SPOILER: Call meOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
cool. Hier bij mij om de hoek speelt Hys the Haguequote:Op donderdag 14 december 2017 19:08 schreef sp3c het volgende:
ik kijk een potje ijshockey maar het gaat nog niet zo goed
HYS the Hague was maar heel even, het is nu weer gewoon HIJS Hokij Den Haagquote:Op donderdag 14 december 2017 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
cool. Hier bij mij om de hoek speelt Hys the Hague
Ik ben geen kennerquote:Op donderdag 14 december 2017 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
HYS the Hague was maar heel even, het is nu weer gewoon HIJS Hokij Den Haag
en met hun gaat het wel goed, grote kans om kampioen te worden
Lijkt me ook welquote:Op donderdag 14 december 2017 19:13 schreef sp3c het volgende:
terecht, ijshockey is een epische topshow
denk dat ik na 1 wedstrijd al mijn tanden kwijt benquote:Op donderdag 14 december 2017 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
lijkt mij ook wel gaaf om te doen eigenlijk hockey
ja je moet wel flink oefenen om niet als een pasgeboren veulen op het ijs te staan denk ik, maar je hebt een bit in als het goed is.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
denk dat ik na 1 wedstrijd al mijn tanden kwijt ben
bij mij denk ik dat de anderen hun tanden kwijt zijn na 1 wedstrijdquote:Op donderdag 14 december 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
denk dat ik na 1 wedstrijd al mijn tanden kwijt ben
vooral handig als je kunt schaatsenquote:Op donderdag 14 december 2017 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
maar wel handig als je zwaar bent denk ik?
whehe ja dat dan weer welquote:Op donderdag 14 december 2017 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja je moet wel flink oefenen om niet als een pasgeboren veulen op het ijs te staan denk ik, maar je hebt een bit in als het goed is.
geloof ik niet, jij bent zachtaardigquote:Op donderdag 14 december 2017 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij denk ik dat de anderen hun tanden kwijt zijn na 1 wedstrijd
behalve in de ringquote:Op donderdag 14 december 2017 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geloof ik niet, jij bent zachtaardig
aardig op van die lange schaatsen, even kwijt hoe die heten maar dat was voor het laatst ook twee jaar terug.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
vooral handig als je kunt schaatsen
Dat laatste heet gewoon lompheidquote:Op donderdag 14 december 2017 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb wel talent voor vechtsport en heb ook een en ander gedaan juist omdat ik bij voetbal iedereen trapt behalve de bal
beetje wel, maar ook omdat ik het geinig vond.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste heet gewoon lompheid
Ah das wel nice danquote:Op donderdag 14 december 2017 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje wel, maar ook omdat ik het geinig vond.
Klinkt misschien beetje tegenstrijdig, maar sinds ik vechtsporten deed ben ik in het dagelijkse leven stuk relaxter en zachtaardiger. Hiervoor was ik vrij agressief terwijl ik totaal niet kon vechten
ik heb ook nieuwe ongebruikte schaatsen liggen.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik hoop op natuurijs, zodat ik mijn ijshockey schaatssen kan uitproberen.
Ik heb me al een paar keer voorgenomen naar in een indoor baan te gaan maar dat is er nog niet van gekomen..quote:Op donderdag 14 december 2017 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb ook nieuwe ongebruikte schaatsen liggen.
ja is het toch net niet, al kan het best gezellig zijn samen, maar natuurijs.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb me al een paar keer voorgenomen naar in een indoor baan te gaan maar dat is er nog niet van gekomen..
Jammerquote:
Coolquote:Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
woon hier tussen allemaal plassen ook best vet dan.
is ook misverstand van veel mensen die denken dat vechtsporters agressief zijnquote:
ben je toiletjuffrouwquote:Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
woon hier tussen allemaal plassen ook best vet dan.
Precies, er gaat niets boven natuurijs.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is het toch net niet, al kan het best gezellig zijn samen, maar natuurijs.![]()
het moet godverdomme gewoon koud worden met kerstvakantie.
ook maar dat is niet relevantquote:
Dat is beterquote:Op donderdag 14 december 2017 20:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Daarna kan ik keiveel, iets met vaste baan![]()
Je zou die mensen een knal voor hun kop moeten geven. Vechtsporters zijn helemaal niet agressief.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is ook misverstand van veel mensen die denken dat vechtsporters agressief zijn
quote:Op donderdag 14 december 2017 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zou die mensen een knal voor hun kop moeten geven. Vechtsporters zijn helemaal niet agressief.
Een keer 's nachts was hetquote:Op donderdag 14 december 2017 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat je stiekem over mij heen bent gegaan zonder dat ik het in de gaten had
dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:45 schreef devzero het volgende:
Ik zie aloa wel rijden op de afsluitdijk op zijn brommertje met zijn moeder achterop.
quote:Op donderdag 14 december 2017 20:45 schreef devzero het volgende:
Ik zie aloa wel rijden op de afsluitdijk op zijn brommertje met zijn moeder achterop.
lijkt me nog sterker.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie aloas moeder wel rijden op haar brommertje met aloa achterop
quote:Op donderdag 14 december 2017 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
lijkt me nog sterker.
Mijn moeder leeft niet meer.
nee iddquote:Op donderdag 14 december 2017 20:48 schreef aloa het volgende:
[..]
helaas waar, maar goed.
Dat weet niet iedereen natuurlijk...
ik ben gewoon gestoordquote:Op donderdag 14 december 2017 21:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Jullie zijn allemaal gek.
dankje, ik voel mij nu speciaalquote:Op donderdag 14 december 2017 21:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Jij behoort tot een hele eigen categorie.
Beetjequote:Op donderdag 14 december 2017 21:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Jullie zijn allemaal gek.
wanneer zijn ze te dik?quote:Op donderdag 14 december 2017 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
dikke en kleine zijn hier altijd welkom. Maar niet te dik en niet te klein
quote:Op donderdag 14 december 2017 21:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat is niet best voor je rug.
Hoe kun je nou geen last van je rug krijgen als je 50 kilo tiet aan je hebt hangen.quote:Op donderdag 14 december 2017 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niets mis mee.
Als zij er maar geen last van heeft.
de hele dag op je rug liggenquote:Op donderdag 14 december 2017 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen last van je rug krijgen als je 50 kilo tiet aan je hebt hangen.
hoe kan ze dan voor je kokenquote:Op donderdag 14 december 2017 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
de hele dag op je rug liggen
Jij bent zo iemand die zijn grasmaaier mooi laat glimmen en het gras met een schaartje gaat maaienquote:
Nee man, ik zaai gewoon wildebloemenmengels en kijk er niet meer naar om.quote:Op donderdag 14 december 2017 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die zijn grasmaaier mooi laat glimmen en het gras met een schaartje gaat maaien
Oké danquote:
Ditquote:
absoluutquote:Op donderdag 14 december 2017 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
ik zie het![]()
Beste maand van het jaar.
Ik had dit jaar er een paar goed.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind dat soort dingen altijd een beetje cru
beste darter ooit.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
veel te goed die gastm
whehequote:Op donderdag 14 december 2017 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had dit jaar er een paar goed.
Dat is wel te doen (voor jou danquote:Op donderdag 14 december 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nog maar 550 gemiddeld per dag
jawel. maar de feestdagen komen eraan. Die worden lastig. Dus daarom nu even goed door knallen.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel te doen (voor jou dan)
is ook veelquote:Op donderdag 14 december 2017 22:42 schreef aloa het volgende:
Mijn hoogste was altijd 371![]()
Dat doe ik nu elke dag de laatste tijd
Louter kwaliteits posts natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2017 22:42 schreef aloa het volgende:
Mijn hoogste was altijd 371![]()
Dat doe ik nu elke dag de laatste tijd
quote:Op donderdag 14 december 2017 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Louter kwaliteits posts natuurlijk
Geniale postsquote:Op donderdag 14 december 2017 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Louter kwaliteits posts natuurlijk
Gewoon een lief klein slapend meisje met een vliegje wat even uitrust om zo weer verder te vliegen.quote:
ben jij stiekem soundosquote:
Ik wil Soundos wel spanken met Lucille uit The walking deadquote:Op donderdag 14 december 2017 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt je dat lekker, soundos die je een beetje spankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |