Of Fu Manchuquote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Mwah.. eerder Kyuss.
Of meer psychedelische stonerrock, één van de beste albums van dit jaar w.m.b:
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:
Wat was dat ook alweer, iets met een ster?quote:Op maandag 18 december 2017 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken
Of dat chagrijnige bakkes van Pascal
Enige keer dat ik Everything Now eerder heb gehoord was live op Werchter.quote:Op maandag 18 december 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijft dit wel een verdomd fijn nummer, wat alle haters ook mogen roepen
quote:Op maandag 18 december 2017 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer, iets met een ster?
Coen mis ik echt niet. Dat mensen Gerard missen snap ik, maar dat was ook gewoon een herhaling van zetten geworden.quote:Op maandag 18 december 2017 22:35 schreef Night__Stalker het volgende:
Nu ik enigszins van de schrik van alle veranderingen ben bekomen, ben ik van mening dat het er best oké uit ziet allemaal
Heb desondanks enorme behoefte om te gaan zitten zeiken, maar dat is puur mijn onvermogen om een beetje normaal met veranderingen om te kunnen gaanIk mis Ekdom, Coen, Sapjes Alarm, Veiling TV, Gary Fomdeck, die rode toeter die vaak in beeld kwam en zelfs Giel Beelen.
Maar dat zijn mijn eigen hersenkronkels..
Is gezonde heimwee naar vroeger en dat mag bestquote:Op maandag 18 december 2017 22:35 schreef Night__Stalker het volgende:
Nu ik enigszins van de schrik van alle veranderingen ben bekomen, ben ik van mening dat het er best oké uit ziet allemaal
Heb desondanks enorme behoefte om te gaan zitten zeiken, maar dat is puur mijn onvermogen om een beetje normaal met veranderingen om te kunnen gaanIk mis Ekdom, Coen, Sapjes Alarm, Veiling TV, Gary Fomdeck, die rode toeter die vaak in beeld kwam en zelfs Giel Beelen.
Haha je verwoordt het wel mooi.quote:Op maandag 18 december 2017 22:35 schreef Night__Stalker het volgende:
Zo mooi.quote:
Ik ook hoor. SR is inmiddels een kersttraditie en zoals we van de ZP-discussie weten; traditie en verandering gaan niet altijd goed samenquote:Op maandag 18 december 2017 22:35 schreef Night__Stalker het volgende:
Ik vond Coen leuk, maar dan wel samen met iemand als Ekdom, als kalmere factor. Coen kon leuk omgaan met de mensen buiten.quote:Op maandag 18 december 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen mis ik echt niet. Dat mensen Gerard missen snap ik, maar dat was ook gewoon een herhaling van zetten geworden.
Veiling TV schrappen is wel echt een pijnlijke misser geweest. Sapjes zijn nu in ieder geval weer een moment.
laat ik eerlijk zijn - als je dat nu terug gaat kijken is dat denk ik ook veel minder dan hoe je het toen ervoerquote:Op maandag 18 december 2017 22:38 schreef Strani het volgende:
Kunnen ze ook niet gewoon een parallel-uitzending doen met een herhaling van SR10?
Zat ik zojuist ook aan te denkenquote:Op maandag 18 december 2017 22:38 schreef Strani het volgende:
Kunnen ze ook niet gewoon een parallel-uitzending doen met een herhaling van SR10?
Serieus? "Waar zijn die handjes" meer kwam er niet uitquote:Op maandag 18 december 2017 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond Coen leuk, maar dan wel samen met iemand als Ekdom, als kalmere factor. Coen kon leuk omgaan met de mensen buiten.
Nahh, hij had wel een paar catchphrases (waar is dat feestje) maar dat wordt ook wel een beetje overdreven hoor. Ik vond hem een leuke sfeer brengen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? "Waar zijn die handjes" meer kwam er niet uit
Ja, wat moeten we daarmeequote:
kijkenquote:
snap ik met jouw leeftijdquote:Op maandag 18 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Nou, eerste keer dat ik Lucas en Steve hoor.
Het zegt me ook niks neequote:Op maandag 18 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Lijkt me sterk. Up Til Dawn is kapotgedraaid op Radio 2.quote:Op maandag 18 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Oh dat ken ik geloof ik wel.quote:Op maandag 18 december 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Up Til Dawn is kapotgedraaid op Radio 2.
Dat is Barthezz in een nieuw sausjequote:
Uit solidariteit vraag ik echtscheiding aan.quote:Op maandag 18 december 2017 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Niethappenniethappenniethappenniethappen
HAP
Rotjong.
... maar daarentegen hebben ze wel alle ruimte. Vorige jaren stonden er 2 stapelbedden in een bezemkast, nu hebben ze plek over.quote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel stukken minder privacy zo met die camera's in de slaapkamer
JCquote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef jcdragon het volgende:
Ik tune nu pas in. Is dit SRxBig Brother?
Als ze dat gaan doen hoop ik niet dat het té gemaakt en geforceerd isquote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef Toweler het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/breng-ekstra-weekend-weer-samen
Ja maar je stapt toch iets minder relaxed met je Odol uit bed 's morgensquote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar daarentegen hebben ze wel alle ruimte. Vorige jaren stonden er 2 stapelbedden in een bezemkast, nu hebben ze plek over.
Dat vind ik sympathiek!quote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Uit solidariteit vraag ik echtscheiding aan.
Tjibbe had er op gereageerd hij vind het een leuk iddequote:Op maandag 18 december 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen hoop ik niet dat het té gemaakt en geforceerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |