Jonge D66-groupies uitwonen in zo'n stoffige kleine bezemkast heeft niet bepaald enorme grandeur en allure, nee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:15 schreef Tem het volgende:
Pak het dan goed aan met een penthouse in de Montevideo of iets dergelijks.
Gewoon een kneuzenkop. En zo "hihi kijk mij eens de jolige reporter zijn"-houding.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klinkt qua naam ook als een soort balkende ezel.
Zouden er niet meer zoeen hebben?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:22 schreef Leandra het volgende:
Shit, ik heb dezelfde kerstboomstandaard als Henk Krol aarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhh![]()
![]()
En alle politici doen schaapachtig mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon een kneuzenkop. En zo "hihi kijk mij eens de jolige reporter zijn"-houding.
Ja want anders lijkt je onsympathiek...quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En alle politici doen schaapachtig mee.
haha, die vent is mateloos irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon een kneuzenkop. En zo "hihi kijk mij eens de jolige reporter zijn"-houding.
Jullie hebben die Tijger!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
Ik heb een emmer met leisteen als kerstboomstandaard, suck on that Henk Krol
Alleen boeit het in een parlementaire democratie totaal niet wie er op de troon zit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Oké. Het scenario is dus dat de gehele regering + alle leden van de Staten-Generaal plus een aanzienlijk deel van de koninklijke familie omkomt bij een tragische aanval op de Grote Kerk.
Wat betreft de troonsopvolging is het makkelijk, die hangt af van wie er in de Kerk aanwezig is. De volgorde is:
[ afbeelding ]
Daarna komen Beatrix, Irene en Christina. Als die allemaal binnen zaten dan moeten we de republiek uitroepen.
Aangenomen dat er wél een Oranje overleeft is die dan de Koning. Nieuwe verkiezingen kunnen er alleen komen als de Kamers ontbonden worden (64 Grondwet) en dat moet bij Koninklijk besluit en een KB moet ondertekend worden door de Koning en minstens één minister (47 Grondwet). Maar die zijn er niet meer in dit scenario. Dan heb je dus een constitutionele crisis waarvoor momenteel naar ik weet geen oplossing voor is. De Koning kan alleen maar geldige besluiten uitvaardigen zonder ministeriële ondertekening, als het om zijn eigen hofhouding gaat.
En verder terug die met die vele vrouwen, of gewezen vrouwen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Oké. Het scenario is dus dat de gehele regering + alle leden van de Staten-Generaal plus een aanzienlijk deel van de koninklijke familie omkomt bij een tragische aanval op de Grote Kerk.
Wat betreft de troonsopvolging is het makkelijk, die hangt af van wie er in de Kerk aanwezig is. De volgorde is:
[ afbeelding ]
Daarna komen Beatrix, Irene en Christina. Als die allemaal binnen zaten dan moeten we de republiek uitroepen.
Aangenomen dat er wél een Oranje overleeft is die dan de Koning. Nieuwe verkiezingen kunnen er alleen komen als de Kamers ontbonden worden (64 Grondwet) en dat moet bij Koninklijk besluit en een KB moet ondertekend worden door de Koning en minstens één minister (47 Grondwet). Maar die zijn er niet meer in dit scenario. Dan heb je dus een constitutionele crisis waarvoor momenteel naar ik weet geen oplossing voor is. De Koning kan alleen maar geldige besluiten uitvaardigen zonder ministeriële ondertekening, als het om zijn eigen hofhouding gaat.
Behalve dus dat de Koning volgens onze Grondwet vereist is om verkiezingen uit te roepen, en dus om nieuwe Kamers te vormen waaruit een nieuwe Regering geformeerd wordt. Zonder troonsopvolging is Nederland (althans, vanuit constitutioneel oogpunt) reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen boeit het in een parlementaire democratie totaal niet wie er op de troon zit.
Aha!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Aangenomen dat er wél een Oranje overleeft is die dan de Koning. Nieuwe verkiezingen kunnen er alleen komen als de Kamers ontbonden worden (64 Grondwet) en dat moet bij Koninklijk besluit en een KB moet ondertekend worden door de Koning en minstens één minister (47 Grondwet). Maar die zijn er niet meer in dit scenario. Dan heb je dus een constitutionele crisis waarvoor momenteel naar ik weet geen oplossing is. De Koning kan alleen maar geldige besluiten uitvaardigen zonder ministeriële ondertekening, als het om zijn eigen hofhouding gaat.
Zonder camera bewaking maakt het ook niet veel uit, echter een samsung tv?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat die letters niet net voor een raam staan.
België-scenario.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve dus dat de Koning volgens onze Grondwet vereist is om verkiezingen uit te roepen, en dus om nieuwe Kamers te vormen waaruit een nieuwe Regering geformeerd wordt. Zonder troonsopvolging is Nederland (althans, vanuit constitutioneel oogpunt) reddeloos verloren.
In dit geval wel, maar alleen omdat er geen wet in formele zin nodig is om verkiezingen uit te roepen. Verder kan de koning zonder regering of parlement vrij weinig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha!Dus in principe zouden we wel zonder de Kamers kunnen?
Duidelijk. Gewoon de constitutie afschaffen. Teveel risico.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve dus dat de Koning volgens onze Grondwet vereist is om verkiezingen uit te roepen, en dus om nieuwe Kamers te vormen waaruit een nieuwe Regering geformeerd wordt. Zonder troonsopvolging is Nederland (althans, vanuit constitutioneel oogpunt) reddeloos verloren.
Of het Koningshuis.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk. Gewoon de constitutie afschaffen. Teveel risico.
Ik wil graag Edwin de Roy van Zuydewijn voorstellen als Designated Survivor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of het Koningshuis.
Of een designated survivor aanstellen natuurlijk.
Voorstellen of naar voren schuiven?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil graag Edwin de Roy van Zuydewijn voorstellen als Designated Survivor.
Maar als je dus, aannemende dat niet alle troonsopvolgers om komen, een minister apart in een bunker zet kun je dus weer een nieuw parlement laten kiezen. Dus is het in die zin niet nodig, zoals D66 suggereert, een parlementarier achter de hand te houden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dit geval wel, maar alleen omdat er geen wet in formele zin nodig is om verkiezingen uit te roepen. Verder kan de koning zonder regering of parlement vrij weinig.
Om het probleem wat ik schetste op te lossen is wel weer een wet in formele zin nodig, helaas.
Sjezus, dan noem je ook gelijk een nog grotere eikel dan Baudet, knap hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil graag Edwin de Roy van Zuydewijn voorstellen als Designated Survivor.
Volgens mij wel ja, inderdaad. Dan zou je met die minister het KB kunnen uitgeven om verkiezingen uit te roepen en buiten dat er dan 150 nieuwe leden gevonden moeten worden is er verder niet zo veel aan de hand.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar als je dus, aannemende dat niet alle troonsopvolgers om komen, een minister apart in een bunker zet kun je dus weer een nieuw parlement laten kiezen. Dus is het in die zin niet nodig, zoals D66 suggereert, een parlementarier achter de hand te houden.
quote:
Aardig contrast ook wel tussen de rauwe vissers en de chique parlementariers.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:37 schreef skysherrif het volgende:
Ultieme setting wel. Hiddema, Baudet en Jair Ferwerda in Harlingen.
Vrij robuust geregeld wel dus door Thorbecke.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, inderdaad. Dan zou je met die minister het KB kunnen uitgeven om verkiezingen uit te roepen en buiten dat er dan 150 nieuwe leden gevonden moeten worden is er verder niet zo veel aan de hand.
Je zou zeggen dat dit typisch PVV volk is inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aardig contrast ook wel tussen de rauwe vissers en de chique parlementariers.
Staan vaak nog wel genoeg mensen op de lijst die je kan doorschuiven. Vraag is of die competent genoeg zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, inderdaad. Dan zou je met die minister het KB kunnen uitgeven om verkiezingen uit te roepen en buiten dat er dan 150 nieuwe leden gevonden moeten worden is er verder niet zo veel aan de hand.
Goed punt. Denk ik. Dan zouden verkiezingen dus niet eens nodig zijn zolang iedere lijst voldoende buffer heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Staan vaak nog wel genoeg mensen op de lijst die je kan doorschuiven. [..]
Nu nog iemand de taalfouten er uit laten halen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn soll.brief is klaar![]()
Wat ziet ie er gelikt uit
Nee joh, Sjerrie is een man van het volk en strijdt tegen de elite.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aardig contrast ook wel tussen de rauwe vissers en de chique parlementariers.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, Sjerrie is een man van het volk en strijdt tegen de elite.
https://af.wikipedia.org/wiki/Sjerriequote:Op woensdag 20 december 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, Sjerrie is een man van het volk en strijdt tegen de elite.
Zitten er niet in, heb plusminus 90 min eraan besteed.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu nog iemand de taalfouten er uit laten halen.
De baan trekt je?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zitten er niet in, heb plusminus 90 min eraan besteed.
Twijfel alleen een beetje over cliche's als: Een baan bij XXXXX trekt mij vanwege haar goede reputatie en het maatschappelijk belang.
Terwijl je in de eerste hit van google reacties vindt als: Kankerlijers, kankerhonden, fraudeurs, luie flikkers
Goor spul.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
https://af.wikipedia.org/wiki/Sjerrie
Daar was ik al gestopt met lezenquote:Op woensdag 20 december 2017 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bovendien heeft de baan een reputatie. Me dunkt.
De organisatie slimmekequote:
Jij vindt dit serieus niet kunnen:quote:Op woensdag 20 december 2017 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schrijf je niet want ‘de baan’ is het onderwerp in die zin.
Goede Reputatie? Ik ken veel medewerkers in de Tweede Kamer en het is nou niet de grootste verzameling talenten die je 1,2,3 kan bedenken, het klopt wel dat het een prima opmaat is naar een ander baantje, vanwege de historie van de functie. Maar tegenwoordig zijn de medewerkers minstens zo incapabel als de politici.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus niet kunnen:
Een baan bij de tweedekamer trekt mij vanwege haar goede reputatie en het maatschappelijk belang.
hoe zou jij het formuleren dan?
Gast, denk je echt dat ik het bedrijf/organisatie waar ik solliciteer hier ga noemen?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goede Reputatie? Ik ken veel medewerkers in de Tweede Kamer en het is nou niet de grootste verzameling talenten die je 1,2,3 kan bedenken, het klopt wel dat het een prima opmaat is naar een ander baantje, vanwege de historie van de functie. Maar tegenwoordig zijn de medewerkers minstens zo incapabel als de politici.
Zelfde voor mensen die in Brussel werken of hebben gewerkt?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goede Reputatie? Ik ken veel medewerkers in de Tweede Kamer en het is nou niet de grootste verzameling talenten die je 1,2,3 kan bedenken, het klopt wel dat het een prima opmaat is naar een ander baantje, vanwege de historie van de functie. Maar tegenwoordig zijn de medewerkers minstens zo incapabel als de politici.
Tweede Kamer zeg je net.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, denk je echt dat ik het bedrijf/organisatie waar ik solliciteer hier ga noemen?
"Een baan bij tweedekamer trekt mij aan vanwege de goede reputatie en het maatschappelijk belang van tweedekamer" is in elk geval grammaticaal beter, al is het dan nog steeds geen mooie zin.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een baan bij de tweedekamer trekt mij vanwege haar goede reputatie en het maatschappelijk belang.
Ja. Uitzonderingen daar gelaten. De slimmerds vertrekken er weer zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zelfde voor mensen die in Brussel werken of hebben gewerkt?
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja. De slimmerds vertrekken er weer zo snel mogelijk.
Nee. Ik zou er iets van maken als:quote:Op woensdag 20 december 2017 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb aan toegevoegd, is inderdaad beter.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Een baan bij tweedekamer trekt mij aan vanwege de goede reputatie en het maatschappelijk belang van tweedekamer" is in elk geval grammaticaal beter, al is het dan nog steeds geen mooie zin.
Maar dan moet je nog steeds iets doen met het feit dat je het niet over de reputatie van de baan hebt maar van het kantoor. En het belang van de werkzaamheden, niet de baan of het kantoor (denk ik...?)quote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb aan toegevoegd, is inderdaad beter.
Dan is mijn intentie boven elke twijfel verheven zeg maar
Waarom zou je bij de Tweede Kamer willen solliciteren. Alleen voor het salaris? Op een bonus hoef je niet te rekenen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb aan toegevoegd, is inderdaad beter.
Dan is mijn intentie boven elke twijfel verheven zeg maar
Ja, precies. Al hoef je een kantoor geen instituut te noemen maar organisatie kan wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Ik zou er iets van maken als:
“Ik zou mij graag inzetten voor de Tweede Kamer omdat dat instituut een goede reputatie heeft en van groot maatschappelijk belang is.”
De PVV is ondertussen wel zo diep gezakt dat het mij niet eens meer zou verbazen als ze php aannemen als fractiemedewerker.quote:
Het gaat niet om een sollicitatie bij de Tweede Kamerquote:Op woensdag 20 december 2017 00:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou je bij de Tweede Kamer willen solliciteren. Alleen voor het salaris? Op een bonus hoef je niet te rekenen.
Tweede Kamerquote:Op woensdag 20 december 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Al hoef je een kantoor geen instituut te noemen maar organisatie kan wel.
Die is ook welquote:Op woensdag 20 december 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
Ik zou mij graag inzetten voor de Tweede Kamer omdat dat instituut een goede reputatie heeft en van groot maatschappelijk belang is.”
Dat som ik in de volgende regel op natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds iets doen met het feit dat je het niet over de reputatie van de baan hebt maar van het kantoor. En het belang van de werkzaamheden, niet de baan of het kantoor (denk ik...?)
Ik hoor dat de PVV in Rotterdam nog een lijsttrekker zoekt, geen Tweede Kamer, wel aandacht.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is ondertussen wel zo diep gezakt dat het mij niet eens meer zou verbazen als ze php aannemen als fractiemedewerker.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is ondertussen wel zo diep gezakt dat het mij niet eens meer zou verbazen als ze php aannemen als fractiemedewerker.
Je maakt eerst een taalfout om die vervolgens uit te leggen? Dat lijkt me geen handige tactiek voor in je brief.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die is ook wel
[..]
Dat som ik in de volgende regel op natuurlijk.
Omdat dat klinkt niet en stylistisch in Nederland niet ok.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die is ook wel
[..]
Dat som ik in de volgende regel op natuurlijk.
Precies, maar php heeft kennelijk nooit op zitten letten bij de lessen Nederlands.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Al hoef je een kantoor geen instituut te noemen maar organisatie kan wel.
DENK kan vast nog wel een blanke rechtse Nederlander gebruiken. Zijn ze sowieso al flexibel met de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, maar php heeft kennelijk nooit op zitten letten bij de lessen Nederlands.
Of het niveau van dat vak op het vmbo is echt zo bedroevend
Ja snap je punt wel, maar dan heb ik eigenlijk twee regels nodigquote:Op woensdag 20 december 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, maar php heeft kennelijk nooit op zitten letten bij de lessen Nederlands.
Of het niveau van dat vak op het vmbo is echt zo bedroevend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja snap je punt wel, maar dan heb ik eigenlijk twee regels nodigEerst om te zeggen organisatie trekt mij aan vanwege.
Heb er voorlopig dit van gemaakt:Als dat het beste is wat je kan moet je dat gewoon doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook wel zo eerlijk naar je potentiële werkgever.
Want het is natuurlijk ook wel zo dat wanneer schriftelijke communicatie geen grote rol speelt in de baan waar het om gaat een correct geschreven sollicitatie wat minder van belang is.
Ongelofelijk dat dit kan, een embryo van 25 jaar oud gezond geboren laten worden.quote:KNOXVILLE, Tenn. (WATE) – An East Tennessee woman delivered the longest-frozen embryo to successfully come to birth, according to the University of Tennessee Preston Medical Library.
The National Embryo Donation Center (NEDC) says baby Emma Wren was born Nov. 25 to Benjamin and Tina Gibson.
Emma was cryopreserved in 1992 before being transferred to Tina’s uterus earlier this year through frozen embryo transfer. Emma was conceived around eighteen months after Tina, 26, was born.
Tof, kan je je eigen broer of zus barenquote:Op woensdag 20 december 2017 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat dit kan, een embryo van 25 jaar oud gezond geboren laten worden.
Cool.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat dit kan, een embryo van 25 jaar oud gezond geboren laten worden.
Nee, maar het moet wel coherent zijn met het verdere verhaal dat daarna volgt. Het is een prima brief waar zeker geen fouten (meer) in staan. Zeker vergeleken met andere studenten. Maar ik verstuur'm ook nog niet, nog even wat finetunen de komende dagen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat het beste is wat je kan moet je dat gewoon doen.
Is ook wel zo eerlijk naar je potentiële werkgever.
Want het is natuurlijk ook wel zo dat wanneer schriftelijke communicatie geen grote rol speelt in de baan waar het om gaat een correct geschreven sollicitatie wat minder van belang is.
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, kan je je eigen broer of zus baren
Of je eigen oom of tante, als je ze iets langer bewaart.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, kan je je eigen broer of zus baren
Maar hoe oud was die moeder dan toen ze dit embryo liet invriezen, en waarom deed ze dat destijds?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is geen eigen embryo (beetje raar artikel ook, lijkt relipropaganda). Het is een ingevroren embryo dat niet gebruikt is door de originele "bronnen" en wat zij hebben laten inplanten. Waarom je dat zou doen ontgaat me een beetje maar het is wel erg bijzonder dat dit kan.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar hoe oud was die moeder dan toen ze dit embryo liet invriezen, en waarom deed ze dat destijds?
Oh wacht, het is geen eigen embryo.
Ik zie het al, een adoptie-embryo.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is geen eigen embryo (beetje raar artikel ook, lijkt relipropaganda). Het is een ingevroren embryo dat niet gebruikt is door de originele "bronnen" en wat zij hebben laten inplanten. Waarom je dat zou doen ontgaat me een beetje maar het is wel erg bijzonder dat dit kan.
Straks kan Kim Jong Un honderden vrouwen bevruchten en vervolgens de embryo’s laten invriezen om die dan om de 25 jaar geboren te laten worden zodat de goddelijke leiding van zijn land voor eeuwen gegarandeerd is.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is geen eigen embryo (beetje raar artikel ook, lijkt relipropaganda). Het is een ingevroren embryo dat niet gebruikt is door de originele "bronnen" en wat zij hebben laten inplanten. Waarom je dat zou doen ontgaat me een beetje maar het is wel erg bijzonder dat dit kan.
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het al, een adoptie-embryo.
http://www.cnn.com/2017/1(...)embryo-bn/index.html
Wauw, ik heb nooit geweten dat dit zo werkte. En de ouders wisten dus helemaal niet hoe oud de embryo was.quote:Emma's story begins long before the Gibsons "adopted" her (and four sibling embryos from the same egg donor). Created for in vitro fertilization by another, anonymous couple, the embryos had been left in storage so they could be used by someone unable or unwilling to conceive a child naturally.
These are "snowbabies," lingering in icy suspension, potential human lives waiting to be born.
Dat kan nu al.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks kan Kim Jong Un honderden vrouwen bevruchten en vervolgens de embryo’s laten invriezen om die dan om de 25 jaar geboren te laten worden zodat de goddelijke leiding van zijn land voor eeuwen gegarandeerd is.
Nou, zo werkt dat in principe niet hoor, ik lees in je artikel dat er "al" 700 kinderen uit adoptie embryo's geboren zijn, dus dit is duidelijk iets uitzonderlijks.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wauw, ik heb nooit geweten dat dit zo werkte. En de ouders wisten dus helemaal niet hoe oud de embryo was.
mehhhhhhhquote:
Die hele zender tochquote:Op woensdag 20 december 2017 07:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, dat ochtendprogramma van WNL is best tenenkrommend
Het is een initiatief van de Telegraafquote:Op woensdag 20 december 2017 07:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben zo'n hipster die amper tv kijkt.
Je zou eens wat meer Breitbart moeten lezen voor nieuwe perspectieven.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De radio schakel ik ook vaak uit als het tijd is voor WNL. Misschien zit ik te vast in mijn bubbel, maar het niveau vind ik vrij laag.
Zo nieuw zijn die perspectieven van ze anders niet, ik ben ze regelmatig tegengekomen in mijn geschiedenisboeken.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je zou eens wat meer Breitbart moeten lezen voor nieuwe perspectieven.
9/10quote:Op woensdag 20 december 2017 07:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zo nieuw zijn die perspectieven van ze anders niet, ik ben ze regelmatig tegengekomen in mijn geschiedenisboeken.
*mic drop*quote:Op woensdag 20 december 2017 07:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zo nieuw zijn die perspectieven van ze anders niet, ik ben ze regelmatig tegengekomen in mijn geschiedenisboeken.
Wel nieuw tijdens jouw leven.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2017 07:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe oud ik ben.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel nieuw tijdens jouw leven.
twitter:jacobboersema twitterde op woensdag 20-12-2017 om 06:31:12Thierry Baudet ontmoette in het geheim een Amerikaanse racist van Alt-right https://t.co/YOJqXb2Zlx via @decorrespondent reageer retweet
[..]
[..]
[..]
Aan de andere kant is hij vrij open over zijn overeenkomsten met bijvoorbeeld Joost Niemöller. Ik denk eerder dat hij niet echt blij is met het feit dat er nu drie journalisten bezig zijn met een overzichtje maken van zijn uitspraken en ontmoetingen. Want bij Baudet zie je de waarheid vooral in het patroon.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, politicus van het jaar mensen. Iemand die in het geheim af moet spreken met onfrisse alt-right figuren. Omdat hij dondersgoed weet dat zijn "perspectieven" smerig zijn.
Baudet probeert een soort van "hiding in plain sight" maar loopt er ook tegenaan dat het internet niets vergeet. Het is goed dat er nu een lijst wordt gemaakt van alles waar hij zich achter heeft geschaard. Ik geloof er namelijk geen snars van dat iemand die eerst allerlei extremisten heeft gesteund dat nu ineens niet meer zou vinden. Alles wat Baudet nodig heeft als hij zich eenmaal in het pluche heeft genesteld zijn enablers om deze smerige rassentheorieën tot beleid uit te werken.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Aan de andere kant is hij vrij open over zijn overeenkomsten met bijvoorbeeld Joost Niemöller. Ik denk eerder dat hij niet echt blij is met het feit dat er nu drie journalisten bezig zijn met een overzichtje maken van zijn uitspraken en ontmoetingen. Want bij Baudet zie je de waarheid vooral in het patroon.
Wat ik wel hoopvol vind is dat je op twitter vrij veel journalisten van verschillende media kunt vinden die wel degelijk doorhebben dat er iets heel erg mis is. Maar tot nu toe leidt dat niet tot een echt scherpe artikelen en interviews. Hopelijk is dit artikel van DC het begin.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Baudet probeert een soort van "hiding in plain sight" maar loopt er ook tegenaan dat het internet niets vergeet. Het is goed dat er nu een lijst wordt gemaakt van alles waar hij zich achter heeft geschaard. Ik geloof er namelijk geen snars van dat iemand die eerst allerlei extremisten heeft gesteund dat nu ineens niet meer zou vinden. Alles wat Baudet nodig heeft als hij zich eenmaal in het pluche heeft genesteld zijn enablers om deze smerige rassentheorieën tot beleid uit te werken.
Zoals ik al vaker heb gezegd, Baudet is het Paard van Troje in ons land. Men heeft geen idee wat ze de muren van onze democratie binnen aan het halen zijn. Zie ook zijn verkiezing tot politicus van het jaar. Hij heeft de media zo weten te bespelen dat ze hem als welbespraakte straatvechter af zijn gaan spiegelen. Maar in besloten kring houdt deze "kwajongen" er heel andere sympathieën op na.
Hoi Sky.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
Nee nee, is gewoon een nieuwe frisse wind in de politiek.
Een een kennis van mij.quote:
Helder stuk weer. Gelukkig geeft fok! Alle ruimte aan dergelijke gekkies.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe oud ik ben.![]()
Om nog maar even door te gaan over dit onderwerp. DC heeft uitgezocht naar wie Baudet gaat voor nieuwe perspectieven.twitter:jacobboersema twitterde op woensdag 20-12-2017 om 06:31:12Thierry Baudet ontmoette in het geheim een Amerikaanse racist van Alt-right https://t.co/YOJqXb2Zlx via @decorrespondent reageer retweet
Dit zie je bijna letterlijk terug in uitspraken van diverse prominente fokkers. Weten we ook weer waar ze hun inspiratie vandaan hebben.quote:En van alle rassen heeft ‘het zwarte ras’ volgens hem de laagste intelligentie, wat verklaard kan worden door de ‘beperkte omvang van hun hersens.’ ‘Overal waar zwarten aan zichzelf worden overgelaten is het een puinhoop.’
Frisbruin.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
Nee nee, is gewoon een nieuwe frisse wind in de politiek.
Bij een werkbezoek aan Armenië herdenkt hij de Armeense Genocide. Bij zo’n white supremacist zal hij wel de Neurenberger processen of het einde van de Apartheid bekritiseerd hebben.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Het is ook altijd mooi hoe Bidet niet over zulke ontmoetingen twitterd, terwijl hij normaal over werkelijk elke scheet een bericht de wereld in moet slingeren.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe oud ik ben.![]()
Om nog maar even door te gaan over dit onderwerp. DC heeft uitgezocht naar wie Baudet gaat voor nieuwe perspectieven.twitter:jacobboersema twitterde op woensdag 20-12-2017 om 06:31:12Thierry Baudet ontmoette in het geheim een Amerikaanse racist van Alt-right https://t.co/YOJqXb2Zlx via @decorrespondent reageer retweet
Dus.quote:De 66-jarige Taylor waarschuwt al tientallen jaren lang dat 'het blanke ras' door 'rassenmenging' aan het uitsterven is. Ook beweert hij dat 'het zwarte ras' de laagste intelligentie heeft, waardoor volgens hem zwarten er overal een puinhoop van maken. Ook stelt hij dat joden "extreem handig zijn in het exploiteren van onze zwakte".
De DDS ook:quote:Op woensdag 20 december 2017 09:37 schreef remlof het volgende:
Goed dat de NOS het al heeft opgepikt: https://nos.nl/artikel/22(...)st-jared-taylor.html
Tja, ook dat is niks nieuws. Eerder ging hij bijvoorbeeld al naar een feestje van die Milo. En hij is dol op op die idioot Joost Niemöller en partijen als FPÖ, Vlaams Blok en Front National.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Jared Taylor is wel een hele extremistische wappie.
Heel goed, DDS wordt tenminste gelezen door z’n volgers.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De DDS ook:
Het vervelende is: ze hebben wel degelijk een punt. Thierry wordt te vaak gezien met onfrisse lieden.
Als zelfs DDS dit concludeertquote:Op woensdag 20 december 2017 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De DDS ook:
Het vervelende is: ze hebben wel degelijk een punt. Thierry wordt te vaak gezien met onfrisse lieden.
Ja, nog wel. Maar TPO radicaliseert met de dag verderquote:Op woensdag 20 december 2017 09:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
DDS is extremer dan TPO toch? Of is het juist omgedraaid?
Bij de sectie Media op de FvD-site werd bijna exclusief naar DDS verwezen. Dan weet je het welquote:Op woensdag 20 december 2017 09:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
DDS is extremer dan TPO toch? Of is het juist omgedraaid?
Ah, Baudets eigen Fox News.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij de sectie Media op de FvD-site werd bijna exclusief naar DDS verwezen. Dan weet je het wel
Het is dus weer een geflipte filosoof.quote:He graduated from Yale University in 1973 with a bachelor's degree in philosophy and graduated from Institut d'Etudes Politiques de Paris (Sciences Po) in 1978 with a master's degree in international economics.
Of Ecognoom. Maar dat komt ongeveer op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eelco Bosch van Rosenthal heeft trouwens nog een linkje over deze aardige Amerikaanse meneer Taylor gedeeld.
[..]
Het is dus weer een geflipte filosoof.
Jij zit qua uitspraken ook wel redelijk in de FvD-PVV hoek. Hoe denk jij nou over zo’n Baudet en zijn verkozen vrindjes?quote:Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef Morendo het volgende:
Hippie-rechts kan zich verzamelen op jalta.nl
Whut?!quote:Op woensdag 20 december 2017 09:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij zit qua uitspraken ook wel redelijk in de FvD-PVV hoek. Hoe denk jij nou over zo’n Baudet en zijn verkozen vrindjes?
Dan zijn je uitspraken en getroll wat mal ingestoken.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Whut?!
Nog nooit gestemd of zelfs maar overwogen om op die partijen te stemmen.
Ouwe GroenLinks-gekkie.
Precies, waar scoor je anders veganistische feministes?quote:
Geef eens een bloemlezing van die uitspraken dan.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan zijn je uitspraken en getroll wat mal ingestoken.
Nou, als je het zevendedagsadventisme op de koop toeneemt.....quote:Op woensdag 20 december 2017 10:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies, waar scoor je anders veganistische feministes?
Je hebt alleen een veiligheidsspeld door je stropdas?quote:Op woensdag 20 december 2017 10:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef eens een bloemlezing van die uitspraken dan.
Ik ben gewoon punk. Burgerlijk punk, dat ben ik.
Ik weet weer genoeg. Dank voor het bewijzen van mijn stelling.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef eens een bloemlezing van die uitspraken dan.
Ik ben gewoon punk. Burgerlijk punk, dat ben ik.
quote:Op woensdag 20 december 2017 10:12 schreef Morendo het volgende:
Er zijn dagen dat ik niet over Baudet nadenk.
Maar is dit een lakmoesproef?
Je ziet wel dat de samenleving in plaatje 1 gepolariseerd is en in plaatje 4 saamhorigheid heerst.quote:
Volgens mij poneerde jij geen stelling.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet weer genoeg. Dank voor het bewijzen van mijn stelling.
Ik zie sowieso weinig diversiteit op de vloer.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Je ziet wel dat de samenleving in plaatje 1 gepolariseerd is en in plaatje 4 saamhorigheid heerst.
Plaatje vier tijdens het werk?quote:Op woensdag 20 december 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Je ziet wel dat de samenleving in plaatje 1 gepolariseerd is en in plaatje 4 saamhorigheid heerst.
Goed dat de TROUW-redacteuren nog netjes hun werk doen en eventjes aan hun lezers laten uitleggen dat FvD* staat voor: *Forum voor Democratiequote:
Ik denk dat het voor mensen als mijn moeder wel handig is, al zal zij op ten duur ook wel snappen dat dit over Baudet & co gaat.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Goed dat de TROUW-redacteuren nog netjes hun werk doen en eventjes aan hun lezers laten uitleggen dat FvD* staat voor: *Forum voor Democratie
Deze man.quote:
De Russen hebben geoefend hoe ze snel Nederland kunnen innemen. Poetin en Baudet zullen al het nodige contact hebben gehad.quote:Officieel ging het om een anti-terrorisme-oefening, maar het werkelijke scenario zou een snelle inname van de Baltische landen zijn geweest, gevolgd door een campagne tegen onder meer Duitsland en Nederland.
Russen die denken een krijgsmacht van betekenis te hebben.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:12 schreef Ryon het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)f-tegen-de-navo.html
[..]
De Russen hebben geoefend hoe ze snel Nederland kunnen innemen. Poetin en Baudet zullen al het nodige contact hebben gehad.
Één stem verschil.twitter:nytimes twitterde op woensdag 20-12-2017 om 10:02:00One vote. Virginia Democrats just ended GOP control of the State House after winning a seat, 11,608 to 11,607, in a… https://t.co/rOxWevmn8i reageer retweet
Niet meer naar neplicht kijken na zonsondergang.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:15 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig ervaring met enige slaapmiddelen? Mag ook via dm
Alleen met alcohol. Werkt prima.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:15 schreef skysherrif het volgende:
Dikke joints roken.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:15 schreef skysherrif het volgende:
Rust, reinheid en regelmaat. En eventueel een kop warme melk of een borrel in de avond. Blijf van de pillen af.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:15 schreef skysherrif het volgende:
Beste advies. Overigens valt dat "Rust" te nuanceren, voldoende lichaamsbeweging is ook belangrijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Rust, reinheid en regelmaat. En eventueel een kop warme melk of een borrel in de avond. Blijf van de pillen af.
Licht voor zover mogelijk alvast wat dimmen, niet meer naar felle schermen staren idd.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
Vooral regelmaat, elke dag rond dezelfde tijd naar bed. Ook geen zware kost meer tot je nemen waar je over na gaat denken. Iets ontspannends doen het laatste uurtje voor je naar bed gaat. Geen sociale media. Gewoon een relaxed boek pakken.
Wietolie zou je ook nog kunnen gebruiken, is blijkbaar wel heel goor.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:15 schreef skysherrif het volgende:
Nee, niet doen.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wietolie zou je ook nog kunnen gebruiken, is blijkbaar wel heel goor.
Lijkt mij wel plakkerig in je bed om je met wietolie in te smerenquote:Op woensdag 20 december 2017 11:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wietolie zou je ook nog kunnen gebruiken, is blijkbaar wel heel goor.
Doel ook meer op rust in het koppie. Schaapjes tellen en niet te actief worden laat op de avondquote:Op woensdag 20 december 2017 11:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beste advies. Overigens valt dat "Rust" te nuanceren, voldoende lichaamsbeweging is ook belangrijk.
Waht moet er weer een Baudetje ingooien, hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 11:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
Neem hoogstens een warm bad met lavendelolie.
Ook wel duur om jezelf in te smeren met dat spul. Je kan beter een paar druppels innemen.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij wel plakkerig in je bed om je met wietolie in te smeren
Je vrouw houdt van lavendelolie, wist je dat al?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waht moet er weer een Baudetje ingooien, hoor
Ow, is het voor inwendig gebruik?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ook wel duur om jezelf in te smeren met dat spul. Je kan beter een paar druppels innemen.
Het is aan te raden.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow, is het voor inwendig gebruik?
Neuh, krijgt ze migraine vanquote:Op woensdag 20 december 2017 11:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je vrouw houdt van lavendelolie, wist je dat al?
Ik moet toch ergens mijn centjes mee verdienen?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
Linus de wiethandelaar, ik zie het al.
Onze eigen wiet consulentequote:Op woensdag 20 december 2017 11:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn centjes mee verdienen?
Klopt, en we gedogen het.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Draag je ook netjes belasting af dan ja!quote:Op woensdag 20 december 2017 11:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
WE?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, en we gedogen het.
Jij en alle stoners.quote:
Met dit en de andere aanbevelingen ben ik het zeker eens en realiseer me dat dat ook het onderliggende probleem is.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doel ook meer op rust in het koppie. Schaapjes tellen en niet te actief worden laat op de avond
Bij deze dan: gedoog je wiet?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet gevraagd dus ik niet, alleen als belasting afgedragen wordt anders niet.
Er schijnen mensen aan wietgebruik te overlijden.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, en we gedogen het.
Leg een hamer naast je bed als het niet lukt sla je ermee waar je wil, laat foon beneden en computer uit, en heb geduld, je hebt lang opgebouwd zal ook lang duren voordat je weer in het ritme bent.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met dit en de andere aanbevelingen ben ik het zeker eens en realiseer me dat dat ook het onderliggende probleem is.
Maar dat is niet iets wat je binnen een paar dagen zo even allemaal verandert.
Nope, niet als het in het donkere circuit rond gaat.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bij deze dan: gedoog je wiet?
Nu ja, het licht-gebeuren kun je vanavond al veranderen. Niet laat nog een flinke maaltijd naar binnen stompen helpt ook, uiteraard geen koffie en zulks, tijdig ontspannen en FOK! afsluiten.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met dit en de andere aanbevelingen ben ik het zeker eens en realiseer me dat dat ook het onderliggende probleem is.
Neuh maar je hebt bijna vakantie en dan ga je toch naar een ander ritme van vermoedelijk meer uitslapen. Is meer een voornemen voor het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer zuipen.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Linus is niet donker, dus dan gedoog je het wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nope, niet als het in het donkere circuit rond gaat.
Dit. En installeer even zo'n app die blauw licht uit je schermen filtert, dat helpt ook al direct. Met slaapmiddelen los je geen probleem op maar krijg je er juist een bij, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nu ja, het licht-gebeuren kun je vanavond al veranderen. Niet laat nog een flinke maaltijd naar binnen stompen helpt ook, uiteraard geen koffie en zulks, tijdig ontspannen en FOK! afsluiten.
Leg mij geen woorden in mijn mond, dadelijk trek ik van leer en hoor ik weer niks.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Linus is niet donker, dus dan gedoog je het wel.
Die middelen werken toch maar 1 of 2 weken en dan is het lichaam daar ook aan gewend.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En installeer even zo'n app die blauw licht uit je schermen filtert, dat helpt ook al direct. Met slaapmiddelen los je geen probleem op maar krijg je er juist een bij, als je het mij vraagt.
Dat is de bedoeling. Eerder slapen en beter ontwaken.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die middelen werken toch maar 1 of 2 weken en dan is het lichaam daar ook aan gewend.
twitter:ronfresen twitterde op woensdag 20-12-2017 om 10:46:12Geachte meneer @geertwilderspvv , we proberen elke dag zo evenwichtig en integer mogelijk -met feiten, hoor wederhoor, kritische vragen -verslag te doen. Daarvoor staan we ook vaak bij u met de camera. Applaus hoeft niet maar dit.....
reageer retweet
Succes.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:38 schreef Tchock het volgende:
Straks tussentijdse toets bij het CBR. Man man man heb er maar weinig fiducie in.
Wat een onverantwoordelijk gebral weer.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
twitter:ronfresen twitterde op woensdag 20-12-2017 om 10:46:12Geachte meneer @geertwilderspvv , we proberen elke dag zo evenwichtig en integer mogelijk -met feiten, hoor wederhoor, kritische vragen -verslag te doen. Daarvoor staan we ook vaak bij u met de camera. Applaus hoeft niet maar dit.....[ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
Dus enkel SBS is nog niet van de ons-kent-ons-maffia?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
twitter:ronfresen twitterde op woensdag 20-12-2017 om 10:46:12Geachte meneer @geertwilderspvv , we proberen elke dag zo evenwichtig en integer mogelijk -met feiten, hoor wederhoor, kritische vragen -verslag te doen. Daarvoor staan we ook vaak bij u met de camera. Applaus hoeft niet maar dit.....[ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
Altijd de media aanvallen als politicus.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2017 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
Die arme Wildersje ook, overal en constant is hij slachtoffer van D66 elite.
Niet van iedereen?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
Die arme Wildersje ook, overal en constant is hij slachtoffer van D66.
Roep niet: "Elite", zeg: "Troje brandt"quote:Op woensdag 20 december 2017 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
Die arme Wildersje ook, overal en constant is hij slachtoffer van D66.
Die arme Wilders stond ook niet op de shortlijst van 'Politicus v/h Jaar', het was gewoon een prutweek voor hem.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
De GBL is waarschijnlijk nog steeds aangebrand en gefrustreerd dat iemand anders dan hem vorige week zijn nazi-mattie heeft ontmaskerd.
Klopt, alleen Hart van Nederland brengt harde feiten.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dus enkel SBS is nog niet van de ons-kent-ons-maffia?
quote:Op woensdag 20 december 2017 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, alleen Hart van Nederland brengt harde feiten.
quote:Schattig: slurfhondjes geboren in Antwerpen
Succes!quote:Op woensdag 20 december 2017 11:38 schreef Tchock het volgende:
Straks tussentijdse toets bij het CBR. Man man man heb er maar weinig fiducie in.
Dank ik zal maar geen foto doen van mijn slurf hondje he?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er zijn fossielen van dergelijke beestjes gevonden in Kenia en Tanzania blijkbaar.
Dat lijkt mij inderdaad niet nodig John.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dank ik zal maar geen foto doen van mijn slurf hondje he?
Ik heb gister Star Wars: The Last Jedi gezien en daar zaten ook allerlei rare en schattige schepsels in. Deze had er zo tussen gapast.quote:
Nieuws BV is een radioprogramma.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Verteld die iets wat ik niet mag weten dan zet ik de tv aan!
Weet ik veel ik heb alleen muziek aan staan van de radio zonder zooi erdoor, meestal RTL Luxemburg.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nieuws BV is een radioprogramma.
Wie zijn die twee mensen dan, pas dan oordeel ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:14 schreef skysherrif het volgende:
Als 2 mensen het tegelijk aanraden.. eens luusteren.
Zoutwaterkrokodil?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:15 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een heel varken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Het was!quote:Op woensdag 20 december 2017 12:15 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een heel varken.
quote:Op woensdag 20 december 2017 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoutwaterkrokodil?Yes. Wat een beest zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vertel, klinkt als een goed verhaal.
quote:
Neen zo bedoel ik het niet, bovendien zou jij dan gelijk hebben want vier schrijf je uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan ik eens een getal in letters komt gelijk een verbetering.
O je telt de accordeon/trekzakspeler ook erbij, de speler ervan.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neen zo bedoel ik het niet, bovendien zou jij dan gelijk hebben want vier schrijf je uit.
Ook niet Johnquote:Op woensdag 20 december 2017 12:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
O je telt de accordeon/trekzakspeler ook erbij, de speler ervan.
Ik had even een SJW momentje.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Tante Leen en Ilse de Lange zijn volgens mij geen potten.
Komt door je slaapgebrek zeker.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had even een SJW momentje.
quote:Alhoewel tante Leen en Ilse waarschijnlijk wel nichten zijn.
Gefeliciteerd, eikel.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:36 schreef Disana het volgende:
Beste Friek_ gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Heel nuttig voor je om dit weer live te volgen, gezien je baan bij het ANP.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:55 schreef skysherrif het volgende:
Over een half uur begint de zaak tegen de man die de ruiten insloeg bij het Joodse restaurant.
Ga ik niet doen hoor, zal twitter en fok maar eventjes afsluiten inderdaad. Lees zo het vonnis wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:04 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Heel nuttig voor je om dit weer live te volgen, gezien je baan bij het ANP.
Deed jij toch ook vaak, toen je nog studeerde?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:04 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Heel nuttig voor je om dit weer live te volgen, gezien je baan bij het ANP.
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Deed jij toch ook vaak, toen je nog studeerde?FOK!-verslaving enzo.
Thin sliced toast is beter voor het milieu.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:01 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, nu eerst even mature Welsh cheddar op thick sliced toast.
Ik las een keer Volkerenmoord.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees jouw nick steeds als Volkerenbond.
Gefeliciteerd Friek_.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:36 schreef Disana het volgende:
Beste Friek_ gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Liev dat je helpt Volk, laatste wat ik hier dan nog even post.twitter:trouwschmidt twitterde op woensdag 20-12-2017 om 13:10:24EUROPEAN COMMISSION INVOKES ARTICLE 7.1 AGAINST POLAND reageer retweet
Thick sliced smaakt beter.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:10 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Thin sliced toast is beter voor het milieu.
De_Nuance was het beste.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik las een keer Volkerenmoord.
Denk dat ik iets leukers moet bedenken.
The_Good_Riddance ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik las een keer Volkerenmoord.
Denk dat ik iets leukers moet bedenken.
Goedzo.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja.
Daarom herken ik het.
Hoewel SS wel meer extreem is, ik haalde binnen vrij normale tijd mijn BSc wel.
Ik probeer hem te helpen.
Orban to the rescue.quote:Article 7 would see Poland’s government denounced as undemocratic and could lead to the suspension of Warsaw’s voting rights in the EU. The latter, however, is unlikely as it would require the unanimous backing of all the other EU states, something PiS ally Hungary has vowed to block.
Mooi. Kan Moody's meteen de opwaardering van die drie Poolse banken weer ongedaan maken.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef skysherrif het volgende:
Liev dat je helpt Volk, laatste wat ik hier dan nog even post.twitter:trouwschmidt twitterde op woensdag 20-12-2017 om 13:10:24EUROPEAN COMMISSION INVOKES ARTICLE 7.1 AGAINST POLAND reageer retweet
Best wel brekend lijkt me. Eerste keer in de geschiedenis meen ik.
Straks vraagt ie nog asiel.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
Verdorie, net nu ik een Poolse stukadoor rond heb lopen thuis.
Erin gooien? Als in binnenvallen?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:16 schreef Volkorenbrood het volgende:
Zit er geen noodknop in de EU waarmee Duitsland iedereen erin kan gooien die vervelend is?
Jammer..
Ze mogen nu niet meer meebeslissen over de koers van de EU. De volgende stap is de geldkraan dichtdraaien.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:16 schreef Volkorenbrood het volgende:
Zit er geen noodknop in de EU waarmee Duitsland iedereen erin kan gooien die vervelend is?
Jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |