Er zit een kwart zuchtje zweet vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef TjjWester het volgende:
Zoudn die mensen serieus geintresseerd zijn in het kladje van de schrijver, zonder handtekening?
Integendeel..... Nog even wat veren in de reet van Fill steken.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou mooi zijn wanneer Scholten die hele desk onder kotst
En daarna komt er 3 kilo rundergehakt retour bij VvdV.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou mooi zijn wanneer Scholten die hele desk onder kotst
Vandaag tenminste nog twee top potten gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft wel een klein puntje. 1e ronde was genot, maar daarna valt het toch wel tegen.
20 euro die DVD-speler is eerlijk hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga nog even door de 70k posts heen schroeien. We doen het darters lepelspel ik begin:
Kist
Uiteindelijk een makje dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lewis ook in de halve finale.... Je verwacht het niet....
Ik twee meloenen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
als anderson dit alsnog wint dan post ik een schildpad
Schrijverspapier, door phil taylor in het publiek gegooid, geen handtekening.quote:
Dan waren ze bi.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag tenminste nog twee top potten gehad.
TaylorAIDSGODVERDOMMERAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga nog even door de 70k posts heen schroeien. We doen het darters lepelspel ik begin:
Kist
Omdat het gewoon zo is. Hoeren WK.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit een aids WK noemen?
Ik zit alquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal overstappen op de JLew hypetrain
Dit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Een skippybal van varkens gehaktquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
En daarna komt er 3 kilo rundergehakt retour bij VvdV.
Taylor geeft mij geen andere keuze.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon het publiek in keilen, zo ver mogelijk wegquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:16 schreef Szura het volgende:
Hopelijk flikkert Gary straks dat bord zelf al van het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |