quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu mag hij nog los...straks mag je niet meer in schuurtje.
Maar ik had het podium toch goed dichtgedaan...quote:Op zondag 24 december 2017 00:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik kraantje Flappie net nog had gezien...
That's what she said...quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Cee het volgende:
Supermassive black hole, kom er maar in met die Kermit.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Cee het volgende:
Supermassive black hole, kom er maar in met die Kermit.
Jawel staat in vorige topic gifje en foto. Maar heb zelf betere gekregen via app. Maar kan niet uploaden hier.quote:Op zondag 24 december 2017 00:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Heeft de rest je niet gespot dan? Je kan ook niks aan ze overlaten hier he
quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Een liedje van Muse over de kont van Angelique, laat dat Sylvana maar niet horen
BLØF:quote:
Vriendin van me had nog nooit van hem gehoord dus toen ik zijn naam een keer noemde vroeg ze 'huh wie, clowntje pappie?'quote:
Nou!quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb begrepen dat Hestia inmiddels daar op het plein woont?
Die zat al helemaal te hyperventileren toen Typhoon Angelique gisteren z'n homegirl noemde. Typhoon is zo goed als blank.quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Een liedje van Muse over de kont van Angelique, laat dat Sylvana maar niet horen
quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin van me had nog nooit van hem gehoord dus toen ik zijn naam een keer noemde vroeg ze 'huh wie, clowntje pappie?'
Neeeeeequote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
Kermit na z'n goatsemomentje:
[ afbeelding ]
Pappie en Adriaanquote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin van me had nog nooit van hem gehoord dus toen ik zijn naam een keer noemde vroeg ze 'huh wie, clowntje pappie?'
Iedere keer als ik denk dat er weer zuurstof naar mijn hersenen gaat, post iemand een plaatjequote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Fanmail in de brievenbusquote:Op zondag 24 december 2017 00:51 schreef houdjemond het volgende:
Je gaat niet zwaaien naar Angelique Hestia
quote:
Echt ik heb dunne muren en ik vrees dat mijn buurman nu denkt dat ik een depressieve huilbui heb.quote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
Olijven zullen nooit meer het zelfde zijn voor je na deze post:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Gelukkig hield ik al niet echt van olijven.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 24 december 2017 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iedere keer als ik denk dat er weer zuurstof naar mijn hersenen gaat, post iemand een plaatje
Je ziet z'n kikkerballetjes er ook een beetje verdwaald onder gedrukt zitten.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
Vriend ligt hier nog te slapen dus ik probeer niet te lachen.quote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ik heb dunne muren en ik vrees dat mijn buurman nu denkt dat ik een depressieve huilbui heb.
Ik wilde zeggen, ik heb meestal zwarte olijven....maar dan plakt iemand daar straks het hoofd van Sylvana opquote:Op zondag 24 december 2017 00:52 schreef I. het volgende:
Olijfliefhebbers hier?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb meestal zwarte olijven....maar dan plakt iemand daar straks het hoofd van Sylvana op
Breng ze nog even op ideeënquote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb meestal zwarte olijven....maar dan plakt iemand daar straks het hoofd van Sylvana op
[..]
Ik zit hier gewoon in m'n eentje keihard te lachenquote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat je.quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:
[..]
GHB lost alles op. Las ik ergens.quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vriend ligt hier nog te slapen dus ik probeer niet te lachen.
Niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |