vechain, ada, powr, trx, wavesquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad, hij gaat gewoon al 130% op het moment :")
En hopelijk morgen iets op Binance zoals Blistering zegt, free money.
dan mag je wel eerst naar een nog grotere ATH gaan voordat ie dat overweegt, denk ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Zou je die McAfee kunnen betalen om een coin te pushen
Gebeurd wellicht al?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Welke hysterie?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:31 schreef MaGNeT het volgende:
WavesCommunityToken hysterie
Voor de airdrop dump ik de helft, maandag of dinsdag na de airdrop is een dip wel te verwachten.
Gewoon push message op twitter account zetten == insta profitquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.
PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
Ik zag de tweet pas 40min later en toen dacht ik al te laat te zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.
PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
Je moet direct kopenquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Je hebt je whisky gestolen? Boef! 🥃quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vier deze kerst in Taiwan. Met een heerlikke single malt 12 jaar en goed gezelschap
Het gezelschap is overigens ouder dan 12 en niet betaald
Wat denk je dat er al een paar dagen aan de hand isquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ga in het midden zitten, HODLquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:44 schreef Blistering het volgende:
Weet niet wat ik met m'n XVG moet. Verkopen of bijkopen. Hij blijft maar gaan
Same hier, kan nu 100% winst pakken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:44 schreef Blistering het volgende:
Weet niet wat ik met m'n XVG moet. Verkopen of bijkopen. Hij blijft maar gaan
Heb gister een iPhone X gekocht. Kan wat winst eruit pakken zodat die iPhone ''gratis'' is. Dat zou wel nice zijn. En dan de rest HODL.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ga in het midden zitten, HODL
Je had beloofd niet meer te posten. Heb je aandacht tekort?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een tip voor jullie
XVG 140% stijging
kopen op short
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
XVG 140% stijging
kopen op short
is goed nep edquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
XVG 140% stijging
kopen op short
Doen! Stel je geld af en toe veilig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb gister een iPhone X gekocht. Kan wat winst eruit pakken zodat die iPhone ''gratis'' is. Dat zou wel nice zijn. En dan de rest HODL.
Ja prima toch, ieder z'n ding. Bevalt mij goed verder maar snap dat het niet voor iedereen is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Had em zonet in mn hand in de Apple store hier. Wat een speelgoed telefoon
(sorry)
hoe bedoel je datquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Je had beloofd niet meer te posten. Heb je aandacht tekort?
$15.524,80quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat
nog steeds niet 0ver de 15000
Zit ook in een soortgelijk iets te de ken, als ik eenmaal genoeg winst heb het bedrag voor een X eruit te halen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb gister een iPhone X gekocht. Kan wat winst eruit pakken zodat die iPhone ''gratis'' is. Dat zou wel nice zijn. En dan de rest HODL.
Jij zou toch weg gaan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
XVG 140% stijging
kopen op short
op welke plek staat deze coin?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Bitonic staat nu lager dan vanochtend... wat is deze.
1.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
op welke plek staat deze coin?
Bij mij staat er alleen maar 0 beschikbaar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:09 schreef Oscar. het volgende:
Heeft Litebit nou zijn minimale inkoopwaarde naar 250 euro verhoogd![]()
Je zal er toch echt meer in moeten investeren vrees ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:10 schreef prefix1 het volgende:
Probeer nog steeds Bitcoin te kopen voor een meijer waar kan ik dat kopen? minimums zijn 250 en 500 op btc direct en bit tonic.....
ik had wat NEM gevonden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bij mij staat er alleen maar 0 beschikbaar.
hmmm zondequote:Op zaterdag 23 december 2017 16:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je zal er toch echt meer in moeten investeren vrees ik
ETH kopen en op exchange wisselen voor btcquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je zal er toch echt meer in moeten investeren vrees ik
waar kan dat?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ETH kopen en op exchange wisselen voor btc
Dat zijn wel hele mooie percentages zeg! Hier ga ik me maar even goed in verdiepen want het zou mooi zijn als ik maandelijks hier toch zo'n 3k mee kan binnen slepen. En inderdaad die fee van 5% is het meer dan waard lijkt me. Dan kan ik gewoon lekker rentenieren binnenkortquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Ook mijn doel
[..]
Mag je vragenmaar om een inzicht te krijgen:
Met een gemiddelde rente van 0.05% geeft elke 100.000 USD je 1500 USD
Met een gemiddelde rente van 0.15% geeft elke 100.000 USD je 4500 USD
https://cryptolend.net/rates.html
https://www.bfxdata.com/calculators/swaps.php
USD/EUR zat de laatste paar maanden rond de 0.1%,de laatste paar weken rond de 0.2%
Bitcoin zat de laatste paar maanden rond de 0.05%
Dit is een simpele 30*0.05%, maar het is natuurlijk ook cumulatief. Die 0.05 is dan 17.000 USD per jaar met de bitfinex fee eraf.
Ik gebruik hiervoor cryptolend.net, daar kan je ook variabelen instellen zoals niet uitlenen onder x%, en als het boven de y% komt dan moeten de leningen extra lang duren (ik heb bjiv. niets uitlenen onder 0.02%, tot 0.2% 2 dagen per lening en daarboven 30 dagen per lening). cryptolend (ben ik niet aan geaffilieerd) heeft geen eigendom over je geld, het blijft bij bitfinex onder je eigen account - via de api kan je instellen dat ze alleen funding trades kunnen doen, dus niet withdrawen of coins kopen). Ze vragen een 5% fee over je winst, volgens mij is dat het wel waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |