Ik ook, 3 ton in BTC, 1 TON in ETH.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Extra hypotheek afgesloten en met 2 ton in BTC gestapt, we gaan naar de moon!
Dan koop je daar toch niet?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:38 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Bitonic
Het is niet zo... het is 0,08 nu en dat klopt gewoon, die screenshot van hem klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:39 schreef dakbeunhaas het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar als het prijsverschil ongeveer een factor 10 is kan je je best vergissen.
Enne.... waves?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
Wordt weer tijd om in te stappen. Moon!
Huis verkocht, ga bij mijn ouders intrekken. 5 ton in de cryptos (Electroneum, XTRABYTES, Verium, Phore, Stratis en Monero)
MOOOOOOOOOOOON
Dat doe ik denk ik ook niet meer, ik heb ze wel voor mijn eerdere transacties gebruikt. Maar toen had ik dus nog geen hekel aan ze. Welk bedrijf is beter?quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is niet zo... het is 0,08 nu en dat klopt gewoon, die screenshot van hem klopt gewoon niet.
Je vergeet stellar!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
Huis verkocht, ga bij mijn ouders intrekken. 5 ton in de cryptos (Electroneum, XTRABYTES, Verium, Phore, Stratis en Monero)
MOOOOOOOOOOOON
Je vergeet Dogecoinquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
MOOOOOOOOOOOON
zei jij niet iets van gisteren 16:00 verkopen en vandaag 17:00 kopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef xminator het volgende:
MOOOOOOOOOOOON
Ja dat klopt, net zoals ik maanden geleden zei:quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:44 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
zei jij niet iets van gisteren 16:00 verkopen en vandaag 17:00 kopen?
Die kopen massaal inquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef EggsTC het volgende:
Portfolio 30k minder dan gister -_-
Is nog te overzien, maar ik ben benieuwd wat er zo gebeurt als USA erbij komt.
USA moet nog wakker worden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bitcoin crash is alweer voorbij
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:44 schreef xminator het volgende:
Hou eens op met die shitcoins, mijn post is serieus.
wat is jouw bron van die 16:00 verkopen en 17:00 kopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat klopt, net zoals ik maanden geleden zei:
- verkoop waves;
- koop ripple;
- koop ltc.
Als je slim bent koop je die muntjes.
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef chiren het volgende:
Kan iemand snel mijn vraag beantwoorden.
Als ik de seed en passphrase van 1 van mijn Electrum wallets weet, kan ik toch op iedere pc ter wereld Electrum downloaden en met deze gegevens bij mijn BTC (en ze vanuit daaruit versturen naar andere adressen)?
8 uur vroeger toch? ohja,quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe lang slapen ze daar wel niet
Dat is Magneet, hij had een geheime bericht van cryptowhales.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
wat is jouw bron van die 16:00 verkopen en 17:00 kopen?
Waarom LTC?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
- verkoop waves;
- koop ripple;
- koop ltc.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is Magneet, hij had een geheime bericht van cryptowhales.
LTCquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
- verkoop waves;
- koop ripple;
- koop ltc.
Wat moeten we dan nu doen?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is van maanden geleden, toen het nog op 20/30 usd oid stond. Nu niet meer geldig.
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:48 schreef nickhguitar het volgende:
Meer mensen die een hartaanval kregen toen ze voor de eerste keer op bitfolio keken vandaag?
Je weet dat het komt, maar je hoop toch dat ie gewoon doorpaktquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.
Neuh, ik had iets van -46% op een gegeven moment. Boeit me geen ene flikker. Heb het eerder in paniek coins verkocht, met spijtquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:48 schreef nickhguitar het volgende:
Meer mensen die een hartaanval kregen toen ze voor de eerste keer op bitfolio keken vandaag?
Waarom heb je niet even gewaarschuwd dan als je precies wist dat het deze dagen ging gebeuren?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |