Nou, leven wil ik niet noemen maar ja, ik ben weer aanwezigquote:
Feelin' Stronger Everydayquote:
Ja goeie zaak! Helaas staan ze er verder alleen in met de bekende ballads.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
Oeh straks ook een geweldig nummer van Chicago !Lekker gestegen ook
![]()
Hard To say I'm Sorry vind ik ook echt mooi, vorig jaar nog op gestemd maar toen waren ze uit de lijst gegaanquote:
Ik heb me er dit jaar best mee vermaakt, vijf jaar geleden was die lijst zo mierzoet dat zelfs DDM er meteen ziek van zou wordenquote:Op donderdag 28 december 2017 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een wonderlijke lijst is dat zeg!
Is me iets te veel kitschquote:Op donderdag 28 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wacht maar tot Worn Down Piano komt
heb je het verloop gezien van bijv. nr 999. Bizar!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me er dit jaar best mee vermaakt, vijf jaar geleden was die lijst zo mierzoet dat zelfs DDM er meteen ziek van zou worden
Cee Klassieker en Mex Klassieker, het moet niet gekker worden hequote:Op donderdag 28 december 2017 15:45 schreef Cee het volgende:
Zit nu in de auto, net thuis aangekomen, bij te komen van loeihard She’s a rainbow door de speakers.Moest bijna janken
Ja, die waren ze effe vergeten en hadden ze er nog even achteraan geplakt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je het verloop gezien van bijv. nr 999. Bizar!
Ik houd ervanquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:45 schreef Cee het volgende:
Zit nu in de auto, net thuis aangekomen, bij te komen van loeihard She’s a rainbow door de speakers.Moest bijna janken
daarvoor op 11.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die waren ze effe vergeten en hadden ze er nog even achteraan geplakt.
Die is ook lekkerquote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
End has a start vind ik leuker.
Eerste 3 albums zijn te pruimen ja, daarna was t matigquote:Op donderdag 28 december 2017 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toen Editors nog enigszins fatsoenlijk was.
Duh, zit die Ron Stoeltie daar niet tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarvoor op 11.![]()
Nee dat daar manipulatie een dingetje is, lijkt me duidelijk.
En ik had er nog op gestemdquote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I'm with you maatje. Eindelijk een medestander
Zonde inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 albums zijn te pruimen ja, daarna was t matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |