Als jij je daardoor beter voelt moet je je vooral niet inhouden.quote:Op zondag 24 december 2017 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doen we nog aan opmerkingen over waterkranen?
Dat is gewoon raar.quote:Op zondag 24 december 2017 00:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf ook nog een groot kind. Gedeeltelijk. Ik zwaai namelijk naar dieren op TV. Is natuurlijk ook kinderlijk. Klopt ook iets niet.
Ik reed in september (of oktober) langs de singel....ik moest toch even aan je denkenquote:
Kijk, ik maak indruk op de vrouwtjes.quote:Op zondag 24 december 2017 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reed in september (of oktober) langs de singel....ik moest toch even aan je denken
Nou...ik sopte niet van stoel, maar je kan hem afvinken.quote:Op zondag 24 december 2017 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kijk, ik maak indruk op de vrouwtjes.
Maar je TT.... dat kost punten....quote:Op zondag 24 december 2017 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kijk, ik maak indruk op de vrouwtjes.
Wat ontzettend aardig.quote:Op zondag 24 december 2017 00:11 schreef LelijKnap het volgende:
Hallo, ik kom hier even het niveau opkrikken.
Mocht krikken wel?quote:
Nu al terugkrabbelen...zo jammer weer.quote:
Ik ga niet lopen zeggen dat men de wet mag overtreden. Dus in dat opzicht mag niet alles.quote:Op zondag 24 december 2017 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu al terugkrabbelen...zo jammer weer.
Nee maar dat zou ik nooit doen...behalve als je het over snelheidsovertredingen hebt.quote:Op zondag 24 december 2017 00:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen zeggen dat men de wet mag overtreden. Dus in dat opzicht mag niet alles.
Snelheidsovertredingen keur ik meestal gewoon goed.quote:Op zondag 24 december 2017 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat zou ik nooit doen...behalve als je het over snelheidsovertredingen hebt.
Ik ook...CJIB niet.quote:Op zondag 24 december 2017 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen keur ik meestal gewoon goed.
verandert is met een t in dat gevalquote:Op zondag 24 december 2017 00:25 schreef d4v1d het volgende:
Fokker veranderd een keer een TT van mijn topic, en hij blijft dan positief.
Zijn die goede voornemens al in werking?
Ohja, dat miste we. De taalnazi in jou.quote:
Mist er tenminste nog iemand iets van mijquote:Op zondag 24 december 2017 00:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, dat miste we. De taalnazi in jou.
Maar je hebt wel gelijk, ik zie het![]()
moet je die zoeken tegenwoordigquote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd meneer sp3cMoet ik nog helikopterplaatjes zoeken?
Ik misbruik ook graagquote:Op zondag 24 december 2017 11:57 schreef sp3c het volgende:
dat doe ik altijd omdat ik dat lachen vind
beetje machtsmisbruiken enzo
Nog vele jaren op deze aardkloot gewenstquote:
He,jij bent weer blauw?quote:
kijk hier heb ik wat aanquote:Op zondag 24 december 2017 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij deze ook de felicitaties van mijn moeder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat schattig dit!quote:Op zondag 24 december 2017 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onkruid vergaat niet.quote:Op maandag 25 december 2017 13:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij ook al heel lang niet meer, maar je komt toch ook steeds weer terug?
quote:
Gefeliciteerd met de geboorte van Jezus, inshallahquote:Op maandag 25 december 2017 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wens jullie alleen maar een fijne feestdag
Shukranquote:Op maandag 25 december 2017 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de geboorte van Jezus, inshallah
Je bent maar een half jaar te laat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:18 schreef SuperHartje het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Sp3c!!!
Niet zo onaardig doen, ze bedoeld het vast goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:30 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je bent maar een half jaar te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |