Dat is Kimquote:Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef Claude_Viole het volgende:
Er gaat iemand een record doen met selfies
Alleen heeft ze echt een kinderlijke of gepitchte stem
Ik ga morgen als een van de eerste in Nederland de T2k-lijst zien en meekrijgen als poster en dat vind ik stiekem 100x leukerquote:Op maandag 18 december 2017 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Technisch wel. Ik vorig jaar blijkbaar dus ook nog, maar als ik het hippe taalgebruik van de DJ's hoor voel ik me al een 80-jarige.
Haha, wellicht! Hoe dat, van die lijst?quote:Op maandag 18 december 2017 22:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga morgen als een van de eerste in Nederland de T2k-lijst zien en meekrijgen als poster en dat vind ik stiekem 100x leukerof we zijn gewoon oude zielen
die staat wel in de top 5 van kerstnummers.quote:Op maandag 18 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een uitstekende kerstkneiter.
* houdjemond wijst naar top2000 topic anders gaan we weer offtopicquote:Op maandag 18 december 2017 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, wellicht! Hoe dat, van die lijst?
quote:
Dat moeten we niet willen als samenleving!quote:Op maandag 18 december 2017 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
* houdjemond wijst naar top2000 topic anders gaan we weer offtopic
Ik was ook heel lang hooked, elke nacht sowieso Markplaatsquote:Op maandag 18 december 2017 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen als samenleving!
On-topic dan: In 2010 keek ik voor het eerst SR en toen was ik daarna echt een tijdje 3FM verslaafd. Maar in de afgelopen jaren voel ik na SR niet meer de behoefte om 3FM te blijven luisteren. Ook te veel veranderingen met de DJ's en zo.
Ik heb slaaptekort want ik slaap tekort is toch pure poëzie?quote:Op maandag 18 december 2017 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Draaien ze eindelijk een kerstplaat, dan meteen daarna weer deze meuk.
Ik luister sowieso amper nog radio, alleen bepaalde lijstjes zoals de top2000, Tijdloze 100 en Zwaarste Lijst.quote:Op maandag 18 december 2017 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen als samenleving!
On-topic dan: In 2010 keek ik voor het eerst SR en toen was ik daarna echt een tijdje 3FM verslaafd. Maar in de afgelopen jaren voel ik na SR niet meer de behoefte om 3FM te blijven luisteren. Ook te veel veranderingen met de DJ's en zo.
ik slaap te kort*quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb slaaptekort want ik slaap tekort is toch pure poëzie?
Wil je erover praten?quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
De eerste keer dat ik een nummer van Boef hoor.
Niet bij mij thuis voor zover ik weet.quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Blijft Kim Feenstra slapen?
Ik heb ook een tijdje trouw elke vrijdag naar de Freaknacht geluisterd en zat ook in de onofficiele 3FM chat. SR is een prima uithangbord voor de zender, maar wellicht alleen als je ook echt binnen de doelgroep valt.quote:Op maandag 18 december 2017 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik was ook heel lang hooked, elke nacht sowieso Markplaatsmis ik wel.
Ik denk het wel, daar zitten we voor in dit topic.quote:
Voor mij de derde keer volgens mij.quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor deze wel vaker op feestjes. Vind de beat van een van z'n andere platen wel lekker trouwens (Patsegedrag)quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, ik heb hetzelfde eigenlijk. Radio is soms leuk, voor een tijdje, maar meestal zet ik gewoon een youtube-playlist aan voor achtergrondmuziek.quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister sowieso amper nog radio, alleen bepaalde lijstjes zoals de top2000, Tijdloze 100 en Zwaarste Lijst.
Ik ken hem alleen van zijn ritjes in een Audi RS6.quote:Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor deze wel vaker op feestjes. Vind de beat van een van z'n andere platen wel lekker trouwens (Patsegedrag)
Z'n raps zijn ook niet eens zó slecht, ik vind Jonna Fraser en SFB of hoe die ook heten veel erger. Hij is wel een pauper, die Boef.
Angelique heeft sowieso een spraakgebrek.quote:
Wat voelde je erbij emotioneel en kan je dat uitdrukken in het zulke poëtische zinnen als ons aller Boefje doet?quote:Op maandag 18 december 2017 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk het wel, daar zitten we voor in dit topic.
Heb 88 gig aan muziek op mijn pc om uit te kiezenquote:Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde eigenlijk. Radio is soms leuk, voor een tijdje, maar meestal zet ik gewoon een youtube-playlist aan voor achtergrondmuziek.
queens of the stone agequote:
Ik kan er niet veel mee, maar ik snap wel dat het een hitje is aangezien het wel goed (lees hitachtig) in elkaar zit.quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat voelde je erbij emotioneel en kan je dat uitdrukken in het zulke poëtische zinnen als ons aller Boefje doet?
En Habiba valt nu ook af. Dan maar Bløf!quote:Op maandag 18 december 2017 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Everything Now wilde ik eigenlijk ook aanvragen
Toch maar iets anders verzinnen
:wquote:Op maandag 18 december 2017 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En Habiba valt nu ook af. Dan maar Bløf!
Wijd Openquote:Op maandag 18 december 2017 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Mwah.. eerder Kyuss.quote:
ik wss een liedje van bazart aanvragen..quote:Op maandag 18 december 2017 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is duidelijk wel stonerrock. Wel de meest softe variant. Kyuss was natuurlijk een stuk steviger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |