https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#marketsquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waar koop jij je ETH/BTC als ik vragen mag?
Krakenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waar koop jij je ETH/BTC als ik vragen mag?
Straks zijn ze gewoon door hun cash heen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, anders krijgen ze honderden transacties door panicsellers nu.
Zolang je niks verkoopt is er helemaal geen damage.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef RobinaHoed het volgende:
Hoe minder je hebt, des te kleiner de damage,
Die vent heeft nog steeds dikke winstquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Zou die vent die zn huis had verkocht en alles in btc had gestopt al zelfmoord hebben gepleegd?
Nee want die is <5k ingestaptquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Zou die vent die zn huis had verkocht en alles in btc had gestopt al zelfmoord hebben gepleegd?
Dan hebben ze er vetrouwen in dat het gaat stijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:25 schreef vigen98 het volgende:
Bitonic[ afbeelding ]
Geloof je het zelfDit is gewoon damage control. Een vaak gebruikte tactiek. Doet Litebit ook vaak.
Denken dat je damage hebtquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef RobinaHoed het volgende:
Hoe minder je hebt, des te kleiner de damage,
Ik voorzie weer een familiedrama door zijn vrouw vanavond bij de NOS.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Idd, boefjes zijn hetquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:25 schreef vigen98 het volgende:
Bitonic[ afbeelding ]
Geloof je het zelfDit is gewoon damage control. Een vaak gebruikte tactiek. Doet Litebit ook vaak.
Met een beetje mazzel zien zij een stand die niet zo verschilt van die van middernacht hun tijd en gaan ze direct kalm aan de koffie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:20 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Dat zit er wel een beetje in vrees ik
Hij is op 3k ingestapt. Dus nog altijd 4x zijn inzet. Zijn dagen dat we het slechter doen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die heeft lopen cashen op 19K.... die stapte volgens mij in rond de 12K. Als je je hele huis etc hebt verkocht voor bitcoin is dat een behoorlijke winst al.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:27 schreef Murdera het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik ga eruit! Ik neem mijn 30k verlies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |