Ik vind Boonman sowieso een waardeloze interviewer. Omdat hij weg gaat wordt hij nu helemaal opgehemeld.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:19 schreef Ryon het volgende:
Die Boonman heeft weinig kaas gegeten van lokale autonomie. En dat mag dan onze premier interviewen.
Met "deze twee" doel je dan op Rutte en Balkenende? Want die laatste heeft dan nog niets boeiends te melden, denk ik. Hij is gewoon intens saai.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik gok dat we over 20 jaar wel mooie interviews krijgen met deze twee premiers. Het is nu nog te vroeg (zeker voor Rutte).
Rutte wordt eerst nog president van Europa.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik gok dat we over 20 jaar wel mooie interviews krijgen met deze twee premiers. Het is nu nog te vroeg (zeker voor Rutte).
Premiers Pokkelmans en Balkenende?quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het stuk van daarnet was gênant. Als interviewer mag je toch enige basale kennis van het staatsrecht bezitten? Dat je dan gaat proberen om de premier - wiens redenatie en uitspraken foutloos waren - te corrigeren is bijna hemeltergend.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Boonman sowieso een waardeloze interviewer. Omdat hij weg gaat wordt hij nu helemaal opgehemeld.![]()
Zijn commentaren en inside-kennis zijn soms wel interessant maar zijn vragen totaal niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij Balkenende ook niet weet, maar ik wil het nog niet uitsluiten. Het is natuurlijk wel een slimme vent die heel wat heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met "deze twee" doel je dan op Rutte en Balkenende? Want die laatste heeft dan nog niets boeiends te melden, denk ik. Hij is gewoon intens saai.
Rutte ben ik wel met je eens. Je merkt nu gewoon vaak dat hij dingen inslikt omdat het politiek niet verstandig zou zijn om ze te zeggen.
Dat heeft Kees net gedaan met een paar jenevers in de kroeg.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het stuk van daarnet was gênant. Als interviewer mag je toch enige basale kennis van het staatsrecht bezitten? Dat je dan gaat proberen om de premier - wiens redenatie en uitspraken foutloos waren - te corrigeren is bijna hemeltergend.
Dit soort gesprekken bereid je toch gewoon voor?
Wellicht ook daarom dat een type Wiegel geen premier zal worden in Nederlandquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:27 schreef Ryon het volgende:
We hebben nu toch ook geen mooie interviews met Kok gehad? Lubbers - inmiddels goed dement - doet wel eens uitspraken in interviews over kruiskoppen en het koningshuis die "smeuïg" zijn, maar niveautje Hans Wiegel ('in mijn tijd..') zal het nooit worden.
Ja, daarnaast kunnen types als Wiegel ook bijster weinig. Vent heeft nooit echt wat bereikt. Na zijn vroeggepiekte jeugd ook nooit meer serieus genomen binnen de politiek. Inmiddels zelf verketterd door de Elsevier.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht ook daarom dat een type Wiegel geen premier zal worden in Nederland
Lang terug als bijnamen als het Orakel uit Friesland of Diever. Dan weet je al dat je roem volledig voorbij isquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daarnaast kunnen types als Wiegel ook bijster weinig. Vent heeft nooit echt wat bereikt. Na zijn vroeggepiekte jeugd ook nooit meer serieus genomen binnen de politiek. Inmiddels zelf verketterd door de Elsevier.
Niet heel verbazingwekkend dat de beste man zijn heil gezocht heeft bij Baudet.
Met de Nacht van Wiegel nog wel even zijn publiciteitsmomentje gepakt, maar dat is inmiddels ook al flink belegen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lang terug als bijnamen als het Orakel uit Friesland of Diever. Dan weet je al dat je roem volledig voorbij is
Het is precies wat je er van verwacht had, een uur zendtijd voor politieke partijen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:39 schreef Ryon het volgende:
Hoppa, wederom een uiterst correct antwoord van de premier over het vertrouwen in de Nederlandse democratie en de versplintering in het politieke landschap. De premier - of zijn ambtenaar die dit heeft voorbereid - heeft alles goed op orde.
Slim zijn ze allemaal waarschijnlijk wel, maar Balkende is toch de saaiheid zelf, al had hij hoogstpersoonlijk een missie geleid in Afghanistan of Irak dan was twee uur testbeeld nog interessanter geweest om naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij Balkenende ook niet weet, maar ik wil het nog niet uitsluiten. Het is natuurlijk wel een slimme vent die heel wat heeft meegemaakt.
Ben benieuwd hoe dat dagelijkse halfuurtje politiek in Eenvandaag Radio eruit gaat zien.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik luister graag naar Kamerbreed, maar dan moeten er wel meerdere gasten zitten die een beetje makkelijk praten en discussie voeren.
Iedereen sliep toch onder Balkenende.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Rutte zei net dat hij in 2002 "slapend VVD-lid" was. Maar toen was hij Staatssecretaris in Balkenende I.
Hij had het over Dijkstal als partijleider, Rutte kwam toch pas onder Zalm?quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Rutte zei net dat hij in 2002 "slapend VVD-lid" was. Maar toen was hij Staatssecretaris in Balkenende I.
Voor 2002 zei die. Toen Dijkstal in 1998 politiek leider werd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij had het over Dijkstal als partijleider, Rutte kwam toch pas onder Zalm?
Ik ook, nu komt Boonman nog wel eens langs om een half uurtje (mee) te praten. Maar die gaat helemaal weg. Ze zullen dus wel iets nieuws hebben bedacht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat dagelijkse halfuurtje politiek in Eenvandaag Radio eruit gaat zien.
Grrr weer eentjequote:Op zaterdag 16 december 2017 13:35 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik het nog aankan om Rutte te horen zeggen dat "we uit de crisis zijn, maar dat alleen nog niet iedereen dat voelt".
Totaal onbeveiligd, lekker handig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Rutte en zijn prehistorische telefoon.
”Tijdens de verkiezingen met Fortuyn” zei ie. Toen zat ie bij Shell.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Die ouwe Nokia’s zal de AIVD ondertussen juist wel helemaal kunnen dichttimmerenquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal onbeveiligd, lekker handig.
Shell?quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
”Tijdens de verkiezingen met Fortuyn” zei ie. Toen zat ie bij Shell.
Daar is ie in 2002 weggegaan om staatssecretaris te worden in Balkenende I en II.
We hebben hier ooit een onderzoek gedaan naar zijn telefoon en toen geconcludeerd dat hij waarschijnlijk wel een werktelefoon met internet heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal onbeveiligd, lekker handig.
Klopt, daar was ik bij. Toen we foto's vonden waarop hij al jáááren geleden een iPhone voor zich had liggen bij overleggen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We hebben hier ooit een onderzoek gedaan naar zijn telefoon en toen geconcludeerd dat hij waarschijnlijk wel een werktelefoon met internet heeft.
Yep, met kek achterkantje.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, daar was ik bij. Toen we foto's vonden waarop hij al jáááren geleden een iPhone voor zich had liggen bij overleggen.
Die heeft ie waarschijnlijk van Apple gekregen als dank voor de brievenbus in Amsterdam.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep, met kek achterkantje.
[ afbeelding ]
Is die Rodtsjenkov nou een Amerikaans agent, geven ze hem drugs of heeft ie psychische problemen?quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)erikaanse-agent.html
Mooie Sovjetretoriek weer.
Wel lekker makkelijk, gewoon in één keer alle bagger uitkramen en dan mag het volk zelf kiezen welke leugen ze geloven.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Is die Rodtsjenkov nou een Amerikaans agent, geven ze hem drugs of heeft ie psychische problemen?
Poetin zaait inderdaad weer lekker verwarring door verschillende leugens tegelijkertijd te verkopen.
Het volk mag kiezen? Leuke grapquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, gewoon in één keer alle bagger uitkramen en dan mag het volk zelf kiezen welke leugen ze geloven.
Ik geloof die welke mij de garantie geeft, als blijkt dat het niet waar is/was, dat die zich van het leven doet beroven!quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, gewoon in één keer alle bagger uitkramen en dan mag het volk zelf kiezen welke leugen ze geloven.
Misschien zijn ze al geweest toen je er nog niet was?quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, gearriveerd in Wales, 3 weken relaxen, tenminste als Tesco de boodschappen komt brengen vandaag
Nee hoor, net gearriveerd, laat de sneeuw maar komen! (zit er niet in btw)quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al geweest toen je er nog niet was?
Have fun.
Als die kut was vond ik hem een stuk lekkerder.quote:
Lekker de dochters van je vrienden exposen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=xxxxxxxxxx
Om een inkijkje te hebben wat voor lui die exposers zijn, ook gewoon volwassen mannen.
Overigens geeft deze gast gewoon toe dat hij dat filmpje van haar bewust heeft gekeken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker de dochters van je vrienden exposen.
Veel water uit natuurlijke bronnen drinken. De rest is bijzaak.quote:
Normale kneusjes inderdaad. Moge Allah hen straffen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Om een inkijkje te hebben wat voor lui die exposers zijn, ook gewoon volwassen mannen.
Is het verantwoord als je dat aanklikt en de uploader van die video geld krijgt?quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Dilemma idd, klik maar niet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het verantwoord als je dat aanklikt en de uploader van die video geld krijgt?
Qua zelfmedicatie zou ik toch eerder drinken met een stevig alcoholpercentage voor willen stellen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Veel water uit natuurlijke bronnen drinken. De rest is bijzaak.
Wellicht even vakantie nemen en naar een zonnig oord gaan.
Dat werkt enkel buiten de Randstad helaas. Als je het hier doet wordt het enkel erger.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Qua zelfmedicatie zou ik toch eerder drinken met een stevig alcoholpercentage voor willen stellen.
Ik neem een Chouf.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan nog wel een kopje gemberthee zetten.
Zonde. Het werkt vaak uitmuntend.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat werkt enkel buiten de Randstad helaas. Als je het hier doet wordt het enkel erger.
Je hebt al je mannelijkheid definitief over boord gezet?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan nog wel een kopje gemberthee zetten.
Nou, nou, de hopman durftquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt al je mannelijkheid definitief over boord gezet?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Jullie weten helemaal niks over mannelijkheid. Echte mannen hebben seks met mannen. I.p.v. dat je van die ‘zachte, breekbare, lieve vrouwtjes’ in je bed nodig hebt. Pussies.!
Als jij nou ervaring had om te vergelijken...quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Jullie weten helemaal niks over mannelijkheid. Echte mannen hebben seks met mannen. I.p.v. dat je van die ‘zachte, breekbare, lieve vrouwtjes’ in je bed nodig hebt. Pussies.!
Hi daar laat ik mij maar niet over uit wat was bij jou de reden om niet van vrouwen te houden Kaas, je jeugd of zit het tussen je oren?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
En daarna tegen een witte doek aanslingeren en het moderne kunst voor de connaisseurs noemen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]Beetje met je lul in de stront roeren.
Jan Wolkers heeft wel eens een muurschilderij gemaakt van koeienstront. True story.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarna tegen een witte doek aanslingeren en het moderne kunst voor de connaisseurs noemen.
Een witte doek?? Kaas- toch!quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarna tegen een witte doek aanslingeren en het moderne kunst voor de connaisseurs noemen.
Dat soort vrouwen wil ik ook niet in m’n bed. Seksbeesten wil ikquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Jij bent ook nog een gore vetkees dus niet alleen Kaas maar ook Kees.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kaas- is wel een afgetrainde boy hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een gore vetkees dus niet alleen Kaas maar ook Kees.
Hoe krijg je een vrouw aan het schreeuwen in bed, naar de daad je geval aan de gordijnen afpoetsen.
Ha als jij dat afgetraind noemt dan heb je nog niks gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- is wel een afgetrainde boy hoor.
Wat een klimaat.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Veel water uit natuurlijke bronnen drinken. De rest is bijzaak.
Wellicht even vakantie nemen en naar een zonnig oord gaan.
Haha. Figuur.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Jan Wolkers heeft wel eens een muurschilderij gemaakt van koeienstront. True story.
Ik wou dat ik een meer stabiele mening over seks had.quote:
Soms een wildfire ter grootte van Nederland en over een paar jaar ligt het in de oceaan.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:43 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat een klimaat.
Ik denk dat LA het beste klimaat heeft. Niet te heet, niet vochtig, nooit echt koud.
Kreeg gisteravond weer complimentjes.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- is wel een afgetrainde boy hoor.
En? was je ervan gediend?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond weer complimentjes.
Bij de bitterballen zeker.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond weer complimentjes.
Wat is dat precies eigenlijk, een stabiele mening over seks?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een meer stabiele mening over seks had.
Maar goed, leuk is dat je verstand er gewoon bijna 0 invloed op heeft.
Dus als je zin hebt is het het meest geweldige op aarde en anders is het saai en onnodig.
Gewoon een mening vormen onder invloed van lithium.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is dat precies eigenlijk, een stabiele mening over seks?
Ook hier kan ik op reageren als je het gehad hebt weet je helemaal niet meer waarvoor of waarom.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dus als je zin hebt is het het meest geweldige op aarde en anders is het saai en onnodig.
Moeilijk met ze maar ook niet zonder ze te leven, tenzij je Kaas heet, maar die heeft er ook eentje alleen met een ..... toch?quote:
Los Angeles? Nee man, veel te droog en compleet verkracht ecosysteem dankzij die miljoenen automobiele Amerikanen. Iets verder richting zuiden zou beter zijn, ver genoeg om de drugskartels te mijden maar niet zo ver om in de centraal-Amerikaanse burgeroorlogen terecht te komen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:43 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat een klimaat.
Ik denk dat LA het beste klimaat heeft. Niet te heet, niet vochtig, nooit echt koud.
Heb je dit boek al John?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:57 schreef john2406 het volgende:
Kunnen we het niet over de liefde bedrijven hebben daar ben ik 1a in.
Alles uit de praktijk kerel, niks uit een boek das per persoon anders, als men dat niet merkt heeft men jou in je hoofd gescheten vind ik.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je dit boek al John?
[ afbeelding ]
Boekenwijsheden zijn inderdaad overrated.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alles uit de praktijk kerel, niks uit een boek das per persoon anders, als men dat niet merkt heeft men jou in je hoofd gescheten vind ik.
Ligt er maar aan wie het boek leest, nooit zijn er twee dezelfde meningen nadat twee personen een boek gelezen hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Boekenwijsheden zijn inderdaad overrated.
Volgens mij is zij beter in naaien.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je dit boek al John?
[ afbeelding ]
Wie bedoel je de dame op/in de foto?quote:
Of jij moet een vrouwtje zijn, sjon.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie bedoel je de dame op de foto?
Als dan is die kerel in een paar seconde klaar en dan ontvangt deze, of doe ik het al jaren fout?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Of jij moet een vrouwtje zijn, sjon.
Ik noem je gewoon Shaggy, mister lover lover.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dan is die kerel in een paar seconde klaar en dan ontvangt deze, of doe ik het al jaren fout?
Jij bent toch vader Tem als ik mijn niet vergis van 3 kids dacht ik, je partner goeden bekken spieren?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon Shaggy, mister lover lover.
Voorspel etc. lik ik haar gewoon naar het hoogte punt tot men mijn smeekt of ik niks heb voor ertussen, dan zijn die bekken spieren al verlamt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon Shaggy, mister lover lover.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voorspel etc. lik ik haar gewoon naar het hoogte punt tot men mijn smeekt of ik niks heb voor ertussen, dan zijn die bekken spieren al verlamt.
Een kat in een zak kopen, en er de rest van het leven aan vast hangen?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Jongens, seks is natuurlijk alleen voor na het huwelijk en dienst enkel als middel voor het op de wereld zetten van nageslacht. Dat weten jullie toch wel?
Welk huwelijk en welk nageslacht?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Jongens, seks is natuurlijk alleen voor na het huwelijk en dienst enkel als middel voor het op de wereld zetten van nageslacht. Dat weten jullie toch wel?
Voor eeuwig en altijd met je partner samen zijn en zorgen dat je familienaam blijft bestaan, man, jeweetzellufquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Welk huwelijk en welk nageslacht?
Dat is sporten zonder uit je bed te komen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Impertinente vraag, Sjon.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent toch vader Tem als ik mijn niet vergis van 3 kids dacht ik, je partner goeden bekken spieren?
Hoef jij niet voor te trouwen hok zelf al 38 jr samenlevings contract alles gaat naar de zoon.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor eeuwig en altijd met je partner samen zijn en zorgen dat je familienaam blijft bestaan, man, jeweetzelluf
Ja maar John, een samenlevingscontract telt niet voor de kerk, dus dan mag je nog steeds geen seks hebben!quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoef jij niet voor te trouwen hok zelf al 38 jr samenlevings contract alles gaat naar de zoon.
1 seconde voor dat ik sterf toon ik wel berouw.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja maar John, een samenlevingscontract telt niet voor de kerk, dus dan mag je nog steeds geen seks hebben!
Daar doen we niet aan, we wonen apart en gaan bij elkaar op bezoek voor seks en lol en we gaan samen op vakantie zonder kutkinderen. Bevalt prima.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor eeuwig en altijd met je partner samen zijn en zorgen dat je familienaam blijft bestaan, man, jeweetzelluf
Herz vier ontvanger?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan, we wonen apart en gaan bij elkaar op bezoek voor seks en lol en we gaan samen op vakantie zonder kutkinderen. Bevalt prima.
Jij weet niet wat herz 4 is?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik neuk geen Duitse bejaarde.
En daardoor, beste remlof, regent het dus steeds meer tegenwoordig. Dat zijn de tranen van God!quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan, we wonen apart en gaan bij elkaar op bezoek voor seks en lol en we gaan samen op vakantie zonder kutkinderen. Bevalt prima.
En god zag de tranen van de mensen in de ellende niet?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
En daardoor, beste remlof, regent het dus steeds meer tegenwoordig. Dat zijn de tranen van God!
quote:Met links discussiëren is als schaken met een duif.
Gooien alles om, schijten het bord onder en lopen erbij alsof ze gewonnen hebben.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ondertussen wordt mijn treinreis verstoort door gigantische kutmuziek.
Dat is de vrije wil van de zondige mens, John!quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
En god zag de tranen van de mensen in de ellende niet?
Waarom laat god al die dingen toe, wat er misgaan dan?
Was ik nog eens jong en had zoveel kut ter beschikking als jij hebben doet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat gister in een nachttrein. Dat is me toch een partij kut.
Ik kende het niet. Voor mijn tijd, wellicht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dit ding is al heel oud en werd ook over rechts gezien.
Ik vermoed van wel.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kende het niet. Voor mijn tijd, wellicht.
Ja, ik heb een overschot, John.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Was ik nog eens jong en had zoveel kut ter beschikking als jij hebben doet.
Jep dan zijn die tranen van hem dat ook voor mij.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat is de vrije wil van de zondige mens, John!
Eerder een Duitse Participatiewet.quote:
Bijstand. Maar ze hebben geen AOW dus wie een klein pensioen heeft wordt ook met die voorziening aangevuld.quote:
Heerlijk toch of niet, als ik aan vroeger denk, ik had ieder weekend iets anders ik was als een vlinder de ene week zat ik op die bloem en de andere op een andere.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik heb een overschot, John.
Kom ook eens naar de Randstad, 198 vrouwen van vruchtbare leeftijd voor elke 100 mannen.
Bijstand beste Remlos! Alles onder 1 kap of onder 1 hand.quote:
Bijstand voor gepensioneerden is een soort AOW.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Bijstand. Maar ze hebben geen AOW dus wie een klein pensioen heeft wordt ook met die voorziening aangevuld.
Nee, het is volstrekt niet hetzelfde. AOW krijgt iedereen, en alles wat je daarbuiten nog aan spaargeld en aanvullend pensioen hebt komt daarbovenop. Bijstand krijg je alleen als je behoevend bent en alles wat je daarbuiten krijgt wordt in mindering gebracht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijstand voor gepensioneerden is een soort AOW.
Dan gooi je ze in het diepe en ze krijgen meer!quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, het is volstrekt niet hetzelfde. AOW krijgt iedereen, en alles wat je daarbuiten nog aan spaargeld en aanvullend pensioen hebt komt daarbovenop. Bijstand krijg je alleen als je behoevend bent en alles wat je daarbuiten krijgt wordt in mindering gebracht.
Vooral lastig om te voldoen aan het maximaal eigen vermogen als bijstandbehoeftige oudere.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, het is volstrekt niet hetzelfde. AOW krijgt iedereen, en alles wat je daarbuiten nog aan spaargeld en aanvullend pensioen hebt komt daarbovenop. Bijstand krijg je alleen als je behoevend bent en alles wat je daarbuiten krijgt wordt in mindering gebracht.
Wegeven GS op naam van de kids en de kids huur betalen huursubsidie, er zijn meerdere wegen naar Rome hoor, al zijn ze niet allemaal geplaveid.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral lastig om te voldoen aan het maximaal eigen vermogen als bijstandbehoeftige oudere.
Eet eerst je huis maar op voordat je het handje ophoudt.
Schijnt lastig te zijn hoor, dat soort vormen van bijstandsfraude.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wegeven GS op naam van de kids en de kids huur betalen huursubsidie, er zijn meerdere wegen naar Rome hoor, al zijn ze niet allemaal geplaveid.
Niet te laat beginnen wij begonnen al toen we de hypotheek afsloten, als te laat ja dat valt wel op dan he, notaris een clausule toegevoegd met recht op wonen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnt lastig te zijn hoor, dat soort vormen van bijstandsfraude.
Als je gekke uitgaven hebt gedaan in aanloop naar je bijstandsaanvraag, dan wordt je gekort.
Maar jij hebt nu geen bijstand, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet te laat beginnen wij begonnen al toen we de hypotheek afsloten, als te laat ja dat valt wel op dan he, notaris een clausule toegevoegd met recht op wonen.
Met drie huizen hoe stel je je dat voor?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu geen bijstand, mag ik hopen.
In ieder geval is het in Nederland, met de AOW en met aanvullende pensioenen met eindloonregelingen, hartstikke goed geregeld.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral lastig om te voldoen aan het maximaal eigen vermogen als bijstandbehoeftige oudere.
Eet eerst je huis maar op voordat je het handje ophoudt.
Komt zij weer hoeveel hebben ze hier bijgedragen eraan dat is nog peanuts ten opzichte van wat elders bijgedragen wordt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:58 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval is het in Nederland, met de AOW en met aanvullende pensioenen met eindloonregelingen, hartstikke goed geregeld.
Welk land verblijf jij nu eigenlijk Igen, jij ontwijkt die vraag keer op keer.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:58 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval is het in Nederland, met de AOW en met aanvullende pensioenen met eindloonregelingen, hartstikke goed geregeld.
Zeker. Eindloonregelingen gaan langzaam plaatsmaken voor middelloonregelingen, maar zolang de pensioenuitkeringen per huishouden toenemen door de gestegen arbeidsparticipatie van vrouwen, blijven we nog wel even met de "silver consumer"-generatie zitten.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie was het ook weer welke de pensioen kas aan Brussel wou schenken/ of laten beheren?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Eindloonregelingen gaan langzaam plaatsmaken voor middelloonregelingen, maar zolang de pensioenuitkeringen per huishouden toenemen door de gestegen arbeidsparticipatie van vrouwen, blijven we nog wel even met de "silver consumer"-generatie zitten.
Jij bent niet welkom bij 50Plus vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Holland, Minnesotaquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Welk land verblijf jij nu eigenlijk Igen, jij ontwijkt die vraag keer op keer.
Hij woont volgens mij niet eens hier in Nederland, komt de boel wat onderschijten hier vermoed ik?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom bij 50Plus vermoed ik zo.
quote:
Die hele partij moeten ze een psychiatrische behandeling voor aanstelleritis geven.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom bij 50Plus vermoed ik zo.
Klijnsma. Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie was het ook weer welke de pensioen kas aan Brussel wou schenken/ of laten beheren?
Was iemand van de PvdA dacht ik, liep met een rollator of zo?
Serieus?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kende het niet. Voor mijn tijd, wellicht.
Ik ken wel:quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:08 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Serieus?
Zo vaak gebruikt door alle politieke richtingen..
Anyway, precies wat ik dacht maar geen tijd om uit te wijden want voetbal.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Niet in mijn glasquote:
Maar nu hebben wij (D)onaldquote:
Vanwaar die adoratie van Poetin?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar nu hebben wij (D)onald![]()
En Poetin stelt zich wederom verkiesbaaar
Wel met een rietje drinken hè?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:12 schreef skysherrif het volgende:
Even wennen, maar best chill die glenlivet. Vooral afdronk.
Iemand die tegenwicht biedt aan de alles verslindende EUSSR.quote:
Ik kwam dit nog tegen in een stuk over de Duitse keizer Wilhelm II, ook wel opmerkelijk:quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:55 schreef Igen het volgende:
Sigmar Gabriel, demissionair minister van BuZa en vice-premier van Duitsland, heeft vandaag in Der Spiegel geschreven hoe zijn partij, de sociaaldemocraten, op de opkomst van populistisch rechts zou moeten reageren.
Volgens hem hebben de sociaaldemocraten zich teveel vervreemd van de traditionele achterban. Teveel progressief / liberaal / postmodern gedoe zoals milieubescherming en privacy, en te weinig oog voor houvast aan de eigen cultuur, industriële arbeidsplaatsen en veiligheid.
Straks draait de keuze nog uit op rechts-progressief en links-conservatief
https://historiek.net/chr(...)duitse-keizer/73631/quote:Een uitzondering vormt het eerste hoofdstuk over de jeugd van de keizer. Het hof was toen verdeeld in een pro-westerse conservatief liberale factie (waartoe Wilhelms ouders behoorden) en een pro-Russische aartsconservatieve factie (waar zijn grootvader, keizer Wilhelm I, naar neigde). Clark vraagt zich af wat er gebeurd zou zijn als Wilhelm II volledig in de geest van een van beide kampen opgevoed zou zijn, in plaats van wisselende invloeden te ondergaan.
Die passages deden mij afvragen hoe diep die verdeeldheid ging. Voor de eenwording van 1871 waren de staten in het westen van het Duitse rijk gericht op West-Europa, terwijl Pruisen deel uitmaakte van Midden- en Oost-Europa. Heden ten dage is de populistische partij AfD – die een boon heeft voor Poetin – sterk in de oostelijke deelstaten van Duitsland. Binnen de EU lijkt een kloof te bestaan tussen westelijke en oostelijke lidstaten. Is de scheiding tussen West en Oost soms meer dan een tijdelijk verschijnsel uit de Koude Oorlog?
Soulseek heb ik voor het laatst tien jaar geleden gebruikt geloof ik. Tien jaar na Napsterquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Mensen op Soulseek beetje afzeiken in de chat, is soms ook wel grappig. Tijdens een slow download een discussie starten. US, Canada , Griekenland, Rusland. Ik heb van alles al voorbij zien komen.
Is dat gratis ?! Steal like a thief.quote:Op zondag 17 december 2017 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Soulseek heb ik voor het laatst tien jaar geleden gebruikt geloof ik. Tien jaar na Napster
Daarna torrents gebruikt. Tegenwoordig stream ik eigenlijk alles en wat niet te streamen is koop ik gewoon.quote:Op zondag 17 december 2017 00:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat gratis ?! Steal like a thief.
Ok.quote:Op zondag 17 december 2017 00:49 schreef Drugshond het volgende:
Begin niet over itunes, ik heb een China mp3 player waar 6200 nummers op passen. En ik kies zelf mijn playlist uit. Veel nummers zal itunes waarschijnlijk niet hebben waarop ik trigger.
Napster. Maar probeer dit nummer maar eens te vinden, is mij nooit gelukt in de tijd dat ik nog downloadde.quote:Op zondag 17 december 2017 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Nepstar = vergaande glorie. Op soulSeek is redelijk tot alles wel te vinden.
Doe ik de weddenschap terug.quote:Op zondag 17 december 2017 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Napster. Maar probeer dit nummer maar eens te vinden, is mij nooit gelukt in de tijd dat ik nog downloadde.
Huh?quote:Een klein maandje terug hingen aan de pilaren van de Hoge Brug in Maastricht plots A4'tjes met de tekst 'It's okay to be white'. Wie de papiertjes daar had opgehangen? Niemand had ook maar een begin van een vermoeden. Ook de nieuwssite 1Limburg stond voor een raadsel: 'Of de plakker daar nu racistische motieven mee had of niet is onduidelijk. Wel dat voorbijgangers het niet eens waren met die betekenis. Binnen een mum van tijd waren de plakkaten vakkundig aangepast met viltstift.'
Ondertussen klonk bij de Nederlandse afdeling van de site 4chan een stevige bulderlach. Missie geslaagd. Want dit was de bedoeling: linkse 'gutmenschen' tegen de schenen schoppen en verwarren met een tekst die het blank zijn viert. Afzender: Nederlands alt-right, een internetuniversum dat tot doel heeft om weldenkend Nederland op de kast te krijgen.
Op het eerste gezicht lijkt de actie vooral een flauwe puberstreek van internettrollen. Maar dat is een onderschatting van het ernstige karakter van alt-right. Want dit is wat alt-right in een notendop werkelijk inhoudt: bloedserieus racisme dat ironie en humor als glijmiddel gebruikt om pseudowetenschappelijke ideeën over blanke superioriteit het publieke debat binnen te loodsen.
Gevonden., Appel boyquote:Op zondag 17 december 2017 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Napster. Maar probeer dit nummer maar eens te vinden, is mij nooit gelukt in de tijd dat ik nog downloadde.
Kutpubers die willen neuken maar niet kunnen en af en toe tussen het masturberen door buiten komen om te provoceren met dergelijke acties.quote:
Ik snap het racistische/white-supremacist element aan "it's okay to be white" niet zo. Dat terwijl het voor de auteur kennelijk evident is.quote:Op zondag 17 december 2017 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Kutpubers die willen neuken maar niet kunnen en af en toe tussen het masturberen door buiten komen om te provoceren met dergelijke acties.
Gewoon negeren werkt het best.
Ja, daar ben jij nooit mee bezig.quote:Op zondag 17 december 2017 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik volg dat hele "hurr-durr racisme"-debat kennelijk ook veel te weinig.
Jij snapt wel meer niet.quote:Op zondag 17 december 2017 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik snap het racistische/white-supremacist element aan "it's okay to be white" niet zo. Dat terwijl het voor de auteur kennelijk evident is.
Ja hèhè, doe niet voor niets al jaren over een opgepoetst hbo-opleiding. Leg deze knuppel even uit wat er racistisch is aan "it's okay to be white" dan.quote:
Thanks! Die was tien jaar geleden dus echt niet online te vinden, ook niet op Youtube.quote:Op zondag 17 december 2017 01:24 schreef Drugshond het volgende:
Je hebt hem zelfs in 320 gekregen, ;o0, Beetje Brain Satzer music. Moet kunnen.
Nee, want ik ik kom niet meer in die krochten van het internet.quote:Op zondag 17 december 2017 01:46 schreef Drugshond het volgende:
Leuk, maar nu de omgekeerde uitdaging. Ga je nog iets zoeken van Malukah - The Dragonborn Comes.
Geen easy opgave. Suc6 in iTunes.
Faalhaas.quote:Op zondag 17 december 2017 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want ik ik kom niet meer in die krochten van het internet.
En ik moet morgen werken, nog even Holland's Hoop kijken en dan naar bed
Is je algemene platform ook niet van 10 jaar terug. Ik vermoed zelfs eerder 30 jaar terug (minstens).quote:Op zondag 17 december 2017 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks! Die was tien jaar geleden dus echt niet online te vinden, ook niet op Youtube.
En mp3's minder dan 320kbps doe ik niet meer aan
Ging meer om Taylor Swift zelf, ze is een soort van target nu door linkse complotgekkies.quote:Op zondag 17 december 2017 02:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb zeker wel waardering voor het betreffende nummer. Zo idioot was het ook niet. Zit zelf meer in de jazz/Trip Hop hoek.
quote:
Een reclamebord van de landelijke campagne om alcohol in het verkeer tegen te gaan is vannacht langs de A13 doormidden gereden. De dader bleek saillant genoeg een slok te veel op te hebben, meldt de Zuid-Hollandse nieuwssite Regio15.
x
Poetin is gay.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar nu hebben wij (D)onald![]()
En Poetin stelt zich wederom verkiesbaaar
Heb jij een voltooid leven?quote:Op zondag 17 december 2017 05:51 schreef Drugshond het volgende:
Talyor was op de eerste plaats een country girl.
Maar dat snappen ze in de EU niet. Behalve ik. Die zien alleen haar iets latere poppie werk.
Maar goed die meid kan bij het het oplezen van een telefoonboek een nummer maken.
Politieke schaakgrootmeester. In de EU spelen we nog steeds Pim Pam Pet (in Brussel). Of beter Mensch erger je niet.quote:
Dit slaat echt nergens op DH.quote:Op zondag 17 december 2017 09:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Politieke schaakgrootmeester. In de EU spelen we nog steeds Pim Pam Pet (in Brussel). Of beter Mensch erger je niet.
YOLO!quote:Op zondag 17 december 2017 09:34 schreef Drugshond het volgende:
En nee ik heb vannacht niet geslapen. Beware. Over een paar uurtjes foto's maken.
Absoluut slaat het wel ergens op. Enig idee hoe Turkije denkt over Rusland ?quote:
Ja, je hebt je lichaam al helemaal naar de kloten geholpen, junk.quote:Op zondag 17 december 2017 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maakt mijn lichaam natuurlijk==zelfstandig aan.
Flikker op RaRa Deug-debiel.quote:Op zondag 17 december 2017 09:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, je hebt je lichaam al helemaal naar de kloten geholpen, junk.
Money talks bullshit vanaf jou kant walks.quote:Op zondag 17 december 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
De grenslanden van Rusland doen honderd keer liever zaken met de EU dan met die onbetrouwbare Russen die geen cent te makken hebben.
Ik luister tien keer liever naar Onvoltooid Verleden Tijd op Radio 1quote:Op zondag 17 december 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
https://www.npo.nl/live
maar eens WNL kijken nu ik toch vroeg op ben
Elke ochtend de zonsopgang bekijken dan, heb je binnen enkele dagen je ritme terug.quote:Op zondag 17 december 2017 09:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb nooit een bioritme gehad. Waarom moeilijk doen.
Oh dat is ook wel een chill programma ja, maar ik luister alitjd radio 1. Vond het wel redelijk interessante gasten.quote:Op zondag 17 december 2017 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister tien keer liever naar Onvoltooid Verleden Tijd op Radio 1
Sowieso hou ik niet van tv ‘s ochtends, lekker radio luisteren vind ik veel relaxter.
quote:Op zondag 17 december 2017 09:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Elke ochtend de zonsopgang bekijken dan, heb je binnen enkele dagen je ritme terug.
https://www.volkskrant.nl(...)acht-ervan~a4545797/quote:Ondertussen klonk bij de Nederlandse afdeling van de site 4chan een stevige bulderlach. Missie geslaagd. Want dit was de bedoeling: linkse 'gutmenschen' tegen de schenen schoppen en verwarren met een tekst die het blank zijn viert. Afzender: Nederlands alt-right, een internetuniversum dat tot doel heeft om weldenkend Nederland op de kast te krijgen.
Op het eerste gezicht lijkt de actie vooral een flauwe puberstreek van internettrollen. Maar dat is een onderschatting van het ernstige karakter van alt-right. Want dit is wat alt-right in een notendop werkelijk inhoudt: bloedserieus racisme dat ironie en humor als glijmiddel gebruikt om pseudowetenschappelijke ideeën over blanke superioriteit het publieke debat binnen te loodsen.
We hebben meer leraren nodig die de zwarte van de witte kindertjes scheiden.quote:Op zondag 17 december 2017 10:12 schreef Drugshond het volgende:
De PVV eist uitleg van de minister van OCW over de schoolopdracht aan leerlingen van het Gregorius College waarbij zij “Wilders rot op” moesten zingen.
Deze vorm van indoctrinatie is totaal onacceptabel en geeft eens te meer aan dat ons onderwijs verziekt is door leraren die onze leerlingen dagelijks bestoken met hun eigen linkse politieke standpunten aldus de PVV.
---------------------------------------------------------------
![]()
Een samenleving die alleen nog maar functioneert op symboolpolitiek, waarbij er weinig interne cohesie is van dominante groepen (in het Westen vooral blank die in nog maar weinig groepen verblijven, en dan heb ik het niet eens over huidskleur per se, maar ook klasse of zelfs maar een politieke verenging), en waar andere groepen veel meer cohesie vertonen en hun stem laten horen, terwijl de overheid grotendeels afwezig is in het correct vertegenwoordigen van de kiezer, dan is de grote leegte die je voelt toch vooral het feit dat veel blanke inwoners net zo hard groepsmensen zijn als elke ander mens, dat ze op dit moment compleet in de steek worden gelaten door hun eigen overheid en het gevoel hebben dat andere groepen veel meer ruimte krijgen, en zich daarom maar in zo'n extreem groepje gaan zitten, niet eens altijd met extreme motieven, maar het ergens bij willen horen is een mens eigen ongeacht de huidskleur.quote:Op zondag 17 december 2017 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)acht-ervan~a4545797/
Wil ik niet bij horen (en zien).quote:Op zondag 17 december 2017 10:22 schreef skysherrif het volgende:
Vanavond trouwens finale van Maestro.
Zonde, mooi programma.quote:Op zondag 17 december 2017 10:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil ik niet bij horen (en zien).
Oh, dat geloof ik direct. De overheid heeft op veel vlakken gefaald waarbij zowel de oorspronkelijke bewoners als de nieuwkomers nadeel van hebben ondervonden. Het gevolg dat men zich gaat organiseren in clubjes waar ze zich thuis voelen is een logisch gevolg. Toch ben ik van mening als je je je aansluit bij een club van 'rasrealisten' je toch wel ernstig achter je oren moet krabben, ondanks dat je geen extreme motieven zou hebben. Je aansluiten bij extreme figuren uit onvrede is natuurlijk niet nieuw maar maakt het nog niet acceptabel. Sterker nog, het wakkert alleen maar extremisme aan de andere kant van het speelveld aan. Zonder alt-right geen voedingsbodem voor sterk groeiende antifa beweging . Zelfde geldt voor jongeren die radicaliseren. Voornamelijk gevolg van falend beleid en ongelijkheid. Guido zei al eens eerder hier dat identiteitspolitiek onze ondergang wordt en denk dat hij daar wel een sterk punt heeft.quote:Op zondag 17 december 2017 10:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een samenleving die alleen nog maar functioneert op symboolpolitiek, waarbij er weinig interne cohesie is van dominante groepen (in het Westen vooral blank die in nog maar weinig groepen verblijven, en dan heb ik het niet eens over huidskleur per se, maar ook klasse of zelfs maar een politieke verenging), en waar andere groepen veel meer cohesie vertonen en hun stem laten horen, terwijl de overheid grotendeels afwezig is in het correct vertegenwoordigen van de kiezer, dan is de grote leegte die je voelt toch vooral het feit dat veel blanke inwoners net zo hard groepsmensen zijn als elke ander mens, dat ze op dit moment compleet in de steek worden gelaten door hun eigen overheid en het gevoel hebben dat andere groepen veel meer ruimte krijgen, en zich daarom maar in zo'n extreem groepje gaan zitten, niet eens altijd met extreme motieven, maar het ergens bij willen horen is een mens eigen ongeacht de huidskleur.
Nee, juist niet. Die zijn geen onderdeel van de speculatiebubbel.quote:Op zondag 17 december 2017 10:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had Coca Cola eigenlijk wel in dat plaatje verwacht.
Veel ingewikkelder is het allemaal niet.quote:Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik direct. De overheid heeft op veel vlakken gefaald waarbij zowel de oorspronkelijke bewoners als de nieuwkomers nadeel van hebben ondervonden. Het gevolg dat men zich gaat organiseren in clubjes waar ze zich thuis voelen is een logisch gevolg. Toch ben ik van mening als je je je aansluit bij een club van 'rasrealisten' je toch wel ernstig achter je oren moet krabben, ondanks dat je geen extreme motieven zou hebben. Je aansluiten bij extreme figuren uit onvrede is natuurlijk niet nieuw maar maakt het nog niet acceptabel. Sterker nog, het wakkert alleen maar extremisme aan de andere kant van het speelveld aan. Zonder alt-right geen voedingsbodem voor sterk groeiende antifa beweging . Zelfde geldt voor jongeren die radicaliseren. Voornamelijk gevolg van falend beleid en ongelijkheid. Guido zei al eens eerder hier dat identiteitspolitiek onze ondergang wordt en denk dat hij daar wel een sterk punt heeft.
Dat is dus precies waar alt-right op drijft. Die fatsoenlijke façade waarmee het afrekent met het smoezelige imago van klassiek extreemrechts. Daar trappen mensen in. Want gestudeerde, welbespraakte figuren die in nette bewoordingen zeggen "wat we allemaal toch vinden", daar kan toch niets mis mee zijn?quote:Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik direct. De overheid heeft op veel vlakken gefaald waarbij zowel de oorspronkelijke bewoners als de nieuwkomers nadeel van hebben ondervonden. Het gevolg dat men zich gaat organiseren in clubjes waar ze zich thuis voelen is een logisch gevolg. Toch ben ik van mening als je je je aansluit bij een club van 'rasrealisten' je toch wel ernstig achter je oren moet krabben, ondanks dat je geen extreme motieven zou hebben. Je aansluiten bij extreme figuren uit onvrede is natuurlijk niet nieuw maar maakt het nog niet acceptabel. Sterker nog, het wakkert alleen maar extremisme aan de andere kant van het speelveld aan. Zonder alt-right geen voedingsbodem voor sterk groeiende antifa beweging . Zelfde geldt voor jongeren die radicaliseren. Voornamelijk gevolg van falend beleid en ongelijkheid. Guido zei al eens eerder hier dat identiteitspolitiek onze ondergang wordt en denk dat hij daar wel een sterk punt heeft.
Dat vind ik nogal een uitspraak (al geloof ik zeker dat het een grote rol speelt). Het alsmaar afschuiven van de eigen verantwoordelijkheid (van mensen en hun opvoeders) naar de overheid vind ik nogal een vervelende situatie. Tegenwoordig hoor je ook steeds dat 'het onderwijs' alles maar moet oplossen. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.quote:Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een heel groot deel eigen verantwoordelijkheid. Maar waarom ervaren jongeren met een migratieachtergrond flinke ongelijkheid op de arbeidsmarkt? Worden ze anders behandeld in het uitgaansleven? Is er een flinke opkomst van populistische partijen en groeperingen die voor een eigen clubje opkomen? Die identiteitspolitiek is funest geweest. De gevestigde partijen hebben gefaald in het streven naar solidariteit en gelijke behandeling volgens de wet. Daar is veel te weinig de nadruk op gelegd mijn inziens.quote:Op zondag 17 december 2017 11:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een uitspraak (al geloof ik zeker dat het een grote rol speelt). Het alsmaar afschuiven van de eigen verantwoordelijkheid (van mensen en hun opvoeders) naar de overheid vind ik nogal een vervelende situatie. Tegenwoordig hoor je ook steeds dat 'het onderwijs' alles maar moet oplossen. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Verder ben ik het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |