Wie is Karina, is er een gifje van haar voor de duiding?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom kijkt Karina dan?
Load em up.
lingerie kopen voor je vriendinquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe kunnen we deze les toepassen in de dagelijkse praktijk?
Dan ga je ervan uit dat ik een vriendin hebquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lingerie kopen voor je vriendin
Misschien toch wat minder bier drinkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Tag op deze manier wil je de topics niet volbaggeren wel classy blijven.
klaasquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat er mensen zijn die reageren op klaas....
En net zo verbaasd dat hij nog op computer mag na 22.00 in zijn instelling.
Hahahquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klaas is intrinsiek een goede jongen, maar hij moet niet gaan praten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste analist vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Goed gesproken Vincent God,.kan je beter dan darten
neequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ik een vriendin heb
twitter:MvG180 twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:42:48Hope you all enjoyed that. Always have great games with Raymond and did again tonight. He pushed me all the way. Ve… https://t.co/Yikq5CZgJc reageer retweet
Ja, nog steeds wel.quote:
Klaas vind Toornstra de beste Feyenoorder, lul heeft er geen kaas gegeten johquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klaas is intrinsiek een goede jongen, maar hij moet niet gaan praten.
Soort van lelijke versie van een walk-on girl zeg maar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klaas is intrinsiek een goede jongen, maar hij moet niet gaan praten.
Ik vaar blind op jequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Gary gaat de seniele opa wippen.
Voorspelspel ben ik nog uitgegaan van een brakke rug, verdommequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Net zoals het net klaar was met MvGquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Je slagingspercentage is aan het kelderen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dagjesdarter.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
die anderson kan er ook geen reet van he
Dit hele toernooi is iedereen omgekocht om Fill te laten winnen.....quote:
Geen stoma hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Gvd alweer pissen door bier
morgenmiddag maar beetje zuipen, beetje stelenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Geen middagpartijen meer. Boeeeeeeee.
Paay heeft nog wel een gaatje over.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:48 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Gvd alweer pissen door bier
Vind die gast met bril wel een talentquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beste analist vanheb ik gehoord
Vanaf 16:00 gaan we schaatsen, heren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
morgenmiddag maar beetje zuipen, beetje stelen
gele tanden genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paay heeft nog wel een gaatje over.
lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paay heeft nog wel een gaatje over.
Ron MeulenkampGodquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Vind die gast met bril wel een talent
Hier wordt Lewis echt niet bang van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Anderson wordt compleet weggescoord.
GENOT
Die heeft nu wel spijt dat hij hieraan begonnen is. Die gaat zich ernstig bezatten met Raya straksquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Anderson wordt compleet weggescoord.
GENOT
Zag nog een docu over die gast, dat z'n kinderen worden gepest om zijn debiele filmpjequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is en schedel met vel eromheen
106 gem en 80 procent nee manquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hier wordt Lewis echt niet bang van.
Vrees 2 flop halve finales.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hier wordt Lewis echt niet bang van.
Die ja, nee hoeft idd nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ron MeulenkampGod
MVG, Jelle en van Peer hoeven van mij niet aan te schuiven.
MvG-Cross heeft prima potentie, Cross heeft ook geen enkele druk meerquote:
Op zijn oude dag nog zoveel beter. Echt knapquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft nu wel spijt dat hij hieraan begonnen is. Die gaat zich ernstig bezatten met Raya straks
Raya zit lekker te emo eten nu en cola zero natuurlijk erbij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft nu wel spijt dat hij hieraan begonnen is. Die gaat zich ernstig bezatten met Raya straks
Ja, dat heet normaal gebruikelijk gedrag in die kringenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zag nog een docu over die gast, dat z'n kinderen worden gepest om zijn debiele filmpje
Brabanders zijn achterlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zag nog een docu over die gast, dat z'n kinderen worden gepest om zijn debiele filmpje
De jonge Taylor is al een tijdje terug, heb je wat gemist misschien?quote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doorlopen met een infectie.
Komt uut Broabant.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Als taylor de finale haalt zal dat genoeg zeggen over deze sport
Is deze zondag zeker niet hequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de foto's.
[ afbeelding ]
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:54:05This will hurt for a while but I gave it all I got. @MvG180 is such a great Champion and I hope he goes on to win it !! I will be back next year because I will never give up !! Thank you to all my sponsors and fans for the support ! reageer retweet
is het nieuwe seizoen al wol wat? nog niks van gezienquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de foto's.
[ afbeelding ]
1e was matig. Tweede was beter. Met Frank en Diekstra als gasten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
is het nieuwe seizoen al wol wat? nog niks van gezien
Wow Raya stopt nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Grifte het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:54:05This will hurt for a while but I gave it all I got. @MvG180 is such a great Champion and I hope he goes on to win it !! I will be back next year because I will never give up !! Thank you to all my sponsors and fans for the support ! reageer retweet
God.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Grifte het volgende:
Heb ik de poll toch weer netjes ingevuldquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Grifte het volgende:
Heeft z'n manager dit geschreven of zo. Klinkt niet als RayBarquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Grifte het volgende:
Dan kijk ik m zulf ook wolquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1e was matig. Tweede was beter. Met Frank en Diekstra als gasten.
Hoe klinkt Raybar dan wel na een verlies?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heeft z'n manager dit geschreven of zo. Klinkt niet als RayBar
De I of de A?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dan moet je je vingers uit het stopcontact halen.
Lees:quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Grifte het volgende:
Als B100quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe klinkt Raybar dan wel na een verlies?
De sportbillies bakken niks klaar bij het darten...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze gasten zouden gewoon is naar een sportschool moeten gaan dan zou het nivo nog hoger kunnen worden....
Ga jij is neejdurlans leeruhquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze gasten zouden gewoon is naar een sportschool moeten gaan dan zou het nivo nog hoger kunnen worden....
Vinsant heeft wel een basis gelegd voor andere dartersquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De sportbillies bakken niks klaar bij het darten...
Dan heb ik niet over trainen met gewichten of dergelijkequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De sportbillies bakken niks klaar bij het darten...
Vooropgezet plan van Barrygodquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ach ja.... hoeveel mazzel kan je hebben..... Simpele loting.... Alle toppers eruit.... in Q/F een geblesseerde Gerrie.... en in de H/F J. Lewis....![]()
Robert Wagner, Gerwyn Price...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vinsant heeft wel een basis gelegd voor andere darters
Dit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is niet te zien dat dit 101 gemiddeld is
zeiken over de loting slaat nergens op. hij won de matchplay ff door achtereenvolgens barney mvg lewis en wright aan het spit te rijgen he. of vergeten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ach ja.... hoeveel mazzel kan je hebben..... Simpele loting.... Alle toppers eruit.... in Q/F een geblesseerde Gerrie.... en in de H/F J. Lewis....![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooropgezet plan van Barrygod
Nee zo ver is het hier nog niet. Ik kan eigenlijk best een week of twee insneeuwen nou ik er zo over denkquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Bier is op.
Jack daniels tijd
Ik doelde op jouw weddenschap in vbl, waar je een maand niet meer zou posten als je die zou verliezen. Nadat je die verloor vond je ineens dat je je er niet aan hoefde te houden en negeer je iedereen die er iets van zegt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie bedoel je
jij kent taylor niet zo goed
ik ken hem goed
taylor is een smerige leugenaar
een man die een moord kan plegen als je zijn dartspijltjes zou jatten
We komen er allemaal aanquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo ver is het hier nog niet. Ik kan eigenlijk best een week of twee insneeuwen nou ik er zo over denkBehalve die 12 dozen ovensnacks van eerst heb ik ook nog genoeg tapas, nootjes en zoutjes in huis. En 4 kratten bier ( 2 Grolsch 2 Brand), zat wijn, whiskey, wodka, likeurtjes. Pff
Barry Hearn staat nu lootboxes en microtransactions toe in het dartsspel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef BB-King het volgende:
Taylor cheat.
Hoe kan een oude man op het randje van zijn pensioen nog zo goed gooien?
Wrijt ok nie. Mvg ook nie. Wat is ditquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:04 schreef hafcfan het volgende:
Ando had ook gewoon geen topvorm. Beetje makkelijk om alleen de rug de schuld te geven
Is dit de Matchplay?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef bechirti het volgende:
[..]
zeiken over de loting slaat nergens op. hij won de matchplay ff door achtereenvolgens barney mvg lewis en wright aan het spit te rijgen he. of vergeten?
U kunt nu een triple kopen TINGDINGDINGDINGDINGquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barry Hearn staat nu lootboxes en microtransactions toe in het dartsspel.
Of nodig een vriend uit op Feesboek tegen betaling voor de dubbel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
U kunt nu een triple kopen TINGDINGDINGDINGDING
Is dit dan ook niet die kerel die heel VBL eigenlijk van de bovenste ring van de Kuip wil gooien?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik doelde op jouw weddenschap in vbl, waar je een maand niet meer zou posten als je die zou verliezen. Nadat je die verloor vond je ineens dat je je er niet aan hoefde te houden en negeer je iedereen die er iets van zegt.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is dit dan ook niet die kerel die heel VBL eigenlijk van de bovenste ring van de Kuip wil gooien?
En het gedrag wordt nog aangemoedigd ook door de mods.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is dit dan ook niet die kerel die heel VBL eigenlijk van de bovenste ring van de Kuip wil gooien?
van gerwen gaat last hebben van zijn voet in de finalequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Zogenaamd zijn rug,pure matchfixing dit
Teleurgesteld maar Michael was beter en hij komt volgend jaar weer terug. Zoiets.quote:
Wildcard invoeren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Hoe moet Hearn dit omdraaien in 2018?
Mag lekker terug naar zijn droomvrouwtje en kleinkinderen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Teleurgesteld maar Michael was beter en hij komt volgend jaar weer terug. Zoiets.
Dat zou heerlijk zijn jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
hopelijk nog een setje voor gary voorspellinggenototototot
meer van dat ie gewoon iedereen eraf kan schroeien. bijna alle toppers hebben makkelijk schema gehad tot kwartfinalequote:
Aids WKquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
vanmiddag al om 4 uur klaar ofzo. nu ook weer kut met peren
marketplace.co.ukquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef TjjWester het volgende:
Zoudn die mensen serieus geintresseerd zijn in het kladje van de schrijver, zonder handtekening?
Er zit een kwart zuchtje zweet vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef TjjWester het volgende:
Zoudn die mensen serieus geintresseerd zijn in het kladje van de schrijver, zonder handtekening?
Integendeel..... Nog even wat veren in de reet van Fill steken.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou mooi zijn wanneer Scholten die hele desk onder kotst
En daarna komt er 3 kilo rundergehakt retour bij VvdV.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou mooi zijn wanneer Scholten die hele desk onder kotst
Vandaag tenminste nog twee top potten gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft wel een klein puntje. 1e ronde was genot, maar daarna valt het toch wel tegen.
20 euro die DVD-speler is eerlijk hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga nog even door de 70k posts heen schroeien. We doen het darters lepelspel ik begin:
Kist
Uiteindelijk een makje dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lewis ook in de halve finale.... Je verwacht het niet....
Ik twee meloenen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
als anderson dit alsnog wint dan post ik een schildpad
Schrijverspapier, door phil taylor in het publiek gegooid, geen handtekening.quote:
Dan waren ze bi.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag tenminste nog twee top potten gehad.
TaylorAIDSGODVERDOMMERAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga nog even door de 70k posts heen schroeien. We doen het darters lepelspel ik begin:
Kist
Omdat het gewoon zo is. Hoeren WK.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit een aids WK noemen?
Ik zit alquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal overstappen op de JLew hypetrain
Dit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Een skippybal van varkens gehaktquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
En daarna komt er 3 kilo rundergehakt retour bij VvdV.
Taylor geeft mij geen andere keuze.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon het publiek in keilen, zo ver mogelijk wegquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Szura het volgende:
Hopelijk flikkert Gary straks dat bord zelf al van het podium
Eensch.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is. Hoeren WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |