Shaka niet kennen.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga er redelijk vanuit dat niemand jou kent. Derhalve concludeer ik dat je op jezelf hebt gestemd.
Ik in ruil voor die tiet pic in dmquote:Op donderdag 14 december 2017 22:18 schreef Shakaloha het volgende:
Helaas was dat wel noodzakelijk.... Maar hé, er heeft nog iemand op mij gestemd!
En waarom stem jij niet op mij dan?quote:Op donderdag 14 december 2017 22:18 schreef Shakaloha het volgende:
Helaas was dat wel noodzakelijk.... Maar hé, er heeft nog iemand op mij gestemd!
Wil er niet eens aan denken.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:20 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Wat voor een leven heb je dan?:T
Je kan maar 1 keer stemmen.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En waarom stem jij niet op mij dan?
quote:Op donderdag 14 december 2017 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil er niet eens aan denken.
Waar blijft die picquote:
[img][quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 14 december 2017 22:47 schreef LurkJeRot het volgende: Anthonie24 staat er niet in, kutpoll. [/quote{[/img]quote:
okequote:
heb je ook van voor de amputatie.quote:
Nee, een stressbal voor tijdens sexquote:Op donderdag 14 december 2017 23:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat is gewoon het dopje van een eikel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |