goeie vraagquote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef KaBuf het volgende:
Hahaha van wie is dat bericht van Groetjes van het FOK!Forum?
Oh, voelde me heel eventjes speciaalquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
niet persoonlijk, die grap maak ik pas 4 jaar, daaarom
maar
quote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef KaBuf het volgende:
Hahaha van wie is dat bericht van Groetjes van het FOK!Forum?
Ik ken je niet echt maar voor mij ben je speciaal.quote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, voelde me heel eventjes speciaal
Ah dat is liefquote:Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken je niet echt maar voor mij ben je speciaal.
Ik heb het nu vooral even opstaan omdat ik net een enge serie heb zitten kijken en sowieso even m'n gedachten wil verzetten dus is nu prima behang totdat ik ga slapen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de enige die die UI indertijd droeg die nog redelijk actief SR volgt volgens mij
Maar ja, Pino kan zich mooi in een rijtje met Leen Huijzer voegen zo.
Wat een irritante stem.
Verkies je het wel boven Radio 2? Ik vind de muziek erg eendimensionaal, ook minder rock dan dat ik vanochtend hoorde of zaterdag toen ik het op had staanquote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nu vooral even opstaan omdat ik net een enge serie heb zitten kijken en sowieso even m'n gedachten wil verzetten dus is nu prima behang totdat ik ga slapen.
SR dan hè, niet de foto van piño.
Dat is wel een beetje het ding met SR: Je komt er elk jaar weer achter dat je opnieuw een jaar verder verwijderd bent van de eigenlijke doelgroep van 3FM.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik word wel te oud voor de hedendaagse muziek, kunnen we 90's request niet een keer combineren met SR?
Wat is de eigenlijke doelgroep? 15-25 ofzo?quote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het ding met SR: Je komt er elk jaar weer achter dat je opnieuw een jaar verder verwijderd bent van de eigenlijke doelgroep van 3FM.
jaquote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het ding met SR: Je komt er elk jaar weer achter dat je opnieuw een jaar verder verwijderd bent van de eigenlijke doelgroep van 3FM.
Nja ik heb niet het idee dat dat erger is geworden dan vorig jaar, maar SR is minder rock-georienteerd, maar inmiddels blijkbaar ook minder oude muziek-georienteerd en kerstmuziek-georienteerdquote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
15-35, lees ik. Dan ben ik nu 1 jaar verwijderd van de doelgroep (en ik ben niet 14).quote:Op maandag 18 december 2017 22:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat is de eigenlijke doelgroep? 15-25 ofzo?
Nee, sowieso staat radio 2 op het werk aan en de combinatie van DJ's en het garnituur aan gasten vergezeld door de muziek die me vaak weinig boeit denk ik dat het dit keer voornamelijk af en toe behang zal zijn als ik thuis ben en geen serie o.i.d. kijk. Maar wie weet wordt het nog wat.quote:Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkies je het wel boven Radio 2? Ik vind de muziek erg eendimensionaal, ook minder rock dan dat ik vanochtend hoorde of zaterdag toen ik het op had staan
Ik had deze toen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de enige die die UI indertijd droeg die nog redelijk actief SR volgt volgens mij
Maar ja, Pino kan zich mooi in een rijtje met Leen Huijzer voegen zo.
Wat een irritante stem.
Dan val ik er technisch gezien nog wel in met 28.quote:Op maandag 18 december 2017 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
15-35, lees ik. Dan ben ik nu 1 jaar verwijderd van de doelgroep (en ik ben niet 14).
Maar ik denk dat 15-25 wel realistischer is hoor.
Technisch wel. Ik vorig jaar blijkbaar dus ook nog, maar als ik het hippe taalgebruik van de DJ's hoor voel ik me al een 80-jarige.quote:Op maandag 18 december 2017 22:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan val ik er technisch gezien nog wel in met 28.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |