Hierna volgt een aluhoedje-verhaal van GeenStijl over CETA ('t handelsverdrag tussen de EU en Canada).quote:Graag uw aandacht voor het volgende feitje dat reaguurder extraordinaire Seven voor ons boven tafel haalde. Geheel vergeten door de traditionele media maar niet bij ons: Arrogander Peggold kreeg kennelijk zomaar een appartementje van de gepensioneerde Canadese diplomaat Serge Marcoux. Nou zou Serge dit uit de goedheid van zijn hart kunnen doen, maar dat vereist wel twee uiterst controversiële aannames: dat iemand oprechte sympathie opbrengt voor Pechtold en dat een ambassadeur, toch professional in het koehandelen, zomaar een cadeautje weggeeft. Nee, veel leuker is het om te speculeren wat de werkelijke reden van de transactie is: als de NRC mag speculeren over de buitenlandse invloeden op kamerleden, dan mogen wij het ook. Daarmee is verder niet gezegd dat de gegevens van "bekende buren" juist zijn of dat Peggold daadwerkelijk is omgekocht, maar nu we de disclaimers gehad hebben even een paar algemene opmerkingen over de zaak...
Waarheid. Zelfs de 'Top 2000 à Go-Go' zou dan afgeschaft worden om extra zendtijd vrij te maken voor dit breaking news.quote:Op zondag 17 december 2017 18:21 schreef LXIV het volgende:
Zullen we in de MSM maar weinig van horen. Maar als Wilders een appartementje van Putin gekregen zou hebben was dit hét onderwerp van het 8-uur journaal tot begin 2018
In beide gevallen kan het me geloof ik weinig schelen.quote:Op zondag 17 december 2017 18:21 schreef LXIV het volgende:
Zullen we in de MSM maar weinig van horen. Maar als Wilders een appartementje van Putin gekregen zou hebben was dit hét onderwerp van het 8-uur journaal tot begin 2018
Ik ga er ook niet wakker van liggen, maar als ik mij goed herinner heeft D66 de afgelopen jaren heel erg meegewerkt aan allerlei wetgeving om de PVV transparanter en vrij van buitenlandse inmenging te krijgen. Dan is het toch op zijn minst bijzonder dat Pechie daar een broertje dood aan heeft en het geen groot nieuws is dat een van 's lands belangrijkste politici niet integer is.quote:Op zondag 17 december 2017 18:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
In beide gevallen kan het me geloof ik weinig schelen.
quote:Op zondag 17 december 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Wederhoor is ze natuurlijk vreemd bij GeenStijl.
Klopt. Overigens is Pechtold hier op 13 december al over bevraagd op Twitter, maar dit heeft nog geen reactie opgeleverd. Hopelijk leidt de blog van GeenStijl wel tot een responsquote:Op zondag 17 december 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Wederhoor is ze natuurlijk vreemd bij GeenStijl.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 17-12-2017 om 16:52:29Weet je waar ik rillingen van krijg @APechtold ? Hiervan:https://t.co/ZVGxr2bSmO https://t.co/R6lDLsAzhS reageer retweet
Dat krijgt ie al als er een D66-folderaar op straat voorbijloopt. Nieuwswaarde nul.quote:Op zondag 17 december 2017 18:53 schreef 2thmx het volgende:
Wilders krijgt er rillingen van.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 17-12-2017 om 16:52:29Weet je waar ik rillingen van krijg @APechtold ? Hiervan:https://t.co/ZVGxr2bSmO https://t.co/R6lDLsAzhS reageer retweet
Ja.quote:Op zondag 17 december 2017 18:59 schreef 2thmx het volgende:
Is 't erg speculatief om te vermoeden dat z'n ex deze info heeft gelekt?
Ja.quote:Kan je een partij besturen als je niet eens in staat bent om op goede voet met je ex-vrouw te breken?
Nou.quote:Vragen, vragen.
Mwah, penthouse in Scheveningen op steenworp afstand van 't strand. Ik schat 't toch op minstens zo'n 4 ton, qua waarde.quote:Op zondag 17 december 2017 18:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Gratis hier mogen logeren, nou wat een donatie.
[ afbeelding ]
Maar wel helemaal los gaan op die 4500 euro opmerking van Baudet...quote:Op zondag 17 december 2017 18:44 schreef jatochneetoch het volgende:
[ afbeelding ]
De Canadese diplomaat had het vast wel voor 2000 euro per maand kunnen verhuren, en dat dan een jaar of 20. Een schenking in de orde van grote van een half miljoen verzwijgen vind ik nogal wat.quote:Op zondag 17 december 2017 18:44 schreef jatochneetoch het volgende:
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zondag 17 december 2017 18:21 schreef LXIV het volgende:
Zijn jullie vergeten hoeveel publiciteit die VVD-fraudegevallen van de laatste jaren hebben gegenereerd?quote:
Waarheid als een koe dit.quote:Op zondag 17 december 2017 18:21 schreef LXIV het volgende:
Die zijn hier ook uitgebreid aan bod gekomen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zijn jullie vergeten hoeveel publiciteit die VVD-fraudegevallen van de laatste jaren hebben gegenereerd?
Ik mag hopen dat er geen lift is of was.quote:Op zondag 17 december 2017 18:44 schreef jatochneetoch het volgende:
[ afbeelding ]
Uh nee, dat heeft hier ook de nodige topics opgeleverd en is ook ruimschoots aan bod gekomen in het nieuws.quote:Op zondag 17 december 2017 20:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zijn jullie vergeten hoeveel publiciteit die VVD-fraudegevallen van de laatste jaren hebben gegenereerd?
Hier en in de "MSM" (quote:Op zondag 17 december 2017 20:31 schreef AchJa het volgende:
Uh nee, dat heeft hier ook de nodige topics opgeleverd en is ook ruimschoots aan bod gekomen in het nieuws.
Dit wordt komende week ook gewoon opgepakt. Maar echte media proberen dit eerst verifiëren en vragen vervolgens Pechtold om een reactie voordat ze iets publiceren.quote:Op zondag 17 december 2017 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh nee, dat heeft hier ook de nodige topics opgeleverd en is ook ruimschoots aan bod gekomen in het nieuws.
Pechtold bedoel je vermoed ik?quote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit wordt komende week ook gewoon opgepakt. Maar echte media proberen dit eerst verifiëren en vragen vervolgens Baudet om een reactie voordat ze iets publiceren.
Niet secret voor z'n ex-vrouw in ieder geval, aangezien de info uit 't echtscheidingsconvenant komtquote:
Excuus. Pechtold ja.quote:
twitter:geenstijl twitterde op zondag 17-12-2017 om 21:31:09Update. HET PLOT VERDIKT! Appartement is plots te koop.GS: Waarom kreeg Pechtold een penthouse van de Canadezen? https://t.co/s5g2r4WDbL reageer retweet
Ja, dat soort dingen kun je van iedereen wel zeggen hè.quote:Op zondag 17 december 2017 21:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet secret voor z'n ex-vrouw in ieder geval, aangezien de info uit 't echtscheidingsconvenant komt. Overigens lijkt Pechtold me iemand die alleen middels masturbatie tot seksuele ontlading kan komen, maar ook hier is wederhoor wellicht gepast
.
Ah joh doe niet zo ouderwets, dodebomenschrijver.quote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
Dit wordt komende week ook gewoon opgepakt. Maar echte media proberen dit eerst verifiëren en vragen vervolgens Pechtold om een reactie voordat ze iets publiceren.
Op Funda staat het appartement nu voor 189k te koop.quote:Op zondag 17 december 2017 19:03 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mwah, penthouse in Scheveningen op steenworp afstand van 't strand. Ik schat 't toch op minstens zo'n 4 ton, qua waarde.
Zit er wel een gouden douche in?quote:Op zondag 17 december 2017 21:48 schreef freako het volgende:
Op Funda staat het appartement nu voor 189k te koop.
Bij een penthouse stel ik me eerlijk gezegd iets meer voor dan een tweekamerflatje van 49m2.
Dit specifieke appartement?quote:Op zondag 17 december 2017 21:48 schreef freako het volgende:
[..]
Op Funda staat het appartement nu voor 189k te koop.
Het is een Nederlands penthouse hè, we zijn een bescheiden volkje.quote:Bij een penthouse stel ik me eerlijk gezegd iets meer voor dan een tweekamerflatje van 49m2.
Suggereer je nu dat de man die het referendum, een kroonjuweel van zijn partij, verloor in de kabinetsonderhandelingen geen begenadigd onderhandelaar isquote:Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
Dus Pechtold heeft zijn coalitiegenoten weten te overtuigen van het belang van CETA in ruil voor een of andere afgetrapte flatwoning?
Dat dat kan in Nederland!quote:Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
Dus Pechtold heeft zijn coalitiegenoten weten te overtuigen van het belang van CETA in ruil voor een of andere afgetrapte flatwoning?
Je doet nu net alsof een gratis te bewonen flat in Scheveningen hetzelfde is als een bosje bloemen en een taart voor de fractie.quote:Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
quote:WAUW WAUW WAUW! WAT EEN UITZICHT!
WIL JIJ VANUIT JE WOONKAMER OVER DE ZEE, DE PIER, HET PAVILJOEN EN OVER SCHEVENINGEN EN DEN HAAG UITKIJKEN? BEKIJK DE FOTO’S EN REAGEER DIRECT OM VAN DIT UITZICHT TE KOMEN GENIETEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |