Las dat ook, zou me niet verbazen als ze dat expres dedenquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Staying Alive!
Schijnbaar moet reanimeren op de maat van dit nummer. Geen grapje.
Klopt:)quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Staying Alive!
Schijnbaar moet reanimeren op de maat van dit nummer. Geen grapje.
Op koers voor een recordquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal topics:
2016: 214
2015: 205
2014: 190
2013: 218
2012: 135
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dit staat natuurlijk ook veel te laag.
Een garage kopen? Een echte of speelgoed?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef asco het volgende:
Jaaa, van mijn lijstje. Op de achterbank van de Renault 5 van mijn ouders hoorde ik dir voor het eerst en we gingen een garage kopen.![]()
![]()
Die matige drummer ook toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef Uccie het volgende:
Barry is overigens geridderd las ik vanochtend.
Dis ipv naar de garage om een auto te kopen gingen jullie met de auto een garage kopen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef asco het volgende:
Jaaa, van mijn lijstje. Op de achterbank van de Renault 5 van mijn ouders hoorde ik dir voor het eerst en we gingen een garage kopen.![]()
![]()
Dus Robin Gibb als enige niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef Uccie het volgende:
Barry is overigens geridderd las ik vanochtend.
Dinsdag weer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de rest van het jaar niet meer werken
Ja die ook...best knap voor iemand die altijd mis slaat...vraag je je toch af wat Camiel zou hebben gekregen als ie brit was geweest.quote:
Rofl.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die ook...best knap voor iemand die altijd mis slaat...vraag je je toch af wat Camiel zou hebben gekregen als ie brit was geweest.
Ken je Whole Lotta Helter Skelter?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Er is btw een mashup van Stayin Alive en Brick In the wall, moeten jullie echt opzoeken, het mixt goed!
Neequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je Whole Lotta Helter Skelter?
Ja, zou posthumus wel moeten vind ik.quote:
quote:
Prima voetballer, wordt wel veel te vaak over gepraat in de media. Laat hem lekker een paar maandjes spelen en zien of ie het kan opbrengen.quote:
beste post van de reeks!quote:
Ja idd, komt uit een dorp hier vlakbij toevalligquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prima voetballer, wordt wel veel te vaak over gepraat in de media. Laat hem lekker een paar maandjes spelen en zien of ie het kan opbrengen.
Op elk potje past een dekseltje, als ik even cliché mag doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |