Dat was een antwoord op :quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 0,05% van 100.000 1500 dollar?1500 dollar van 100.000 is 1,5%
Dus ik berekende het per maand, maar had er inderdaad geen "per maand" achter gezetquote:Want dat is toch wel een aardig bedrag wat je maandelijks binnen krijgt
Ik hoop vooral dat de BTC dominance de komende tijd nog verder afneemt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:32 schreef Nikmans het volgende:
De marketcap stijgt weer mooi, hij zit nog 20% onder wat ie een paar dagen terug was en sommige coins (XVG, XRP) zitten alweer op dat niveau.
Woordquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat de BTC dominance de komende tijd nog verder afneemt.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nope
ETN, Burst en DGB
Verge kwam ie een week geleden ofzo randomly mee maar die zit (nog) niet in zijn "random mcafee tweets"-reeks
Oohquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op :
[..]
Dus ik berekende het per maand, maar had er inderdaad geen "per maand" achter gezet
Same. Zodat ik meer BTC kan inslaan en weer kan verkopenquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat de BTC dominance de komende tijd nog verder afneemt.
Dat hij EMC2 maar keer noemt danquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
7:21 minuten.... als hij niet goed laadt.
Verge komt OOK door mcafee.
Ja, met een half jaar voor 5 confirmations zometeenquote:zaterdag 23 december 2017 14:36 schreef vigen98 het volgende:[/b]
[..]
Same. Zodat ik meer BTC kan inslaan en weer kan verkopen
quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, met een half jaar voor 5 confirmations zometeen
Dion Graus is weer aan het pumpen hoor.quote:
Het is een misverstand dat de tijd die het duurt om te worden opgenomen in een block (vanwege de hoge fees) ook gevolgen heeft voor de rest van de confirmations. Zodra je transactie is opgenomen in een block, zit hij ook in de volgende blokken en daar is geen vertraging meer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, met een half jaar voor 5 confirmations zometeen
Niet normaal inderdaad, hij gaat gewoon al 130% op het moment :")quote:
al die tokkies zijn er ook hetzelfde uit he...quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft massaal ingeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |