abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175943939

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
pi_175943955
Lol, een topicninja....
Lambo of Rekt
pi_175943963
quote:
I think it indicates a lot of deleveraging has already been done and as often in the case I believe the short term trade now is a recovery for a few days and a dead cat bounce to BTC 15-16K (BitFinex) is what I sense.

It even feels like some alts could soon see their ATH again next week as emotive traders chase the market on an uptick.
Be careful!
pi_175943982
Op Tweakers heeft iedereen het over dat ze op Coinbase of GDAX zitten? Wat is er zo geweldig aan Coinbase en GDAX? En wat vervangt het? :@ sorry voor deze n00bvraag
pi_175944016
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:18 schreef RobinaHoed het volgende:
Op Tweakers heeft iedereen het over dat ze op Coinbase of GDAX zitten? Wat is er zo geweldig aan Coinbase en GDAX? En wat vervangt het? :@ sorry voor deze n00bvraag
Je kan er euro's heenstorten.
Lambo of Rekt
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:19:55 #6
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175944019
quote:
Het is gewoon een exchange platform. Heeft niet echt voordelen tegenover andere platformen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175944044
Wtf, GeertCoin op 900% :')
pi_175944078
quote:
lijkt me nog al duur
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 13:23:13 #9
230491 Zith
pls tip
pi_175944083
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:08 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Lekker bezig. Waar fund je margin en wat voor risico loop je daarmee?

Bitfinex en Poloniex, maar vooral Bitfinex

Risico is de exchange (en ook een beetje de reden dat ik in EUR ga funden en niet USDT) die er vandoor kan gaan. Bij extreme flashcrashes zou het ook theoretisch fout kunnen gaan maar dat is bij Bitfinex nog nooit gebeurd geloof ik. Je zit aan de lening vast terwijl de lender kan stoppen wanneer hij wil, dus snel ingrijpen kan niet want je moet een dag of 2 wachten tot alles terug is.

De lender wordt geliquideerd voor het bedrag dat hij schuldig is (dus z'n short/long positie PLUS het bedrag aan fee's voor lending). Bij extreme flashcrashes kan hij niet geliquideerd worden voor het totale bedrag en loop je dus theoretisch risico - dit is mij in bijna 9 maanden lending nog nooit gebeurd en 1) in de gevallen dat dit wel gebeurd is bij bitfinex in het verleden heeft bitfinex de missende fee's opgehoest voor de funders, en 2) ik verspreid mijn funds over honderen kleine leningen om risico te spreiden.

quote:
Wat is het percentage voor EUR vs. Bitcorn?
https://cryptolend.net/rates.html

Hier staan de daily rates, als je op het knopje ernaast drukt kan je onderin een graph zien met history.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175944092
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

volgens Tourniquet is dat niet zo.
Wait, what? Natuurlijk is bitcoin enorm volatiel, dat is het altijd geweest (al is het nu minder dan in de beginjaren). Om dat dagelijks met veel verbazing uit te spreken is nogal een open deur. Als je doelt op de :N smiley, daarmee bedoelde ik niet "is niet zo" maar "man man man".
pi_175944160
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Bitfinex en Poloniex, maar vooral Bitfinex

Risico is de exchange (en ook een beetje de reden dat ik in EUR ga funden en niet USDT) die er vandoor kan gaan. Bij extreme flashcrashes zou het ook theoretisch fout kunnen gaan maar dat is bij Bitfinex nog nooit gebeurd geloof ik. Je zit aan de lening vast terwijl de lender kan stoppen wanneer hij wil, dus snel ingrijpen kan niet want je moet een dag of 2 wachten tot alles terug is.

De lender wordt geliquideerd voor het bedrag dat hij schuldig is (dus z'n short/long positie PLUS het bedrag aan fee's voor lending). Bij extreme flashcrashes kan hij niet geliquideerd worden voor het totale bedrag en loop je dus theoretisch risico - dit is mij in bijna 9 maanden lending nog nooit gebeurd en 1) in de gevallen dat dit wel gebeurd is bij bitfinex in het verleden heeft bitfinex de missende fee's opgehoest voor de funders, en 2) ik verspreid mijn funds over honderen kleine leningen om risico te spreiden.

[..]

Hier staan de daily rates, als je op het knopje ernaast drukt kan je onderin een graph zien met history.
Het is eigenlijk zo'n beetje wanneer ik bij mijn stock broker margin trade op de aandelen markt. Ik leen geld van de broker om meer aandelen te kopen. En fund meer om geen risico te creëren bij de broker.

Is dat ongeveer hetzelfde alleen ik ben dan de persoon bij wie de leners een schuld hebben? En zij moeten meer geld inleggen zodat ik geen risico lijd?
pi_175944260
WavesCommunityToken hysterie :`)

Voor de airdrop dump ik de helft, maandag of dinsdag na de airdrop is een dip wel te verwachten.
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 13:34:01 #13
230491 Zith
pls tip
pi_175944312
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:27 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk zo'n beetje wanneer ik bij mijn stock broker margin trade op de aandelen markt. Ik leen geld van de broker om meer aandelen te kopen. En fund meer om geen risico te creëren bij de broker.

Is dat ongeveer hetzelfde alleen ik ben dan de persoon bij wie de leners een schuld hebben? En zij moeten meer geld inleggen zodat ik geen risico lijd?
Yep, hetzelfde :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175944346
Daytrading _O_
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 13:38:06 #15
230491 Zith
pls tip
pi_175944397
Goede zaak dat de WAVES exchange gebruikt maakt van SEGWIT _O_
pi_175944407
Weet iemand nog waar ik dat groene vinkje kon zien bij waves dat een coin "echt" zou zijn die ik gedropt krijg? Ik ben t vergeten of het is eruit gehaald ofzo? :o
Lambo of Rekt
pi_175944501
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:38 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand nog waar ik dat groene vinkje kon zien bij waves dat een coin "echt" zou zijn die ik gedropt krijg? Ik ben t vergeten of het is eruit gehaald ofzo? :o
Ja dat is er uit.
pi_175944509
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja dat is er uit.
En hoe zie ik nu dat het geen BS is dan :o
Lambo of Rekt
pi_175944542
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:31 schreef MaGNeT het volgende:

Voor de airdrop dump ik de helft, maandag of dinsdag na de airdrop is een dip wel te verwachten.
Zit ik ook aan te denken ja. Al kan zo'n airdrop van Tidex en Liquid op zichzelf ook best wat waard worden.

Ik ken de use case voor de eerste alleen nog niet..
pi_175944571
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En hoe zie ik nu dat het geen BS is dan :o
Geverifieerde tokens hebben naast hun code een naam. Ongeverifieerde alleen een code
pi_175944574
Lullig voor alle mensen die gisteren hun Verge in paniek hebben verkocht :')
pi_175944596
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:38 schreef Zith het volgende:
Goede zaak dat de WAVES exchange gebruikt maakt van SEGWIT _O_
Goed initiatief op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)s_guide_daily_until/

Dus lieve Fokkers, jullie kunnen ook meehelpen de mempool en fees omlaag te krijgen door SegWit-transacties te doen en jouw favoriete exchange/platform/wallet te blijven vragen SegWit te implementeren.

Het gaat trouwens alweer wat beter met de fees, inmiddels is 300-350 sat/b weer voldoende. Maar dat kan nog veel lager als iedereen SegWit gaat gebruiken.

quote:
Because transaction fees are measured on a per-byte basis and SegWit transactions have a lower virtual byte-size, if you send a SegWit transaction using a SegWit wallet right now, you save 30%–40% on transaction fees instantly.

Still not convinced about the advantages of SegWit?

If every transaction in the Bitcoin network was a SegWit transaction today, blocks would contain up to 8,000 transactions, and the 138,000 unconfirmed transaction backlog would disappear instantly. Transaction fees would be almost non-existent once again.

Lower fees for you and more transactions in blocks can happen right now. The code is sitting there on every upgraded Bitcoin node, waiting to be used.

The problem is that SegWit is not being adopted by wallets, services, and ultimately users.
bron: https://hackernoon.com/bi(...)ght-now-a73122dd23d4
pi_175944612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:46 schreef patrick_1980 het volgende:
Lullig voor alle mensen die gisteren hun Verge in paniek hebben verkocht :')
Tja, dat is wat ze verdienen, panicsellers. Dan leren ze misschien dat panicsellen af :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:46 schreef Kale het volgende:

[..]

Geverifieerde tokens hebben naast hun code een naam. Ongeverifieerde alleen een code
Ok thx
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 13:48:46 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175944615
Hé, ik heb mijn 1000¤ terug :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175944683
ik wil voor 1 meijertje bitcoins bijkopen waar kan ik dat doen?? bittonic en btcdirect hebben minimum van 500 en litebit kan niet omdat ik geen account kan aanmaken
Geniet van het leven:):)
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:52:58 #26
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175944695
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175944724
quote:
Dat is toch aardig gelukt, in 7 jaar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:52 schreef prefix1 het volgende:
ik wil voor 1 meijertje bitcoins bijkopen waar kan ik dat doen?? bittonic en btcdirect hebben minimum van 500 en litebit kan niet omdat ik geen account kan aanmaken
Good luck.
Lambo of Rekt
pi_175944822
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bitshares ziet er prima uit maar het mooie aan Waves vind ik de visie op blockchain in echte usecases en de voorbereidingen die ze daarvoor treffen. En dan doel ik dus op regulering, samernwerking met Deloitte, een incubator voor nieuwe ICO's etc.
Waves lijkt wellicht vanuit mijn perspectief wat meer te focussen op hot use cases van vandaag de dag (zoals ICOs), daar waar Bitshares meer lijkt te focussen op toekomstige use cases. Ik denk dat Bitshares uiteindelijk wel eens de Google of Amazon van de blockchain wereld kan worden; volledig gedecentraliseerd en niet te stoppen, zelfs als de founders weglopen en de voorbeeld-usecases met op blockchain gebaseerde assets, banken, verzekeringen, verkiezingen etc. klinken precies als de science fiction die we van blockchain-revolutie verwachten :)
pi_175944830
Waarde in BTC gaat eindelijk weer een beetje omhoog. :~ Ik ga voor mijzelf even een punt bepalen waar ik weer wat alts naar BTC schuif.

Ik denk wanneer BTC nog 'maar' 25% van mijn portfolio is.
pi_175944847
Mijn Dell 25" Ultrasharp monitor net binnen, dankzij crypto _O_
pi_175944852
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:58 schreef MrMiguel het volgende:

[..]

Waves lijkt wellicht vanuit mijn perspectief wat meer te focussen op hot use cases van vandaag de dag (zoals ICOs), daar waar Bitshares meer lijkt te focussen op toekomstige use cases. Ik denk dat Bitshares uiteindelijk wel eens de Google of Amazon van de blockchain wereld kan worden; volledig gedecentraliseerd en niet te stoppen, zelfs als de founders weglopen en de voorbeeld-usecases met op blockchain gebaseerde assets, banken, verzekeringen, verkiezingen etc. klinken precies als de science fiction die we van blockchain-revolutie verwachten :)
Dit willen platformen als Waves en Universa ook hoor.
pi_175944893
PIVX gaat ook lekker :D
pi_175944986
Wanneer gaat Ripto Bux omhoog :P
pi_175945006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:05 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer gaat Ripto Bux omhoog :P
Volgens mij is dat project redelijk dood gebloed. Die airdrop van hun was ooit nog iets van 100 eurootjes waard.
  zaterdag 23 december 2017 @ 14:06:23 #35
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175945022
Het wordt tijd dat waves een nieuwe ATH gaat inzetten. Leuk die airdrops maar dat is bijzaak.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 23 december 2017 @ 14:06:25 #36
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175945023
Ik vier deze kerst in Taiwan. Met een heerlikke single malt 12 jaar en goed gezelschap :9

Het gezelschap is overigens ouder dan 12 en niet betaald ;)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175945038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:02 schreef Zith het volgende:
Goed, ik heb een significant deel van mn coins omgezet in USD/EUR. 50% van mijn waves (op 0.0011 :9~ , en 10 bitcorns staat op de lijst verkocht te worden rond 15k.

Waarom? Toen de bitcorn nog op 17k stond zat ik nog lekker blij te doen dat ik niet ging verkopen maar de crash van de laatste paar dagen heeft mij toch wat minder zeker gemaakt, dus een groot deel gaat weg. Verder gebruikte ik mijn bitcorns om margin te funden. Met gemiddeld 0.005% per dag is dat een mooi maandsalaris, maar de rates zijn 3-10x hoger voor USD/EUR, ook zijn dat meer zekere inkomsten omdat de euro nou eenmaal minder fluctueert :')

Dus: Heb nog een redelijk aantal crytogeld (bitcorn en waves vooral), maar ik zorg voor wat minder risico door een groot deel in euro te gaan handelen....
Netjes ^O^

Afgelopen week was ook wel even spannend voor mij ja. Ik heb ook al een tijd in mijn hoofd dat ik eind december/ begin januari ga verkopen en hier ga ik me ook aan houden. Ik ben er nu wel van overtuigd, zoals het er nu uitziet, dat we nog 1 leg omhoog krijgen naar rond de 30k dus het zal wel begin januari worden dat ik verkoop.

Zal in ieder geval heel wat fijner slapen zijn als ik eindelijk voor een groot deel eruit ben :)

Mag ik vragen hoeveel je maandelijks uitleent? Want dat is toch wel een aardig bedrag wat je maandelijks binnen krijgt dan voor praktisch niks doen.
pi_175945042
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vier deze kerst in Taiwan. Met een heerlikke single malt 12 jaar en goed gezelschap :9

Maar wel onder de 18? :o
pi_175945043
quote:

Goed bezig.
pi_175945051
Verge *O*

Maikuuul hoef nooit meer te werken ^O^
pi_175945059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:07 schreef brombeer_ het volgende:
Zal in ieder geval heel wat fijner slapen zijn als ik eindelijk voor een groot deel eruit ben :)
Dit begint mij ook lichtelijk parten te spelen.
pi_175945063
quote:

Dit vraagt om pics natuurlijk :D
Lambo of Rekt
pi_175945082
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Gewoon doen joh
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 14:09:40 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175945094
Is ie al 15k?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175945100
DGB wordt door McAfee aanbevolen voor vandaag, pnd incoming.
pi_175945109
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Link?
Lambo of Rekt
pi_175945114
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit willen platformen als Waves en Universa ook hoor.
Weet ik -- ik bedoelde dat daar de focus meer lijkt te liggen bij huidige use cases, en minder bij die toekomstige.
pi_175945116
quote:
Hah wat relaxt! Heb er best veel van.
pi_175945128
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Maar echt. Deze laatste weken zijn niet goed voor mijn hart :P
pi_175945150
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gewoon doen joh
Binnenkort waarschijnlijk, ja.
pi_175945156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:10 schreef poebz het volgende:

[..]

Hah wat relaxt! Heb er best veel van.
Het is al begonnen, verkoop na een paar candles :P
Lambo of Rekt
pi_175945162
DGB kopen, McAfee is bezig :P
pi_175945169
quote:
Jezus, kan die gozer alleen maar kutcoins aanraden ofzo?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175945183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:12 schreef xaban06 het volgende:
DGB kopen, McAfee is bezig :P
Ben je gek ofzo
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175945199
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:12 schreef dimmak het volgende:

[..]

Jezus, kan die gozer alleen maar kutcoins aanraden ofzo?
Dit, jammer genoeg heb ik ook niks meer op bittrex staan, dus kan niet meegenieten van de pnd.
pi_175945202
nvm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175945234
quote:
Hahahahah mooooon!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175945237
Die McAfee gast spoort toch niet :D maar goed wel eens in de gaten houden
pi_175945263
Hij doet het nu ook elke dag, doe er je voordeel mee zou ik zeggen :P
pi_175945276
DigiByte _O_
pi_175945306
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hij doet het nu ook elke dag, doe er je voordeel mee zou ik zeggen :P
En wie denk je dat er het meest geld van maakt?
Lambo of Rekt
pi_175945314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
DigiByte _O_
Als je ze hebt zou ik snel verkopen.
Lambo of Rekt
pi_175945315
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ben je gek ofzo
Hoezo?
pi_175945330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja hij zelf, McAfee dus, maar iedere coin die doet minstens 30% tot 150% na zijn tweet.
pi_175945347
McAfee effect _O- Hopelijk gaat Universa helemaal de moon in aangezien zijn munt bij Universa wordt gelist :D

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 14:18:27 ]
pi_175945348
Mcafee is de fontas van de 2017 bubble

Fontas pumpte in 2013 ook iedere shitcoin met zijn twitter berichten _O-
Hij vroeg op een gegeven moment zelfs geloof ik een paar bitcoin om bij zijn insider groepje te komen.
pi_175945382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja hij zelf, McAfee dus, maar iedere coin die doet minstens 30% tot 150% na zijn tweet.
Hoe zit het met de coins die hij de afgelopen dagen heeft aanbevolen? Al weer flink gezakt of redelijk constant?
pi_175945447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk :P
Maar niet dat ik daar een probleem mee hebt, mocht ik één van die coins hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 14:22:08 #71
230491 Zith
pls tip
pi_175945467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:07 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Netjes ^O^

Afgelopen week was ook wel even spannend voor mij ja. Ik heb ook al een tijd in mijn hoofd dat ik eind december/ begin januari ga verkopen en hier ga ik me ook aan houden. Ik ben er nu wel van overtuigd, zoals het er nu uitziet, dat we nog 1 leg omhoog krijgen naar rond de 30k dus het zal wel begin januari worden dat ik verkoop.

Ook mijn doel :Y

quote:
Mag ik vragen hoeveel je maandelijks uitleent? Want dat is toch wel een aardig bedrag wat je maandelijks binnen krijgt dan voor praktisch niks doen.
Mag je vragen :Y maar om een inzicht te krijgen:

Met een gemiddelde rente van 0.05% geeft elke 100.000 USD je 1500 USD
Met een gemiddelde rente van 0.15% geeft elke 100.000 USD je 4500 USD

https://www.bfxdata.com/calculators/swaps.php

USD/EUR zat de laatste paar maanden rond de 0.1%,de laatste paar weken rond de 0.2%
Bitcoin zat de laatste paar maanden rond de 0.05%

Dit is een simpele 30*0.05%, maar het is natuurlijk ook cumulatief. Die 0.05 is dan 17.000 USD per jaar met de bitfinex fee eraf.

Ik gebruik hiervoor cryptolend.net, daar kan je ook variabelen instellen zoals niet uitlenen onder x%, en als het boven de y% komt dan moeten de leningen extra lang duren (ik heb bjiv. niets uitlenen onder 0.02%, tot 0.2% 2 dagen per lening en daarboven 30 dagen per lening). cryptolend (ben ik niet aan geaffilieerd) heeft geen eigendom over je geld, het blijft bij bitfinex onder je eigen account - via de api kan je instellen dat ze alleen funding trades kunnen doen, dus niet withdrawen of coins kopen). Ze vragen een 5% fee over je winst, volgens mij is dat het wel waard.
pi_175945476
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:19 schreef poebz het volgende:

[..]

Hoe zit het met de coins die hij de afgelopen dagen heeft aanbevolen? Al weer flink gezakt of redelijk constant?
Verge, Burst en nu DGB .. de top 3 stijgers op dit moment :Y
pi_175945495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:22 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

USD/EUR zat de laatste paar maanden rond de 0.1%,de laatste paar weken rond de 0.2%

Dit is een simpele 30*0.05%, maar het is natuurlijk ook cumulatief. Die 0.05 is dan 17.000 USD per jaar met de bitfinex fee eraf.

Ik gebruik hiervoor cryptolend.net, daar kan je ook variabelen instellen zoals niet uitlenen onder x%, en als het boven de y% komt dan moeten de leningen extra lang duren (ik heb bjiv. niets uitlenen onder 0.02%, tot 0.2% 2 dagen per lening en daarboven 30 dagen per lening). cryptolend (ben ik niet aan geaffilieerd) heeft geen eigendom over je geld, het blijft bij bitfinex onder je eigen account - via de api kan je instellen dat ze alleen funding trades kunnen doen, dus niet withdrawen of coins kopen). Ze vragen een 5% fee over je winst, volgens mij is dat het wel waard.
Rekenen was niet je beste vak he?
pi_175945546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:22 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Verge, Burst en nu DGB .. de top 3 stijgers op dit moment :Y
Nope
ETN, Burst en DGB

Verge kwam ie een week geleden ofzo randomly mee maar die zit (nog) niet in zijn "random mcafee tweets"-reeks
Ga weg
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 14:25:26 #75
230491 Zith
pls tip
pi_175945558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Rekenen was niet je beste vak he?
wattan
pi_175945575
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:25 schreef Zith het volgende:

[..]

wattan
Sinds wanneer is 0,05% van 100.000 1500 dollar? _O- 1500 dollar van 100.000 is 1,5%
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 14:28:26 #77
230491 Zith
pls tip
pi_175945622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is 0,05% van 100.000 1500 dollar? _O- 1500 dollar van 100.000 is 1,5%
Dat was een antwoord op :

quote:
Want dat is toch wel een aardig bedrag wat je maandelijks binnen krijgt
Dus ik berekende het per maand, maar had er inderdaad geen "per maand" achter gezet :)
pi_175945692

Andreas _O_
Atomic Swap _O_
pi_175945730
De marketcap stijgt weer mooi, hij zit nog 20% onder wat ie een paar dagen terug was en sommige coins (XVG, XRP) zitten alweer op dat niveau.
Ga weg
pi_175945750
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:32 schreef Nikmans het volgende:
De marketcap stijgt weer mooi, hij zit nog 20% onder wat ie een paar dagen terug was en sommige coins (XVG, XRP) zitten alweer op dat niveau.
Ik hoop vooral dat de BTC dominance de komende tijd nog verder afneemt.
pi_175945794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Woord
Ga weg
pi_175945805
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:25 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nope
ETN, Burst en DGB

Verge kwam ie een week geleden ofzo randomly mee maar die zit (nog) niet in zijn "random mcafee tweets"-reeks

7:21 minuten.... als hij niet goed laadt.

Verge komt OOK door mcafee.
Lambo of Rekt
pi_175945814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat was een antwoord op :

[..]

Dus ik berekende het per maand, maar had er inderdaad geen "per maand" achter gezet :)
Ooh :P
pi_175945825
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Same. Zodat ik meer BTC kan inslaan en weer kan verkopen :7
pi_175945868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

7:21 minuten.... als hij niet goed laadt.

Verge komt OOK door mcafee.
Dat hij EMC2 maar keer noemt dan ;)
pi_175945873
quote:
zaterdag 23 december 2017 14:36 schreef vigen98 het volgende:[/b]

[..]

Same. Zodat ik meer BTC kan inslaan en weer kan verkopen :7
Ja, met een half jaar voor 5 confirmations zometeen :9
Lambo of Rekt
pi_175945931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-
pi_175945966

pi_175946073
quote:
Dion Graus is weer aan het pumpen hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175946210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is een misverstand dat de tijd die het duurt om te worden opgenomen in een block (vanwege de hoge fees) ook gevolgen heeft voor de rest van de confirmations. Zodra je transactie is opgenomen in een block, zit hij ook in de volgende blokken en daar is geen vertraging meer.

Dat de blokken zelf langzaam waren was maar korte periode in november als gevolg van het Emergency Difficulty Algorithm van BCH. Na de hardfork van BCH is dat algoritme aangepast en worden de blokken van BTC weer "as designed" gemiddeld elke 10 minuten gevonden.
pi_175946240
Al die pumps zijn ook niet bij te houden. Nu vliegt Centra opeens naar de maan, maar waarom?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175946245
Pff kan ik gewoon in een pumpfund mijn geld stoppen? Dat iemand het voor mij doet? :P
జ్ఞ‌ా
pi_175946269

Er lijkt ook beweging in mijn IOTA te zitten. Ik krijg alleen geen confirmations.
pi_175946273
Whehhee. Kijk mn siacoins. :D
Kutmuntje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175946276
Zo al m'n shitcoins verkocht en nu mooi alles centraal op Binance.

Hopen dat onze vriend McAfee morgen ff iets pumpt wat op Binance staat.
pi_175946278
McAfee pumpt dgb _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175946307
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
McAfee pumpt dgb _O_
Niet normaal inderdaad, hij gaat gewoon al 130% op het moment :")

En hopelijk morgen iets op Binance zoals Blistering zegt, free money.
pi_175946387
Ziek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175946398
quote:

Deze vrouw heeft massaal ingeslagen
pi_175946620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Deze vrouw heeft massaal ingeslagen
al die tokkies zijn er ook hetzelfde uit he...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175946629
Siacoin O+
pi_175946642
Nieuwe ath voor mij door McAfee :')
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:17:45 #103
131603 Afwazig
Serious business
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:18:54 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175946750
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Niet normaal inderdaad, hij gaat gewoon al 130% op het moment :")

En hopelijk morgen iets op Binance zoals Blistering zegt, free money.
vechain, ada, powr, trx, waves

Mag ook in een andere volgorde.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175946779
Zou je die McAfee kunnen betalen om een coin te pushen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175946826
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
dan mag je wel eerst naar een nog grotere ATH gaan voordat ie dat overweegt, denk ik
pi_175946860
quote:
Gebeurd wellicht al?
pi_175946880
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.

PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175946914
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:31 schreef MaGNeT het volgende:

Welke hysterie?
pi_175946918
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.

PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
Gewoon push message op twitter account zetten == insta profit
pi_175946921
quote:

Ik zag de tweet pas 40min later en toen dacht ik al te laat te zijn.
pi_175946931
quote:

Je moet direct kopen :) Ik ben met winst eruit gestapt.

Bron van PIVX?
pi_175947044
quote:

Je hebt je whisky gestolen? Boef! 🥃

Welke drink je?
pi_175947161
quote:
Wat denk je dat er al een paar dagen aan de hand is :)
pi_175947285
Ik enk dat ik te laat ben voor de dgb pump, jammer hoor.
Wel even volgen!
pi_175947330
Weet niet wat ik met m'n XVG moet. Verkopen of bijkopen. Hij blijft maar gaan ;(
pi_175947379
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:44 schreef Blistering het volgende:
Weet niet wat ik met m'n XVG moet. Verkopen of bijkopen. Hij blijft maar gaan ;(
Ga in het midden zitten, HODL
pi_175947391
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:44 schreef Blistering het volgende:
Same hier, kan nu 100% winst pakken.
pi_175947426
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ga in het midden zitten, HODL
Heb gister een iPhone X gekocht. Kan wat winst eruit pakken zodat die iPhone ''gratis'' is. Dat zou wel nice zijn. En dan de rest HODL.
pi_175947441
ik heb een tip voor jullie

XVG 140% stijging

kopen op short
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_175947474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:

XVG 140% stijging

kopen op short
Je had beloofd niet meer te posten. Heb je aandacht tekort?
pi_175947480
quote:

XVG 140% stijging

kopen op short
:')
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 15:53:50 #123
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175947580
quote:

XVG 140% stijging

kopen op short
is goed nep ed
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175947586
Wait what, Verge +1000% in 1 week?!
pi_175947608
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Heb gister een iPhone X gekocht. Kan wat winst eruit pakken zodat die iPhone ''gratis'' is. Dat zou wel nice zijn. En dan de rest HODL.
Doen! Stel je geld af en toe veilig.

Had em zonet in mn hand in de Apple store hier. Wat een speelgoed telefoon :')

(sorry :P)
pi_175947643
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Had em zonet in mn hand in de Apple store hier. Wat een speelgoed telefoon :')

(sorry :P)
Ja prima toch, ieder z'n ding. Bevalt mij goed verder maar snap dat het niet voor iedereen is.
pi_175947678
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:49 schreef Queller het volgende:

[..]

Je had beloofd niet meer te posten. Heb je aandacht tekort?
hoe bedoel je dat

nog steeds niet 0ver de 15000
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:58:38 #128
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175947709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat

nog steeds niet 0ver de 15000
$15.524,80
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:03:05 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175947818
Ben een sell aan het timen... nog best lastig _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175947841
quote:

[..]

Zit ook in een soortgelijk iets te de ken, als ik eenmaal genoeg winst heb het bedrag voor een X eruit te halen. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:05:14 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175947859
Bitonic staat nu lager dan vanochtend... wat is deze.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175947939
Iedereen op de hype train: Siacoin
pi_175947945
quote:

XVG 140% stijging

kopen op short
Jij zou toch weg gaan?
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:09:31 #134
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175947964
Heeft Litebit nou zijn minimale inkoopwaarde naar 250 euro verhoogd _O- _O-
pi_175947971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Bitonic staat nu lager dan vanochtend... wat is deze.
op welke plek staat deze coin?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:10:35 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175948002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

op welke plek staat deze coin?
1.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175948008
Probeer nog steeds Bitcoin te kopen voor een meijer waar kan ik dat kopen? minimums zijn 250 en 500 op btc direct en bit tonic.....
pi_175948010
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:09 schreef Oscar. het volgende:
Heeft Litebit nou zijn minimale inkoopwaarde naar 250 euro verhoogd _O- _O-
Bij mij staat er alleen maar 0 beschikbaar.
pi_175948025
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:08 schreef prefix1 het volgende:
Iedereen op de hype train: Siacoin
Hype, nigga plz. Een jaar geleden ja.

Heb ze paar maanden terug met verlies eruit gedonderd :')
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:11:37 #140
406944 SugeLucky
pi_175948029
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:10 schreef prefix1 het volgende:
Probeer nog steeds Bitcoin te kopen voor een meijer waar kan ik dat kopen? minimums zijn 250 en 500 op btc direct en bit tonic.....
Je zal er toch echt meer in moeten investeren vrees ik
pi_175948041
DGB gaat ook lekker door👍
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:12:01 #142
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175948049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Bij mij staat er alleen maar 0 beschikbaar.
ik had wat NEM gevonden.
pi_175948063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

hmmm zonde
pi_175948077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ETH kopen en op exchange wisselen voor btc
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:13:41 #145
406944 SugeLucky
pi_175948104
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:12 schreef prefix1 het volgende:

[..]

hmmm zonde
zonde van wat?
pi_175948106
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:12 schreef ejfaar het volgende:

[..]

ETH kopen en op exchange wisselen voor btc
waar kan dat?
pi_175948153
600billion marketcap inzicht
pi_175948183
XVG naar de 32 cent :')
pi_175948208
All on board: The Vergetrain 8-)
pi_175948332
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:22 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

https://www.bfxdata.com/calculators/swaps.php

Dat zijn wel hele mooie percentages zeg! Hier ga ik me maar even goed in verdiepen want het zou mooi zijn als ik maandelijks hier toch zo'n 3k mee kan binnen slepen. En inderdaad die fee van 5% is het meer dan waard lijkt me. Dan kan ik gewoon lekker rentenieren binnenkort :P

Is er wel genoeg vraag naar die leningen dan? Ik bedoel als je 200k aanbied maandelijks, krijg je dat allemaal uitgeleend dan?
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:21:02 #151
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175948358
Gebruik zelf de app coincap om al me coins in de gaten te houden alleen staat me nieuwste aanwinst (nagacoin) er nog niet op... iemand enig idee hoe lang zoiets duurt? Bedoel ze hebben meer dan 1000+ coins dus moet hij een binnenkort ook bij lijkt mij?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175948395
CTR /BTC 227% is het verstandig om in deze te stappen?
pi_175948404
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:13 schreef prefix1 het volgende:

[..]

waar kan dat?
Eth -> random coin -> btc. Op meerdere exchanges
pi_175948464
Like a Vergen, touched for the very first time.. :9
pi_175948472
:') :') :')
pi_175948479
als je in deze pump in verge stapt heb je het niet goed begrepen.
pi_175948500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
_O- jij had toch 100 jaar ervaring bij de Binckbank, en jij wist toch alles,
pi_175948511
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:24 schreef mtchel112 het volgende:
^O^ Verge is niet te stoppen
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:26:20 #159
18653 crew  D.
pi_175948538
Damn, Verge _O_

Gekocht begin novermber, en terwijl alles steeg zakte Verge in. Heeft ie ruimschoots goed gemaakt :D
pi_175948552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:25 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

^O^ Verge is niet te stoppen
Kopen bij een enorme pump, dan ben je toch echt raar bezig
pi_175948578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
heb je het interview gezien met de ceo van CTR en clif high? lachwekkend.
pi_175948585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:26 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Kopen bij een enorme pump, dan ben je toch echt raar bezig
Dit een pump noemen. :')
pi_175948600
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Ewa in welke coin zit het drugsgeld van jou en je matties
pi_175948615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:27 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ewa in welke coin zit het drugsgeld van jou en je matties
xvg
pi_175948628
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:21 schreef revpolen het volgende:
Gebruik zelf de app coincap om al me coins in de gaten te houden alleen staat me nieuwste aanwinst (nagacoin) er nog niet op... iemand enig idee hoe lang zoiets duurt? Bedoel ze hebben meer dan 1000+ coins dus moet hij een binnenkort ook bij lijkt mij?
gelijk even getest

wat een gruwelijke mooie app is dat zeg
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:29:32 #166
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175948666
5k verwijderd van de 100k een mooi moment
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175948692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

gelijk even getest

wat een gruwelijke mooie app is dat zeg
Jonge blijf je hier nog steeds? :') Je zou weggaan als het 15k had bereikt. BTC raakte 15k aan dus...
pi_175948698
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
kraagje ketting
pi_175948709
quote:
printscreen maken op 100.000 :D
pi_175948719
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:24 schreef mtchel112 het volgende:
Dat zei iedereen een week geleden ook al. :')
pi_175948735
quote:
*O*
pi_175948742
quote:
mag ik vragen wat je inleg geweest is?
pi_175948758
aha verge is xvg dus....zat me rot te zoeken dank zij mijn nieuwe app nu gevonden
pi_175948781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
aha verge is xvg dus....zat me rot te zoeken dank zij mijn nieuwe app nu gevonden
:')
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:33:52 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175948815
quote:

[..]

Je had had het geld van die iPhone (>1000 euro voor een telefoon :') ) gister in ETH of welke coin dan ook moeten stoppen.
pi_175948818
Gisteren begonnen met investeren in bitcoin. Klein begonnen met een inleg van 100 euro, misschien binnenkort ook investeren in andere cryptocurrencies. Ben benieuwd :)
pi_175948871
is wel grappig dat je heel het weekend door kan beleggen

bij binck moest ik altijd om vrijdag 22.00 uur stoppen

er gaat een wereld voor me open dank zij jullie

bedankt vrienden
pi_175948878
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je had had het geld van die iPhone (>1000 euro voor een telefoon :') ) gister in ETH of welke coin dan ook moeten stoppen.
Had telt niet bij cryptos. Les 1.
pi_175948911
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:33 schreef iPancakeMix het volgende:
Gisteren begonnen met investeren in bitcoin. Klein begonnen met een inleg van 100 euro, misschien binnenkort ook investeren in andere cryptocurrencies. Ben benieuwd :)
mag ik vragen waar je je bitcoins heb gekocht? wil ook voor 100 euro btc kopen maar er is telkens minimum...
pi_175948931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:37 schreef prefix1 het volgende:

[..]

mag ik vragen waar je je bitcoins heb gekocht? wil ook voor 100 euro btc kopen maar er is telkens minimum...
anycoindirect.eu
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:38:10 #181
18653 crew  D.
pi_175948943
Een nieuwe 2e plaats in mijn blockfolio, Siacoin! *O*
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:38:31 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175948952
quote:
Met 11k verge? 100k euro?
pi_175948982
quote:
Nice!

Hier 5k verwijderd van 50k :P

Maar heb wel al gecashed afgelopen weken, anders zat ik er al boven :P
pi_175948987
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
pi_175949016
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:

bedankt vrienden
Kun je geen zak beton op je rug binden en kijken hoe ver je kunt zwemmen?
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:42:37 #186
18653 crew  D.
pi_175949062
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Met 11k verge? 100k euro?
jij leest het niet als mensen jou quoten?
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:43:53 #187
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175949089
Nieuwe ATH en Bitcoin is nog niet aan het stijgen :')
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:44:43 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175949111
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:42 schreef D. het volgende:

[..]

jij leest het niet als mensen jou quoten?
?
pi_175949133
quote:

bedankt vrienden
Aah ik was al bang dat je echt weg was. Blijf maar lekker hoor, je brengt tenminste wat leven in de brouwerij
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:45:50 #190
18653 crew  D.
pi_175949146
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:43 schreef Oscar. het volgende:
Nieuwe ATH en Bitcoin is nog niet aan het stijgen :')
Als bitcoin dadelijk gaat stijgen, stijgen de alts dan mee? :P
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:46:09 #191
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175949154
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef D. het volgende:

[..]

of lopen legen
pi_175949161
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef D. het volgende:

[..]

Dat hoeft niet eens, als ze in BTC waarde gelijk blijven dan stijgen ze automatisch ook in $ waarde als de BTC stijgt.
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:46:32 #193
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175949163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef poebz het volgende:

[..]

Aah ik was al bang dat je echt weg was. Blijf maar lekker hoor, je brengt tenminste wat leven in de brouwerij
Zo is het
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:46:51 #194
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175949172
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat hoeft niet eens, als ze in BTC waarde gelijk blijven dan stijgen ze automatisch ook in $ waarde als de BTC stijgt.
ofetwel, als alles stijgt, iedereen rijk.

maar zo werkt het niet
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:46:52 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949174
Als Bitcoin nu sub-15000 gaat, is het rip.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:47:56 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949195
Herinner me er trouwens aan dat ik vanaf vandaag nooit meer Bitonic gebruik. Onmogelijk om winst te maken op deze manier :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:48:14 #197
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175949201
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef Nattekat het volgende:
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:48:20 #198
18653 crew  D.
pi_175949203
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

?
Jij vroeg eerder vandaag hoeveel Maikuuul aan Verge had. Degene die antwoord gaf betrok deze vraag volgens mij op zichzelf. Ik zei toen al dat hij er geen 11K had, ik dacht tegen de 450K :Y
pi_175949240
Ik wil 375 dollar een BTC van mijn wallet naar Bittrex overmaken voor de nieuwe coin van Mcafee :') Maar ik vind 14 dollar op een bedrag van 375 nogal wat voor een transactie..
pi_175949243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Herinner me er trouwens aan dat ik vanaf vandaag nooit meer Bitonic gebruik. Onmogelijk om winst te maken op deze manier :')
wat gebruik je nu dan?
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:50:52 #201
18653 crew  D.
pi_175949267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:49 schreef Patroon het volgende:
Ik wil 375 dollar een BTC van mijn wallet naar Bittrex overmaken voor de nieuwe coin van Mcafee :') Maar ik vind 14 dollar op een bedrag van 375 nogal wat voor een transactie..
wat is de nieuwe?
pi_175949274
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:41 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Kun je geen zak beton op je rug binden en kijken hoe ver je kunt zwemmen?
doe eens niet
pi_175949275
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:50 schreef D. het volgende:

[..]

wat is de nieuwe?
Nee voor morgen..
pi_175949294
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bull Trap
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 16:53:18 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175949334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:51 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Bull Trap
zeiden we ook toen ie van 10K naar 19K ging. in 17 dagen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:53:35 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949343
quote:
Thanks for signing up! To deposit, trade, and withdraw funds please get verified.
Please refer to your confirmation email for any service restrictions related to your jurisdiction.
Ok...
quote:
Feature Disabled
This feature is not currently available.
Krijg toch lekker de tering :r

Zit ik alsnog aan dat verschrikkelijke Bitonic vast.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:54:46 #207
18653 crew  D.
pi_175949367
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nee voor morgen..
de nieuwe van vandaag heb je al? :D
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 16:56:15 #208
42184 crew  DaMart
pi_175949406
DGB en WAVES _O_.

Eindelijk sellorders aangetikt *O*.
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:56:19 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175949409
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:48 schreef D. het volgende:

[..]

Jij vroeg eerder vandaag hoeveel Maikuuul aan Verge had. Degene die antwoord gaf betrok deze vraag volgens mij op zichzelf. Ik zei toen al dat hij er geen 11K had, ik dacht tegen de 450K :Y
Dan begrijp ik het nog niet? Ik heb de reactie op mijn vraag toch gewoon gelezen (11k)? Of had jij mij ook gequote? Daar krijg ik op mobiel nl. geen melding van, en ik kan het topic niet 24/7 in de gaten houden.
pi_175949459
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ok...

[..]

Krijg toch lekker de tering :r

Zit ik alsnog aan dat verschrikkelijke Bitonic vast.
Is dat Kraken? Dan even F5'en.
pi_175949464
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef Nattekat het volgende:
nee sub 14k pas
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 16:59:55 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949496
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:58 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Is dat Kraken? Dan even F5'en.
Jep. Het enige alternatief, dacht ik. Ik ben zo klaar met die belachelijk hoge bedragen die Bitonic vraagt als fee...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 17:00:12 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

nee sub 14k pas
Deze uptrend zou rip zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175949512
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jep. Het enige alternatief, dacht ik. Ik ben zo klaar met die belachelijk hoge bedragen die Bitonic vraagt als fee...
Nattekat :')
pi_175949539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Feature disabled gaat weg na paar keer refreshen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 17:01:30 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949544
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:00 schreef Awsom het volgende:

[..]

Nattekat :')
10% fees netto is gewoon imbiciel veel :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175949561
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:10 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Prima timing :) op hoeveel $ ben je ingestapt?

Op Facebook gaat het ook lekker los. Al die verzuurde mensen die hun gelijk proberen te halen. Lachen zal ze slecht afgaan als volgend jaar de 50k wordt aangetikt en hun vrienden een nieuw huis kopen met btc :') treurig die figuren. Geduld is een schone zaak. Dit jaar bitcoin x8, dan zal volgend jaar x4 ook realistisch zijn.
Eerst maar eens 200 euro om eens te kijken of ik het uberhaupt in mijn wallet kon krijgen. En uiteindelijk ben ik student, dus beetje kalm aan beginnen en spelen. Gewoon omdat het kan.
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 17:02:46 #218
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175949574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

10% fees netto is gewoon imbiciel veel :')
moet je niet inbiciel verkopen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 17:03:07 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949583
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:02 schreef Oscar. het volgende:

[..]

moet je niet inbiciel verkopen
Liever nu dan na de bulltrap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 17:03:44 #220
18653 crew  D.
pi_175949605
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan begrijp ik het nog niet? Ik heb de reactie op mijn vraag toch gewoon gelezen (11k)? Of had jij mij ook gequote? Daar krijg ik op mobiel nl. geen melding van, en ik kan het topic niet 24/7 in de gaten houden.
:Y

BTC / [SC] Cryptocurrencies #652 Bull/bear/bier?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 17:04:33 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175949628
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Feature disabled gaat weg na paar keer refreshen.
Zeker weten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175949679
Waar laten jullie meestal coins uitbetalen? Litebit heeft mi namelijk niet echt fantastische rates
pi_175949711
Ik ben in diverse crypto gestapt met 4500, kelderde deze week naar 2900. Nu weer terug bij af en HODL
pi_175949729
0,12 BTC gemaakt met daytraden _O- Zou ik elke dag wel moeten doen :7

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 17:07:58 ]
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 17:09:35 #225
230491 Zith
pls tip
pi_175949778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:20 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Is er wel genoeg vraag naar die leningen dan? Ik bedoel als je 200k aanbied maandelijks, krijg je dat allemaal uitgeleend dan?
Bitfinex USD loans 24hr volume; 650 million USD
Bitfinex EUR loans 24hr volume; 7.5 million EUR
Bitfinex USD loans 24hr volume; 14.000 BTC

Alleen EUR volume is wat laag IMO, rest is ENORM. Zou het niet maandelijks aanbieden maar (twee)dagelijks natuurlijk, dan pak je pieken mee (die je dan wel gelijk vastzet voor 10-30 dagen).
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:14:41 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175949973
quote:
Ah top. Nou wel lekker 450k van die dingen hebben nu :D Ik zou het wel weten!

alles in AE :D
pi_175949985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Als je ook een bl3p-account hebt juist heel makkelijk om winst te maken.

Zojuist nog:
0,5 BTC gekocht op Bitonic voor ¤ 6.414,14
0,5 BTC verkocht op bl3p.eu ¤ 6.894,50
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:16:05 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175950016
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef vigen98 het volgende:
0,12 BTC gemaakt met daytraden _O- Zou ik elke dag wel moeten doen :7
Ja op zo'n dag als deze net na een crash correctie is dat niet zo moeilijk. Ik heb 0,5 BTC gemaakt met niks doen :')
pi_175950104
Wat maakt XVG nu zo speciaal dat die shit maar blijft gaan
Ga weg
pi_175950147
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:18 schreef Nikmans het volgende:
Niks.
pi_175950165
quote:
hype
volgens mij is het gewoon een bitcoin kloon die stoer doet met privacy termen :+
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 17:20:21 #232
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175950166
quote:
alles
pi_175950186
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja op zo'n dag als deze net na een crash correctie is dat niet zo moeilijk. Ik heb 0,5 BTC gemaakt met niks doen :')
Ik trade dan ook niet in de mainstream munten :P Ik trade in NAGA. Makkelijk beïnvloedbaar _O-
pi_175950234
op 0.25$ knal ik al mn verge eruit
overprijsde schijtmunt
pi_175950251
Het was de 7 maanden hold waard.
pi_175950272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
op 0.25$ knal ik al mn verge eruit
overprijsde schijtmunt
Wordt een dollar Q1.
pi_175950284
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef nelisb het volgende:

[..]

Wordt een dollar Q1.
Prima
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 17:26:41 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175950340
pi_175950457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Prima
Thats the spirit. Tevreden zijn met je verkoop en winst.
pi_175950484
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:31 schreef nelisb het volgende:

[..]

Thats the spirit. Tevreden zijn met je verkoop en winst.
En dat het maar 1,5% van m'n portfolio is :+
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:33:04 #241
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175950513
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef ejfaar het volgende:

[..]

mag ik vragen wat je inleg geweest is?
58 keiharde euros in januari 2017 :D
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175950521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zojuist nog:
en dan draai je het gewoon steeds rond? :P netjes netjes
pi_175950567
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef nelisb het volgende:

[..]

Wordt een dollar Q1.
Omdat btc dan gaat moonen ofc
pi_175950645
FUNFair gaat ook even lekker :D
pi_175950678
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef saviola9 het volgende:
FUNFair gaat ook even lekker :D
oh echt? daar heb ik ook nog een shitload van ergens :')
pi_175950681
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:33 schreef Awsom het volgende:

[..]

en dan draai je het gewoon steeds rond? :P netjes netjes
Nou niet steeds, maar vandaag is de verkoopprijs op Bl3p toevallig hoger dan de koopprijs op Bitonic en ik had wat BTC op Bl3p staan. Maar laat het dan inderdaad weer uitbetalen door Bl3p. Toch een easy ¤480 op de zaterdagmiddag en zo goed als risicovrij. Heb er wel een half uur voor moeten "werken" om steeds Bitonic in de gaten te houden tot ze aanbod hadden, want de voorraad is steeds in no-time weer weg. :P
pi_175950689
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:33 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

58 keiharde euros in januari 2017 :D
Nice _O_
pi_175950842
Ik vroeg hier gisteren naar een online blockfolio voor op de PC en kreeg toen 2 links. Helaas heb ik ze niet meer opgeslagen en weet niet meer precies wanneer het gisteren was. Heeft iemand nog een keer die sites? ^O^
pi_175950916
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:45 schreef Patroon het volgende:
Ik vroeg hier gisteren naar een online blockfolio voor op de PC en kreeg toen 2 links. Helaas heb ik ze niet meer opgeslagen en weet niet meer precies wanneer het gisteren was. Heeft iemand nog een keer die sites? ^O^
Geen idee of dit dezelfde als gisteren is:
https://watch-it-grow.herokuapp.com

Maar dat is er in ieder geval een.
pi_175950946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:47 schreef Thieske het volgende:

[..]

Geen idee of dit dezelfde als gisteren is:
https://watch-it-grow.herokuapp.com

Maar dat is er in ieder geval een.
thnx. en nog iets wat eindigde op trackr.com

edit: heb hem al www.cointrackr.com
pi_175951367
Beetje een noobie vraag, maar als je een portfolio bestaande uit een stuk of 5 altcoins hebt en je wilt die snel dumpen voor euro's, wat is dan (behalve Litebit) een goede manier om relatief vlot te doen? Litebit is duur, maar lijkt wel de makkelijkste optie.
pi_175951394
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:03 schreef 16meter het volgende:
Beetje een noobie vraag, maar als je een portfolio bestaande uit een stuk of 5 altcoins hebt en je wilt die snel dumpen voor euro's, wat is dan (behalve Litebit) een goede manier om relatief vlot te doen? Litebit is duur, maar lijkt wel de makkelijkste optie.
HODL
pi_175951400
quote:
Je moet niet iets snel willen dumpen. Panicsells kosten altijd veel geld.
pi_175951413
Ik ben absoluut niet van plan om nu of in de nabije toekomst te gaan dumpen, maar puur opties aan het verkennen voor als ik dat wél ga doen. :) Hodl is ook hier het devies.
pi_175951527
quote:

bedankt vrienden
O+
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 18:23:55 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175951917
quote:

bedankt vrienden
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:24:07 #257
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175951923
quote:
Litebit zuigt
pi_175951969
wtf is Verge mee bezig...blijft maar gaan he. Waarom heb ik er op 0.0000730 maar 500 van gekocht? :'(
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:26:16 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175951978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:24 schreef betyar het volgende:

[..]

Litebit zuigt
Ik ben groot fan.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:27:48 #260
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175952024
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben groot fan.
Dat mag, sommige mensen zijn ook fan van Feyenoord.
pi_175952111
Lijst van instappers afgebakend naar:

GRS
NEO
OMG
DGB ( nu niet meer :') )
WTC
LISK
XRB
POWR
ADA
PIVX
XRP
WAV

Nu nog uitzoeken welke 5 t worden :D
pi_175952112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:25 schreef Patroon het volgende:
wtf is Verge mee bezig...blijft maar gaan he. Waarom heb ik er op 0.0000730 maar 500 van gekocht? :'(
Had telt niet in cryptowereld.....ik had mijn inleg er uit gehaald en de winst laten staan.

Voor het zelfde geld was ie in elkaar gedonderd....
pi_175952116
quote:

bedankt vrienden
Je zou toch weggaan? Volgens je zou Bitcoin nooit meer $15.000 halen na de panic crash gisteren.
pi_175952144
quote:
Dat ik m'n BTC inleg iedere dag verdubbelt. Dat zie ik niet gebeuren met meeste altcoins.

Wat dat betreft, heeft Verge een unieke eigenschap die andere altcoins kennelijk niet kunnen dupliceren. Maar dat was wellicht niet het antwoord waarop je zat te wachten :P.
pi_175952155
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Lijst van instappers afgebakend naar:

GRS
NEO
OMG
DGB ( nu niet meer :') )
WTC
LISK
XRB
POWR
ADA
PIVX
XRP
WAV

Nu nog uitzoeken welke 5 t worden :D
Als je zoveel keuzes hebt zou ik kijken waar je op in wil zetten. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar platformen of juist specifiek naar echte cryptomunten/betaalmiddelen.
pi_175952266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:31 schreef descon het volgende:

[..]

Had telt niet in cryptowereld.....ik had mijn inleg er uit gehaald en de winst laten staan.

Voor het zelfde geld was ie in elkaar gedonderd....
Had telt toch niet? :D of heb je dat gedaan\? :P
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 18:39:01 #267
18653 crew  D.
pi_175952269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:25 schreef Patroon het volgende:
Ik heb op 666 sat(an }) ) 20% weggedaan :N
pi_175952280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:39 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb op 666 sat(an }) ) 20% weggedaan :N
Hij zal toch niet blijven stijgen zo?
pi_175952290
XVG :')

Ik had er ooit een paar duizend. Maar ik voel dus absoluut geen spijt dat ik ze weg heb gedaan.
pi_175952321
Ik stapte voor mijn gevoel vrij laat in Verge (0.00000370) en toch nog 350% rendement. :D
pi_175952330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:42 schreef Patroon het volgende:
Ik stapte voor mijn gevoel vrij laat in Verge (0.00000370) en toch nog 350% rendement. :D
Rendement is het pas als je er uit bent hé
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 18:43:18 #272
18653 crew  D.
pi_175952336
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:39 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Hij zal toch niet blijven stijgen zo?
Ik vond 'm op 666 al heel hoog, maar ben weinig gewend op dit gebied, dus heb mijn inleg x2 eruit gehaald. Tja... :D
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 18:44:17 #273
18653 crew  D.
pi_175952354
Mijn Verge is al x30, geen idee hoeveel sat ie toen precies was :P
pi_175952358
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Rendement is het pas als je er uit bent hé
Dat hoef je mij niet te vertellen :|W

Als ik nu 100 van de 500 verkoop heb ik de inleg er weer uit en kan ik met de overige 400 freewheelen...alleen schiet 400 (of 500) ook niet echt op...
pi_175952362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:44 schreef D. het volgende:
Mijn Verge is al x30, geen idee hoeveel sat ie toen precies was :P
En nog steeds HODL?
pi_175952363
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Bitfinex USD loans 24hr volume; 650 million USD
Bitfinex EUR loans 24hr volume; 7.5 million EUR
Bitfinex USD loans 24hr volume; 14.000 BTC

Alleen EUR volume is wat laag IMO, rest is ENORM. Zou het niet maandelijks aanbieden maar (twee)dagelijks natuurlijk, dan pak je pieken mee (die je dan wel gelijk vastzet voor 10-30 dagen).
Oké dat is wel erg veel inderdaad :)
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 18:50:21 #277
18653 crew  D.
pi_175952475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:44 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

En nog steeds HODL?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vond 'm op 666 al heel hoog, maar ben weinig gewend op dit gebied, dus heb mijn inleg x2 eruit gehaald. Tja... :D
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 18:55:30 #278
18653 crew  D.
pi_175952603
ARDR en NXT hebben er ook zin in :D

Mijn blockfolio is sinds gisteren meer dan verdubbeld in $ :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 18:58:46 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175952675

:9
Al gecorrigeerd voor fees.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 18:59:33 #280
18653 crew  D.
pi_175952692
Is er nog ergens btc voorraad?

edit: al gevonden :P
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 19:00:37 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175952715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wait, what? Natuurlijk is bitcoin enorm volatiel, dat is het altijd geweest (al is het nu minder dan in de beginjaren). Om dat dagelijks met veel verbazing uit te spreken is nogal een open deur. Als je doelt op de :N smiley, daarmee bedoelde ik niet "is niet zo" maar "man man man".
Sorry. Dan begreep ik je post verkeerd :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 19:03:58 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175952765
quote:

[..]

Zojuist nog:
Ja... je bent op de hoogte van het feit dat alle exchanges de deuren dicht hebben?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175952897
Thanks aan degene die zei daf ik mn ripple moet hold :D
pi_175952901
quote:

[..]

Zojuist nog:
Nu nog even kunnen betalen bij bitonic met je bl3p balance :9~
pi_175953049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

thnx. en nog iets wat eindigde op trackr.com

edit: heb hem al www.cointrackr.com
Op die cointrackr kan je alleen coins volgen, maar niet zozeer je trades invoeren. Welke site kan dat wel? Dus zoals Delta/Blockfolio maar dan voor op de pc.
pi_175953241
Besloten om XRB, POWR, OMG en LISK te kopen :)

Hold op 't moment VEN, BTC en ETH
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 19:24:58 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175953256
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Besloten om XRB, POWR, OMG en LISK te kopen :)
Wat doet POWR?
4045
onlogisch
pi_175953291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat doet POWR?
Blockchain toepassen op de energiemarkt.
pi_175953295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat doet POWR?
moonen
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:32:41 #290
406944 SugeLucky
pi_175953407
Alle coins staan weer in het groen, en behoorlijk ook.

Het is echt wachten tot alles een dezer dagen weer in elkaar dondert.
  Eindredactie Games zaterdag 23 december 2017 @ 19:32:44 #291
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175953408
pi_175953587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Alle coins staan weer in het groen, en behoorlijk ook.

Het is echt wachten tot alles een dezer dagen weer in elkaar dondert.
Ja en daarna weer stijgt. Mooi he dat gokken.
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:16 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175953687
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ja en daarna weer stijgt. Mooi he dat gokken.
Daar zit echt mokerveel geld.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2017 @ 19:46:44 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175953748
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175953767
Tijd om alles in mijn wallet te knallen.
pi_175953957
Hebben jullie een idee hoelang een transfer van binance naar bittrex duurt op dit moment?
pi_175953964
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd om alles in mijn wallet te knallen.
Ik vind al dat getransfer naar wallets (vooral BTC) maar duur...
pi_175953971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:56 schreef nelisb het volgende:
Hebben jullie een idee hoelang een transfer van binance naar bittrex duurt op dit moment?
Ik heb net wat STRAT en LTC overgeboekt en dat was er binnen 15min ofzo.
pi_175953982
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik heb net wat STRAT en LTC overgeboekt en dat was er binnen 15min ofzo.
Ik had beter geen BTC kunnen doen 😂
pi_175954035
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:57 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ik had beter geen BTC kunnen doen 😂
Nee, je kan veel beter op de exchange wisselen in een willekeurige coin en dan pas transfer. Bijvoorbeeld Litecoin betaalde ik maar 2,80 ipv 15 dollar met BTC.
  zaterdag 23 december 2017 @ 20:00:00 #301
132191 -jos-
Money=Power
pi_175954039
Wavesmaand!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')