Nou als ik in de touwen hang, scheld ik over het algemeen iemand niet uit.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, snap je de associatie niet eens meer?
Dit is mijn éénpersoons kruistochtje tegen onnodig grof taalgebruik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef Uccie het volgende:
Ben ik zo lang weggeweest dat ik met open ogen in trollacties loop....soort nieuwe manier van ontgroenen???
Dat zou wel een kutactie zijn van je ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Embraer89 het volgende:
Ik wou eigenlijk heel hard KUT PIEMEL TIETEN roepen, maar dan heeft Boca een slechte kerst.
Wat ben je toch ook een lul.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Embraer89 het volgende:
Ik wou eigenlijk heel hard KUT PIEMEL TIETEN roepen, maar dan heeft Boca een slechte kerst.
Van dat soort woorden ga ik nou rennen.quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van dat soort woorden ga ik nou rennen.
Volwassen worden is dan ook alleen maar slecht voor je gezondheid en geestelijke gesteldheid.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg nu het idee dat jullie zijn blijven hangen in de poep- en piesfase. Kleuters kunnen er ook zo om lachen!
Dus ik mag hoop houden dat jullie ooit prettige taal gaan gebruiken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volwassen worden is dan ook alleen maar slecht voor je gezondheid en geestelijke gesteldheid.
Ik heb het dit jaar geprobeerd...het levert niets op behalve veel geld.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volwassen worden is dan ook alleen maar slecht voor je gezondheid en geestelijke gesteldheid.
Nee ik hoop gewoon nooit volwassen te worden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus ik mag hoop houden dat jullie ooit prettige taal gaan gebruiken?
Ga ik ook weer doen...quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik hoop gewoon nooit volwassen te worden.
Ja geld is ook niet alles/quote:
Je doet net alsof dat iets slechts isquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je kind wilt blijven, mij best.
Je kunt toch niet alleen maar kind blijven? Een deel van je moet volwassen worden voor het nemen van volwassen beslissingen, toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat iets slechts is
Nou...onze nieuwe Financial Director vindt het ook gewoon kut als we iets moeten doen waar we geen zin in hebben. Dus wij liggen elkaar wel.quote:
Of gewoon volwassen beslissingen nemen zonder dat je volwassen hoeft te worden?quote:Op zondag 24 december 2017 00:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt toch niet alleen maar kind blijven? Een deel van je moet volwassen worden voor het nemen van volwassen beslissingen, toch?
Ja, gewoon 2 ijsjes ipv 1.quote:Op zondag 24 december 2017 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon volwassen beslissingen nemen zonder dat je volwassen hoeft te worden?
Doen we nog aan opmerkingen over waterkranen?quote:Op zondag 24 december 2017 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf ook nog een groot kind. Gedeeltelijk. Ik zwaai namelijk naar dieren op TV. Is natuurlijk ook kinderlijk. Klopt ook iets niet.quote:Op zondag 24 december 2017 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |