Zo rolladen wij.quote:Op zondag 24 december 2017 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Cee en Uccie zijn elkaar's vlees aan het marineren. Verder niets bijzonders.
en een huwelijk, en weinig stampnummersquote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
![]()
Afgelopen 2 dagen heel weinig kunnen volgen. Praat me ff bij...
Ik wist niet of we dit niveau al bereikt hadden.quote:
Je struikelt erover dus houden zoquote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet of we dit niveau al bereikt hadden.
Het geld is al binnen, dus hij kan in principe nu al gewoon stoppen met rennen?quote:Gert-Jan Wassink is een topsporter en marathonloper uit de buurt van Apeldoorn. Hij krijgt ¤4400,- gedoneerd om zoveel mogelijk kilometers op een loopband te rennen. Dat kan natuurlijk het beste vanuit het Glazen Huis
Ik doe dan wel de "meen je niet? Zo lang al???" Verbazing.quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Cee het volgende:
Even de verplichte dagelijkse 2Pac-is-al-20-jaar-dood-post, hebben we dat gehad.
FiPohunterquote:
Ja echt waar en Elvis is ook al 100 jaar dood.quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik doe dan wel de "meen je niet? Zo lang al???" Verbazing.
Dan wil ik wel 10%quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Cee het volgende:
Oh ik zie de TT nu![]()
Als Paskal Jacobsen dit leest heeft ie meteen een titel voor de volgende cd.
Of een idee voor een nachtelijk kookprogramma op 24 kitchenquote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Cee het volgende:
Oh ik zie de TT nu![]()
quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Cee het volgende:
Oh ik zie de TT nu![]()
quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja echt waar en Elvis is ook al 100 jaar dood.
UI met klokkenspel.quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet of we dit niveau al bereikt hadden.
Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen.quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Cee het volgende:
Oh ik zie de TT nu![]()
Ik HUILquote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
UI met klokkenspel.
[ afbeelding ]
Tevens nieuwe titel BLØF-album.
"Marineer je met liefde" - BLØFquote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Cee het volgende:
Oh ik zie de TT nu![]()
Dat klinkt ronduit ranzigquote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een idee voor een nachtelijk kookprogramma op 24 kitchen
Hou. Op.quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen.
Ziet er een beetje vies uit.quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
UI met klokkenspel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sprekend ook gewoon.quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
UI met klokkenspel.
[ afbeelding ]
Echt niet. Hij is op een eiland gespot. Er zijn beelden van. 2 pac leeft ook.quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja echt waar en Elvis is ook al 100 jaar dood.
Hij is 15 jaar geleden opgestaan bedoel je.quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Cee het volgende:
Even de verplichte dagelijkse 2Pac-is-al-20-jaar-dood-post, hebben we dat gehad.
Odd.quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt niet. Hij is op een eiland gespot. Er zijn beelden van. 2 pac leeft ook.
Mijn klokkenspel is wel heel erg on display.quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
UI met klokkenspel.
[ afbeelding ]
Ik zeg Hou. Op.quote:Op zondag 24 december 2017 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
UI met klokkenspel.
[ afbeelding ]
Kan je dan ook live inbellen voor tips?quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we allemaal heel blij mee.quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is Rapper Sjors nog langs geweest?
Helaas wel.quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is Rapper Sjors nog langs geweest?
Ja en om door te geven dat ze iets meer naar links moeten.quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan je dan ook live inbellen voor tips?
En vooral goed bedruipenquote:Op zondag 24 december 2017 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en om door te geven dat ze iets meer naar links moeten.
Mij spottenquote:Op zondag 24 december 2017 00:42 schreef alopio het volgende:
Zo ben ik weer nog wat gemist afgelopen uren?
quote:
Heeft de rest je niet gespot dan? Je kan ook niks aan ze overlaten hier hequote:Op zondag 24 december 2017 00:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mij spotten
Maar kan nog want sta nog vooraan. Maar zonder sjaal. Die hangt op hek.
Jammer, stuk vermaak gemist. YEAH!quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we allemaal heel blij mee.
Nou. Klaar.quote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Ik wil Hestia nog spotten en dan ga ik slapen.
met kalkoenquote:
Het was eerste kerstdag, 2017quote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Verdomme. Ik lees in de sms-balk 'Kraantje flappie' en moet daar zelfs om lachen.
Wauw.quote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Verdomme. Ik lees in de sms-balk 'Kraantje flappie' en moet daar zelfs om lachen.
Ja iddquote:Op zondag 24 december 2017 00:46 schreef I. het volgende:
Die gast lult me toch een partij uit z'n nek met z'n psychologie..
Hij heeft gewoon twee kaarten die aan elkaar plakken, enige wat 'ie hoeft te doen is de rode kruis kaart onderop de stapel te houden en z'n hartenvrouw er bovenop te leggen zodat 't 1 kaart lijkt. Ze kleven dan mooi aan elkaar vast, niks geen psychologie, gewoon een beetje vingervlugheid.
Hou op man, ik moet aan het zuurstofquote:
Zou toch zweren dat ik kraantje Flappie net nog had gezien...quote:
Kraantje Tjappiequote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Nu mag hij nog los...straks mag je niet meer in schuurtje.quote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik kraantje Flappie net nog had gezien...
Baantje Rappiequote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef I. het volgende:
[..]
Kraantje Tjappie
Haantje Krappie
Baantje Rappie
Traantje Pappie
Maantje Nappie
Ze staat met iemand naast haar te praten..quote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef Cee het volgende:
Ja ik zag een grijze sjaal en een klein meisje! Was ze dat?
quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu mag hij nog los...straks mag je niet meer in schuurtje.
Maar ik had het podium toch goed dichtgedaan...quote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik kraantje Flappie net nog had gezien...
That's what she said...quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Cee het volgende:
Supermassive black hole, kom er maar in met die Kermit.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Cee het volgende:
Supermassive black hole, kom er maar in met die Kermit.
Jawel staat in vorige topic gifje en foto. Maar heb zelf betere gekregen via app. Maar kan niet uploaden hier.quote:Op zondag 24 december 2017 00:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Heeft de rest je niet gespot dan? Je kan ook niks aan ze overlaten hier he
quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Een liedje van Muse over de kont van Angelique, laat dat Sylvana maar niet horen
BLØF:quote:
Vriendin van me had nog nooit van hem gehoord dus toen ik zijn naam een keer noemde vroeg ze 'huh wie, clowntje pappie?'quote:
Nou!quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb begrepen dat Hestia inmiddels daar op het plein woont?
Die zat al helemaal te hyperventileren toen Typhoon Angelique gisteren z'n homegirl noemde. Typhoon is zo goed als blank.quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Een liedje van Muse over de kont van Angelique, laat dat Sylvana maar niet horen
quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin van me had nog nooit van hem gehoord dus toen ik zijn naam een keer noemde vroeg ze 'huh wie, clowntje pappie?'
Neeeeeequote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
Kermit na z'n goatsemomentje:
[ afbeelding ]
Pappie en Adriaanquote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin van me had nog nooit van hem gehoord dus toen ik zijn naam een keer noemde vroeg ze 'huh wie, clowntje pappie?'
Iedere keer als ik denk dat er weer zuurstof naar mijn hersenen gaat, post iemand een plaatjequote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Fanmail in de brievenbusquote:Op zondag 24 december 2017 00:51 schreef houdjemond het volgende:
Je gaat niet zwaaien naar Angelique Hestia
quote:
Echt ik heb dunne muren en ik vrees dat mijn buurman nu denkt dat ik een depressieve huilbui heb.quote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
Olijven zullen nooit meer het zelfde zijn voor je na deze post:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Gelukkig hield ik al niet echt van olijven.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 24 december 2017 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iedere keer als ik denk dat er weer zuurstof naar mijn hersenen gaat, post iemand een plaatje
Je ziet z'n kikkerballetjes er ook een beetje verdwaald onder gedrukt zitten.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Vriend ligt hier nog te slapen dus ik probeer niet te lachen.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ik heb dunne muren en ik vrees dat mijn buurman nu denkt dat ik een depressieve huilbui heb.
Ik wilde zeggen, ik heb meestal zwarte olijven....maar dan plakt iemand daar straks het hoofd van Sylvana opquote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb meestal zwarte olijven....maar dan plakt iemand daar straks het hoofd van Sylvana op
Breng ze nog even op ideeënquote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb meestal zwarte olijven....maar dan plakt iemand daar straks het hoofd van Sylvana op
[..]
Ik zit hier gewoon in m'n eentje keihard te lachenquote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat je.quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:
[..]
GHB lost alles op. Las ik ergens.quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vriend ligt hier nog te slapen dus ik probeer niet te lachen.
Niet te doen.
Nee die arme schat moest om 3 uur zijn bed uit.quote:
Dat probeerde mijn werkgever ook bij mij, ik heb bedankt.quote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die arme schat moest om 3 uur zijn bed uit.
Kale man.quote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef Cee het volgende:
Laat in godsnaams iets saais gebeuren dat ik naar bed kan.
Om jou achter Fok vandaan te trekken?quote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die arme schat moest om 3 uur zijn bed uit.
Nou niet alles hoor...er is namelijk niet genoeg GHB in de wereld om over Donald Trump te willen gaan.quote:
Er wordt net een tuinkabouter bezorgdquote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef Cee het volgende:
Laat in godsnaams iets saais gebeuren dat ik naar bed kan.
Hahaha neequote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Om jou achter Fok vandaan te trekken?
Broer van Paskal.quote:
Ben ik nou de enige die niet vlogt?quote:Op zondag 24 december 2017 00:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ex Rugbyspeler, Ex presentator en tegenwoordig YouTube LifeStyle vlogger
Zozo goed op de hoogtequote:Op zondag 24 december 2017 00:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck, te moeilijk voor mijn paintskills.quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ze gehaat... JayJay trok gelukkig nog bij toen ie bij Bertie terecht kwamquote:Op zondag 24 december 2017 00:56 schreef Cee het volgende:
[..]
JayJay en Kraantje bij Expeditie Robinson vorig jaar
Vandaar dat ik hem niet ken...quote:Op zondag 24 december 2017 00:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
GHB zou Donald Trump op kunnen lossen.quote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou niet alles hoor...er is namelijk niet genoeg GHB in de wereld om over Donald Trump te willen gaan.
Zie het als een uitdagingquote:Op zondag 24 december 2017 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fuck, te moeilijk voor mijn paintskills.
Zo9 had ik het niet bekeken...ik dacht alleen maar, dat zou ik willen vergeten.quote:Op zondag 24 december 2017 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
GHB zou Donald Trump op kunnen lossen.
Nee, en ik voel me deze week heel oud en heel out of touch met de jeugd. Wat op zich positief is.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 24 december 2017 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fuck, te moeilijk voor mijn paintskills.
Ik volg niet alles van hem, maar zijn serie "De auto van" en nu ook "Het horloge van" zijn wel leuk.quote:
Ik vind het ook enigzins een geruststelling.quote:Op zondag 24 december 2017 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en ik voel me deze week heel oud en heel out of touch met de jeugd. Wat op zich positief is.
Wil ik dat zien?quote:Op zondag 24 december 2017 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik volg niet alles van hem, maar zijn serie "De auto van" en nu ook "Het horloge van" zijn wel leuk.
Ja he. Ik heb die hele Youtube-scene totaal niet gevolgd en begrijp er ook niks van. Als mijn leeftijdsgenoten er ook zo over denken, dreigt een enorme generatiekloof.quote:Op zondag 24 december 2017 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook enigzins een geruststelling.
Als je auto's en horloges leuk vindt vast wel. Hij doet het niet slecht en heeft ook wel goede gasten.quote:
Geeft ie ze ook terug, of is het een Oost-Europese vlog.quote:Op zondag 24 december 2017 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik volg niet alles van hem, maar zijn serie "De auto van" en nu ook "Het horloge van" zijn wel leuk.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geeft ie ze ook terug, of is het een Oost-Europese vlog.
Het is genoeg nu. Ik heb geen tranen meer.quote:Op zondag 24 december 2017 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geeft ie ze ook terug, of is het een Oost-Europese vlog.
Het is een ontzettende relaxede gast joh, serieus. En je weet hoe ik over de meeste mensen denk en over YouTube aids. Zijn vlogs, die over auto's en horloges dan, zijn gewoon goed.quote:Op zondag 24 december 2017 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geeft ie ze ook terug, of is het een Oost-Europees vlog.
Nou ja ik kom altijd te laat en mijn auto is een oud barrel...ik sla overquote:Op zondag 24 december 2017 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je auto's en horloges leuk vindt vast wel. Hij doet het niet slecht en heeft ook wel goede gasten.
Mijn moeder vertelde van de week heel enthousiast dat er instructiefilmpjes om te haken stonden op youtube...en toen bedacht ik me, dat ik daar dus nooit aan heb gedacht.quote:Op zondag 24 december 2017 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja he. Ik heb die hele Youtube-scene totaal niet gevolgd en begrijp er ook niks van. Als mijn leeftijdsgenoten er ook zo over denken, dreigt een enorme generatiekloof.
Ik ken die Jay jay ook niet hoor.quote:Op zondag 24 december 2017 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en ik voel me deze week heel oud en heel out of touch met de jeugd. Wat op zich positief is.
Sorryquote:Op zondag 24 december 2017 01:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is genoeg nu. Ik heb geen tranen meer.
Op het nieuwsquote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef InFrA-WiZ het volgende:
waar gaat het callcenter nou op los?
Is dat heel erg, dat je nooit aan instructiefilmpjes over haken hebt gedacht?quote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde van de week heel enthousiast dat er instructiefilmpjes om te haken stonden op youtube...en toen bedacht ik me, dat ik daar dus nooit aan heb gedacht.
Geen idee, valt op dat het rustig is daar.quote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Lekker gepast ook,zo onder het nieuws dat er een lijk is gevondenquote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Of tot wanneer je vriendelijk door de beveiliging wordt verzocht om afstand te nemen van het huisquote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ken die Jay jay ook niet hoor.
Ik blijf nog tot 2 uur en dan ga ik naar huis.
ja iddquote:Op zondag 24 december 2017 01:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lekker gepast ook,zo onder het nieuws dat er een lijk is gevonden
Nou, ik zei dat ik niet wist hoe ik iets moest doen...en toenn zei ze dat.quote:Op zondag 24 december 2017 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat heel erg, dat je nooit aan instructiefilmpjes over haken hebt gedacht?
Exclusieve horloges, mooie horloges, is een dingetje. Sommige mensen geven er geen fuck om, voor anderen is het een kunstwerkje.quote:Op zondag 24 december 2017 01:02 schreef alopio het volgende:
Maar wat kan je vloggen over een horloge? Dit zijn wijzers, zo kan je de tijd zien..dit zijn cijfers..einde vlog
Dan moet Angelique weer toch?quote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 01:02 schreef TheVulture het volgende:
een nano-kerststal... daar zou Roel van Velzen een mooi kindje Jezus voor kunnen zijn
Lol ik denk dat ze me al wel zat zijn zo lang ik hier al sta jaquote:Op zondag 24 december 2017 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Of tot wanneer je vriendelijk door de beveiliging wordt verzocht om afstand te nemen van het huis
gezondheidquote:
Dat moet best confronterend zijn geweestquote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik zei dat ik niet wist hoe ik iets moest doen...en toenn zei ze dat.
Ja snap ik wel, ik draag nooit horloges, vandaarquote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Exclusieve horloges, mooie horloges, is een dingetje. Sommige mensen geven er geen fuck om, voor anderen is het een kunstwerkje.
Zoals ik op dag 1 al zei "ik kijk dit even af" . Kom op en blijvenquote:Op zondag 24 december 2017 01:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
TR gemacht!quote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik zo nog mijn eigen berichten gaan wegmodden
[ afbeelding ]
Dingen printen die niemand kan zien. Ik heb er ook eentje...nu heb ik een rolls royce die kleiner is dan een celkern...quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is ambassadeur van de MS-stichting.quote:Op zondag 24 december 2017 01:04 schreef Cee het volgende:
Net Kraantje Pappie gegoogled, de afgrond is officieel geopend.
Prima voor jou dus.quote:Op zondag 24 december 2017 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dingen printen die niemand kan zien. Ik heb er ook eentje...nu heb ik een rolls royce die kleiner is dan een celkern...
Dagoduck morgen in de krant, sylvana en sunny Bergman met touringcars naar Dagoduck zijn huis voor protesten...Dagoduck en mede fokkers blokkeren de snelwegquote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ga het ook niet eens meer tegenhouden.quote:Op zondag 24 december 2017 01:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij is ambassadeur van de MS-stichting.
Eeuwige liefde voor die man.
Samequote:Op zondag 24 december 2017 01:05 schreef Poppejans het volgende:
Nou hopp nog 1 leuk nummertje,dan kan ik naar bed
Gewoon aan toegevenquote:Op zondag 24 december 2017 01:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook niet eens meer tegenhouden.
Alex van Zouwen
quote:Op zondag 24 december 2017 01:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een slaapje maken, nog veel plezier hier
Wie tweet Sylvana?quote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat redt mijn accu net.quote:
Trustequote:Op zondag 24 december 2017 01:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga een slaapje maken, nog veel plezier hier
Nee dit ligt in de huiskamer, geen zin om op te halen.quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 01:05 schreef Poppejans het volgende:
Nou hopp nog 1 leuk nummertje,dan kan ik naar bed
Ook alvastquote:Op zondag 24 december 2017 01:07 schreef houdjemond het volgende:
Ja, 5 minuutjes en dan ga ik vriendlief in bed schoppen en erachter aan.
Uccie woont in een gigantische villa.quote:Op zondag 24 december 2017 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dit ligt in de huiskamer, geen zin om op te halen.
Hahahaha olijfje.quote:
Verdommequote:
Ik heb niet zoveel ruimte nodig, maar mijn ego woont hier ook.quote:Op zondag 24 december 2017 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uccie woont in een gigantische villa.
Hoe groot is jouw huis danquote:Op zondag 24 december 2017 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dit ligt in de huiskamer, geen zin om op te halen.
Yayquote:Op zondag 24 december 2017 01:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha olijfje.
Ik snapte zomaar een grap.
Ik ga stukquote:
90m2, maar dan maak ik mijn vogels wakker en dan heb ik gedoe.quote:
Ja dag dan wordt het écht boycotten.quote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Strani het volgende:
Zou wel komisch zijn als 3FM morgen Sylvana Simons aankondigt als nieuwe DJ. En niet volledig ondenkbaar!
Vogels trainen om je oplader te brengen danquote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
90m2, maar dan maak ik mijn vogels wakker en dan heb ik gedoe.
Misschien hebben ze dan volgend jaar een nieuw concept, ipv in een glazen huis, aan de ketting.quote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Strani het volgende:
Zou wel komisch zijn als 3FM morgen Sylvana Simons aankondigt als nieuwe DJ. En niet volledig ondenkbaar!
quote:Op zondag 24 december 2017 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dan volgend jaar een nieuw concept, ipv in een glazen huis, aan de ketting.
En dan ook in het glazen huis volgend jaarquote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2017 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dan volgend jaar een nieuw concept, ipv in een glazen huis, aan de ketting.
Ik schrok.quote:
Jij mag in de bench met Sylvanaquote:
Doorposten dan.quote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Strani het volgende:
Potverdorie, ik zat al te wachten op het nieuwe deel!
Ze moet even wachten...er zit ergens een goede cacoabonenplantage-grap die ik nog niet gemaakt heb.quote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Qunix het volgende:
Sylvana krijgt een drukke dag morgen met al die aangiftes.
Arme politie...
Misschien daarom juistquote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we jouw TT zo kwijt..
Bij deze de toestemming om de TT te verlengen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we jouw TT zo kwijt..
Je moet haar niet zo zwart maken.quote:Op zondag 24 december 2017 01:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze moet even wachten...er zit ergens een goede cacoabonenplantage-grap die ik nog niet gemaakt heb.
Hanneke Groenteman heeft Sylvana gedwongen om als gast op te treden in een speciale uitzending van De Plantage.quote:Op zondag 24 december 2017 01:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze moet even wachten...er zit ergens een goede cacoabonenplantage-grap die ik nog niet gemaakt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |