Nahh, hij had wel een paar catchphrases (waar is dat feestje) maar dat wordt ook wel een beetje overdreven hoor. Ik vond hem een leuke sfeer brengen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? "Waar zijn die handjes" meer kwam er niet uit
Ja, wat moeten we daarmeequote:
kijkenquote:
snap ik met jouw leeftijdquote:Op maandag 18 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Nou, eerste keer dat ik Lucas en Steve hoor.
Het zegt me ook niks neequote:Op maandag 18 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Lijkt me sterk. Up Til Dawn is kapotgedraaid op Radio 2.quote:Op maandag 18 december 2017 22:45 schreef Cee het volgende:
Oh dat ken ik geloof ik wel.quote:Op maandag 18 december 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Up Til Dawn is kapotgedraaid op Radio 2.
Dat is Barthezz in een nieuw sausjequote:
Uit solidariteit vraag ik echtscheiding aan.quote:Op maandag 18 december 2017 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Niethappenniethappenniethappenniethappen
HAP
Rotjong.
... maar daarentegen hebben ze wel alle ruimte. Vorige jaren stonden er 2 stapelbedden in een bezemkast, nu hebben ze plek over.quote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel stukken minder privacy zo met die camera's in de slaapkamer
JCquote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef jcdragon het volgende:
Ik tune nu pas in. Is dit SRxBig Brother?
Als ze dat gaan doen hoop ik niet dat het té gemaakt en geforceerd isquote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef Toweler het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/breng-ekstra-weekend-weer-samen
Ja maar je stapt toch iets minder relaxed met je Odol uit bed 's morgensquote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar daarentegen hebben ze wel alle ruimte. Vorige jaren stonden er 2 stapelbedden in een bezemkast, nu hebben ze plek over.
Dat vind ik sympathiek!quote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Uit solidariteit vraag ik echtscheiding aan.
Tjibbe had er op gereageerd hij vind het een leuk iddequote:Op maandag 18 december 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen hoop ik niet dat het té gemaakt en geforceerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |