Jup, en die is zonet pas verstuurd. Nog geen enkele confirmation. Daarom was ik zo verbaasd dat mensen het blijkbaar beter weten dan ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan in de chain toch terugzoeken naar het verstuur moment?
Jup, ik ben erg blij dat ik mijn inlegbedrag er alweer uit heb.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Genieten dit, de hype krijgt gelijk een deksel op zn neus
Eigenlijk wel ik dit welquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Het kan, fib61,8 is geraakt, hij gaat nu weer stijgen, of hij gaat terug naar ~8ish.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie alweer wat groene kaarsjes.. Zou het de bodem zijn?
Ik vind het wel kut, maar als je dit doet hoort het er eenmaal bij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn man heb tegen gehouden om meer te kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef EggsTC het volgende:
verlies is een shitcoin, investeer in eth dat is het enige dat ons kan redden!!11!!! 16! TRANSACTIES PER SECONDE AAARGH, ETHEREUM KATTEN ARGHHHHHHHH.quote:
Ben je gestoord?quote:
Het gaat juist nu weer omhoog.... Tenzij de westkust van de VS zo in paniek raakt bij het wakker worden....quote:
heb jij ze ook hahahahaquote:
Raap me opquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Die stijging van bitcoin had alleen maar te maken met een grote hype
de hype is over als mensen veel geld ermee verliezen
De koersen van afgelopen weken komen nooit meer terug
mensen die nu verliezen lijden komen nooit meer terug
Dat zit er wel een beetje in vrees ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het gaat juist nu weer omhoog.... Tenzij de westkust van de VS zo in paniek raakt bij het wakker worden....
Dankjewel Klaasquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat dacht men in 2013 ook... we weten het gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ohh als jij het zegt dan geloof ik het meteen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Alts gaan dan ook winnen op de long term.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat dacht men in 2013 ook... we weten het gewoon niet.
maar bitcoin heeft wel veel problemen nu. Enorm hoge fees, weken wachten op je transactie. Kan best dat een alt-coin uiteindelijk gaat winnen als DE crypto currency.
Spannendquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:21 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Alstie door de 61,8 gaat zet ik mn buyorder op 8500 / 8600
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, 3 buy orders.
450 voor ETH
7800 en 9500 voor BTC
waar koop jij je ETH/BTC als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, 3 buy orders.
450 voor ETH
7800 en 9500 voor BTC
450 voor ETH zou hemels zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, 3 buy orders.
450 voor ETH
7800 en 9500 voor BTC
https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#marketsquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waar koop jij je ETH/BTC als ik vragen mag?
Krakenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waar koop jij je ETH/BTC als ik vragen mag?
Straks zijn ze gewoon door hun cash heen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, anders krijgen ze honderden transacties door panicsellers nu.
Zolang je niks verkoopt is er helemaal geen damage.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef RobinaHoed het volgende:
Hoe minder je hebt, des te kleiner de damage,
Die vent heeft nog steeds dikke winstquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Zou die vent die zn huis had verkocht en alles in btc had gestopt al zelfmoord hebben gepleegd?
Nee want die is <5k ingestaptquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Zou die vent die zn huis had verkocht en alles in btc had gestopt al zelfmoord hebben gepleegd?
Dan hebben ze er vetrouwen in dat het gaat stijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:25 schreef vigen98 het volgende:
Bitonic[ afbeelding ]
Geloof je het zelfDit is gewoon damage control. Een vaak gebruikte tactiek. Doet Litebit ook vaak.
Denken dat je damage hebtquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef RobinaHoed het volgende:
Hoe minder je hebt, des te kleiner de damage,
Ik voorzie weer een familiedrama door zijn vrouw vanavond bij de NOS.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Idd, boefjes zijn hetquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:25 schreef vigen98 het volgende:
Bitonic[ afbeelding ]
Geloof je het zelfDit is gewoon damage control. Een vaak gebruikte tactiek. Doet Litebit ook vaak.
Met een beetje mazzel zien zij een stand die niet zo verschilt van die van middernacht hun tijd en gaan ze direct kalm aan de koffie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:20 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Dat zit er wel een beetje in vrees ik
Hij is op 3k ingestapt. Dus nog altijd 4x zijn inzet. Zijn dagen dat we het slechter doen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die heeft lopen cashen op 19K.... die stapte volgens mij in rond de 12K. Als je je hele huis etc hebt verkocht voor bitcoin is dat een behoorlijke winst al.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik ga eruit! Ik neem mijn 30k verlies!
Die is volgens mij ingestapt op 3000 euro oidquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Nee want hij heeft nog steeds enorm veel winst.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Nee, op 4K ofzo, stapte die in.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die heeft lopen cashen op 19K.... die stapte volgens mij in rond de 12K. Als je je hele huis etc hebt verkocht voor bitcoin is dat een behoorlijke winst al.
Zo niet dan is ie echt lomp.
Wacht wtf, sinds wanneer is 0,01 BTC 1000 euro opeens? Wat is dat voor ultieme scam?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb er maar een huillach smiley bijgetekend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wacht wtf, sinds wanneer is 0,01 BTC 1000 euro opeens? Wat is dat voor ultieme scam?
Idd. Oppassen voor de niet-oplettende koper ... !quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wacht wtf, sinds wanneer is 0,01 BTC 1000 euro opeens? Wat is dat voor ultieme scam?
Wat? 1 BTC = 11k. Hoe de fuck is 0,01 dan 1k?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:32 schreef TourOfData het volgende:
Weer 50 BTC bijgekocht. Met Lighting Network heb ik er vertrouwen in dat BTC 100k aantikt in 2020.
Netjesquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:32 schreef TourOfData het volgende:
Weer 50 BTC bijgekocht. Met Lighting Network heb ik er vertrouwen in dat BTC 100k aantikt in 2020.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? 1 BTC = 11k. Hoe de fuck is 0,01 dan 1k?Ben je zo dom om dat niet te zien?
Ik weet niet of ik dit moet geloven (wat een geld!), maar zo ja dan lijkt het inderdaad een goed moment.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:32 schreef TourOfData het volgende:
je kan ook 0,o1 verkopen voor zoveel geld?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:35 schreef vigen98 het volgende:
Omgerekend is 0,01 btc atm nu 100 euro. Dus iedereen die nu 0,01 koopt voor 1k holy shit...
Is gewoon een of ander buggy dingetje johquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:35 schreef vigen98 het volgende:
Omgerekend is 0,01 btc atm nu 100 euro. Dus iedereen die nu 0,01 koopt voor 1k holy shit...
Nope.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je kan ook 0,o1 verkopen voor zoveel geld?
Nee is geen bug. Je kunt namelijk maar voor minimaal aan 1000 euro kopen. Maar ze passen het niet automatisch aan. Dus mensen die niet weten dat het minimaal aankoop bedrag 1000 euro is, kunnen zomaar enorm veel meer betalen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is gewoon een of ander buggy dingetje joh.
Je ziet de wisselkoers toch staan.
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Bitonicquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee is geen bug. Je kunt namelijk maar voor minimaal aan 1000 euro kopen. Maar ze passen het niet automatisch aan. Dus mensen die niet weten dat het minimaal aankoop bedrag 1000 euro is, kunnen zomaar enorm veel meer betalen.
Dan ben je gewoon dom.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee is geen bug. Je kunt namelijk maar voor minimaal aan 1000 euro kopen. Maar ze passen het niet automatisch aan. Dus mensen die niet weten dat het minimaal aankoop bedrag 1000 euro is, kunnen zomaar enorm veel meer betalen.
Ik ook, 3 ton in BTC, 1 TON in ETH.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Extra hypotheek afgesloten en met 2 ton in BTC gestapt, we gaan naar de moon!
Dan koop je daar toch niet?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:38 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Bitonic
Het is niet zo... het is 0,08 nu en dat klopt gewoon, die screenshot van hem klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:39 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar als het prijsverschil ongeveer een factor 10 is kan je je best vergissen.
Enne.... waves?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
Wordt weer tijd om in te stappen. Moon!
Huis verkocht, ga bij mijn ouders intrekken. 5 ton in de cryptos (Electroneum, XTRABYTES, Verium, Phore, Stratis en Monero)
MOOOOOOOOOOOON
Dat doe ik denk ik ook niet meer, ik heb ze wel voor mijn eerdere transacties gebruikt. Maar toen had ik dus nog geen hekel aan ze. Welk bedrijf is beter?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is niet zo... het is 0,08 nu en dat klopt gewoon, die screenshot van hem klopt gewoon niet.
Je vergeet stellar!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
Huis verkocht, ga bij mijn ouders intrekken. 5 ton in de cryptos (Electroneum, XTRABYTES, Verium, Phore, Stratis en Monero)
MOOOOOOOOOOOON
Je vergeet Dogecoinquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
MOOOOOOOOOOOON
zei jij niet iets van gisteren 16:00 verkopen en vandaag 17:00 kopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
MOOOOOOOOOOOON
Ja dat klopt, net zoals ik maanden geleden zei:quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:44 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
zei jij niet iets van gisteren 16:00 verkopen en vandaag 17:00 kopen?
Die kopen massaal inquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef EggsTC het volgende:
Portfolio 30k minder dan gister -_-
Is nog te overzien, maar ik ben benieuwd wat er zo gebeurt als USA erbij komt.
USA moet nog wakker worden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bitcoin crash is alweer voorbij
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:44 schreef xminator het volgende:
Hou eens op met die shitcoins, mijn post is serieus.
wat is jouw bron van die 16:00 verkopen en 17:00 kopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat klopt, net zoals ik maanden geleden zei:
- verkoop waves;
- koop ripple;
- koop ltc.
Als je slim bent koop je die muntjes.
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef chiren het volgende:
Kan iemand snel mijn vraag beantwoorden.
Als ik de seed en passphrase van 1 van mijn Electrum wallets weet, kan ik toch op iedere pc ter wereld Electrum downloaden en met deze gegevens bij mijn BTC (en ze vanuit daaruit versturen naar andere adressen)?
8 uur vroeger toch? ohja,quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe lang slapen ze daar wel niet
Dat is Magneet, hij had een geheime bericht van cryptowhales.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
wat is jouw bron van die 16:00 verkopen en 17:00 kopen?
Waarom LTC?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
- verkoop waves;
- koop ripple;
- koop ltc.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is Magneet, hij had een geheime bericht van cryptowhales.
LTCquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
- verkoop waves;
- koop ripple;
- koop ltc.
Wat moeten we dan nu doen?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is van maanden geleden, toen het nog op 20/30 usd oid stond. Nu niet meer geldig.
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:48 schreef nickhguitar het volgende:
Meer mensen die een hartaanval kregen toen ze voor de eerste keer op bitfolio keken vandaag?
Je weet dat het komt, maar je hoop toch dat ie gewoon doorpaktquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.
Neuh, ik had iets van -46% op een gegeven moment. Boeit me geen ene flikker. Heb het eerder in paniek coins verkocht, met spijtquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:48 schreef nickhguitar het volgende:
Meer mensen die een hartaanval kregen toen ze voor de eerste keer op bitfolio keken vandaag?
Waarom heb je niet even gewaarschuwd dan als je precies wist dat het deze dagen ging gebeuren?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.
Is dat nog een vraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |