Helaas wel.quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is Rapper Sjors nog langs geweest?
Ja en om door te geven dat ze iets meer naar links moeten.quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan je dan ook live inbellen voor tips?
En vooral goed bedruipenquote:Op zondag 24 december 2017 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en om door te geven dat ze iets meer naar links moeten.
Mij spottenquote:Op zondag 24 december 2017 00:42 schreef alopio het volgende:
Zo ben ik weer nog wat gemist afgelopen uren?
quote:
Heeft de rest je niet gespot dan? Je kan ook niks aan ze overlaten hier hequote:Op zondag 24 december 2017 00:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mij spotten
Maar kan nog want sta nog vooraan. Maar zonder sjaal. Die hangt op hek.
Jammer, stuk vermaak gemist. YEAH!quote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we allemaal heel blij mee.
Nou. Klaar.quote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Ik wil Hestia nog spotten en dan ga ik slapen.
met kalkoenquote:
Het was eerste kerstdag, 2017quote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Verdomme. Ik lees in de sms-balk 'Kraantje flappie' en moet daar zelfs om lachen.
Wauw.quote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Verdomme. Ik lees in de sms-balk 'Kraantje flappie' en moet daar zelfs om lachen.
Ja iddquote:Op zondag 24 december 2017 00:46 schreef I. het volgende:
Die gast lult me toch een partij uit z'n nek met z'n psychologie..
Hij heeft gewoon twee kaarten die aan elkaar plakken, enige wat 'ie hoeft te doen is de rode kruis kaart onderop de stapel te houden en z'n hartenvrouw er bovenop te leggen zodat 't 1 kaart lijkt. Ze kleven dan mooi aan elkaar vast, niks geen psychologie, gewoon een beetje vingervlugheid.
Hou op man, ik moet aan het zuurstofquote:
Zou toch zweren dat ik kraantje Flappie net nog had gezien...quote:
Kraantje Tjappiequote:Op zondag 24 december 2017 00:45 schreef Cee het volgende:
Nu mag hij nog los...straks mag je niet meer in schuurtje.quote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik kraantje Flappie net nog had gezien...
Baantje Rappiequote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef I. het volgende:
[..]
Kraantje Tjappie
Haantje Krappie
Baantje Rappie
Traantje Pappie
Maantje Nappie
Ze staat met iemand naast haar te praten..quote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef Cee het volgende:
Ja ik zag een grijze sjaal en een klein meisje! Was ze dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |