HODLquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:03 schreef 16meter het volgende:
Beetje een noobie vraag, maar als je een portfolio bestaande uit een stuk of 5 altcoins hebt en je wilt die snel dumpen voor euro's, wat is dan (behalve Litebit) een goede manier om relatief vlot te doen? Litebit is duur, maar lijkt wel de makkelijkste optie.
Je moet niet iets snel willen dumpen. Panicsells kosten altijd veel geld.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:03 schreef 16meter het volgende:
Beetje een noobie vraag, maar als je een portfolio bestaande uit een stuk of 5 altcoins hebt en je wilt die snel dumpen voor euro's, wat is dan (behalve Litebit) een goede manier om relatief vlot te doen? Litebit is duur, maar lijkt wel de makkelijkste optie.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
is wel grappig dat je heel het weekend door kan beleggen
bij binck moest ik altijd om vrijdag 22.00 uur stoppen
er gaat een wereld voor me open dank zij jullie
bedankt vrienden
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
bedankt vrienden
Litebit zuigtquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:03 schreef 16meter het volgende:
Had telt niet in cryptowereld.....ik had mijn inleg er uit gehaald en de winst laten staan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:25 schreef Patroon het volgende:
wtf is Verge mee bezig...blijft maar gaan he. Waarom heb ik er op 0.0000730 maar 500 van gekocht?
Je zou toch weggaan? Volgens je zou Bitcoin nooit meer $15.000 halen na de panic crash gisteren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
bedankt vrienden
Dat ik m'n BTC inleg iedere dag verdubbelt. Dat zie ik niet gebeuren met meeste altcoins.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:18 schreef Nikmans het volgende:
Wat maakt XVG nu zo speciaal dat die shit maar blijft gaan
Als je zoveel keuzes hebt zou ik kijken waar je op in wil zetten. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar platformen of juist specifiek naar echte cryptomunten/betaalmiddelen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Lijst van instappers afgebakend naar:
GRS
NEO
OMG
DGB ( nu niet meer)
WTC
LISK
XRB
POWR
ADA
PIVX
XRP
WAV
Nu nog uitzoeken welke 5 t worden
Had telt toch niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:31 schreef descon het volgende:
[..]
Had telt niet in cryptowereld.....ik had mijn inleg er uit gehaald en de winst laten staan.
Voor het zelfde geld was ie in elkaar gedonderd....
Ik heb op 666 sat(anquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:25 schreef Patroon het volgende:
wtf is Verge mee bezig...blijft maar gaan he. Waarom heb ik er op 0.0000730 maar 500 van gekocht?
Rendement is het pas als je er uit bent héquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:42 schreef Patroon het volgende:
Ik stapte voor mijn gevoel vrij laat in Verge (0.00000370) en toch nog 350% rendement.
Ik vond 'm op 666 al heel hoog, maar ben weinig gewend op dit gebied, dus heb mijn inleg x2 eruit gehaald. Tja...quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Hij zal toch niet blijven stijgen zo?
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rendement is het pas als je er uit bent hé
En nog steeds HODL?quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:44 schreef D. het volgende:
Mijn Verge is al x30, geen idee hoeveel sat ie toen precies was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |