beetje wel, maar ook omdat ik het geinig vond.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste heet gewoon lompheid
Ah das wel nice danquote:Op donderdag 14 december 2017 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje wel, maar ook omdat ik het geinig vond.
Klinkt misschien beetje tegenstrijdig, maar sinds ik vechtsporten deed ben ik in het dagelijkse leven stuk relaxter en zachtaardiger. Hiervoor was ik vrij agressief terwijl ik totaal niet kon vechten
ik heb ook nieuwe ongebruikte schaatsen liggen.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik hoop op natuurijs, zodat ik mijn ijshockey schaatssen kan uitproberen.
Ik heb me al een paar keer voorgenomen naar in een indoor baan te gaan maar dat is er nog niet van gekomen..quote:Op donderdag 14 december 2017 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb ook nieuwe ongebruikte schaatsen liggen.
ja is het toch net niet, al kan het best gezellig zijn samen, maar natuurijs.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb me al een paar keer voorgenomen naar in een indoor baan te gaan maar dat is er nog niet van gekomen..
Jammerquote:
Coolquote:Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
woon hier tussen allemaal plassen ook best vet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |