zo blijft![]()
Ik moet mijn potje nog zoekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb al 22 jaar hetzelfde dekseltje
Het zou fijn zijn als dat zo blijft![]()
Als je alleen potten zoekt is je kans van slagen klein.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet mijn potje nog zoeken
Bij deze hoop op nog vele jaren met je menneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |