Ik wacht met spanning afquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja zoveel
de tijd zal het leren
Duh.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja klopt, nu pas Anderson de set.
Vorige set was voor Taylor
Dankquote:
Moeten ze wel even vertellen dat hij live isquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef BB-King het volgende:
Misschien kan Wayne Mardle de nieuwe Johan Derksen worden?
Heeft wel chemie met Wilfred.
We gaan de 180 halequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Nog 6 topics en een beetje jongens
GET HYPED
Daar gaat VI niet over. Is politiek praatprogramma voor mannenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Kinker op met je VI
Voetbal boeit me niet
op naar de honderdentachtigigigigigquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Nog 6 topics en een beetje jongens
GET HYPED
Zit er denk ik niet in, maar wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
We gaan de 180 hale
Op de linkerbaan
Waarom kijkt Karina dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar gaat VI niet over. Is politiek praatprogramma voor mannen
Ik sluit niet uit dat Marcel binnenkort Jinek of Matthijs van Nieuwkerk overneemt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef BB-King het volgende:
Misschien kan Wayne Mardle de nieuwe Johan Derksen worden?
Heeft wel chemie met Wilfred.
Ik moer toegeven, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar gaat VI niet over. Is politiek praatprogramma voor mannen
Ik heb ook nog met albert einstein samengewerkt aan een projectquote:
Max23 gaat nu een gifje postenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom kijkt Karina dan?
Load em up.
En Flodderquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Dat VI Jaaroverzicht. Alleen BeanGod is herhalingwaardig.
Vaag verhaalquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Co had ruzie ja. Roland heeft met niemand ruzie.
Is dat een vrouw dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom kijkt Karina dan?
Load em up.
Hoe kunnen we deze les toepassen in de dagelijkse praktijk?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog met albert einstein samengewerkt aan een project
hij zei ooit is tegen mij "spanning is wat ons in leven houdt"
Ik heb hem toen gelijk gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |