wat is de nieuwe?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:49 schreef Patroon het volgende:
Ik wil 375 dollar een BTC van mijn wallet naar Bittrex overmaken voor de nieuwe coin van McafeeMaar ik vind 14 dollar op een bedrag van 375 nogal wat voor een transactie..
doe eens nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Kun je geen zak beton op je rug binden en kijken hoe ver je kunt zwemmen?
zeiden we ook toen ie van 10K naar 19K ging. in 17 dagenquote:
Ok...quote:Thanks for signing up! To deposit, trade, and withdraw funds please get verified.
Please refer to your confirmation email for any service restrictions related to your jurisdiction.
Krijg toch lekker de teringquote:Feature Disabled
This feature is not currently available.
Dan begrijp ik het nog niet? Ik heb de reactie op mijn vraag toch gewoon gelezen (11k)? Of had jij mij ook gequote? Daar krijg ik op mobiel nl. geen melding van, en ik kan het topic niet 24/7 in de gaten houden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jij vroeg eerder vandaag hoeveel Maikuuul aan Verge had. Degene die antwoord gaf betrok deze vraag volgens mij op zichzelf. Ik zei toen al dat hij er geen 11K had, ik dacht tegen de 450K
Is dat Kraken? Dan even F5'en.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok...
[..]
Krijg toch lekker de tering
Zit ik alsnog aan dat verschrikkelijke Bitonic vast.
nee sub 14k pasquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Als Bitcoin nu sub-15000 gaat, is het rip.
Jep. Het enige alternatief, dacht ik. Ik ben zo klaar met die belachelijk hoge bedragen die Bitonic vraagt als fee...quote:
Nattekatquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Het enige alternatief, dacht ik. Ik ben zo klaar met die belachelijk hoge bedragen die Bitonic vraagt als fee...
Feature disabled gaat weg na paar keer refreshen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Het enige alternatief, dacht ik. Ik ben zo klaar met die belachelijk hoge bedragen die Bitonic vraagt als fee...
Eerst maar eens 200 euro om eens te kijken of ik het uberhaupt in mijn wallet kon krijgen. En uiteindelijk ben ik student, dus beetje kalm aan beginnen en spelen. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Prima timingop hoeveel $ ben je ingestapt?
Op Facebook gaat het ook lekker los. Al die verzuurde mensen die hun gelijk proberen te halen. Lachen zal ze slecht afgaan als volgend jaar de 50k wordt aangetikt en hun vrienden een nieuw huis kopen met btctreurig die figuren. Geduld is een schone zaak. Dit jaar bitcoin x8, dan zal volgend jaar x4 ook realistisch zijn.
moet je niet inbiciel verkopenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10% fees netto is gewoon imbiciel veel
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het nog niet? Ik heb de reactie op mijn vraag toch gewoon gelezen (11k)? Of had jij mij ook gequote? Daar krijg ik op mobiel nl. geen melding van, en ik kan het topic niet 24/7 in de gaten houden.
Zeker weten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Feature disabled gaat weg na paar keer refreshen.
Bitfinex USD loans 24hr volume; 650 million USDquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:20 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Is er wel genoeg vraag naar die leningen dan? Ik bedoel als je 200k aanbied maandelijks, krijg je dat allemaal uitgeleend dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |