Zelfde wanneer je als privébeveiliger/politie-agent onverhoopt een lid van een etnische minderheid overhoop knalt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zult maar iemand in een café op zijn bek slaan en dat dan later blijkt dat hij homo was. Krijg je het hele land achter je aan, terwijl er anders geen haan naar had gekraaid.
Ja en? Henri is nog steeds dood.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
De agenten in kwestie zijn toch vrijgesproken of niet?
Geen enkel woord wat deze terug kan halen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja en? Henri is nog steeds dood.
Jij schreef toch 33 mogen sterven in de cel of niet, weet jij meer, terecht of onterecht?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja en? Henri is nog steeds dood.
Als iemand door een D66-rechter tot levenslange hechtenis is veroordeeld is dat een redelijk sterke indicatie dat diegene een kwaadaardig persoon is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij schreef toch 33 mogen sterven in de cel of niet, weet jij meer, terecht of onterecht?
Dan klopt de rest ook, die agenten of wie dan ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Als iemand door een D66-rechter tot levenslange hechtenis is veroordeeld is dat een redelijk sterke indicatie dat diegene een kwaadaardig persoon is.
Raar mens. Thierry is tot niets verplicht, en als iemand hem tot de orde moet roepen zijn het de lui die op hem gestemd hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
'Thierry, ik betaal godverdomme wel voor je, dus ga aan het werk!'
Als hij leven wil zal die toch verplicht adem moeten halen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Raar mens. Thierry is tot niets verplicht, en als iemand hem tot de orde moet roepen zijn het de lui die op hem gestemd hebben.
Wat flauw inderdaad. Een politicus is grotendeels vrij in het invullen van zijn of haar functie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Raar mens. Thierry is tot niets verplicht, en als iemand hem tot de orde moet roepen zijn het de lui die op hem gestemd hebben.
Hij is sowieso niet erg fan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
'Thierry, ik betaal godverdomme wel voor je, dus ga aan het werk!'
quote:Vroeger had ik het alleen als iemand over castratie begon. Of over vrouwenbesnijdenis. Maar nu heb ik het ook zodra ik Thierry Baudet zie of hoor: kramp in m’n perineum. Die foto waarop ie op zijn piano ligt, hoeft maar voorbij te komen en het begint te steken tussen zak en aars.
x
Die man is ook in zijn muziek wel lekker direct qua tekstenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet erg fan.
[..]
Nog nooit gedaan. Zeker weer zo'n millennial-dingetje.quote:Aan de andere kant: wie heeft zich nog nooit in kerngezonde staat ziek gemeld bij de baas? Effe lekker een dagje House of Cards bingewatchen.
Zou ook niet in mij opkomen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Zeker weer zo'n millennial-dingetje.
Dat is mijn gemiddelde maandag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje werkgever heeft dat overigens erg snel in de smiezen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje werkgever is vergevingsgezind en gaat een langdurige professionele relatie aan met de werknemer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje werkgever heeft dat overigens erg snel in de smiezen.
Ben jij geen millennial?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ehhm, dat is al 10 jaar niet meer zo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje werkgever is vergevingsgezind en gaat een langdurige professionele relatie aan met de werknemer.
Oh, je werkt in de bouw zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ehhm, dat is al 10 jaar niet meer zo.
Ik heb anders sinds 2010 een contract voor onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ehhm, dat is al 10 jaar niet meer zo.
Nee, ik word natuurlijk wél gekoesterd door mijn werkgever. Maar veel anderen mogen lekker flexen, ZZPen of hebben 0-urencontracten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh, je werkt in de bouw zeker?
Blanke Kerstquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:41 schreef Ryon het volgende:
Ik beschouw de TT trouwens als zeer aanstootgevend. Zelfs Friek had nooit voor dergelijke kwetsende termen als "kerst" gekozen voor in een TT.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders sinds 2010 een contract voor onbepaalde tijd
Waar de generaties vóór jou van kunnen genieten omdat jij ploetert in tijdelijke baantjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:11 schreef Puddington het volgende:
Vast contract? Wat is dat?
- Millenial
Maar lieve gen X-ers en babyboomers, dat vaste contract, dat klinkt wel leuk! Kan ik ook zoiets krijgen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar de generaties vóór jou van kunnen genieten omdat jij ploetert in tijdelijke baantjes.
Nope, ben je te laat voor geboren. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:16 schreef Puddington het volgende:
[..]
Maar lieve gen X-ers en babyboomers, dat vaste contract, dat klinkt wel leuk! Kan ik ook zoiets krijgen?
En komt zeker ook door die vieze avocado's.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, ben je te laat voor geboren. Eigen schuld.
Mocht je op een of andere manier toch veel geld verdienen of opsparen dan mag je onze huizen voor 2x de prijs die wij ervoor betaalden kopen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:18 schreef Puddington het volgende:
[..]
En komt zeker ook door die vieze avocado's.
Had om 0900 gewoon werkgroep en daarna college tot nuquote:
En dan nog durft Henk Krol met droge ogen te beweren dat de ouderen het het moeilijkst hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mocht je op een of andere manier toch veel geld verdienen of opsparen dan mag je onze huizen voor 2x de prijs die wij ervoor betaalden kopen.
En natuurlijk mag je 15 jaar later met pensioen dan wij.
Gewetensbezwaren hè. Die zijn echt vreselijk om dag in dag uit mee te leven.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:20 schreef Puddington het volgende:
[..]
En dan nog durft Henk Krol met droge ogen te beweren dat de ouderen het het moeilijkst hebben.
twitter:jessefrederik twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 10:30:37Ik mocht de Den Uyl lezing doen. Ik heb daar een jaar aan intense frustratie over onze verzorgingsstaat ingestopt.… https://t.co/qEXKMuk1VG reageer retweet
Dat is ook vrij apart.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had om 0900 gewoon werkgroep en daarna college tot nu
Wel het enige wat ik echt gek vind, dat je 2 dagen voor je tentamen nog stof gaat behandelen die nieuw is voor je tentamen.
Dat zegt meer over de hopeloze technische infrastructuur van overheden en bedrijven dan de technische knowhow van Noord-Korea. Elke serverbeheerder kan je oeverloze verhalen vertellen over hoe bedrijven zo verschrikkelijk koppig kunnen zijn wanneer het gaat om updates en beveiliging.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef skysherrif het volgende:
Voor zo'n kernoorlog ben je eigenlijk totaal niet bang, maar als je er over nadenkt is het best beangstigend dat Noord Korea als land achter dat wannacry zat.
Is dit overigens echt zo? Denk dat Noord Korea redelijk veel daar in investeert.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:24 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de hopeloze technische infrastructuur van overheden dan de technische knowhow van Noord-Korea. Elke serverbeheerder kan je oeverloze verhalen vertellen over hoe bedrijven zo verschrikkelijk koppig kunnen zijn wanneer het gaat om updates en beveiliging.
Zo even uit mijn hoofd het makkelijk kraken van diensten zoals OV-chipkaart en DigiD, en het feit dat de overheid bijna jaarlijks miljarden verspilt aan ICT-projecten. De software waarmee stemmen worden geteld wanneer er verkiezingen zijn lopen nog op windows XP, ondanks dat dat al een paar jaar niet meer door Microsoft bijgewerkt wordt. Onze overheid is ongelooflijk digibeet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dit overigens echt zo? Denk dat Noord Korea redelijk veel daar in investeert.
Ook nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En dan ook nog Netflix gaan kijken. Doe dan iets eervols op je illegale vrije dag.quote:
Nou ja, het mag natuurlijk niet opvallen dat je niet ziek bent. Dan blijven er weinig opties over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En dan ook nog Netflix gaan kijken. Doe dan iets eervols op je illegale vrije dag.
Hmm.. goed punt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nou ja, het mag natuurlijk niet opvallen dat je niet ziek bent. Dan blijven er weinig opties over.
Nope, in de IT geldt "if it ain't broke yet it will be broken soon".quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:24 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de hopeloze technische infrastructuur van overheden en bedrijven dan de technische knowhow van Noord-Korea. Elke serverbeheerder kan je oeverloze verhalen vertellen over hoe bedrijven zo verschrikkelijk koppig kunnen zijn wanneer het gaat om updates en beveiliging.
"If it ain't broke, don't fix it" werkt misschien in andere gebieden, maar niet in IT.
Hier heeft waht niks van terug.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als hij leven wil zal die toch verplicht adem moeten halen.
Verplicht iets inademen heeft nare associaties voor hem.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hier heeft waht niks van terug.
Toen het sneeuwde reden er ook tractors met sneeuwschuivers over de looppaden in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:22 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Tram 9 ontspoord na aanrijding met tractor
Wat? De boertjes nemen de stad nu echt letterlijk over.
Nou, stad... Het was wel in Diemen hè. Dat is feitelijk al Provincie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:22 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Tram 9 ontspoord na aanrijding met tractor
Wat? De boertjes nemen de stad nu echt letterlijk over.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jesse Frederik heeft trouwens gisteren in de Den Uyl-lezing de PvdA de oortjes gewassen.twitter:jessefrederik twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 10:30:37Ik mocht de Den Uyl lezing doen. Ik heb daar een jaar aan intense frustratie over onze verzorgingsstaat ingestopt.… https://t.co/qEXKMuk1VG reageer retweet
Typisch.quote:U moet weten: ik was ooit een grootverbruiker van softdrugs. Rond mijn 23ste waren mijn voornaamste wapenfeiten een havodiploma en een Troll Shaman op level zeventig in het computerspel World of Warcraft.
Dit verklaart veel. Heel veel.quote:
Krijg jij ook zo vaak de neiging om karaktermoord te plegen op jezelf als je een lezing geeft?quote:
Dan ben je een goede sociaaldemocraatquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijg jij ook zo vaak de neiging om karaktermoord te plegen op jezelf als je een lezing geeft?
Zou Jesse dan tóch beter bij de PvdA passen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Dan ben je een goede sociaaldemocraat
Aub niet, de PvdA heeft voor mij afgedaan niet Jesse ook nog.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou Jesse dan tóch beter bij de PvdA passen?
Ships hoe speel ik het toch steeds voor elkaar dat is helemaal niet wat ik wil, ik wil tegenspraak.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik zou mijn World of Warcraft carrière ook tot het spilpunt van mijn lezing maken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijg jij ook zo vaak de neiging om karaktermoord te plegen op jezelf als je een lezing geeft?
Ah weer zo'n stakker die denkt dat je risicoloos softdrugs kan consumeren.quote:
Klopt. Daarom negeerde ik het ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verplicht iets inademen heeft nare associaties voor hem.
Voor de gemiddelde callcenter-medewerker met een bul kan ik het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is ¤ 4500,- meer dan een leuk avondje dineren met vrienden, GS.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:10 schreef GSbrder het volgende:
Overigens nooit gemerkt dat mensen geen vast contract krijgen.
Zij die het hebben hechten er geen waarde aan, zij die het niet krijgen willen het graag hebben.
De wereld is oneerlijk.
Klopt. Kun je met een beetje moeite ook nog een borrel van tevoren van betalen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is ¤ 4500,- meer dan een leuk avondje dineren met vrienden, GS.
Voor 1000 mensen kun je daar een prima maaltijd van maken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is ¤ 4500,- meer dan een leuk avondje dineren met vrienden, GS.
Met vrienden eet je natuurlijk een beetje op niveau:quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Voor 1000 mensen kun je daar een prima maaltijd van maken.
Paupertent. Ik zie nergens een drive through.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met vrienden eet je natuurlijk een beetje op niveau:
https://www.ateriet.com/eating-at-noma/
Idd.. als ze wél wat konden, zouden ze niet links zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat geldt voor ongeveer elke linkse.
Van dit niveau kunnen wij allemaal nog wat leren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
He ik pis niet in mijn broek ik schijt erin, en nu?
Hij blijft consequent in zijn niveauquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
John volop in discussie in NWS:
[..]
Van dit niveau kunnen wij allemaal nog wat leren.
Kun je het me leren?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik kan iets en ben links.
En nu.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou Jesse dan tóch beter bij de PvdA passen?
Heeft een van jullie post(s) van mij zitten wissen? Het cafe was uit mijn AT.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Kun je met een beetje moeite ook nog een borrel van tevoren van betalen.
Laat lekker gaan joh. De vaardigheden die Volkorenbrood op jou kan overdragen heeft je vriendin niks aan.quote:
Als iemand het niveau aankaart broeken pissers die stop ik zijn mond wel even!quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
John volop in discussie in NWS:
[..]
Van dit niveau kunnen wij allemaal nog wat leren.
En nu klopt de stelling van Perrin niet meer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
En nu.
Het lijkt me dat juist mijn vriendin iets aan die vaardigheden zou hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh. De vaardigheden die Volkorenbrood op jou kan overdragen heeft je vriendin niks aan.
Ofwel je overschat je vaardigheden, ofwel je bent politiek gedwaald.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
En nu.
Je wil dat ze jou baft?quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt me dat juist mijn vriendin iets aan die vaardigheden zou hebben.
Ik ging er vanuit dat homo's goed konden pijpen maar ik was even de ziekelijke anale fixatie vergeten.quote:
Zoek er eentje met een kunstgebit, en heb er geen moeite mee dat die het uitdoet!quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat homo's goed konden pijpen maar ik was even de ziekelijke anale fixatie vergeten.
Wel een hele karige.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Voor 1000 mensen kun je daar een prima maaltijd van maken.
Mooie tijden zijn dat. De eerste keer helemaal alleen rijden vooral.quote:
Mam kijk eens wat ik, kan ogen dicht en handen los?quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooie tijden zijn dat. De eerste keer helemaal alleen rijden vooral.
Maar je vriendin kan dus niet zo goed pijpen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat homo's goed konden pijpen maar ik was even de ziekelijke anale fixatie vergeten.
Nee, gewoon alleen autofahren. Niet alles is een raadsel John.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mam kijk eens wat ik, kan ogen dicht en handen los?
Auf der autobahn?quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee, gewoon alleen autofahren. Niet alles is een raadsel John.
We moeten het maar accepteren, die gekozen levensstijl van sommige lieden.quote:
Drommels!quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Heeft een van jullie post(s) van mij zitten wissen? Het cafe was uit mijn AT.
Dat komt doordat je de TS op je foes-lijst hebt staanquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Heeft een van jullie post(s) van mij zitten wissen? Het cafe was uit mijn AT.
Oh jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat je de TS op je foes-lijst hebt staan
HIhhihi hahah.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat je de TS op je foes-lijst hebt staan
No problem. Kon me al niet voorstellen dat je het meende.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja
Sorry Bob en GS, ik heb jullie vals beschuldigd.
Zolang ze geen overlast veroorzaken is het een vrije keus. Dit is in strijd met het NAP.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
We moeten het maar accepteren, die gekozen levensstijl van sommige lieden.
Die lijst is ook al 1000 jaar exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:46 schreef remlof het volgende:
http://www.nporadio2.nl/top2000
Daar is ie dan, editie 2017.
Verrassende lijst weer, hoor. Hulde. Dezelfde nummer een als de afgelopen honderd jaar, en maar één nieuw nummer in de top 10 en 2 in de top 20.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:46 schreef remlof het volgende:
http://www.nporadio2.nl/top2000
Daar is ie dan, editie 2017.
Er staan dit jaar wel opeens drie nummers van Ed Sheeran inquote:Op dinsdag 19 december 2017 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verrassende lijst weer, hoor. Hulde. Dezelfde nummer een als de afgelopen honderd jaar, en maar één nieuw nummer in de top 10 en 2 in de top 20.
Nee dus, helaas.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Die lijst is ook al 1000 jaar exact hetzelfde.
Klinkt als het bedrijf waar ik werk, alleen is dat veel kleiner, met zeven medewerkers en het vaste voornemen nooit meer dan tien mensen in vaste dienst te nemen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:59 schreef sigme het volgende:
Mijn werkgever wil de komende twee jaar bijna alle externen vervangen door internen, en doet niet aan tijdelijke contracten. Ik heb in 2015 ook gewoon direct een vaste aanstelling gekregen.
De manager doet aan dienend leiderschap, er zijn al jaren geen beoordelingsgesprekken meer (maar ontwikkelgesprekken) en ik heb vandaag de hele dag met 50 collega's in een hotel met gode lunch gebabbeld over hoe we ons management willen inrichten vanaf 2018.
We kunnen niet genoeg mensen vinden om de contracten aan uit te delen, maar er zijn echt wel vaste banen. In 2015 toen ik een nieuwe baan zocht kon ik ook uit meerdere -direct vast voor onbepaalde tijd- banen kiezen.
Nee, maar wel Het Regent Zonnestralen van Acda & De Munnik op plek 82.quote:
Witte mensenmuziek.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee, maar wel Het Regent Zonnestralen van Acda & De Munnik op plek 82.
Bejaardenfeestje inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Die lijst is ook al 1000 jaar exact hetzelfde.
Ik vermoed de laatste. Maar beide is mogelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:36 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.facebook.com/markrutte/videos/10155627205515860/
Mark Rutte over de decembertradities
Ik wil dat de aandacht dit jaar uitgaat naar al die Nederlanders die willen genieten van onze prachtige decembertradities, en niet naar de kleine groep die ze probeert te verpesten.
Heeft hij het nou over terroristen met aanslagen?
Of is hij bezig met War on Christmas ..... ?
Maar wie is die laatste . Wie zijn die mensen?quote:
Geert en Thierry die zich druk maken over Hemafolders.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar wie is die laatste . Wie zijn die mensen?
Ouwe zuurpruim in het café ?
Mafketel die op het plein roept..... kerst is shit ( waar hij deels gelijk in heeft)
Zo irritant, van die collega's die in de week voor de vakantie alleen nog maar eten uitdelen en films kijken. Als je zelf dan wel normaal les wil geven, dan krijg je de wind van voren van de leerlingen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik ga maar de eerste aflevering van 'Schuldig' kijken met m'n vwo-5 klasje. Weet even niks beters.
Ik denk dat hij de mensen bedoelt die dat onderzoek compleet uit zijn verband rukken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
Of bedoelt hij ook Kyna Hamill... boodschapper van het slechte nieuws.
Oh, dit is ook geen echte les, meer een soort samenkomst vooraf aan de kerstviering. Echte lessen geef ik morgen en donderdag nog.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo irritant, van die collega's die in de week voor de vakantie alleen nog maar eten uitdelen en films kijken. Als je zelf dan wel normaal les wil geven, dan krijg je de wind van voren van de leerlingen.
Bovendien, als het lesprogramma er ruim voor de vakanties al doorheen is gedraaid, hebben de scholen ook wel tijd voor nog wat extra mooie burgerschapslesjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo irritant, van die collega's die in de week voor de vakantie alleen nog maar eten uitdelen en films kijken. Als je zelf dan wel normaal les wil geven, dan krijg je de wind van voren van de leerlingen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, dit is ook geen echte les, meer een soort samenkomst vooraf aan de kerstviering. Echte lessen geef ik morgen en donderdag nog.
Sowieso wordt echte les enkel gegeven op havo en vwo. De rest is geen les, maar veredelde kinderopvang.quote:
Absoluut. Kennisoverdracht is niet het primaire doel van mijn lesuren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sowieso wordt echte les enkel gegeven op havo en vwo. De rest is geen les, maar veredelde kinderopvang.
Scared Straight - Longstudymanquote:Op dinsdag 19 december 2017 19:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Mocht iemand in het onderwijs ooit nog een motivational speech van een langstudeerder voor zijn klas willen...
Leraren leveren eigenlijk wel een mooie service inderdaad. Al dat jonge tuig niet op straat maar in mooi afgebakende gebouwen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Absoluut. Kennisoverdracht is niet het primaire doel van mijn lesuren.
Stukken goedkoper dan het kinderdagverblijf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Leraren leveren eigenlijk wel een mooie service inderdaad. Al dat jonge tuig niet op straat maar in mooi afgebakende gebouwen.
Mijn divisie heeft nu 270 intern en 240 extern. Dus zo'n 200 vaste plaatsen te vergeven. Lang niet al die externen willen intern worden, dus er wordt nog veel nieuw volk gezocht. Valt helegaar niet mee om die te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt als het bedrijf waar ik werk, alleen is dat veel kleiner, met zeven medewerkers en het vaste voornemen nooit meer dan tien mensen in vaste dienst te nemen.
Nee, bijna onmogelijk zelfs om goed personeel te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn divisie heeft nu 270 intern en 240 extern. Dus zo'n 200 vaste plaatsen te vergeven. Lang niet al die externen willen intern worden, dus er wordt nog veel nieuw volk gezocht. Valt helegaar niet mee om die te vinden.
Afgelopen twee jaar wel een hele zwik uitstekende starters binnengehaald, maar er moeten ook ervaren mensen instromen, anders wordt 't zo'n inteeltgroep. Maar ja, ervaren ICT'ers zijn niet veel op zoek naar een nieuwe werkgever, blijkt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, bijna onmogelijk zelfs om goed personeel te vinden.
Wij kampen met hetzelfde probleem. Allemaal instroom vanuit de universiteit maar die jongens en meisjes hebben ook wel keuze genoeg of gaan na een jaartje weer wat anders doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar wel een hele zwik uitstekende starters binnengehaald, maar er moeten ook ervaren mensen instromen, anders wordt 't zo'n inteeltgroep. Maar ja, ervaren ICT'ers zijn niet veel op zoek naar een nieuwe werkgever, blijkt.
Veel bedrijven zitten nu met de restjes doordat ze in de magere jaren niet hebben geïnvesteerd in hun personeel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, bijna onmogelijk zelfs om goed personeel te vinden.
Doorgroeien in het bedrijf, dat is wat onze VVD ons tenminste beloofde dat de werkgever opleidingen en derg. aanbiedt met zijn belastingvoordelen. Ooh wacht.........quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:33 schreef 99.999 het volgende:
Ja, goed personeel vinden wordt in veel branches erg lastig de laatste tijd.
Ik dacht dat de SPvdA hier juist heel erg voor was.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Doorgroeien in het bedrijf, dat is wat onze VVD ons tenminste beloofde dat de werkgever opleidingen en derg. aanbiedt met zijn belastingvoordelen. Ooh wacht.........
Voor wel ja, met de achteraf toch benodigde controles......quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de SPvdA hier juist heel erg voor was.
Alsof werknemers en werkgevers loyaal zijn aan elkaar.
Ach, loyaliteit voor het leven bestaat niet. Hooguit tijdelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor wel ja, met de achteraf toch benodigde controles......
Tot de onderhandelingen beginnenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, loyaliteit voor het leven bestaat niet. Hooguit tijdelijk.
Het zijn net zzp'ers.quote:
Insgelijks! Zit je al in Wales?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:44 schreef Tijger_m het volgende:
En een vrolijk Kerstfeest aan jullie!
'Goed personeel', daarmee bedoelen ze personeel met de juiste etnische achtergrond.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:33 schreef 99.999 het volgende:
Tijger wat zeg je nuquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:44 schreef Tijger_m het volgende:
En een vrolijk Kerstfeest aan jullie!
In die van jou is het zelfs onmogelijk, omdat ze er domweg niet willen werken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:33 schreef 99.999 het volgende:
Sinds zaterdag, jaquote:
Ik zeg altijd vrolijk Kerstfeest, sky, of Merry Christmas, ik reken alleen "vrolijke feestdagen" ook goedquote:
Las het ja, was wat ophef vorige week donderdag ook over zo'n uitspraak van gijp. Had blijkbaar wat gezegd over dat programma van Gordon en mensen vatten dat gelijk op als homofoob, terwijl het gewoon duidelijk ging over de kwaliteit van dat programma.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
Och jee, Sylvana heeft weer aandacht nodig.
Oh, maar heeft in 2013 wel eens dit gezegd. In dat licht kan je zijn uitspraak vorige week wel anders gaan bekijken hmmm. Dacht eigenlijk dat hij zelf BI was.quote:Van der Gijp zei tijdens het programma op RTL7 dat er volgens hem maar nauwelijks homo's zijn in de voetballerij.
"Dat gedoe met voetballers die uit de kast moeten komen. Laten we gewoon weer even normaal doen. Er zijn gewoon weinig homofiele voetballers. Er zullen er wel een of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo's."
Volgens hem stoppen homoseksuele voetballers al op jonge leeftijd met de sport omdat het niets voor ze is. Op schertsende toon zei Van der Gijp vervolgens dat ze dan liever in een kapperswinkel gaan werken in het weekend.
Het is gewoon een soort derde helft op de zaterdagmiddag, maar dan in een studie in Hilversum. Boskamp is ook wel mooi in combinatie met ze, enige feyenoorder die ik het kampioenschap gun.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:26 schreef Kaas- het volgende:
Gijp en Derksen zijn natuurlijk ook gewoon twee intense mongolen. Maar vaak kan ik wel om ze lachen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Boskamp is ook wel mooi in combinatie met ze, enige feyenoorder die ik het kampioenschap gun.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Absoluut. Kennisoverdracht is niet het primaire doel van mijn lesuren.
Om naar dat soort programma's te kijken moet je sowieso een ondraaglijk laag IQ hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:26 schreef Kaas- het volgende:
Gijp en Derksen zijn natuurlijk ook gewoon twee intense mongolen. Maar vaak kan ik wel om ze lachen.
Het programma doet het inderdaad vrij goed bij de jongens in mijn klas.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om naar dat soort programma's te kijken moet je sowieso een ondraaglijk laag IQ hebben.
Nee, dat weet niemand hier. Probeer het voor de mensen met kennis van zaken eens in WGR.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb een pakje in het buitenland besteld, echter ben ik vergeten mijn huisnummer te vermelden, maar de overige adresinformatie (postcode,straat) is juist. Nu kan ik zien op basis van track and trace zien dat het pakketje is afgeleverd in ''Nederland".
Weet iemand of dat pakketje naar mij toe komt of dat het nu in het ongerede raakt?
Het is afgegeven op nummer 31.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb een pakje in het buitenland besteld, echter ben ik vergeten mijn huisnummer te vermelden, maar de overige adresinformatie (postcode,straat) is juist. Nu kan ik zien op basis van track and trace zien dat het pakketje is afgeleverd in ''Nederland".
Weet iemand of dat pakketje naar mij toe komt of dat het nu in het ongerede raakt?
Kan niet naar jouw komen, want postcode en straat zijn onvoldoende informatie om een adres te kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Oh dat viel me ook al op ja die uitspraak gister. We hadden het namelijk al eens over die taskforce in de chat gehad en dan juist over het lachwekkend lage bedrag van 1 miljoen euro waar ze mee werkenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, de politicus van het jaar liegt weer eens. Wel navrant, hij gebruikt de rapporten van hetzelfde buro wat Wilders gebruikte voor zijn anti-Euro campagne. Ze hebben wel veel gemeen, die twee.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)npropaganda-a1585569
Land-Woonplaats-straat-Postcode. Op basis van die informatie kun je toch iemands huisnummer wel achterhalen, postcode is toch een uniek nummer in een woonplaats?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan niet naar jouw komen, want postcode en straat zijn onvoldoende informatie om een adres te kunnen identificeren.
Blijkbaar is er een of andere recount bezig in een Virginia district en blijkt er alsnog een democraat te winnen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat weet niemand hier. Probeer het voor de mensen met kennis van zaken eens in WGR.
Nee, postcode+huisnummer samen is uniek. Overigens ook alleen in NL.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Land-Woonplaats-straat-Postcode. Op basis van die informatie kun je toch iemands huisnummer wel achterhalen, postcode is toch een uniek nummer in een woonplaats?
Politicus van het jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat viel me ook al op ja die uitspraak gister. We hadden het namelijk al eens over die taskforce in de chat gehad en dan juist over het lachwekkend lage bedrag van 1 miljoen euro waar ze mee werken
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Land-Woonplaats-straat-Postcode. Op basis van die informatie kun je toch iemands huisnummer wel achterhalen, postcode is toch een uniek nummer in een woonplaats?
Nee, want een postcode omvat meerdere huisnummers. De postcode is dus ook niet uniek in je woonplaats. Vraag maar eens aan de buren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump en Farage zullen ook wel politicus van het jaar zijn geworden. En Kurz, Macron en Lindner.quote:
Weet ik niet. Mag ook wel, ze hebben bijna alle recounts daar verloren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een of andere recount bezig in een Virginia district en blijkt er alsnog een democraat te winnen?
Maar bij een postcode in een straat hoort toch een uniek huisnummer?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, want een postcode omvat meerdere huisnummers. De postcode is dus ook niet uniek in je woonplaats. Vraag maar eens aan de buren.
Nee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar bij een postcode in een straat hoort toch een uniek huisnummer?
Nee, je buren hebben waarschijnlijk dezelfde postcode. Aan één kant zeker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi kut. benieuwd hoe ik het pakket dan kan bemachtigenquote:
Maar dat is het ook he, het is niet beste politicus van het jaar, maar politicus van het jaar. En als 1 iemand het politiek nieuws beheerst en eigenlijk ook de polsc, is het Baudet.quote:
[knip] is natuurlijk een van die plekken in Nederland waar er zowaar meer mogelijke postcodes dan inwoners zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, want een postcode omvat meerdere huisnummers. De postcode is dus ook niet uniek in je woonplaats. Vraag maar eens aan de buren.
Op basis van kwaliteiten was ik voor Sander Dekker gegaan. Zo je maar weer hoe onzinnig die hele verkiezing is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dat is het ook he, het is niet beste politicus van het jaar, maar politicus van het jaar. En als 1 iemand het politiek nieuws beheerst en eigenlijk ook de polsc, is het Baudet.
Op basis van kwaliteiten was ik voor Arib gegaan. Toch enorm knap dat je als voorzitter in zo'n versplinterde Tweede Kamer, zoveel respect geniet en ook in heel Nederland over het algemeen door zowel links en rechts geliefd bent.
Ehh, reken dat eens na, meneer de boekhouder.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had het over de 5 genomineerden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Op basis van kwaliteiten was ik voor Sander Dekker gegaan. Zo je maar weer hoe onzinnig die hele verkiezing is.
Verder is Baudet de terechte winnaar van Gijsjes dagbestedingding.
Reken jij het maar eens na, want het kan namelijk net.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehh, reken dat eens na, meneer de boekhouder.
Waar Sander Dekker niet eens bijzat. Zo onzinnig is die hele verkiezing dus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had het over de 5 genomineerden.
Er zijn trouwens wel postcodes waar maar één huisnummer bij hoort. Dan heb je wel lol van je straatprijs.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef Kowloon het volgende:
Anders zou Gaston ook maar bij één deur lang hoeven te gaan.
Wie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waar Sander Dekker niet eens bijzat. Zo onzinnig is die hele verkiezing dus.
Maar de prijs doet zich toch ook niet echt vorm als een kwaliteitsprijs, meer een populariteitsprijs.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waar Sander Dekker niet eens bijzat. Zo onzinnig is die hele verkiezing dus.
Verdomme, edit knop doet het weer eens niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar de prijs doet zich toch ook niet echt vorm als een kwaliteitsprijs, meer een populariteitsprijs.
Is er uberhaubt wel een prijs voor politici op basis van hun inhoud?
In de buitengebieden neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wel postcodes waar maar één huisnummer bij hoort. Dan heb je wel lol van je straatprijs.
[..]
Er zijn twee miljoen meer huishoudens in Nederland dan mogelijke postcodes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Reken jij het maar eens na, want het kan namelijk net.
Goed excuus ja om weer eens een foto van hem te plaatsen:quote:
Ik meende dat er zes miljoen huishoudens waren (maar dat doe ik uit mijn hoofd), en met 26 * 26 * 9000 kom je op 6.084.000quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn twee miljoen meer huishoudens in Nederland dan mogelijke postcodes.
Ken ik niet. Wethouder in Brunssum?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed excuus ja om weer eens een foto van hem te plaatsen:
[ afbeelding ]
Brunssum?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:57 schreef skysherrif het volgende:
Wat zijn de kansen dat binnen 10 posts de geboorteplaatsten van beide ouders hier worden genoemd, terwijl het niet over mij ging.
Heb even op Funda gekeken naar huizen die aan dezelfde kant staan als ons huis en die hebben een verschillende postcode.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehh, reken dat eens na, meneer de boekhouder.
Nee, je praat echt poep. Wat nodig is om een adres te identificeren is een postcode en een huisnummer. Alle andere informatie is in beginsel overbodig en slechts om het sorteerproces makkelijker te maken. Zonder postcode weet je niet welk van de miljoenen adressen met dat huisnummer het is, en zonder huisnummer weet je niet welk adres in de postcode het is. Easy as that. Je pakketje gaat dus retour, dat komt helemaal nooit in je straat vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb even op Funda gekeken naar huizen die aan dezelfde kant staan als ons huis en die hebben een verschillende postcode.
Vraag is natuurlijk of een bezorger/dc dit onderscheid ook maakt..
Denk ik ook. Ze hebben wel wat beters te doen bij de post, en als ontvanger ben je in principe ook geen klant.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je praat echt poep. Wat nodig is om een adres te identificeren is een postcode en een huisnummer. Alle andere informatie is in beginsel overbodig en slechts om het sorteerproces makkelijker te maken. Zonder postcode weet je niet welk van de miljoenen adressen met dat huisnummer het is, en zonder huisnummer weet je niet in welke postcode het is. Easy as that. Je pakketje gaat dus retour, dat komt helemaal nooit in je straat vermoed ik.
twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 14:50:12Rare wereld dit. Appartementen als cadeautje, Kamerleden die 100 panden bezitten en van 4500 euro nauwelijks uit et… https://t.co/PpMHnXhnXa reageer retweet
Of je moet toevallig hier wonen. Maar in de regel heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
En het zou best kunnen natuurlijk dat de huizen aan de overkant een andere postcode hebben, dat is in mijn straat ook zo. Maar de buren links en rechts niet.
Hoe is dat bepaald trouwens? Heeft het met onderlinge afstand te maken of bevolkingsdichtheid of nog iets anders?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of je moet toevallig hier wonen. Maar in de regel heb je wel gelijk.
Haal dat ding dan zelf wel op bij het DC als die mogelijkheid er is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ze hebben wel wat beters te doen bij de post, en als ontvanger ben je in principe ook geen klant.
Nee, die is er niet. Je kunt het proberen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haal dat ding dan zelf wel op bij het DC als die mogelijkheid er is.
Grofweg willen ze ongeveer twintig adressen per postcode, tenzij er gewoon minder huizen in een straat staan natuurlijk. Dit vrij curieuze voorbeeld zijn studentenwoningen, dus daar zitten ook wat meer adressen op één huisnummer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is dat bepaald trouwens? Heeft het met onderlinge afstand te maken of bevolkingsdichtheid of nog iets anders?
Lilian leeft in de Haagse stolp en heeft geen affiniteit meer met mijn wereld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef Ryon het volgende:
twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 14:50:12Rare wereld dit. Appartementen als cadeautje, Kamerleden die 100 panden bezitten en van 4500 euro nauwelijks uit et… https://t.co/PpMHnXhnXa reageer retweet
Heb mail gestuurd naar die Amerikaanse firma, maar volgens mij zijn ze niet echt willing to helpquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, die is er niet. Je kunt het proberen.
Fedex of UPS?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb mail gestuurd naar die Amerikaanse firma, maar volgens mij zijn ze niet echt willing to help
Ik vermoed dat het pakketje ergens in de krochten van zo'n schiphol-facility heen-en-weer wordt getransporteerd.
Nu zit er zeker een gat in de muur?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:14 schreef Kaas- het volgende:
Whaha man man man, wat een loser actie net
Ik lag op zo’n bank om je buikspieren op te trainen, maar was na het uitrusten ff vergeten dat ik m’n benen nog aan de voorkant ervoor had i.p.v. ertussen (waarmee je klem zit), dus toen ik weer verder ging kieperde ik direct achterover en lag ik op de kop tegen de muur![]()
!
Tsjongejongejomge..
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik lag op zo’n bank om je buikspieren op te trainen, maar was na het uitrusten ff vergeten dat ik m’n benen nog aan de voorkant ervoor had i.p.v. ertussen (waarmee je klem zit), dus toen ik weer verder ging kieperde ik direct achterover en lag ik op de kop tegen de muur![]()
!
Tsjongejongejomge..
Is verstuurd met asendia. Verder geen info.quote:
Je weet dat je voedingspatroon belangrijker is voor de zichtbaarheid van je buikspieren dan de daadwerkelijke oefeningen hé? Kan je beter een paar deadliftjes doen voor je core.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:14 schreef Kaas- het volgende:
!
Tsjongejongejomge..
Zonder je huisnummer is er echter geen manier om te achterhalen waar jet pakketje precies moet zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is verstuurd met asendia. Verder geen info.
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je weet dat je voedingspatroon belangrijker is voor de zichtbaarheid van je buikspieren dan de daadwerkelijke oefeningen hé? Kan je beter een paar deadliftjes doen voor je core.
Heb je wel kans dat je brief vertraagd wordt. Het adres moet er handmatig bijgezocht worden namelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder je huisnummer is er echter geen manier om te achterhalen waar jet pakketje precies moet zijn.
Alleen postcode en huisnummer voldoet wel.
Dat is ook het enige wat ik nog als afzender op een enveloppe zet.
Het gaat om de afzender op de achterkant, vermoed ik. Zo heel vaak komt het nu ook weer niet voor dat iets retour komt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat je brief vertraagd wordt. Het adres moet er handmatig bijgezocht worden namelijk.
edit: Ik twijfel hier nu wel aan. Het sorteren is automatisch maar het is wel lastig voor de postbode als er geen straatnaam op staat.
Compound oefeningen zijn veel beter voor het verbranden van calorieën though. En met deadlifts train je ook gewoon buikspieren.quote:
Ooh zo, ja dat klopt. Mijn opa en oma doen dat ook (net een handgemaakte kerstkaart binnenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat om de afzender op de achterkant, vermoed ik. Zo heel vaak komt het nu ook weer niet voor dat iets retour komt.
Ik heb me al een paar keer verbaasd over de huisnummers in kleine Tsjechische dorpjes. Daar doen ze niet aan straatnamen, ze beginnen gewoon te nummeren bij de kerk (1) en van daar af naar buiten. En bouwen ze ergens een nieuw huis, dan krijgt dat het hoogste nummer plus 1. Daar word je volgens mij ook horendol van als postbode.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooh zo, ja dat klopt. Mijn opa en oma doen dat ook (net een handgemaakte kerstkaart binnen)
Als afzender (achterop de enveloppe dus (of linksboven) voor als de brief niet bezorgd kan worden, niet als geadresseerde, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik dat ook zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat je brief vertraagd wordt. Het adres moet er handmatig bijgezocht worden namelijk.
edit: Ik twijfel hier nu wel aan. Het sorteren is automatisch maar het is wel lastig voor de postbode als er geen straatnaam op staat.
Als ze in concentrische cirkels bouwen is dat niet erg. Of in een spiraal, nog makkelijker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb me al een paar keer verbaasd over de huisnummers in kleine Tsjechische dorpjes. Daar doen ze niet aan straatnamen, ze beginnen gewoon te nummeren bij de kerk (1) en van daar af naar buiten. En bouwen ze ergens een nieuw huis, dan krijgt dat het hoogste nummer plus 1. Daar word je volgens mij ook horendol van als postbode.
In kleine Nederlandse dorpjes ook nog hoor.... kijk maar eens in een gehucht als Balloo, daar heet iedere straat gewoon Balloo, en zelfs als de straat ook een andere naam heeft dan is het adres soms nog steeds Ballooquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb me al een paar keer verbaasd over de huisnummers in kleine Tsjechische dorpjes. Daar doen ze niet aan straatnamen, ze beginnen gewoon te nummeren bij de kerk (1) en van daar af naar buiten. En bouwen ze ergens een nieuw huis, dan krijgt dat het hoogste nummer plus 1. Daar word je volgens mij ook horendol van als postbode.
Hoe komt het toch dat mensen zonder spieren altijd fitness-expert zijn? Beetje als dikke wie’m die diëtiste zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je weet dat je voedingspatroon belangrijker is voor de zichtbaarheid van je buikspieren dan de daadwerkelijke oefeningen hé? Kan je beter een paar deadliftjes doen voor je core.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ook aan het trainen geslagen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Compound oefeningen zijn veel beter voor het verbranden van calorieën though. En met deadlifts train je ook gewoon buikspieren.
Met m'n houding en postuur is het allemaal wat minder opvallend, maar in de periode dat ik drie keer in de week naar de sportschool ging wist ik echt wel waar ik mee bezig was. En zag je ook echt wel resultaat. Sowieso noemde jij de sportschool tot een paar jaar terug echt nog grote onzin, en al ben ik blij dat je er nu positief over bent hoeft dat niet te betekenen dat er niets valt te verbeteren aan je routine.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat mensen zonder spieren altijd fitness-expert zijn? Beetje als dikke wie’m die diëtiste zijn.
M'n rug- en schouderblessures zijn verholpen, dus ik ga in februari weer beginnen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben je ook aan het trainen geslagen?
Met mijn body heb ik de tips nou niet echt nodig, zeker niet van iemand die dat zelf nooit gehad heeft, sorry.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met m'n houding en postuur is het allemaal wat minder opvallend, maar in de periode dat ik drie keer in de week naar de sportschool ging wist ik echt wel waar ik mee bezig was. En zag je ook echt wel resultaat. Sowieso noemde jij de sportschool tot een paar jaar terug echt nog grote onzin, en al ben ik blij dat je er nu positief over bent hoeft dat niet te betekenen dat er niets valt te verbeteren aan je routine.
Oké, zelf weten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met mijn body heb ik de tips nou niet echt nodig, zeker niet van iemand die dat zelf nooit gehad heeft, sorry.
Fijnquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
M'n rug- en schouderblessures zijn verholpen, [..]
Dat ligt er aan hoe je het zegt natuurlijk. Waar staat jl. voor?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Mag je ook nog jl. schrijven als iets bijv. al 2 weken eerder heeft plaatsgevonden ?
Ben sollicitatiebrief aan het schrijven en ik ga iets opschrijven als: met belangstelling en enthousiasme heb ik deelgenomen aan de inhousedag van 12 december jl. blablablablbalquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het zegt natuurlijk. Waar staat jl. voor?
Weer 20 jaar oppositie, prima.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef Ryon het volgende:
Lange brieven werken denk ik niet. Ben al aan het schrappen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef Kowloon het volgende:
Waarom zou je overigens nog woorden afkorten tegenwoordig? Vroeger was de ruimte op een vel papier schaars, maar dat speelt in de digitale wereld geen rol meer.
Jawel.. anders jongstleden gewoon weglaten. Ze weten vast wel dat je niet 12 december 2016 bedoelt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben sollicitatiebrief aan het schrijven en ik ga iets opschrijven als: met belangstelling en enthousiasme heb ik deelgenomen aan de inhousedag van 12 december jl. blablablablbal
Ben van plan om de brief pas over 1 week op te sturen. Is jl. dan nog wel van toepassing?
Als je er geen dag bij zet is jongstleden van toepassing tot de volgende 12 december. Maar het is wel overbodig en zeker als afkorting.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben sollicitatiebrief aan het schrijven en ik ga iets opschrijven als: met belangstelling en enthousiasme heb ik deelgenomen aan de inhousedag van 12 december jl. blablablablbal
Ben van plan om de brief pas over 1 week op te sturen. Is jl. dan nog wel van toepassing?
Zou het gewoon weglaten inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jawel.. anders jongstleden gewoon weglaten. Ze weten vast wel dat je niet 12 december 2016 bedoelt.
Vergeet dan ook niet te vermelden dat je de Gregoriaanse kalender gebruikt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jawel.. anders jongstleden gewoon weglaten. Ze weten vast wel dat je niet 12 december 2016 bedoelt.
Goeie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met mijn body heb ik de tips nou niet echt nodig, zeker niet van iemand die dat zelf nooit gehad heeft, sorry.
En te refereren naar je account op FOK!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat je de Gregoriaanse kalender gebruikt.
En dat je niet gelooft in het metrieke stelsel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat je de Gregoriaanse kalender gebruikt.
Is ook het beste zonder naam stel men weet je rekening nr dan ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
Dat is ook het enige wat ik nog als afzender op een enveloppe zet.
Op zich geen slecht idee. Wie zegt dat beleid niet geïnspireerd mag zijn door een televisieserie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:06 schreef DeParo het volgende:
D66 wel erg 'Amerikaans' hoor, designated survivor, wat een lulkoek.
Een soap zal je bedoelen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Wie zegt dat beleid niet geïnspireerd mag zijn op een televisieserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas toch klein gedrongen mannetje, als je lang was, was je minder wat je nu niet in de lengte hebben doet zit in dat beetje breedte.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn er niet gewoon al zaken geregeld op dat vlak? De Britten schijnen bijvoorbeeld een onuitputtelijke hoeveelheid troonsopvolgers te hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Wie zegt dat beleid niet geïnspireerd mag zijn door een televisieserie.
Snap niet zo goed dat hij het niet gewoon heeft opgegeven? Dat lijkt me precies waar dat register voor is. Kan er verder geen sanctie op staan maar onhandig is het zeker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:09 schreef eriksd het volgende:
Die Pechtold. Beetje een zure situatie voor hem.
Als ik op Z zit komt dat helemaal goed met jouw.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
Jullie hebben het genoegen dat ik solliciteer op functie X bij vacature Y.
Prima als je verplicht moet solliciteren vanuit de bijstand en écht niet aangenomen wil worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
Jullie hebben het genoegen dat ik solliciteer op functie X bij vacature Y.
Er zijn gewoon regels voor de opvolging dus de Kroon is wel veilig. Maar ik denk dat het voor politiek Nederland wel vrij rampzalig zou zijn als de regering en alle leden van de Staten-Generaal in één klap worden weggevaagd. Geen idee wie dan de baas is, denk dat een totale constitutionele crisis uit zou breken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zijn er niet gewoon al zaken geregeld op dat vlak? De Britten schijnen bijvoorbeeld een onuitputtelijke hoeveelheid troonsopvolgers te hebben.
Als het toch niks voorstellen doet inderdaad!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap niet zo goed dat hij het niet gewoon heeft opgegeven? Dat lijkt me precies waar dat register voor is. Kan er verder geen sanctie op staan maar onhandig is het zeker.
Ja, onhandig vooral. Maar ik snap zijn redenering ook wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap niet zo goed dat hij het niet gewoon heeft opgegeven? Dat lijkt me precies waar dat register voor is. Kan er verder geen sanctie op staan maar onhandig is het zeker.
Dan ga ik voor de directeurs functie!quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima als je verplicht moet solliciteren vanuit de bijstand en écht niet aangenomen wil worden.
Niet echt een relevante redenering voor een politicus. Gewoon een domme actie dat hij straks kan opstappen voor zo'n suf pand van 135K.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, onhandig vooral. Maar ik snap zijn redenering ook wel.
Nou ja, als je gaat bepalen dat een presentje van een andere (oud-)politicus privé is en dus niet opgegeven hoeft te worden zet je de deur open voor andere politici om dat ook te zeggen. Dan is zo'n register ook vrij nutteloos als het toch geen weergave van de giften is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, onhandig vooral. Maar ik snap zijn redenering ook wel.
En wat voor gevoel kreeg je daarbij?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Jinek is best een beroerde interviewster.
Bij 10 pandjes inruil kan dat misschien?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:15 schreef Tem het volgende:
Pak het dan goed aan met een penthouse in de Montevideo of iets dergelijks.
Wat vind je daar nu zelf van?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wat voor gevoel kreeg je daarbij?
Misschien. Ik ben allang blij als dat ansjovisoog gaat wieberen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij 10 pandjes inruil kan dat misschien?
Wordt Nederland gewoon weer een absolute monarchie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn gewoon regels voor de opvolging dus de Kroon is wel veilig. Maar ik denk dat het voor politiek Nederland wel vrij rampzalig zou zijn als de regering en alle leden van de Staten-Generaal in één klap worden weggevaagd. Geen idee wie dan de baas is, denk dat een totale constitutionele crisis uit zou breken.
Wordt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt Nederland gewoon weer een absolute monarchie.
Vind dit wel interessant. Even speuren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt Nederland gewoon weer een absolute monarchie.
Moet ook wel niet meer dan een bezemhok met slaapkamer en douche zijn voor dat bedrag in Scheveningen. Maar het kan gekker, zie bijvoorbeeld Jacques Tichelaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt een relevante redenering voor een politicus. Gewoon een domme actie dat hij straks kan opstappen voor zo'n suf pand van 135K.
Goedzo, Tchock. Deel je de managementsamenvatting ook even?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant. Even speuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |