Dan denken ze dat je een baby bent. Dèdè...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je dan keihard The The roepen?
Ik stuur meestal een appjequote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je werkt bij de tijdsmeldingen van 002?
Ja, begin vind ik niks, maar die solo is wel een genot jaquote:Op donderdag 28 december 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
Einde is dan weer wel top 500 waardig.
Nou, vanaf het midden al ergens, eigenlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
Einde is dan weer wel top 500 waardig.
Wat was dan 008?quote:
die pianosolo had nog wel 5 minuten door mogen gaanquote:Op donderdag 28 december 2017 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij duurt gelukkig niet zo heel lang
Ik wilde het oldscool doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stuur meestal een appje
Nathan de producer heeft me al een keer gebeld toen ik klaagde via de app, dus ze nemen me wel serieus
Dat is Gimme Shelterquote:
Ik vind alle drie die nog komen wel lekkerquote:Op donderdag 28 december 2017 15:41 schreef peaceman het volgende:
maar ja de beste van het uur (Na Japan) komt nog.
Hey, je leeft.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
Oeh straks ook een geweldig nummer van Chicago !Lekker gestegen ook
![]()
If you leave me now?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
chicagoquote:Op donderdag 28 december 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind alle drie die nog komen wel lekker
Ah hun enige goedequote:Op donderdag 28 december 2017 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Wacht maar tot Worn Down Piano komtquote:Op donderdag 28 december 2017 15:43 schreef D. het volgende:
Misschien de piano maar weer eens afstoffen
wat een wonderlijke lijst is dat zeg!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit even naar de oude Evergreen top 1000's op hitsallertijden te kijken... kwam ik dit tegen:
http://www.hitsallertijde(...)5-31okt_4nov2011.htm
Absoluut geen manipulatie
Nou, leven wil ik niet noemen maar ja, ik ben weer aanwezigquote:
Feelin' Stronger Everydayquote:
Ja goeie zaak! Helaas staan ze er verder alleen in met de bekende ballads.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Hard To say I'm Sorry vind ik ook echt mooi, vorig jaar nog op gestemd maar toen waren ze uit de lijst gegaanquote:
Ik heb me er dit jaar best mee vermaakt, vijf jaar geleden was die lijst zo mierzoet dat zelfs DDM er meteen ziek van zou wordenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een wonderlijke lijst is dat zeg!
Is me iets te veel kitschquote:Op donderdag 28 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wacht maar tot Worn Down Piano komt
heb je het verloop gezien van bijv. nr 999. Bizar!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me er dit jaar best mee vermaakt, vijf jaar geleden was die lijst zo mierzoet dat zelfs DDM er meteen ziek van zou worden
Cee Klassieker en Mex Klassieker, het moet niet gekker worden hequote:Op donderdag 28 december 2017 15:45 schreef Cee het volgende:
Zit nu in de auto, net thuis aangekomen, bij te komen van loeihard She’s a rainbow door de speakers.Moest bijna janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |