Ik vind Boonman sowieso een waardeloze interviewer. Omdat hij weg gaat wordt hij nu helemaal opgehemeld.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:19 schreef Ryon het volgende:
Die Boonman heeft weinig kaas gegeten van lokale autonomie. En dat mag dan onze premier interviewen.
Met "deze twee" doel je dan op Rutte en Balkenende? Want die laatste heeft dan nog niets boeiends te melden, denk ik. Hij is gewoon intens saai.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik gok dat we over 20 jaar wel mooie interviews krijgen met deze twee premiers. Het is nu nog te vroeg (zeker voor Rutte).
Rutte wordt eerst nog president van Europa.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik gok dat we over 20 jaar wel mooie interviews krijgen met deze twee premiers. Het is nu nog te vroeg (zeker voor Rutte).
Premiers Pokkelmans en Balkenende?quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het stuk van daarnet was gênant. Als interviewer mag je toch enige basale kennis van het staatsrecht bezitten? Dat je dan gaat proberen om de premier - wiens redenatie en uitspraken foutloos waren - te corrigeren is bijna hemeltergend.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Boonman sowieso een waardeloze interviewer. Omdat hij weg gaat wordt hij nu helemaal opgehemeld.![]()
Zijn commentaren en inside-kennis zijn soms wel interessant maar zijn vragen totaal niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij Balkenende ook niet weet, maar ik wil het nog niet uitsluiten. Het is natuurlijk wel een slimme vent die heel wat heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met "deze twee" doel je dan op Rutte en Balkenende? Want die laatste heeft dan nog niets boeiends te melden, denk ik. Hij is gewoon intens saai.
Rutte ben ik wel met je eens. Je merkt nu gewoon vaak dat hij dingen inslikt omdat het politiek niet verstandig zou zijn om ze te zeggen.
Dat heeft Kees net gedaan met een paar jenevers in de kroeg.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het stuk van daarnet was gênant. Als interviewer mag je toch enige basale kennis van het staatsrecht bezitten? Dat je dan gaat proberen om de premier - wiens redenatie en uitspraken foutloos waren - te corrigeren is bijna hemeltergend.
Dit soort gesprekken bereid je toch gewoon voor?
Wellicht ook daarom dat een type Wiegel geen premier zal worden in Nederlandquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:27 schreef Ryon het volgende:
We hebben nu toch ook geen mooie interviews met Kok gehad? Lubbers - inmiddels goed dement - doet wel eens uitspraken in interviews over kruiskoppen en het koningshuis die "smeuïg" zijn, maar niveautje Hans Wiegel ('in mijn tijd..') zal het nooit worden.
Ja, daarnaast kunnen types als Wiegel ook bijster weinig. Vent heeft nooit echt wat bereikt. Na zijn vroeggepiekte jeugd ook nooit meer serieus genomen binnen de politiek. Inmiddels zelf verketterd door de Elsevier.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht ook daarom dat een type Wiegel geen premier zal worden in Nederland
Lang terug als bijnamen als het Orakel uit Friesland of Diever. Dan weet je al dat je roem volledig voorbij isquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daarnaast kunnen types als Wiegel ook bijster weinig. Vent heeft nooit echt wat bereikt. Na zijn vroeggepiekte jeugd ook nooit meer serieus genomen binnen de politiek. Inmiddels zelf verketterd door de Elsevier.
Niet heel verbazingwekkend dat de beste man zijn heil gezocht heeft bij Baudet.
Met de Nacht van Wiegel nog wel even zijn publiciteitsmomentje gepakt, maar dat is inmiddels ook al flink belegen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lang terug als bijnamen als het Orakel uit Friesland of Diever. Dan weet je al dat je roem volledig voorbij is
Het is precies wat je er van verwacht had, een uur zendtijd voor politieke partijen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:39 schreef Ryon het volgende:
Hoppa, wederom een uiterst correct antwoord van de premier over het vertrouwen in de Nederlandse democratie en de versplintering in het politieke landschap. De premier - of zijn ambtenaar die dit heeft voorbereid - heeft alles goed op orde.
Slim zijn ze allemaal waarschijnlijk wel, maar Balkende is toch de saaiheid zelf, al had hij hoogstpersoonlijk een missie geleid in Afghanistan of Irak dan was twee uur testbeeld nog interessanter geweest om naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij Balkenende ook niet weet, maar ik wil het nog niet uitsluiten. Het is natuurlijk wel een slimme vent die heel wat heeft meegemaakt.
Ben benieuwd hoe dat dagelijkse halfuurtje politiek in Eenvandaag Radio eruit gaat zien.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik luister graag naar Kamerbreed, maar dan moeten er wel meerdere gasten zitten die een beetje makkelijk praten en discussie voeren.
Iedereen sliep toch onder Balkenende.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Rutte zei net dat hij in 2002 "slapend VVD-lid" was. Maar toen was hij Staatssecretaris in Balkenende I.
Hij had het over Dijkstal als partijleider, Rutte kwam toch pas onder Zalm?quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Rutte zei net dat hij in 2002 "slapend VVD-lid" was. Maar toen was hij Staatssecretaris in Balkenende I.
Voor 2002 zei die. Toen Dijkstal in 1998 politiek leider werd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij had het over Dijkstal als partijleider, Rutte kwam toch pas onder Zalm?
Ik ook, nu komt Boonman nog wel eens langs om een half uurtje (mee) te praten. Maar die gaat helemaal weg. Ze zullen dus wel iets nieuws hebben bedacht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat dagelijkse halfuurtje politiek in Eenvandaag Radio eruit gaat zien.
Grrr weer eentjequote:Op zaterdag 16 december 2017 13:35 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik het nog aankan om Rutte te horen zeggen dat "we uit de crisis zijn, maar dat alleen nog niet iedereen dat voelt".
Totaal onbeveiligd, lekker handig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Rutte en zijn prehistorische telefoon.
”Tijdens de verkiezingen met Fortuyn” zei ie. Toen zat ie bij Shell.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
Die ouwe Nokia’s zal de AIVD ondertussen juist wel helemaal kunnen dichttimmerenquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal onbeveiligd, lekker handig.
Shell?quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
”Tijdens de verkiezingen met Fortuyn” zei ie. Toen zat ie bij Shell.
Daar is ie in 2002 weggegaan om staatssecretaris te worden in Balkenende I en II.
We hebben hier ooit een onderzoek gedaan naar zijn telefoon en toen geconcludeerd dat hij waarschijnlijk wel een werktelefoon met internet heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal onbeveiligd, lekker handig.
Klopt, daar was ik bij. Toen we foto's vonden waarop hij al jáááren geleden een iPhone voor zich had liggen bij overleggen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We hebben hier ooit een onderzoek gedaan naar zijn telefoon en toen geconcludeerd dat hij waarschijnlijk wel een werktelefoon met internet heeft.
Yep, met kek achterkantje.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, daar was ik bij. Toen we foto's vonden waarop hij al jáááren geleden een iPhone voor zich had liggen bij overleggen.
Die heeft ie waarschijnlijk van Apple gekregen als dank voor de brievenbus in Amsterdam.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep, met kek achterkantje.
[ afbeelding ]
Is die Rodtsjenkov nou een Amerikaans agent, geven ze hem drugs of heeft ie psychische problemen?quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)erikaanse-agent.html
Mooie Sovjetretoriek weer.
Wel lekker makkelijk, gewoon in één keer alle bagger uitkramen en dan mag het volk zelf kiezen welke leugen ze geloven.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Is die Rodtsjenkov nou een Amerikaans agent, geven ze hem drugs of heeft ie psychische problemen?
Poetin zaait inderdaad weer lekker verwarring door verschillende leugens tegelijkertijd te verkopen.
Het volk mag kiezen? Leuke grapquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, gewoon in één keer alle bagger uitkramen en dan mag het volk zelf kiezen welke leugen ze geloven.
Ik geloof die welke mij de garantie geeft, als blijkt dat het niet waar is/was, dat die zich van het leven doet beroven!quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, gewoon in één keer alle bagger uitkramen en dan mag het volk zelf kiezen welke leugen ze geloven.
Misschien zijn ze al geweest toen je er nog niet was?quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, gearriveerd in Wales, 3 weken relaxen, tenminste als Tesco de boodschappen komt brengen vandaag
Nee hoor, net gearriveerd, laat de sneeuw maar komen! (zit er niet in btw)quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al geweest toen je er nog niet was?
Have fun.
Als die kut was vond ik hem een stuk lekkerder.quote:
Lekker de dochters van je vrienden exposen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=xxxxxxxxxx
Om een inkijkje te hebben wat voor lui die exposers zijn, ook gewoon volwassen mannen.
Overigens geeft deze gast gewoon toe dat hij dat filmpje van haar bewust heeft gekeken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker de dochters van je vrienden exposen.
Veel water uit natuurlijke bronnen drinken. De rest is bijzaak.quote:
Normale kneusjes inderdaad. Moge Allah hen straffen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Om een inkijkje te hebben wat voor lui die exposers zijn, ook gewoon volwassen mannen.
Is het verantwoord als je dat aanklikt en de uploader van die video geld krijgt?quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Dilemma idd, klik maar niet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het verantwoord als je dat aanklikt en de uploader van die video geld krijgt?
Qua zelfmedicatie zou ik toch eerder drinken met een stevig alcoholpercentage voor willen stellen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Veel water uit natuurlijke bronnen drinken. De rest is bijzaak.
Wellicht even vakantie nemen en naar een zonnig oord gaan.
Dat werkt enkel buiten de Randstad helaas. Als je het hier doet wordt het enkel erger.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Qua zelfmedicatie zou ik toch eerder drinken met een stevig alcoholpercentage voor willen stellen.
Ik neem een Chouf.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan nog wel een kopje gemberthee zetten.
Zonde. Het werkt vaak uitmuntend.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat werkt enkel buiten de Randstad helaas. Als je het hier doet wordt het enkel erger.
Je hebt al je mannelijkheid definitief over boord gezet?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan nog wel een kopje gemberthee zetten.
Nou, nou, de hopman durftquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt al je mannelijkheid definitief over boord gezet?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Jullie weten helemaal niks over mannelijkheid. Echte mannen hebben seks met mannen. I.p.v. dat je van die ‘zachte, breekbare, lieve vrouwtjes’ in je bed nodig hebt. Pussies.!
Als jij nou ervaring had om te vergelijken...quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Jullie weten helemaal niks over mannelijkheid. Echte mannen hebben seks met mannen. I.p.v. dat je van die ‘zachte, breekbare, lieve vrouwtjes’ in je bed nodig hebt. Pussies.!
Hi daar laat ik mij maar niet over uit wat was bij jou de reden om niet van vrouwen te houden Kaas, je jeugd of zit het tussen je oren?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
En daarna tegen een witte doek aanslingeren en het moderne kunst voor de connaisseurs noemen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]Beetje met je lul in de stront roeren.
Jan Wolkers heeft wel eens een muurschilderij gemaakt van koeienstront. True story.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarna tegen een witte doek aanslingeren en het moderne kunst voor de connaisseurs noemen.
Een witte doek?? Kaas- toch!quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarna tegen een witte doek aanslingeren en het moderne kunst voor de connaisseurs noemen.
Dat soort vrouwen wil ik ook niet in m’n bed. Seksbeesten wil ikquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Jij bent ook nog een gore vetkees dus niet alleen Kaas maar ook Kees.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kaas- is wel een afgetrainde boy hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een gore vetkees dus niet alleen Kaas maar ook Kees.
Hoe krijg je een vrouw aan het schreeuwen in bed, naar de daad je geval aan de gordijnen afpoetsen.
Ha als jij dat afgetraind noemt dan heb je nog niks gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- is wel een afgetrainde boy hoor.
Wat een klimaat.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Veel water uit natuurlijke bronnen drinken. De rest is bijzaak.
Wellicht even vakantie nemen en naar een zonnig oord gaan.
Haha. Figuur.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Jan Wolkers heeft wel eens een muurschilderij gemaakt van koeienstront. True story.
Ik wou dat ik een meer stabiele mening over seks had.quote:
Soms een wildfire ter grootte van Nederland en over een paar jaar ligt het in de oceaan.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:43 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat een klimaat.
Ik denk dat LA het beste klimaat heeft. Niet te heet, niet vochtig, nooit echt koud.
Kreeg gisteravond weer complimentjes.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- is wel een afgetrainde boy hoor.
En? was je ervan gediend?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond weer complimentjes.
Bij de bitterballen zeker.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond weer complimentjes.
Wat is dat precies eigenlijk, een stabiele mening over seks?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een meer stabiele mening over seks had.
Maar goed, leuk is dat je verstand er gewoon bijna 0 invloed op heeft.
Dus als je zin hebt is het het meest geweldige op aarde en anders is het saai en onnodig.
Gewoon een mening vormen onder invloed van lithium.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is dat precies eigenlijk, een stabiele mening over seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |