abonnement Unibet Coolblue
pi_175662360
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P




En game on!
pi_175662602
Ja m'n lichaam vindt de kou maar niks alles doet piiijjnnnn maar ik O+ sneeuw. Totdat ik ergens naartoe wil natuurlijk :').
En idd lopen zou de boel leuker maken. Denk ik. Want als dat lukt als je met korte pootjes 10cm wegzakt in de sneeuw.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:06:50 #3
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175663697
Sneeuw is hartstikke leuk. Met O. lekker op de slee (in de teugels :P)

Gisteren wel ook 3u in Amsterdam vast gestaan ;(
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175663869
Ik was gister op de fiets naar werk (ik ga altijd met de fiets), nou dat was niet echt een succes :') Vooral op de terugweg niet :P

Hoe M de sneeuw vindt, weet ik eigenlijk niet. Man heeft avonddienst en M sliep bij mijn schoonmoeder. Ik mocht haar niet ophalen :D Achteraf gezien ook wel een goed idee :+

Ik vind het een soort van fijn dat er hier ook andere dreumessen zijn die nog niet lopen :P In de buurt was toen M geboren werd een heuse geboortegolf, en al die andere kindjes lopen al.
Al denk ik dat ze het nu wel leuk vindt worden, dus wellicht lukt het nog goed voor de kerst. Haar eerste losse stapjes zijn al ruim een maand geleden, was in Vietnam.
Ik las ooit ergens dat het moeilijker is om te leren lopen als je lange benen hebt. Dus onze kinderen hebben gewoon lange benen 8-)
Mijn moeder weet denk ik niet meer wanneer ik begon met lopen. Ik vroeg het eens aan haar, maar ze zei alleen dat ik eerst een hele tijd gerend heb en later pas ging lopen :D
pi_175663953
S. liep al ruim voor hij een jaar was langs stoelen en tafels, maar los pas met 15 maanden. En toen heeft hij ook nooit meer iets anders gedaan :')
Was ook geen kwestie van niet kunnen, maar de noodzaak niet zien. Ach, het komt wel een keer hoor!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:03:46 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175664230
Dat van die lange benen (en gewoon groot en zwaar zijn) geldt hier wel ja :)
Ik dus vanmorgen met mijn moonboots de sneeuw in met Max op mijn heup. Logisch eigenlijk dat die linkerheup af en toe protesteert :')

We hebben de oude slee van mijn oma (1912), waar wij altijd op hebben gezeten. Een prachtige oerdegelijke houten Davos. Alleen ik ging de maten even opnemen voor een rugleuning en hoop van harte dat die een beetje standaard zijn. Ik heb mijn zinnen nogal gezet op zo'n rugleuning. Kan ik 'm met de slee brengen en halen.
pi_175664789
Miezz herkenbaar van dat rennen :D mijn peuter rende ook altijd en begon pas rond de 3.5 rustiger te lopen.
M is gewoon slim, die oefent eerst goed zodat ze dadelijk ineens weg loopt.

Heerlijk al die winter verhalen van jullie O+
Ik was ziek dus ben nog niet met S naar buiten geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijnja wat balen als je zo lang in de auto moet zitten om naar huis te komen. Ik hoorde dat sommige mensen al 6 uur onderweg waren :o
Bij ons op de A12 was het heel rustig. Mijn man had op de heen en terug weg minder verkeer als anders.

Op de fiets door de sneeuw is ook niet heel handig haha
Leuk die sneeuw maar van mij mag het nu weer lente worden.
Ow wacht...de winter moet nog beginnen }:|
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:08:22 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175665220
Wat heerlijk zo in bad, Ikke! Was wel nodig ja. Altijd fijn, zo'n pastaatje eten.
Had eentje bij jou niet de waterpokken?

Omdat dinsdag gooi ik onze wervelwind er weer eens in:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175665940
Maxi O+
Wat een bos haar heeft hij. Hoe is het eigenlijk met de hoektanden? Die stonden op springen toch?
Beide jongens hebben de waterpokken. Bij peuter is het zo goed als weg en S zit nog helemaal onder maar de jeuk is weg.
pi_175666346
Max O+ Bedankt voor alle sterktewensen. Buisjes zitten erin, amandel eruit, heel sneu ventje met wie het nu alleen maar beter kan gaan.

foto dinsdag

vanmorgen mocht hij geen fles...

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:38:36 #11
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175666638
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:42 schreef ikke_84 het volgende:


Nijnja wat balen als je zo lang in de auto moet zitten om naar huis te komen. Ik hoorde dat sommige mensen al 6 uur onderweg waren :o
Bij ons op de A12 was het heel rustig. Mijn man had op de heen en terug weg minder verkeer als anders.

Op de fiets door de sneeuw is ook niet heel handig haha
Leuk die sneeuw maar van mij mag het nu weer lente worden.
Ow wacht...de winter moet nog beginnen }:|
Leuke foto's. Bad is hier ook altijd een succesverhaal.

Gelukkig stond ik niet vast in het verkeer, maar op Amsterdam CS (ben hoofdconducteur bij NS). Zou half 10 thuis zijn, werd 12 uur. Als ik mensen mag geloven heb ik daar nog geluk mee gehad
*scheelt ook dat het voor mij overuren zijn en niet 'eigen tijd'...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:03:30 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175667101
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:57 schreef ikke_84 het volgende:
Maxi O+
Wat een bos haar heeft hij. Hoe is het eigenlijk met de hoektanden? Die stonden op springen toch?
Beide jongens hebben de waterpokken. Bij peuter is het zo goed als weg en S zit nog helemaal onder maar de jeuk is weg.
Ik geloof dat alles door is, omdat de de poep-ellende over is. Maar hij laat lastig in zijn mondje kijken :P

GM, lekker dat het gedaan is! En geen fles vanmorgen :o Hij trekt ook echt zo'n wtf-gezicht :D

Nijnja, dat scheelt wel dat het overuren zijn! Ook onrustige dagen voor jou, lijkt me zo.
pi_175668600
Beterschap voor James GM
Jullie hebben het erop zitten. Nu hopen op goed resultaat en dat hij zich snel weer beter voelt :*

Quoi fijn dat de poep ellende voorbij is. Scheelt weer een hoop luiers (verschonen). Ik snap wel waarom die kleintjes hun mond dicht houden met al die pijn van door komende tandjes. S had vorige week steeds bloed aan zijn tandenborstel, arm ding.
Hier is ook 1 hoektand door. Nog 3 te gaan en 4 kiezen. Hij gaat als een speer!! En ik ben blij als die tanden ellende voorbij is

Nijnja oef dat is geen fijne baan met dit weer. Maar gelukkig voor jou dat het overuren zijn.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:57:35 #14
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175670627
Ikke leuke bad en eetfoto :D hij lijkt van allebei heerlijk te genieten O+

Quoi fijn dat de poepellende over lijkt te zijn. En wat is het toch een leuk mannetje met zijn bos haar!

Gm veel beterschap voor james. Hoop dat hij er van opknapt :*

En nog eentje van mijn klimgeit voor fotodinsdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:11:26 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175671031
Snoenk is niet hier in Nederland zo te zien? :D

GM, sterkte met James! Wat kijkt hij boos dat hij geen fles mocht, maar wat is hij toch ongelooflijk expressief en om op te vreten zeg O+

Cuties allemaal! Zo een toffe leeftijd dit!

Hier heeft het 3,5 maand geduurd tussen stappen zetten langs de tafel enzo en los lopen. De noodzaak was er denk ik nog niet, want ze kon het prima wel los qua 'functionaliteiten'. Maar nu ze loopt, damn!

Heerlijk door de sneeuw heen stampen, of hier in huis (houten verdiepingen) hoor ik haar als ik beneden ben en zij met Koos boven is hard heen en weer rennen. Dawwww
Ze gaat zich ook steeds vaker verstoppen en dan keihard lachend op je af stormen, of zerberts (van die windgeluidjes op je wang maken met mond) doen bij Koos of mij.
Heerlijk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175674143
Ik zie al jullie super lieve foto’s, maar vandaag niet de puf om te reageren. Knallende koppijn, koude rillingen, misselijk :(
Dus ik sla de foto een weekje over.
Jullie kids zijn wel om op te vreten O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175674578
Oh ikke wat is hij vies maar wat een lekker snoetje.
Max wat een tof kapsel!
James minder vrolijk als anders zonder fles. Fijn dat het achter de rug is.
Snoenk wat is ze veranderd! Echte dreumes en minder spekkig. Waar zijn jullie?

Woorden van de dag "koelkast", "oh jee", "handig" :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:01:42 #18
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175677813
Haha heel nuttige woorden. Vooral koelkast als je daar iets uit wil hebben :D

We zijn nog steeds in Egypte, morgen weer naar huis :'(
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:04:12 #19
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175677901
Is zerberts een echt woord? Nog nooit gehoord maar klinkt wel leuk :o I. Is er ook gek op om dat te doen. Ze klinkt uit jouw verhalen ook altijd als zo een vrolijk meisje O+

Lesage beterschap!
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:51:48 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175679704
Nou, is wel een mooi verhaal. Mijn schoonmoeder zei dat altijd volgens mijn man. Ik kende het woord ook niet maar Google leerde mij dat het uit de Cosbyshow komt _O-
Nou is die ouwe Bill natuurlijk een smerige viezerik, maar goed, leuk woord dus is geadopteerd nu hier.

Dame was vorige week even mee naar papa's werk


[img]

En door de sneeuw stampen ~:) >:O *O*


[img]

(Ik haal later weer weg dus graag foto's niet quoten :P )

[ Bericht 8% gewijzigd door Molo op 12-12-2017 23:16:12 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175680912
Ooooh die foto's! O+ Ik vind jullie dreumesen altijd zoveel ouder lijken dan de mijne. Maar wellicht zit ik in de ontkenningsfase.

Hier zat trouwens 7,5 maand tussen prima langs tafel lopen en loslopen. Dat is langer dan er tussen geboren worden en langs tafel lopen zat. :')
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:27:48 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175680999
Hahaha ja gek zijn ze die kleintjes. En jij maar denken 'het kan élk moment gebeuren!' _O- :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:48:12 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175681677
7,5e maand ook :D

Toffe larf foto's!

Hier een herhaling van gisteravond. Krijsen in zijn bed, eenmaal eruit de meest bijdehante praatjes en grapjes. Vooruit, hij is er weer even en gaat zo weer naar bed :')
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:49:33 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175681718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:48 schreef Quoi het volgende:
7,5e maand ook :D

Toffe larf foto's!

Hier een herhaling van gisteravond. Krijsen in zijn bed, eenmaal eruit de meest bijdehante praatjes en grapjes. Vooruit, hij is er weer even en gaat zo weer naar bed :')
Ik heb haar net schreeuwend maar weer eruit gehaald. Zit nu keihard lachend op de bank :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:28:33 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175682961
:D!

Hier ligt hij inmiddels weer. Ook onze strategie werkt hetzelfde op dag 2 Max >:)
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:32:26 #26
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175683084
ik zit op de bank met hem op schoot, hij slaapt en drinkt zich vol. O+ O+
Leuke foto's :D wat zijn ze allemaal leuk. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175683183
Larfje O+
Mee naar papa's werk, leuk! Kon papa even pronken met zijn meisje.

Fijn die stuiter kinderen. Jullie moeten slaaaaaapen!

Ik heb S dik ingepakt voor het slapen gaan. Hij werd de laatste 2 dagen om 6 uur wakker (zonder honger) en het is best fris op zijn kamer. Dus nu een dubbele deken op bed en met een pyjama en sokken de slaapzak in. Eens kijken of dat helpt.
Ik blijf dat lastig vinden dat aankleden voor de nacht zolang ze zelf niks kunnen zeggen.

7.5 maand :D das best een hele tijd. Maar als je al zo snel langs de tafel loopt dan mag dat best.

Lesage ook al ziek. Beterschap :*

Arja jou meisje kan echt al veel zeggen. Wat leert ze toch veel bij elke dag. Super handig joh!
Hier is alles 'die die die' dus ik moet altijd gokken wat hij wil.
Ik zou wel verbaast zijn als hij ineens koelkast zou zeggen :D

Snoenk denk je aan het meenemen van de zon?!
Wat een heerlijk spekkie heb je daar :D vrolijkheid straalt er vanaf.
pi_175683238
Buda O+ lieve foto
  woensdag 13 december 2017 @ 05:36:45 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175686503
Ze zijn zo leuk ja :')
Ik zit alweer vanaf kwart over 4 met een stuiterbal in de huiskamer. Heb 'm maar even goed ingepakt, want heb het vermoeden dat hij het misschien koud had. Blijft gissen.

Leuk om eens een foto te zien Buda!
pi_175687628
Omg toen had ik hem net een fles gegeven en lag ik er net weer in. Volgens mij was het hier wakker door hoesten en /of keelpijn.
pi_175705288
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik zit op de bank met hem op schoot, hij slaapt en drinkt zich vol. O+ O+
Leuke foto's :D wat zijn ze allemaal leuk. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buda wat een knapperd zeg. :)
:)
  donderdag 14 december 2017 @ 05:24:05 #32
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175711700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:59 schreef Nazil het volgende:
Omg toen had ik hem net een fles gegeven en lag ik er net weer in. Volgens mij was het hier wakker door hoesten en /of keelpijn.
Bah. Zelfde hier. O. is nog nooit ziek geweest (amen), maar nu dus wel...
Hoesten vam verslikken is bekend bij hem, maar niet het hoesten van slijm. Het klinkt best grappig als hij dan moet hoesten, maar is toch ook wel zielig.

Na het hoesten een hele hoge piep/krijs
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 14 december 2017 @ 06:02:07 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175711742
Vandaag mocht mijn dag wat later beginnen: om 5 uur *O*

De luiers en het apekontje zijn weer terug, dus tandjes zijn hier toch weer de boosdoener. Komt maar doorrrr :')

Hopelijk bij jullie een goede nacht met al dat hoesten, Nazil en Nijnja.
  donderdag 14 december 2017 @ 07:46:34 #34
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175712348
5 uur, zo vroeg is het bij ons normaal niet gelukkig. Wel fijn als het anders altijd vroeger is ja!

Ik heb O. vannacht 2x gehoord. Gelukkig is mijn vrouw 'morgen' (vandaag dus) vrij dus was deze nacht voor haar :P.
O. is vooral een dramaqueen dus ik gok dat het wel goed met hem zit :)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 14 december 2017 @ 08:14:14 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175712561
Normaal gesproken doen wij ook niet aan dit soort tijdstippen hoor, mocht je dat denken :P Sinds twee weken is het ineens onrustig op dat vlak. Vast een faaaaase.
pi_175713215
Nou, hier was het vannacht om 12 uur huilen, we haalden hem trillend uit bed met een beetje verhoging. Na een zetpil bij ons in bed wel gaan slapen.
Ik hoopte dat het toeval was, maar helaas, ons mannetje is hartstikke ziek. 39,1 en overgeven. Dus vandaag op de bank met de tv aan en hopen dat hij tussendoor maar in slaap valt. Hij was zo zielig toen hij over moest geven ;(

Beterschap voor de andere dreumessen met hoest/tandjes/alle andere vormen van ziek zijn :*
En c_/ voor alle mama’s en papa’s!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 14 december 2017 @ 09:50:23 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175713499
Ach, kusje voor S!

En ja, die c_/ kan ik wel gebruiken. Al kon ik Max om half 7 wel weer neerleggen en heeft hij nog 2 uur geslapen. Gastouder laten weten dat hij wat later kwam. Nu is alles weer schoon (meneer had ook ff lekker rondgeplast in de badkamer :D ) en zit ik aan de verdiende koffie en kan aan de (echte) arbeid.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:57:45 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175713609
Ik werd schandalig laat wakker met een Larf naast me die zich tegen me aan klampte.
Werd vannacht hysterisch wakker (nachtmerrie?) en toen uiteindelijk maar lekker bij ons in bed gelegd.
Knuffelkont, ik hou ervan ^O^

Heb jij ook nog even kunnen tukken Quoi?

En beterschap voor de kleintjes! Hier snot en hoesten galore, maar op iets meer slapen en meer wakker worden na valt de last me erg mee.

Hoe is het met James en zijn extra buisjes, en zonder neusamandelen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175713872
Haha, dat doet S. ook heel graag, Q. Blijft ook wel een fantastisch ding, zo’n piemeltje waarmee je rond kunt plassen _O_

Heerlijk Molo, samen laat wakker worden O+

Ik ben ook benieuwd hoe het met James gaat!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175714143
Beterschap voor alle kindjes :*
Lesage ben jij al weer wat opgeknapt?

Molo heerlijk om zo samen wakker te worden. Lekker genieten.

Hier hielp het warmer aankleden voor de nacht. Meneertje slaapt weer lekker door

Ik word gek van dat geklim op alles!! Prima dat hij op de bank wil zitten, maar dat doet hij dus niet. Hij wil springen en lopen. Gisteren viel hij dus van de bank met zijn hoofd op de punt van de tafel }:| gelukkig geen schade maar het zag er wel heel naar uit.
Helaas heeft hij er niet van geleerd. Hij lacht me gewoon uit als ik hem ergens van af haal en hem een preek geef waarom het gevaarlijk is.
Het is een fase het is een fase het is een fase
  donderdag 14 december 2017 @ 10:38:00 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175714245
Herkenbaar, ikke :').
Guppy heeft daarom voor zijn verjaardag een binnenglijbaan cadeau gehad, maar hij klimt er zo roekeloos een gevaarlijk op dat ik 'm voorlopig maar heb weggezet :X :').
KuikenGuppy
pi_175714278
Hahaha ikke, ik merk juist dat ik met al dat geklauter bij kind 2 al zooooveel lakser er in ben. Bij dochter was ik denk ik best voorzichtig (nu is zij ook geen motorisch wonder) en bij zoon nu vind ik het best als hij op tafel rondjes loopt te dansen. Hij is dan ook al echt al wel vaker gevallen dan zn zus ooit, z'n arme IQ...Alleen met de trap en dingen als de oven ben ik natuurlijk wel heel voorzichtig. Voordat het AMK nu gebeld wordt. :+
pi_175715051
Wat een heerlijke nachten lees ik hier! :Z Hier was het ook feest. Geen idee wat er nou was. Maar ja, we leven nog :+

Beterschap LeSage!

Heerlijk wakker worden Molo O+ Misschien wel met wat kramp? :7

Heel wat grijze haren rijker dus, Ikke? Fijn dat hij weer goed slaapt!

M loopt 8-) soms :+. Als ze kruipt hoor ik haar altijd aankomen, maar lopen doet ze verrassend stil. Schrok me rot toen ze gister opeens achter me stond :')
Het is ook wel handig dat we vaak schoonmaken enzo waar ze bij is. Gister ging ze met doekjes over de vloer en stond ze met de wc-borstel in de wc te roeren ^O^ En vandaag stond ze de douche te wisseren :+ :')
pi_175715057
Wat lief dat jullie het vragen, James lijkt een stuk beter te horen, en te slapen. plakt alleen nog meer dan anders aan mij maar dat schijnt normaal te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dreumesstreken... en grijze haren. zo herkenbaar. James doet dingen die Saar toen nog niet eens bedacht had.
S. 2014
J. 2016
pi_175715091
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat lief dat jullie het vragen, James lijkt een stuk beter te horen, en te slapen. plakt alleen nog meer dan anders aan mij maar dat schijnt normaal te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto O+ Weer helemaal blij met zijn fles? :P
Fijn dat het beter gaat! Bij mama plakken is ook het fijnste wat er is natuurlijk O+ :9
pi_175716042
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:15 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Leuke foto O+ Weer helemaal blij met zijn fles? :P
Fijn dat het beter gaat! Bij mama plakken is ook het fijnste wat er is natuurlijk O+ :9
de 1e 2 uur na de ingreep wilde hij zn fles niet maar daarna *;
S. 2014
J. 2016
pi_175716272
Vannacht weer kwart voor 4 toen man hem trillend van de koorts in bed vond. Hij werd om 22.00 ook al wakker met koorts. Ook een ziek kind bij ons, dus.
pi_175717348
Miezz ik zit op dit moment in de verf dus van die grijze haren is dadelijk niks meer te zien :+

*O* voor het lopen.
Fijn zn kind wat helpt met poetsen. Dat moet je stimuleren ;)

Nazil ook al een ziek kindje. Beterschap voor L

GM O+ mooie foto. Fijn dat het beter gaat.

Svane ik ben ook veel makkelijker als bij de oudste. Maar na die val van gisteren en vanmorgen weer (voorover over de leuning van de bank, gelukkig in een lege honden mand) ben ik toch wat huiverig geworden.

Burdie jammer van die glijbaan maar ik snap waarom je m weg heb gezet
:7 levensgevaarlijk die dreumesjes
  donderdag 14 december 2017 @ 13:37:05 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175717490
Fijn dat het met James goed gaat! Hopelijk is het op de lange termijn effectief.

En M loopt! Ik kan me het geluidloze voorstellen, Miezziej. Wij hebben nu een makkelijk traceerbare gorilla rondstampen kruipen.

En dat klauteren, sja.... tell me about it. Het gaat wel steeds beter. Alleen gister lette ik even niet op en zat hij bovenop een tafel in de bieb. Daar klimt hij dan via een bankje op.
Leuk idee wel, een glijbaan. Kan ik onze trap niet vervangen door een glijbaan?
pi_175717564
Wat een hoop zieke en slecht slapende kindjes. Beterschap en sterkte ermee.

Miez wat tof dat ze loopt!

Emmy klimt ook graag. Schuift de tripp trapp naar waar ze wil wezen en klimt erop. Wonderbaarlijk genoeg is er npg nooit iets gebeurd. Ik zag haar 1 keer vallen maar dit ging heel geleidelijk en ze brak haar val ook goed
  donderdag 14 december 2017 @ 13:43:39 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175717640
Wow. Is dat dan de Tripp Trapp zonder tray, Arja?
  donderdag 14 december 2017 @ 14:07:24 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175718175
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:13 schreef Miezziej het volgende:


Heerlijk wakker worden Molo O+ Misschien wel met wat kramp? :7

Kramp?

En LOL, ja dat wordt vanaf nu enorm goed in de gaten houden. Ze komen overal bij _O-

Twee weken terug had mevrouw de balsamicosiroop te pakken terwijl ik even weg was en die mooi over de vloer uitgeknepen enzo O+
Lekker gesmeerd over vloer, tafeltje, tv en bekkie O+ :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175718380
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Kramp?

En LOL, ja dat wordt vanaf nu enorm goed in de gaten houden. Ze komen overal bij _O-

Twee weken terug had mevrouw de balsamicosiroop te pakken terwijl ik even weg was en die mooi over de vloer uitgeknepen enzo O+
Lekker gesmeerd over vloer, tafeltje, tv en bekkie O+ :')
Ja, kramp, als je in een onhandige positie hebt gelegen omdat dreumes in de weg lag :7 M duwt me soms soort van richting de kant :')

Larf _O_
M heeft de snoeplade ontdekt. De liefde voor chocola is groot :9 :')
  donderdag 14 december 2017 @ 14:21:45 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175718598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:14 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, kramp, als je in een onhandige positie hebt gelegen omdat dreumes in de weg lag :7 M duwt me soms soort van richting de kant :')

Larf _O_
M heeft de snoeplade ontdekt. De liefde voor chocola is groot :9 :')
Oh zo, nou ik heb wel kramp, maar dat is door een baarmoederontsteking, jeej :')

Maar nope, ze mag naast me liggen zolang ik ook comfortabel ligt, anders gaat ze mooi in eigen bed
En ik ben een dikkie, die ga niet zo makkelijk opzij :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175720885
Ai Molo, dat klinkt naar die ontsteking.

L. ook al zo ziek ;(

Klauteren :{w er wordt hier ook vanalles geprobeerd, via de subwoofer op de tv-kast enzo :X

Vandaag dus geen geklauter. Hij is zo ziek. Als ik vraag of het al beter gaat zegt hij met een klein stemmetje: ‘Bijna.’
Nog een paar keer overgegeven, de hele tijd flinke koorts.
Hij wilde toen straks zelfs dat ik Nijntje uitzette en ging toen slapen ;( O+
(Ikzelf heb een vol hoofd van het snot, maar daar kom ik wel overheen ;) )
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175725659
Ach lesage, wat sneu.

Klauteren hier ook! Als je rustig bij mama aan de ene kant van de bank zit en dan heel snel naar het andere uiteinde en dan helemaal in het hoekje op de leuning gaan zitten, op alle kussens O+ je snapt, met een tafel aan de andere kant, dat mama dat niet zo leuk vindt.
En op mama Klauteren als je opgepakt wilt worden.
pi_175725937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:43 schreef Quoi het volgende:
Wow. Is dat dan de Tripp Trapp zonder tray, Arja?
Sinds vandaag hebben we een tray genomen.

Oef molo beterschap.

Ah lesage wat Zielig.

Emmy heeft vandaag een keukentje van ons gekregen met potten, pannen, allerlei plastic groente en fruit etc etc en ze vindt het fantastisch. En wat lijkt ze dan al groot. Op haar teentjes staan om iets uit het bovenste kastje te pakken, in pannen roeren. Wat was ze zoet. Ze kwam me niet eens achterna toen ik de deur van de voorraadkast open deed
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:23:40 #58
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175734953
Goede aankoop dan Arja!

Hier sliep meneertje gewoon het klokje rond O+ (wel compleet doorgelekt aan alle kanten, maarjaaaaa) Hopelijk voor jullie ook goede nachten en betere kindjes!
pi_175735009
Heerlijk Q O+

Hier een redelijke nacht qua slapen, maar net nog steeds 39,3 graden koorts.
Gisteravond had hij heel even een korte opleving na de zetpil, een half uur ofzo en toen ging hij KO ;(
En dan baal ik nu zo dat ik vandaag van 10 tot 10 moet werken. Ik wil gewoon bij mijn zieke mannetje zijn :'( gelukkig is hij bij oma, dus dat wordt heeeeeel veel knuffelen vandaag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175736504
Wij hebben zo ongeveer niet geslapen. Paar uurtjes, want zieke L was om 11, 3 en 6 wakker, daartussen aan het kreunen en na 6 heeft hij niet echt meer geslapen. 39.5 graden was het vanochtend voor de zetpil. Vandaag dus maar thuis blijven, de rest van het weekend moeten we beide werken.
pi_175738978
Klinkt niet fijn Molo ;(

Beterschap LeSage!

Wat leuk dat Emmy het keukentje zo leuk vindt O+

Fijn van de goede nacht Quoi :s)

Beterschap Nazil, wat veel zieke kindjes!

Hier was de nacht ook ruk. M werd wakker en wilde niets. Geen idee wat er nou was. Uiteindelijk is ze wel weer in slaap gevallen, een uur voordat mijn wekker ging ofzo }:| Fase? Storm op komst? :+
pi_175739761
Hier twee zieke ouders en een ongedeerd kind :D.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:10:15 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175740072
Ach, beterschap aan alle kindjes en de ouders ;)

Wij kochten vanmorgen een auto :o Max in zijn nopjes bij de dealer, want daar stond zijn favoriete woord natuurlijk in veelvoud opgesteld.

Net gezellig de kerstboom opgezet en meneertje ligt lekker te slapen. Nog geen poep gezien O-)
pi_175740844
Beterschap voor alle zieken. Wat voor auto is het geworden Quoi?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:10:10 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175741246
Een Ford C-Max :7
pi_175744255
Haha, dat moest eigenlijk ook wel, hè Q.

Nazil, hoe gaat het nu met L.?

Beterschap Uni!

S. heeft vandaag bij oma gezeten, maar had zonder zetpil de hele tijd 39+ graden koorts. ;(
Jammer ook, want morgen zouden we samen de nieuwe auto gaan halen, op meer dan een uur rijden. Nu blijven S. en M. waarschijnlijk bij oma en gaan vriend en ik met z’n 2.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 17:54:06 #67
269689 crew  Viv
pi_175745433
Veel slechte nachten en koortsige dreumesen hier deze week, en ZZ is ook van de partij. :') Zal wel te maken hebben met haar BMR-vaccinatie van vorige week, hulde voor de cb-mevrouw die de afspraak zo ingepland heeft dat de bijwerkingen niet in de kerstvakantie vielen. Mijn man was ook nog eens ziek dus ik heb door al het gedoe zelfs het kerst-uitje/diner van werk moeten missen. Gelukkig is ze overdag meestal wel vrolijk. O+

Oh en het ging hier laatst over schoenen, hebben die (neppe of echte) Timberland's een stevige zool? ZZ heeft zodanig flexibele gewrichten (ook haar voetjes/enkels) dat haar kinderfysio hoge schoenen met juist geen flexibele zool adviseert, puur om te leren staan.
pi_175746183
Lol Quoi. Vanwege de naam?

Aww lesage met bijna en nijntje uitzetten O+ :'(

Neppers van de VHrn flexibele zool! Hoewel ik 't nog best stug vond.
Ik zou juist wachten tot ie er echt aan toe is ipv proberen te tweaken met stevige zool.
Niet eindeloos natuurlijk.

En beterschap (terug) voor alle ziekigen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Unihipili op 15-12-2017 18:49:22 ]
pi_175748238
L is nog steeds ziek, met pcm is de temperatuur zo'n 38.5 graden. Verder veel slapen maar na het slapen is hij nog best vrolijk. Eten minder dan normaal, drinken ook maar niet zorgwekkend. Ik hoop alleen van harte dat de nacht wat beter gaat zijn. En dat hij morgen ook wat op is geknapt als hij naar oma moet.

En ik ben heel blij met de oorthermometer die ik een paar weken geleden kocht :+ we hadden een rotding die ik niet vertrouwde, deze is beter te vertrouwen en sneller waardoor L het ook toestaat.

Quoi goede naam voor een auto ^O^ ik hoop dat jullie er meer plezier van hebben dan m'n schoonvader.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 20:20:17 #70
269689 crew  Viv
pi_175748461
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:38 schreef Unihipili het volgende:
Neppers van de VHrn flexibele zool! Hoewel ik 't nog best stug vond.
Ik zou juist wachten tot ie er echt aan toe is ipv proberen te tweaken met stevige zool.
Niet eindeloos natuurlijk.
Uiteindelijk moet ze met spierkracht compenseren voor die flexibele gewrichten en dat kan ze alleen trainen als ze niet meteen omkiept. ;) Sowieso is het nu nog te vroeg hoor, ik ben me alleen alvast aan het oriënteren omdat het vaak juist flexzooltjes zijn.
pi_175749848
Vivi, misschien eens kijken bij de dr Visser schoentjes van Scapino. Wij zijn bij hem geweest (umcg orthopedie) ivm sleepvoetje grootste en hij blijkt ook wat hypermobiel te zijn. Die schoentjes zijn over t algemeen wat steviger.

Beterschap ook voor alle zieke dreumesjes en moeders. Hier de boys 3 dagen wat snot en ik al 1,5 week keelontsteking en hoesten pfff. Dan mis ik toch echt wel iemand die het éven overneemt.

Ik lees dat soms paracetamol voor de nacht gegeven wordt bij forse koorts. Ik heb begrepen dat het belangrijk is om dit na 6 uur weer te geven dan, om koortsstuipen te voorkomen (door pcm "kunstmatige daling", na uitwerking kan het dan snel gaan stijgen)... Misschien overbodig om te zeggen, maar toch.

Het komt er steeds niet van om nog rustig mee te posten. :( Na een tijdje veel ruzie is t laatste tijd gelukkig weer erg gezellig hier, ze delen zo lief en geven elkaar heel veel kusjes. O+ O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Madivi op 15-12-2017 21:11:27 ]
pi_175751066
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 21:01 schreef Madivi het volgende:
Vivi, misschien eens kijken bij de dr Visser schoentjes van Scapino. Wij zijn bij hem geweest (umcg orthopedie) ivm sleepvoetje grootste en hij blijkt ook wat hypermobiel te zijn. Die schoentjes zijn over t algemeen wat steviger.

Beterschap ook voor alle zieke dreumesjes en moeders. Hier de boys 3 dagen wat snot en ik al 1,5 week keelontsteking en hoesten pfff. Dan mis ik toch echt wel iemand die het éven overneemt.

Ik lees dat soms paracetamol voor de nacht gegeven wordt bij forse koorts. Ik heb begrepen dat het belangrijk is om dit na 6 uur weer te geven dan, om koortsstuipen te voorkomen (door pcm "kunstmatige daling", na uitwerking kan het dan snel gaan stijgen)... Misschien overbodig om te zeggen, maar toch.

Het komt er steeds niet van om nog rustig mee te posten. :( Na een tijdje veel ruzie is t laatste tijd gelukkig weer erg gezellig hier, ze delen zo lief en geven elkaar heel veel kusjes. O+ O+
Ja eigenlijk is het het beste om echt elke 6 uur pcm te geven, maar niet geven is niet slapen in dit geval... Wel geef ik een lage dosis. De babyfoon staat aan en boven hoor ik alles, dus mocht er iets zijn hoop ik dat ik het hoor.

Ik heb het zelf een keer meegemaakt bij mijn broertje. Doodeng, ik heb er echt wel een licht trauma aan overgehouden. De angst van mijn moeder, zo erg dat ze niet eens meer 1-1-2 wist.
En vervolgens de ambulancebroerder die zei dat ze de volgende keer voor zoiets niet hoefde te bellen :{
pi_175753658
S. slaapt bij ons en krijgt ‘s macht nog een pcm.

De echte timberlands hebben best stevige zolen. De converse sneakertjes (hoge) ook trouwens. S. loopt er super op.

Madivi! Leuk om weer wat van je jongens te lezen! Wat fijn dat het zo goed gaat samen. En pfff, met zo’n weken kan ik mee voorstellen dat je hulp mist.

Na de pcm net gingen vriend en S. vast naar bed. Ik hoorde door de babyfoon geklets van S. over de nieuwe auto, over allemaal mensen en hij zei: ‘Maaaaama, benje?’ Oftewel, waar ben je? O+ O+ Kind is goud waard!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 16 december 2017 @ 07:50:15 #74
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175757034
Beterschap voor iedereen.
Ik dacht, al die ziekteverwekkers spreiden zich via het forum uit, dus als ik ff niks post blijft O. vast gezond. (Onee, druk met werk :P)
Helaas, hele nacht hoesten. Niet aan het huilen en sliep erna wel weer door. Maar ik niet :( ...
Gelukkig geen koorts erbij.

Quoi, gefeliciteerd met de wagen ^O^

Nazil, gelukkig zelf een koortsstuip niet meegemaakt. Tijdens de kinderEHBO voor mijn toenmalige werk (kinderopvang) wel uitgebreid over gehad en beelden gezien.
En dan een ambubroeder die dat zo 'makkelijk' zegt. Wel begrijpelijk, maar op het moment kan je hem denk ik wel wat aandoen :/...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175757452
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:20 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet ze met spierkracht compenseren voor die flexibele gewrichten en dat kan ze alleen trainen als ze niet meteen omkiept. ;) Sowieso is het nu nog te vroeg hoor, ik ben me alleen alvast aan het oriënteren omdat het vaak juist flexzooltjes zijn.
Ik ken het probleem persoonlijk :+ beredeneerde ook van daaruit, maar snap jouw beredenering ook. Puur voor het leren staan. Paar weken kunnen wel heel veel uitmaken :s).

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 16-12-2017 09:13:34 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 16 december 2017 @ 11:49:15 #76
269689 crew  Viv
pi_175758971
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 09:08 schreef Unihipili het volgende:
Ik ken het probleem persoonlijk :+ beredeneerde ook van daaruit, maar snap jouw beredenering ook. Puur voor het leren staan. Paar weken kunnen wel heel veel uitmaken :s).
Ja het zou alleen voor het staan zijn. Ze loopt sowieso vele maanden achter qua ontwikkeling van de grove motoriek, ze is bijna 14 maanden en kan nu goed vooruit tijgeren, niet kruipen, en ze maakt nog geen aanstalten om te gaan staan. We hebben geen haast. :)
  zaterdag 16 december 2017 @ 16:27:55 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175763951
Viv, doet ze andere dingen dan sneller, bijv praten of blokjes sorteren oid? Of heeft ze gewoon niet zo'n haast? ;).
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 16 december 2017 @ 19:03:38 #78
269689 crew  Viv
pi_175766856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:27 schreef Burdie het volgende:
Viv, doet ze andere dingen dan sneller, bijv praten of blokjes sorteren oid? Of heeft ze gewoon niet zo'n haast? ;).
Geen idee wat daar de standaard leeftijd voor is, maar ze kan al maanden een haartje van haar eten oppakken en wegleggen. :)
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:21:50 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175768872
Wat je zegt Vivi, geen haast :)

Hebben wij ook niet, maar toch lijkt er een upgrade te hebben plaatsgevonden. Er worden grapjes gemaakt, kusjes gegeven en veel praatjes gemaakt O+ We genieten ons suf, ook omdat hij zich ook zoveel beter kan uitdrukken - wat hij wil etc. Top!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 16 december 2017 @ 21:11:14 #80
269689 crew  Viv
pi_175770158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 20:21 schreef Quoi het volgende:
Wat je zegt Vivi, geen haast :)

Hebben wij ook niet, maar toch lijkt er een upgrade te hebben plaatsgevonden. Er worden grapjes gemaakt, kusjes gegeven en veel praatjes gemaakt O+ We genieten ons suf, ook omdat hij zich ook zoveel beter kan uitdrukken - wat hij wil etc. Top!
Fijn! O+ Die kwijlkusjes haha, van die dingen die je alleen van je kind kan hebben. Hier is het nog een beetje uitproberen wat ze wil. Zo gaat het eten de laatste dagen weer beter (veel minder ambivalent alles op de grond gooien of afweren terwijl ze het wél wil eten) nu we haar zelf het volgende stukje eten laten uitzoeken uit haar bord/kom. :Y)

We zijn eigenlijk juist niet zo bezig met mijlpalen omdat ze toch achterloopt (of dat nu 2, 4 of 8 maanden is maakt dan niet zo uit :') ) en vooral omdat ze wel vooruitgang laat zien en op andere vlakken gewoon goed mee komt. Het is alleen wat onhandig als mensen informeren naar je kind. Het eerste jaar was het altijd "En, slaapt ze al door?" en dat konden we al vrij snel met ja beantwoorden. Nu is het iedere keer "En, loopt ze al?" gevolgd door "Oh, maar dan staat ze toch zeker al wel?" :D
pi_175778475
Met de verdwijning van de koorts is ook de functie van de oren verdwenen }:| en een heleboel streken rijker. Hij pakte de laatste tijd niet echt meer wat van tafel. Vanaf vandaag wel. De computerkast is ook de sjaak, open dicht open dicht open dicht. En het lopen heeft een update gekregen, hij kan ook om de hoeken van de tafel _O-
pi_175786102
Nazil, bijna-beter-boks. Of huil. :'( . Hij zit zichzelf zo in de weg.

We zijn wel weer een stapje verder in het zindelijk worden, hij zei gisteren ‘sticker dienen’ (verdienen) tegen opa en plaste toen op het potje _O_

En hij heeft zichzelf aangeleerd om zijn oom Gay te noemen (die heet R.ay en is getrouwd met een man) _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 17 december 2017 @ 16:53:56 #83
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175787486
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 15:59 schreef LeSage het volgende:
Nazil, bijna-beter-boks. Of huil. :'( . Hij zit zichzelf zo in de weg.

We zijn wel weer een stapje verder in het zindelijk worden, hij zei gisteren ‘sticker dienen’ (verdienen) tegen opa en plaste toen op het potje _O_

En hij heeft zichzelf aangeleerd om zijn oom Gay te noemen (die heet R.ay en is getrouwd met een man) _O-
Briljant! Ik neem aan dat erom gelachen wordt?

Zo hebben wij een oma Piet :D (door een van de kinders van mijn zus )

Nazil, fijn dat de koorts weg is, maar dat gehoor... nare bijkomstigheid :/

[ Bericht 3% gewijzigd door nijnja op 17-12-2017 17:01:08 ]
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175789140
quote:
6s.gif Op zondag 17 december 2017 16:53 schreef nijnja het volgende:

[..]

Briljant! Ik neem aan dat erom gelachen wordt?

Zo hebben wij een oma Piet :D (door een van de kinders van mijn zus )

Nazil, fijn dat de koorts weg is, maar dat gehoor... nare bijkomstigheid :/
Uiteraard! Dit zijn onze favoriete grapjes, dus heel fijn dat S. daar aan mee doet :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175794936
Oom Gay _O- _O-
  zondag 17 december 2017 @ 22:31:40 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175798515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 21:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Fijn! O+ Die kwijlkusjes haha, van die dingen die je alleen van je kind kan hebben. Hier is het nog een beetje uitproberen wat ze wil. Zo gaat het eten de laatste dagen weer beter (veel minder ambivalent alles op de grond gooien of afweren terwijl ze het wél wil eten) nu we haar zelf het volgende stukje eten laten uitzoeken uit haar bord/kom. :Y)

We zijn eigenlijk juist niet zo bezig met mijlpalen omdat ze toch achterloopt (of dat nu 2, 4 of 8 maanden is maakt dan niet zo uit :') ) en vooral omdat ze wel vooruitgang laat zien en op andere vlakken gewoon goed mee komt. Het is alleen wat onhandig als mensen informeren naar je kind. Het eerste jaar was het altijd "En, slaapt ze al door?" en dat konden we al vrij snel met ja beantwoorden. Nu is het iedere keer "En, loopt ze al?" gevolgd door "Oh, maar dan staat ze toch zeker al wel?" :D
Oh echt ja, die vragen! Hier ook hoor. Ik ben er een beetje immuun voor geworden. En ik betrap me overigens ook wel op dezelfde vraag, als ik iemand zie met een kleintje die rond de 12 mnd is. Uit enthousiasme vraag ik dan ook: en, stapt hij/zij al rond? Ook gewoon omdat ik het zo'n mijlpaal vind in die periode en me voor ouders dat moment ook kan voorstellen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:20 schreef Nazil het volgende:
Met de verdwijning van de koorts is ook de functie van de oren verdwenen }:| en een heleboel streken rijker. Hij pakte de laatste tijd niet echt meer wat van tafel. Vanaf vandaag wel. De computerkast is ook de sjaak, open dicht open dicht open dicht. En het lopen heeft een update gekregen, hij kan ook om de hoeken van de tafel _O-
Ik zie je al aankomen bij het cb over een paar maanden. "Alles goed hoor, alleen sinds 16 mnd luistert hij niet meer."

quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 15:59 schreef LeSage het volgende:
Nazil, bijna-beter-boks. Of huil. :'( . Hij zit zichzelf zo in de weg.

We zijn wel weer een stapje verder in het zindelijk worden, hij zei gisteren ‘sticker dienen’ (verdienen) tegen opa en plaste toen op het potje _O_

En hij heeft zichzelf aangeleerd om zijn oom Gay te noemen (die heet R.ay en is getrouwd met een man) _O-
Ik reken 'm goed! :D

Wij hebben er echt een heerlijk weekendje opzitten. Wat een drolletje hebben we toch gebakken. Zo gezellig met 'm O+
pi_175801228
Die vragen ja. Ik krijg dus nog steeds altijd de vraag of hij doorslaapt. En daarna dan een hele uiteenzetting over hoe goed hun eigen kinderen sliepen.
Nou jongens, knap hoor, dat jij je kind door kunt laten slapen. Daar ben ik te stom voor denk ik }:|

Het ging trouwens wel echt goed met slapen, tot hij afgelopen week ziek werd :{ ‘Let it goooooooo’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175801943
Stomme vraag altijd en dan idd helemaal die toevoeging over eigen kinderen :D met verbazing erbij. En met een beetje pech extragratis tips. Hey ze slaapt prima er is geen issue.
pi_175802849
Zo, slaapt ie door?

Nope.

S. heeft de hele nacht moeten hoesten en om 5 uur werd ook M. wakker daarvan. Die wilde niet meer slapen. Behalve toen net de wekker ging natuurlijk. Toen gingen de jongens beide even lekker liggen snurken :')
Vanavond maar eens ouderwets vroeg op de bank slapen ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 18 december 2017 @ 07:23:30 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175802935
Hier wel hoor :{w Jullie doen toch iets verkeerd :+
pi_175804369
Onze bijna 17 maander loopt ook nog niet! Ooit komt 't goed..
Sinds zaterdag gaat ze regelmatig KO na een prikkel, als in; oogjes draaien weg, lichaam verkrampt, lijkbleek wegtrekken.
Ik vind het zo'n akelig iets, vooral ook omdat het gisteren gebeurde nadat ze boos en verdrietig werd omdat broer iets pakte waarmee ze zelf wilde spelen..
Huisarts zegt, platleggen, kan geen kwaad.. en dat is ook wel zo, na zo'n aanval staat ze op en speelt ze verder..

Maar het is allemaal wat veel in een keer omdat er sinds afgelopen week ook flinke zorgen om haar broer zijn!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 18 december 2017 @ 11:37:30 #92
269689 crew  Viv
pi_175806790
Als ik mag kiezen beantwoord ik ook liever de slaapt-ze-al-door-vraag met ja en de loopt-ze-al-vraag met nee dan andersom, maar we hebben juist niks te kiezen hierin.

Wat naar om te zien Ggirl, en wat is er met je peuter dan?
pi_175807055
Ik win. Emmy is bijna 18 maanden en loopt niet.
Ze slaapt wel door sinds ze 3 maanden was, een enkele uitzondering daar gelaten (en een keer een periode die 1,5 maand duurde/tandjes).

Gigi wat eng lijkt me dat. Dat zou me ook niet lekker zitten
  maandag 18 december 2017 @ 12:02:37 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175807422
't Is geen wedstrijdje he :P.

Ooooh ik ben zo verliefd op mijn dreumes O+ Heb van 't weekend foto's zitten kijken van vroeger, en hij lijkt zoveel op mij (vind ik stiekem heel erg leuk, Kuiken lijkt juist heel veel op z'n vader).
KuikenGuppy
  maandag 18 december 2017 @ 12:23:12 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175807804
Gigi, wat eng. Er lijkt dan wel teveel energie te gaan naar het zich opwinden.

Burdie, wat leuk om te zien dat ze op je lijken hè? Mijn familie zegt altijd: daar komt Q (insert mijn echte naam). Vanaf het moment dat Max in een wagentje zit, gaat zijn lachfunctie nl. uit. Mensen die "koetiekoetiekoetie wat een schatje" -achtige dingen doen, krijgen de meest stoïcijnse norse blik die je maar kunt bedenken. Ik schijn dat vroeger ook te hebben gedaan.

Met bijna alles buiten de deur geldt: laat Max zijn gang maar gaan, dan komt hij vanzelf los. Lekkere eigenheimer is het. Mijn vriend en ik hebben dat allebei ook wel. Dat wordt later denk ik heel gezellig tijdens vakanties enzo :')

En daarom was het babyzwemmen weer helemaal niks. Vrijzwemmen daarentegen helemaal gezellig met 'm O+ Hoe durfde ik het ook weer eens te proberen? :@
  maandag 18 december 2017 @ 12:23:52 #96
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175807814
lopen vind ik dus echt niet boeiend 3 x met bijna 2 en f. is sneller
Maar ik zou ook liever hebben dat hij in zijn eigen bed in slaap zou kunnen vallen bijvoorbeeld.
en dan tussen 19:00 en 01:00 slapen is al genoeg de rest mag dan wel gewoon bij mij.

Ik zit er een beetje doorheen, hij laat mij niet los, kan absoluut niet alleen slapen en wil ook nog veel drinken en op donderdag heb ik een paar kindvrije uurtjes (9 tot 3) maar dat zorgt ervoor dat hij om 16 a 17:00 in slaap crasht aan mijn borst en de rest van de avond en nacht alle borstvoeding in gaat halen in combinatie met ontroostbaar zijn en huilen ;(
  maandag 18 december 2017 @ 12:27:20 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175807873
Dat klinkt hartstikke zwaar, Buda :{
pi_175809292
Ja dat slaapt prima is ook niet elke nacht waar, net hoe je het interpreteert. Pas om 23 in slaap vallen enzo. En uurtje wakker spelen. Maar ze komt wel aan haar slaap dus voor haar prima.

Zelf in bed in slaap vallen gebeurt hier ook nooit..
Maar echt niet los willen is wel zwaar ja. Dat heb ik na 2u al gehad :@. En ontroostbaar huilen. Mijn hart breekt dan (en hoofd).
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 18 december 2017 @ 16:19:34 #99
269689 crew  Viv
pi_175812943
Buda ;(
Uit de foto die je ooit postte van jouw bed sprak zo duidelijk hoe je ook 's nachts alles zo fijn mogelijk wil organiseren voor je kindjes. O+ Daarnaast is een beetje ruimte (zowel fysiek als mentaal) voor jezelf ook gewoon nodig, even 's avonds een kopje thee drinken in alle rust of zo. :*
pi_175813552
Doorslapen? :?

Dat klinkt eng Ggirl! Sterkte met alles.

Wat leuk Burdie O+

Haha ik zie het helemaal voor me Quoi! :D

Dat klinkt zwaar Buda! ;( Ik heb helaas geen tips, M drinkt alleen afgekolfde melk dus clusteren e.d. heb ik al lang niet meer gehad. Ze slaapt nog steeds bij ons, maar meestal valt ze wel weer in slaap als ik haar negeer 's nachts (ze huilt dan niet, maar zit gewoon opeens rechtop).
Hoop dat het snel beter wordt voor jullie! :*
pi_175816228
Ggirl, wat akelig :o

Buda, dat plakken lijkt me ook erg vermoeiend, en toch wil je ook niet tegen zijn behoefte ingaan. Ooit wordt het beter :*

S. heeft na een koortsvrije dag gisteren weer 39,4 en een flinke hoest, dus morgen even naar de huisarts ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175818785
Wat bijzonder toch om al die verschillen te zien. Hier zijn ze 21 maand (19 gecorrigeerd) en lopen vanaf 17 (15) maand goed los. Slapen gaat ook prima. 19u snurken, 6.00/6.30 wakker, hooguit een heel korte onderbreking door dwarszittend boertje oid. Maar daarentegen zeggen ze nog amper iets. Mama, Bah, véél Die, TieTie (vogel) dan heb je het wel gehad. Ik vind t ook bijzonder hoe anderen zich daar mee bezig houden, legt zo'n negatieve druk op ouders en kind.

Buda, dat klinkt idd niet ideaal, drinkt hij op zo'n dag zonder jou zo moeilijk? En hoe gaat het als je man hem naar bed brengt?

Ggirl, wat klinkt dat naar zeg, brrr. Zouden simpele ademhalingsoefeningen haar kunnen helpen?

LeSage, wat sneu zoveel gekwakkel, hopelijk kan de huisarts iets voor m betekenen.

Quoi, klinkt altijd zo gezellig hoe jullie als gezin zijn.

Nazil, oh die fases zijn echt afzien he. Dagen dat je de hele dag agent kan uithangen en om het minste of geringste :( . Heel vermoeiend vind ik dat. Beste helpt hier om ze fysiek goed moe te maken, ze moeten echt minimaal een uur (of 2) per dag buiten kunnen spelen/rondrennen.
pi_175822604
Ggirl wat eng. Wat een zorgen kan je dan hebben he. Ben je daarvoor alleen bij de huisarts geweest? Sterkte, ook met de zorgen om je oudste :*

Lesage nee toch ;( beterschap voor S. Er heerst zoveel.
Hier blijven de kinderen ook kwakkelen maar dan om de beurt en niet zo kort achter elkaar als S. Zo sneu voor die kleintjes.

Buda :* vervelend dat je je zo voelt. Die tijd die je voor jezelf hebt gebruik je die ook echt voor jou of gebruik je die om alles voor je gezin te regelen?
Hopelijk is deze fase snel minder heftig en vermoeiend.

Nazil fijn dat L beter is.
Dat van die oren zal wel in de lucht hangen. Hier het zelfde probleem. Vandaag sneuvelde er 3 kerstballen en ik heb hem tig keer van de bank moeten halen of bij het keukenkastje weg moeten trekken. Ik dacht dat ik gek werd vandaag want hij huilt/schreeuwt om alles. Ik had serieus een piep in mijn oren net :7 En het woordje 'die' kan ik ff niet meer horen.

Over doorslapen mogen wij niet klagen. maar mijn oudste van 4 slaapt dan wel naast mij. Als hij niet naast me ligt dan wordt hij continu huilend wakker. Daar wordt S weer van wakker en dan slaapt niemand goed.
Dus prima zo.
Ik voel regelmatig zijn voetjes tegen me aan of krijg een arm om me heen O+ Ik schijn dat vroeger tot een jaar of 7 ook te hebben gedaan. Alleen ging mijn vader dan in mijn bed liggen ivm ruimte gebrek. Dat gaat hier echt niet gebeuren. We hebben het bed gewoon groter gemaakt met een extra matras.

Q O+ heerlijk aan het genieten van maxi en je vent.
pi_175822798
Ik denk niet dat S. weer ziek is, meer nog steeds. Hij ligt nu op papa’s schoot te slapen, want ik bed ging echt niet lukken ;(

Klinkt als een gezellige dag, Ikke :7 :N
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175823229
Lesage beterschap voor S. :*

Ggirl dat klinkt wel echt eng!

Vandaag afwisselend een leuk kind (hij krijgt de slechte humor van z'n vader) en aan de andere kant een draakje. Alleen naar opgepakt willen worden en iets wijs willen maken, wat vaak met eten te maken heeft maar ik kan hem moeilijk de godsganze dag door eten geven. Volgens mij komen z'n hoektanden door. Vriendinnetje F. Van vier maanden had Sophie de Giraf bij zich en die wilde L ook graag hebben. Toen ik hem de zijne gaf heeft hij vervolgens anderhalf uur op dat ding gekauwd. Hij ging wel even voordoen hoe F het moest gebruiken :')

En struggles van een 16 maander: niet stiekem je stukjes brood op de grond mogen gooien als je niet meer wilt. Als mama het doorheeft en je bord wegzet, is dat toch wel intens gemeen.
Verder is het ook heel stom dat er in de stal van de Zoef Zoef dieren maar 2 dieren passen, als je er 4 hebt. Eerst zelf geprobeerd maar het lukte niet, en toen moest mama het doen maar die wilde niet alle vier de dieren gelijk in de stal zetten. Pff.

Dat zoef zoef is wel heel leuk nu. Daar kunnen we samen echt goed mee spelen. Ik bouw de baan op en L breekt 'm af, want die schommel mag niet vastgezet worden. En dan alle dieren hun eigen plek geven of in de rij voor het eten zetten O+ ik wil meer van dat spul maar dat mag niet van man :')
  maandag 18 december 2017 @ 22:37:38 #106
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175824168
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:41 schreef LeSage het volgende:
Buda, dat plakken lijkt me ook erg vermoeiend, en toch wil je ook niet tegen zijn behoefte ingaan. Ooit wordt het beter

Ja ik wil hem ook gewoon gelukkig zien, hij huilt ook echt gewoon zo hard als hij niet bij mij kan zijn :'(
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:02 schreef Madivi het volgende:
Buda, dat klinkt idd niet ideaal, drinkt hij op zo'n dag zonder jou zo moeilijk? En hoe gaat het als je man hem naar bed brengt?

Geen optie, ik breng hem naar bed een ander krijgt hem hooguit in slaap in de wandelwagen voor een heel kort dutje. Ik ben dus ook nog geen nacht zonder hem geweest. Hij drinkt heel graag als hij niet bij mij is, water gaat er echt met liters tegelijk in, ook koemelk drinkt hij graag. Hij eet echt heel erg goed met of zonder mij maar als hij mij lang niet heeft gezien dan is het echt de hele avond/nacht raak.
pi_175824665
phoe klinkt zwaar budda. sterkte en hopenlijk is het keerpunt nabij.

LeSage, dat op en af had Saar ook, n dan zo'n zieke zeehondhoest erbij... uiteindelijk moest er hier AB aan te pas komen.

ggirl dat klinkt naar zeg, ook de spanningen om je zoontje.

Hier een blij ei, druk met ondeugend zijn en ik hoor echt meer klanken sinds zn buisjes, Morgen alleen even naar de huisarts want zn oortjes blijven lopen.

Vandaag heb ik voor het eerst in hele hele lange tijd weer een middag gewerkt (vanaf 8-1 officieel in dienst) en de blijheid op zijn gezichtje toen ik m ophaalde bij de oppas... O+ O+
Mn blij ei. Slaapt ook nog niet door btw ;) lopen sinds zn 1e verjaardag.
S. 2014
J. 2016
pi_175825449
quote:
17s.gif Op maandag 18 december 2017 22:37 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Ja ik wil hem ook gewoon gelukkig zien, hij huilt ook echt gewoon zo hard als hij niet bij mij kan zijn :'(

[..]

Geen optie, ik breng hem naar bed een ander krijgt hem hooguit in slaap in de wandelwagen voor een heel kort dutje. Ik ben dus ook nog geen nacht zonder hem geweest. Hij drinkt heel graag als hij niet bij mij is, water gaat er echt met liters tegelijk in, ook koemelk drinkt hij graag. Hij eet echt heel erg goed met of zonder mij maar als hij mij lang niet heeft gezien dan is het echt de hele avond/nacht raak.
Zou je het aandurven om een nachtje logeren te proberen en dan zelf gewoon stand-by in de buurt te blijven. Misschien laat hij het dan toch los?
Lijkt me overigens heel moeilijk, dus snap als dat niet lukt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 18 december 2017 @ 23:43:50 #109
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175826385
Ja ik wel maar de mensen om ons heen niet.
pi_175827669
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ja ik wel maar de mensen om ons heen niet.
Oh -O-
Goh, het ergste wat je kan gebeuren is dat je zelf een keer een nachtje wat minder uren pakt. En het zou voor jou eindelijk een keer een nacht zijn waarbij je gewoon wat rust kunt krijgen. Het zou toch fijn zijn als mensen je daar mee willen helpen.

Je woont geloof ik nogal ver weg van mij, want ik had je graag willen helpen. Ik had er nog wel een slechte slaper bij durven hebben voor een nachtje :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175827688
Wat tof, GM, dat je verschil merkt na de buisjes! Dan was het zeker nodig O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175834111
Mijn mama is goud waard. Gisteren een lange dag gewerkt, S. die nog steeds ziek is (net weer verhoging), vanmiddag dus naar de huisarts, ik heb het er even mee gehad allemaal.
En toen stond vanmorgen zomaar mama op de stoep, om de hond uit te laten O+ Dat doet mijn hele dag weer goed!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175834207
Even een inbreekvraagje.

Hoe lang kunnen kinderen last hebben van krampjes? Ik dacht dat het een minibaby-ding was, maar mijn S van 14 mnd wordt nog zo vaak gillend wakker er van. Ik masseer dan zijn buikje en dan komt er een mega scheet, en dan slaapt ie vredig verder, dus het is duidelijk wat het is.
pi_175836666
Ehh hoe het zit met darmontwikkeling weet ik niet, maar kan hij niet per ongeluk veel lucht binnenkrijgen? Proppen/schrokken/hik/slurpen etc?

Wel vervelend zeg. Vastzittende lucht is ook echt naar.
  dinsdag 19 december 2017 @ 13:52:34 #115
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175837067
Sterkte ermee Buda!

GM, heerlijk als ze dat doen! Armpjes omhoog, pak mij pak mij pak mij!! O+

LeSage; mama lievv. Mama's lijken wel te weten dat het niet altijd een pretje is ;)

Roomsnoes geen idee, O. heeft daar eigenlijk nooit last van gehad. Wel altijd goed laten boeren na de fles, maar dat zullen jullie ongetwijfeld al doen, aangezien dat de makkelijkst te bedenken tip is. Verder geen idee. Vreselijk hoe ze soms kunnen huilen. Deed me nooit wat, tot onze kleine hummel er was.


O. heeft mij gisteren vreselijk gematst. Zondag om 19.30u in bed, om 5.30 een papje. Toen 'nog even' geslapen, tot 9.15u *D! Ik schrok er zelf van, heerlijk! Rest van de dag ook lekker vrolijk en alleen spelen gaat ook al steeds beter!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel erg fijn om als papa ook af en toe lekker een dagje* met onze man alleen te hebben (mama werkt 2 dagen, rest ouderschapsverlof).
Ik kreeg laatst de vraag van een winkelier uit het dorp of ik huisman ben, omdat hij me iedere dag wel een keer met de kinderwagen zag wandelen... Nee hoor.
Oh, dan werkt u zeker parttime?
Nee ook niet, bij N.S., lekker onregelmatig (nu ook alweer lekker thuis met O. :)).

* Die dag papadag noemen is bij ons in de familie trouwens uit den boze, hoe ligt dat verder hier?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175837533
Nou, ik krijg jeuk van papadag, behalve als de dagen dat mama thuis is mamadagen zijn.
Net zoiets als mensen op mijn werkzaterdagen vragen of papa nu oppast.
Ja, en als ik thuiskom stop ik hem een briefje van 10 euro in zijn handen :')

Hier is papa thuis of mama thuis. En we zorgen allebei voor de kinderen, we zijn namelijk allebei ouders.

Je werktijden klinken dan wel fijn! Dat je veel tijd ook kunt hebben met de kinderen!
Ik vond de onregelmatigheid bij mijn eigen vader altijd heel tof, daardoor hadden wij heel vaak een papa bij de lunch bijvoorbeeld :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:15:09 #117
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175837712
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:08 schreef LeSage het volgende:
Nou, ik krijg jeuk van papadag, behalve als de dagen dat mama thuis is mamadagen zijn.
Net zoiets als mensen op mijn werkzaterdagen vragen of papa nu oppast.
Ja, en als ik thuiskom stop ik hem een briefje van 10 euro in zijn handen :')

Hier is papa thuis of mama thuis. En we zorgen allebei voor de kinderen, we zijn namelijk allebei ouders.

Je werktijden klinken dan wel fijn! Dat je veel tijd ook kunt hebben met de kinderen!
Ik vond de onregelmatigheid bij mijn eigen vader altijd heel tof, daardoor hadden wij heel vaak een papa bij de lunch bijvoorbeeld :)
Precies wat je zegt. Mijn vrouw legde dat laatst uit aan een vriendin van haar toen ze op stap waren.
"Past L.(ik/papa) nu op O.?"
Nee
"Waar is O. dan?"
Bij papa, lekker mannendagje
"Dus L. past wel op!?"
Snapt er niks van. Zij noemen het wel zo dat papa oppast, want dat praat zo makkelijk.

8)7

Ik draai nu alles, dus ben er ongeveer in 60% van de gevallen bij het ontbijt bij, en ook ongrveer 60% bij het avondeten, heerlijk samen.
Zitten eraan te denken om, als O. naar de peuterspeelzaal/school gaat dat ik alleen maar laat ga draaien. Dan kan ik hem iedere ochtend wegbrengen, en zitten we niet met oppas in de morgen als ik vroeg moet (voor 6.00u beginnen) en mama werkt (3 kwartier reistijd dus 7.00u de deur uit), maar dat is een puzzel voor later :)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175838645
Oe Lesage mag ik je man vragen om hier op te passen? ¤10 Voor een dag is niet duur :P
Wat lief van je moeder. Dat zijn fijne verrassingen.

Qua papadag sta ik er het zelfde in als Lesage.
Ik kan er zo de kriebels van krijgen als mensen de papadag zien als een oppas dag.
Hij zorgt gewoon voor onze kinderen net als ik dat doe. Niks geen oppas.

GM wat fijn dat je nu al verschil merkt.
Hoe was het bij de ha?

Nijnja fijn dat je zoveel thuis kan zijn en ook veel mee krijgt van jullie mannetje.
Ik werk ook onregelmatig. Soms vind ik dat heel vermoeiend maar het is ook weer heel fijn omdat je zo veel minder oppas nodig hebt en meer bij je kinderen kan zijn.
Als de oudste dadelijk op school zit ga ik wat meer nacht en laat werken. Dan kan ik hem zelf brengen en halen.

Room wat vervelend. Heeft hij dat elke dag of zo af en toe?
En heeft hij verder geen darm klachten?
Misschien dat hij reageert op bepaalde voeding?
pi_175840170
Vl noemt het zelf oppassen :').
Ik ben het er niet mee eens.


Roomsnoes dat is hier af en toe ook zo.


Iemand nog tips tegen snotneuzen? Dreumes is verkouden en laat elke slok los en hapt weer aan en dat dan een uur lang, het is echt heel irritant :(. Ze wil geen uitzuigding in haar neus hebben en onder dwang zie ik niet zitten.. Net maar aan papa gegeven hier succes pruts maar wat met flesje ofzo :@.

[ Bericht 6% gewijzigd door Unihipili op 19-12-2017 16:14:44 ]
pi_175840793
Uni, neusspray en stomen in hele hete doucheruimte helpt vaak wel om eea los te krijgen...

Room, helaas heel bekend van grootste. Eigenlijk de enige reden dat hij snachts nog wel wakker wordt. Idd hard huilen en dan scheetje. Hier scheelt kloppen na avondeten en eventuele fles. Hij lijkt sowieso eten moeilijker te verteren dan z'n broer (minder "mooie" poep).
pi_175842416
Ja stomen idd ook al gedaan het klinkt los maar helpt verder niet.
pi_175844834
"fijn" :´) dat sommigen het herkennen. Hij is vorige week in het kdv begonnen en krijgt daar het eten van daar voorgeschoteld, incl erwtjes en kool enzo. Daar ga ik eens achteraan, dat hij dat niet moet eten.
Fles krijgt hij niet, wel borst, en daar drinkt hij netje uit. Ik zal toch eens opletten of hij met huilen niet teveel lucht inslikt.
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:09:52 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175845869
LeSage, jouw mama is zeker goud waard! Lekker meedenkend ook ^O^ Hoe gaat het nu met de ziekenboeg?

Uni, succes met het snotteren etc. Hier ook weer slijm ophoesten en snotneuzen. Afkloppen, maar hij slaapt er nooit beroerder door.

Room, wat vervelend! Zit er niet iets permanent in zijn dieet dat het kan zijn? Iets dat dus zwaar te verteren is voor hem? Misschien eens iets weglaten en kijken wat het is? Afijn, ik probeer mee te denken, maar weet het niet. Zielig is het wel.

Hier wordt grof bezuinigd op middagslaapjes. Gelukkig betekent dat wel goede en lange nachten. Nieuwe fase zeker weer.
pi_175848967
Quoi wij zijn juist weer terug op 2x slapen :')

Volgens mij zit hij zichzelf weer in de weg, het zelfde als toen hij tegen het kruipen aan zat. Wil veel (heeeel veel) opgetild worden icm dat draken.

Met kerst wilde ik alleen wat duplo geven wat ik goedkoop heb kunnen kopen maar ehh. Ja, nou we stonden in de intertoys en ik zei man dat hij de parkeertoren van toet toet wel heel leuk zou vinden. Dus ehm die krijgt hij ook :+
  woensdag 20 december 2017 @ 08:28:36 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175858399
Vroege-stuiterbal-alert hier, dus wij gaan eens richting speelhel (die stiekem best leuk is en goede koffie heeft c_/ ).
  woensdag 20 december 2017 @ 09:15:58 #126
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_175858849
Welke speelhel is dat? :D ik zoek nog afwisseling hier in de buurt :D
  woensdag 20 december 2017 @ 13:14:39 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175863746
Avontura (015). Was weer een groot succes, samen met vriendje (18 mnd) en vriendinnetje (7 mnd). Ik moest ook eens een keer mee in zo'n klauterdoolhof (au, mijn rug) (eigenlijk niet voor kinderen onder de 3, maar hij zat erin voordat ik het wist :o ) en die eindigde ergens best hoog. Moesten we samen van de glijbaan naar beneden :D Erna gezellig poffertjes gegeten. Heerlijke tijdsbesteding.

Afijn, hij sliep net al bij het binnenstappen van de voordeur. Met jas en al kunnen overhevelen in zijn bedje O+
pi_175879274
Binnenspeelhal *O* wij zijn gisteren geweest. Ik was die 2 stuiterballen zat en moest de deur uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd mama heerlijk aan de koffie O-)

Nazil :D het is soms ook best moeilijk om niet zo veel te kopen voor je kind.
Ik wil graag de boot van paw patrol kopen voor de oudste maar dat mag niet van mijn man -O-
Stiekem weet ik dat hij gelijk heeft want hij heeft echt veel te veel speelgoed. Maar toch.... -O-

Hoe is het met alle zieke?
pi_175881281
Gezellig, al die kinders in de speelhallen!

Ikke, wat wordt hij groot ineens zeg :o

S. had vandaag weer 38 graden. Het houdt maar niet op. En morgen dus ook geen cb, moeten we maar verzetten.
Net ook nog eens ontzettend drama bij het naar bed gaan. Hij hoefde van vriend afgelopen week niet alleen te slapen en ik snap zijn gedachten wel, maar S. ziet niet dat dat alleen is bij ziek zijn. Ik heb hem uiteindelijk maar uit laten razen, want er was geen land mee te bezeilen. Toen is hij uiteindelijk vrolijk babbelend in slaap gevallen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 20 december 2017 @ 23:50:09 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175882499
Nou Ikke, idd, wat een ventje! Ook echt zo'n eigen gezichtje O+

LeSage, zware kost met je zieke S. Ik hoop snel wat rustiger vaarwater voor jou. Blijven ademen ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Quoi op 20-12-2017 23:59:45 ]
pi_175882743
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:50 schreef Quoi het volgende:
Nou Ikke, idd, wat een ventje! Ook echt zo'n eigen gezichtje O+

LeSage, zware kost met je zieke S. Ik hoop snel wat rustiger vaarwater voor jou. Blijven ademen ;)

Ik heb alleen een actiefoto van onze langpootmug vanmorgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je foto doet het niet -O-

En thanks :* ik overleef het wel hier, ik heb vooral ook te doen met dat kereltje :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 december 2017 @ 00:00:59 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175882774
Imgur gaat altijd goed, nu niet. Morgen doe ik het ff goed :)

Goede nacht!
pi_175884616
Hier doet 'ie het wel. Groterds Ikke en Quoi! :o

Het ging over lopen he? Nou. We hebben een vloerkleed en ineens 11 losse stappen :'). Daarvoor echt alleen af en toe per ongeluk met 1 voet een stapje.
  donderdag 21 december 2017 @ 02:34:20 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175884623


Quoi, je had een spatie in je IMG code staan, dan bokt de boel.

Wat is hij toch lang idd zeg! Wow!

Ik ben helemaal opgeknapt en nu is Larf ziek. Hopelijk voor de kerst weer beter

Sterkte voor de zieken allemaal. Hopelijk wel een fijne kerst tegemoet allen met die heerlijke dreumesjes van ons O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 december 2017 @ 08:39:14 #135
269689 crew  Viv
pi_175885739
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:30 schreef Unihipili het volgende:
Het ging over lopen he? Nou. We hebben een vloerkleed en ineens 11 losse stappen :'). Daarvoor echt alleen af en toe per ongeluk met 1 voet een stapje.
Aha, misschien wat meer grip of zo? Hier geen vloerkleed meer sinds we (nogal verharende) katten hebben, ik was teveel tijd kwijt aan stofzuigen. :Y)
pi_175886539
Max is zo groot al! Wel heerlijk rustig daar :)

Stapjes Uni! Wat goed *O*

Beterschap Larf :*

Hier koortsvrij vandaag *O* (of ja, S. dan) over zijn algehele gesteldheid en humeur zeggen we even niets :X ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175886840
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:30 schreef Unihipili het volgende:
Hier doet 'ie het wel. Groterds Ikke en Quoi! :o

Het ging over lopen he? Nou. We hebben een vloerkleed en ineens 11 losse stappen :'). Daarvoor echt alleen af en toe per ongeluk met 1 voet een stapje.
He wat leuk.

Emmy rende gisteren gewoon aan de hand de keuken door en maakte echt uit zichzelf de loopbeweging.
Misschien zal ze met kerst toch nog lopen/rennen. Ook echt iets voor een kind van mij om te beginnen met rennen

Beterschap voor alle zieken

[ Bericht 1% gewijzigd door Arja op 21-12-2017 10:11:03 ]
pi_175887075
Emmy ook slaan het stappen ^O^
Rennen doet S. trouwens niet, die hobbelt :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 december 2017 @ 11:27:06 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175888253
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:34 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]

Quoi, je had een spatie in je IMG code staan, dan bokt de boel.

Wat is hij toch lang idd zeg! Wow!

Ik ben helemaal opgeknapt en nu is Larf ziek. Hopelijk voor de kerst weer beter

Sterkte voor de zieken allemaal. Hopelijk wel een fijne kerst tegemoet allen met die heerlijke dreumesjes van ons O+
Ha, thanks! Kun je voorstellen dat ik die kerel tig keer per dag op mijn heup moet nemen? Logisch dat die nogal vaak zeurt (die heup).

Emmy zomaar aan de wandel! *O*
  donderdag 21 december 2017 @ 11:32:16 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175888376
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:27 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ha, thanks! Kun je voorstellen dat ik die kerel tig keer per dag op mijn heup moet nemen? Logisch dat die nogal vaak zeurt (die heup).

Emmy zomaar aan de wandel! *O*
Uhm, nee eerlijk gezegd geen idee hoe jij dat trekt hoor :o

Hoop dat hij snel aan de losse wandel gaat, scheelt zo enorm voor je eigen lijf dat!

Larf speelt heerlijk, lijkt op echt fors hoesten na geen last te hebben. Maar toch fijn dat we gisteren even bij huisarts gecheckt hebben.

Ze kijkt trouwens voor het eerst Bumba nu ( :') ) en daar zit een kat in die lijkt op een zwaar verkankerde versie van Samson de Gert-hond :')
Ik kan het echt alleen maar met :') smoel kijken hoor :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 december 2017 @ 12:06:36 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175889200
Fijn dat larf ok lijkt. Houden zo :) Hier zegt hij "bumba", heel hard :D :')

Gewoon dj Schiffie erna opzetten. Was bij jou toch ook zo'n hit? Hier nu ook! Al geldt dat misschien meer voor zijn vader. Die danst het de hele dag :')
pi_175889398
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Arja het volgende:

[..]

He wat leuk.

Emmy rende gisteren gewoon aan de hand de keuken door en maakte echt uit zichzelf de loopbeweging.
Misschien zal ze met kerst toch nog lopen/rennen. Ook echt iets voor een kind van mij om te beginnen met rennen

Beterschap voor alle zieken
Oja aan de hand kon ze ook al wel.
Denk idd meer grip en zachter landen.
Staan deed ze eerst ook alleen op de bank of op bed.
  donderdag 21 december 2017 @ 12:29:04 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175889695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:06 schreef Quoi het volgende:
Fijn dat larf ok lijkt. Houden zo :) Hier zegt hij "bumba", heel hard :D :')

Gewoon dj Schiffie erna opzetten. Was bij jou toch ook zo'n hit? Hier nu ook! Al geldt dat misschien meer voor zijn vader. Die danst het de hele dag :')
_O-

Ja die is weer een beetje over hier, al springt ze wel graag. Ze staat nu als een lekker tutholaatje Nijntjes dansles na te doen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175893082
Nijntjes dansles is ook leuk O+
Fijn dat ze er redelijk van af lijkt te komen. Al is flink hoesten ook zwaar vermoeiend

Quoi ik snap waar je je klachten van hebt :o
Fijn aan de klim in de speelhal.
Kan hij er zelf al op komen?

*O* voor alle bijna lopende kindjes
Mooie afsluiter voor 2017
(En anders een mooi begin van 2018 als het wat langer duurt ;) )

Ik zou willen dat S wat meer woordjes gaat zeggen. Hij is zo gefrustreerd dat ik niet snap wat hij met DIE DIE DIE bedoelt.
Gisteren betrapte ik mijn man erop dat hij steeds zegt wil je die? Of die? Nee die? }:| en bedankt hè, noem dingen gewoon bij de naam dan leert hij het.

Lesage *O* voor de koorts vrije dag.
Ziek zijn kost ook erg veel energie, daar wordt je humeur ook niet beter van. Hopelijk is hij snel weer de oude.
En dat het zelf slapen maar snel beter mag gaan :7 een paar nachtjes bij papa en mama is natuurlijk ook wel erg gezellig.

Ik werd vanmorgen wakker met een voet van de oudste tegen mijn gezicht aan :') maar dat is voor in een ander topic :D

Ik liep vanmorgen in de stad en was de buggy vergeten. S liep mooi met ons mee. Hij is echt een clown. Met een grote lach op zijn gezicht gaat hij achteruit lopen en tegen iedereen die langs komt roept hij dan hoi (incl handje omhoog)
Het ziet er zo grappig uit. Zn klein waggelend mannetje met winterjas en een veel te groot knuffel konijn :D
pi_175900736
Molo dat klinkt superschattig die dansles.

Ikke sowieso kindjes met te grote knuffelkonijnen O+
En wat loopt hij al goed zeg zonder buggy

Ik heb een constante echo om me heen.
Emmy klimt overal op. Ik zeg wat doe je engerd? En dan zij "engerd".

Ze schrikt van een kindje dat huilt. Ik zeg kindje is aan het huilen. "Kindje huilen".

Mama maakt spaghetti. "Pagetti"


O+

[ Bericht 27% gewijzigd door Arja op 21-12-2017 20:13:03 ]
  donderdag 21 december 2017 @ 21:49:47 #146
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175904889
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:04 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi ik snap waar je je klachten van hebt
Fijn aan de klim in de speelhal.
Kan hij er zelf al op komen?
Moeiteloos tot aan de hoogste toestellen. Mijn hart :{

Wat heerlijk dat jouw ventje zo lekker rondbanjert. Vrolijkert!

quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:03 schreef Arja het volgende:
Ik heb een constante echo om me heen.

Wat gezellig :D

Wij moeten inmiddels ook gaan opletten wat we zeggen. En zorgvuldig zinnen formuleren, dan begrijpt hij gewoon alles :o En als we een woord (zoals "oor" en "klok" vanmiddag) veelvuldig herhalen gaat hij echt zijn stinkende best doen om dat te herhalen O+

En zo zijn er vandaag ook weer heel veel mannen met grijs haar toegeschreeuwd door Max met "OPA!". En daarna " opAAAAAAAA!" :D

Omdat de middagdutjes erg kort zijn lately, zijn we vanmiddag maar gewoon lekker op pad gegaan. Als je dan toch max 1 uur slaapt kan dat ook in de wagen. Toen hij sliep zijn we uitgebreid gaan lunchen. Heerlijk dagje.
pi_175909014
Wat goed dat hij al zo loopt, Ikke!

Oh, zo lastig Arja, dat je zo moet opletten op je taal. Zo zegt S. inmiddels: ‘Poei’ (foei), ‘Mama, kijk! NU!’ ‘Ooooooh Mijm toch’ (Mijm=M. en hij zet zo’n gezicht erbij :N ) en ‘Papa nune piepie popen’ (papa nieuwe fiep kopen). Ik denk dat ik te makkelijk winkel :X

Kunstenmaker, die Max O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175917310
Ik kom hier even illegaal posten. Morgen mag het pas echt, maar hij voelt al zo baby af. :'(

Mijn baby (ga dit vandaag nog extra vaak zeggen) wordt morgen gewoon echt al 1 jaar. :o
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175918117
Leuke foto's zag ik voorbij komen!
Ik moet ook eens naar zo'n speelhel :+

Beterschap Molo!

Inderdaad lange benen Quoi, lijkt mij af en toe best schrikken als hij hoog klimt!

Je schrijft altijd zo leuk Arja O+ Leuk van het rennen aan de hand en wat kan Emmy al veel zeggen!

Slapen jullie elke nacht samen Ikke? En S dan ook of ligt hij liever alleen?
Ik word ook regelmatig wakker met een voet in mijn gezicht :D Soms wil ik M leren in haar eigen bed te slapen, maar stiekem vinden we het ook wel gezellig zo :9 Soms kruipt ze helemaal tegen me aan O+

Jij ook al (bijna) hier RF! De tijd gaat snel. Geniet nog even van je baby :+

M slaapt sinds de vakantie slecht op de opvang, vorige week helemaal niet -O- chagrijnig toen ik haar naar bed wilde brengen :') Weet niet hoe het komt, ze brengen haar rond dezelfde tijd naar bed als wij thuis. Ze gaan het vandaag iets vroeger proberen, voordat het gros van de oudere kindjes naar bed gaat :P Ben benieuwd.
Ze speelt daar wel gewoon de hele dag leuk, alleen zodra we thuis zijn is ze chagrijnig van de moeheid. Misschien is het omdat ze maar één dag per week gaat?
pi_175919359
Miezz, J. Zit ook in die fase op het KDV. Alsof ze niets wil missen. Haar broer heeft dat ook gehad rond dezelfde leeftijd. (Die slaapt nu juist weer lang , vaak van 13-17 uur, op de opvang).
pi_175920048
:W Regina en bijna dreumes. De tijd vliegt hè.
Vieren jullie morgen met familie ofzo?

Emmy echo O+ zo leuk dat kletsen.
Mijn nichtje is van de zelfde leeftijd als Emmy en die kan ook al zo goed kletsen. Het klinkt dan als half Russisch, half Nederlands :D
Sommige moeilijke woorden komen er echt zo goed uit ik vind dat echt knap op die leeftijd.
Ze gaat dan ook echt voor je staan en dwingt je haast om naar haar te luisteren :D schatje

Quoi dat opa roepen naar iedereen is zo grappig :D en het kan soms leuke situaties geven :7 M riep een keer OPA OPA naar iemand die nog helemaal niet zo oud was maar wel wat grijzig :@ oeps haha
Heerlijk dat Max in de buggy ook goed slaapt. Geeft je mooi de tijd om lekker te lunchen

Miezz M slaapt nu bijna een jaar elke nacht bij ons. Hij heeft zijn eigen matras naast dat van mij (zelfde hoogte)
Stijn ligt in zijn eigen bed, zolang dat goed gaat laten we hem daar lekker liggen.
Ik snap het helemaal dat je het wel gezellig vindt :) hier precies het zelfde.
Als we 's avonds naar bed gaan dan kijken we gewoon tv of praten gewoon, M slaapt er dwars doorheen. Andere dingen doen we gewoon ergens anders ;)
Dat van die opvang zal idd wel een fase zijn. Fijn dat ze dan toch nog zo fijn kan spelen daar. Wat minder fijn van een chagrijnig kind thuis. Heb je het eten vaak al wel klaar staan?

S eet tegenwoordig echt alsof zijn leven er vanaf hangt. Ik kan daar echt van genieten O+ zo fijn een kind wat eet
Zelfs banaan gaat er goed in, een maand terug luste hij dat nog niet
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:06:30 #152
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175921160
RF al bijna hier! Hoera, een bijna-dreumes. No worries over dat baby-af. Dat is hij waarschijnlijk al een tijdje en geloof me: dreumesen zijn zooooo leuk :)

Wij zijn op strooptocht voor sloffen. Ineens voelden we dat zijn slofjes veel te klein zijn. Aangezien hij nog niet (buiten) loopt en binnen ook voor een groot deel kruipt, zoek ik toch nog even zachte slofjes á la de leren kruidvat sloffen. Maar dan wel in maat 22. Schoenenzaken proberen me eerste schoentjes aan te smeren voor 50+ euro, maar ik ga er echt nog niet aan beginnen. Voor hetzelfde geld loopt hij pas over 2/3 mnd. Dus de zoektocht gaat verder op marktplaats voor tweedehands leren slofjes van Bobux/Shoesme ofzo.... Als iemand een ander merk kan aanraden, graag. Moet blijven zitten en een erg zachte zool hebben.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:10:15 #153
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175921267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:06 schreef Quoi het volgende:
RF al bijna hier! Hoera, een bijna-dreumes. No worries over dat baby-af. Dat is hij waarschijnlijk al een tijdje en geloof me: dreumesen zijn zooooo leuk :)

Wij zijn op strooptocht voor sloffen. Ineens voelden we dat zijn slofjes veel te klein zijn. Aangezien hij nog niet (buiten) loopt en binnen ook voor een groot deel kruipt, zoek ik toch nog even zachte slofjes á la de leren kruidvat sloffen. Maar dan wel in maat 22. Schoenenzaken proberen me eerste schoentjes aan te smeren voor 50+ euro, maar ik ga er echt nog niet aan beginnen. Voor hetzelfde geld loopt hij pas over 2/3 mnd. Dus de zoektocht gaat verder op marktplaats voor tweedehands leren slofjes van Bobux/Shoesme ofzo.... Als iemand een ander merk kan aanraden, graag. Moet blijven zitten en een erg zachte zool hebben.
Nanga slofjes bij Poppedijn!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:14:07 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175921373
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:10 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Nanga slofjes bij Poppedijn!
:) Heb je een linkje naar die je bedoelt? Als ik google krijg ik verschillende soorten.
pi_175921457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:06 schreef Quoi het volgende:
RF al bijna hier! Hoera, een bijna-dreumes. No worries over dat baby-af. Dat is hij waarschijnlijk al een tijdje en geloof me: dreumesen zijn zooooo leuk :)

Wij zijn op strooptocht voor sloffen. Ineens voelden we dat zijn slofjes veel te klein zijn. Aangezien hij nog niet (buiten) loopt en binnen ook voor een groot deel kruipt, zoek ik toch nog even zachte slofjes á la de leren kruidvat sloffen. Maar dan wel in maat 22. Schoenenzaken proberen me eerste schoentjes aan te smeren voor 50+ euro, maar ik ga er echt nog niet aan beginnen. Voor hetzelfde geld loopt hij pas over 2/3 mnd. Dus de zoektocht gaat verder op marktplaats voor tweedehands leren slofjes van Bobux/Shoesme ofzo.... Als iemand een ander merk kan aanraden, graag. Moet blijven zitten en een erg zachte zool hebben.
A@pie! https://baby-schoenen.nl/shop/12-babyslofjes
pi_175921498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:51 schreef Ggirl het volgende:
Miezz, J. Zit ook in die fase op het KDV. Alsof ze niets wil missen. Haar broer heeft dat ook gehad rond dezelfde leeftijd. (Die slaapt nu juist weer lang , vaak van 13-17 uur, op de opvang).
Hoe oud is J nu? M is 16,5 maand (Wanneer hou je op met maanden tellen? :+)
13-17 uur, wow! Dat zie ik M echt nooit doen :D Die slaapt nu thuis ook maar 1 - 1,5 uur tijdens het middagdutje.

We hebben vaak wel eten klaarstaan inderdaad Ikke, en als er een keer niets is en het moet snel is er meestal wel gekookte rijst en dan wat rauwkost ofzo :P Maar tot nu toe gaat de planning best ok :P
M slaapt er ook wel doorheen als we praten of als 1 van onze wekkers gaat. Andere dingen kunnen inderdaad ook ergens anders :P

M wordt nog wel steeds 's nachts wakker. Ze mag weleens gaan doorslapen eigenlijk :O

@Quoi
Ik wilde ook Aapies voorstellen, die lijken een beetje op die van Kruidvat. Alleen hebben ze daar S/M/L enzo, dus moet je even voetjes meten :P
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:21:36 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175921527
Aapies gaat zoals ik het zie maar tot 17,5 cm (= xxxxl :') ). Wel hele leuke!
pi_175921618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:21 schreef Quoi het volgende:
Aapies gaat zoals ik het zie maar tot 17,5 cm (= xxxxl :') ). Wel hele leuke!
Gelukkig is maat 22 iets van 13,5 cm dus dat scheelt :+
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:26:32 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175921656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:25 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Gelukkig is maat 22 iets van 13,5 cm dus dat scheelt :+
O gut, dat meen je niet? |:( Ik moet toch niet de enige ouder zijn die dit niet doorheeft.
pi_175921702
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

O gut, dat meen je niet? |:( Ik moet toch niet de enige ouder zijn die dit niet doorheeft.
Als maat 22. 22cm zou zijn, zijn dat best grote voeten :D
(Maat 34/35 is dat ongeveer).

Waar de logica zit in dit systeem weet ik ook niet :P
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:31:15 #161
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175921764
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

:) Heb je een linkje naar die je bedoelt? Als ik google krijg ik verschillende soorten.
Deze hebben ze: https://www.nanga-shoes.com/collections/baby/products/07-0116
Hoewel er op de site van Nanga nog veel meer staan, super schattig :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175922859
Phoebe wat leuk dat je hier komt posten. En de dreumesfase is alleen maar nog leuker dan de babyfase wat mij betreft.

Q herkenbaar van dat opa roepen. Emmy zit sowieso in zijn fanclub. Ze roept bijna de hele dag opa. Ook als ze net wakker is.

Miez Emmy slaapt ook ineens niet meer bij de oppas-adresjes. Misschien idd omdat ze er niet vaak heen gaat. Mijn zus zei dat ze helemaal stijf en met grote ogen in bed lag. Misschien bang.
Wonderbaarlijk genoeg blijft mijn moppie de hele dag door vrolijk, maar idd tegen een uur of 17 is dan niks meer goed en dan is mijn moeder heel blij dat ik kom
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:33:53 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175923442
Max en zijn vader werden trouwens gisteren in de Bijenkorf gestrikt voor een op-schoot-sessie bij de kerstman :D Op schoot werd 'm niet (beetje te eng), maar ernaast vond hij ok. Uiteindelijk bleek het zo'n verschrikkelijk lieve kerstman O+ Hij was helemaal gecharmeerd van Max' rode haartjes en kreeg 'm zelfs aan het lachen. Dus, voor de allerliefste kerstman (misschien is het wel de echte?), allen naar de Bijenkorf (010).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er natuurlijk bij moeten gaan staan, dan hadden we de kerstkaart voor volgend jaar :P


quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:31 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Deze hebben ze: https://www.nanga-shoes.com/collections/baby/products/07-0116
Hoewel er op de site van Nanga nog veel meer staan, super schattig :)
Thanks! Ik wandel er binnenkort even langs. Mijn ongeduldige ik heeft intussen dan de Aapies besteld, als is het alleen maar omdat ze zo goed bij zijn jasje matchen. Thanks voor alle tips ^O^
pi_175925240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:19 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hoe oud is J nu? M is 16,5 maand (Wanneer hou je op met maanden tellen? :+)
13-17 uur, wow! Dat zie ik M echt nooit doen :D Die slaapt nu thuis ook maar 1 - 1,5 uur tijdens het middagdutje.

@Quoi
Ik wilde ook Aapies voorstellen, die lijken een beetje op die van Kruidvat. Alleen hebben ze daar S/M/L enzo, dus moet je even voetjes meten :P
J. Was woensdag 17 maanden. Thuis doet broer dat ook niet, ben blij dat hij met zn 2jaar4mnd nog n dutje wil doen. Hij slaapt daar van de hele week bij lijkt het wel.

Aapies, daar heb ik bij T. Bij gezworen. J. Helt net zo lang tot ze UIT UIT UIT zijn. Schoenen (met veters) want smalle voetjes in maatje 19. Wilt ze wel aan.. (en laat ze dus ook gestrikt zitten).
pi_175926594
Wat een leuke sfeervolle foto Q

Emmy is vandaag 1,5 :D

Niet quoten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Arja op 23-12-2017 09:59:58 ]
pi_175928439
Quoi, van die leren slofjes zag ik laatst bij Next, John Lewis en bij Marks and Spencer maar ik heb niet gekeken welke maat ze hadden.

Mijn BABY ligt op bed. Mijn ouders zijn speciaal naar Nederland gekomen voor zijn verjaardag. Zo lief.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175930691
RF :W morgen haal je een dreumes uit bed :o O+

Miezziej, S. is ook altijd chagrijnig als hij thuiskomt van opa en oma. Volgens mij is het gewoon omdat hij daar toch meer zijn best moet zijn om lief te zijn. Thuis mag je dan even jezelf zijn. Mijn moeder kent hem ook niet met streken. Ik wel }:| .

Max en de Kerstman O+ Oh enne, ik wist het ook niet van de schoenmaat :@

Arja, wat een ogen heeft Emmy toch O+ Leuke foto’s, zo vrolijk :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175934366
Herkenbaar lesage en ook dat mijn moeder dan zegt: huh, zo doet ze bij mij nooit :?
}:|
pi_175935166
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 17:36 schreef Arja het volgende:
Wat een leuke sfeervolle foto Q

Emmy is vandaag 1,5 :D


Echt niet, want dat betekent dat mijn mini ook bijna anderhalf is. :N :{w
pi_175936384
Max op de foto met de kerstman O+
Flauw van die ster op papa's hoofd :6 verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig ;)

Emmy O+ wat een mooi meisje is het toch. Een en al vrolijkheid straalt ze uit.

Miezz ik snap dat je wel eens een nacht door zou willen slapen. Of eigenlijk wel meerdere nachten. Gaat ze dan wel weer zelf slapen of moet je er iets speciaals voor doen om haar in slaap te krijgen?
  vrijdag 22 december 2017 @ 23:31:43 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175936510
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:27 schreef ikke_84 het volgende:
Max op de foto met de kerstman O+
Flauw van die ster op papa's hoofd :6 verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig ;)

Emmy O+ wat een mooi meisje is het toch. Een en al vrolijkheid straalt ze uit.

Miezz ik snap dat je wel eens een nacht door zou willen slapen. Of eigenlijk wel meerdere nachten. Gaat ze dan wel weer zelf slapen of moet je er iets speciaals voor doen om haar in slaap te krijgen?
Die ster heeft hij in real life ook op zijn hoofd hoor :Y


Geen nacht doorslapen klinkt vreselijk zwaar zeg :o jemig!
Sterkte!

Larf hier wijst steeds naar de 'kogels' in de kerstboom (vogels :+)
Zin in kerst met die kleine, zo gezellig met zijn drie O+ ~:) >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:33:21 #172
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175938059
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Die ster heeft hij in real life ook op zijn hoofd hoor :Y

Sterallures :{w

Enneh...... Arja, gefeliciteerd met jullie schoonheid. 1,5 jaar *O*
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:36:56 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175938129
Nou idd! 1,5 alweer, wat is het om gevlogen!

En wat een heerlijk bekkie heeft ze toch _O_

En RF met bijna dreumes hier. Tofheid!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175938811
Dankjulliewel allemaal

Molo,
Mijn UD maatje. Blijf het raar vinden dat er ruim een week tussen zit

quote:
11s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Echt niet, want dat betekent dat mijn mini ook bijna anderhalf is. :N :{w
Hoi :W
Hoe is het met jou dan?
pi_175938851
Pff ik voed ook nog 4x per nacht (alsin tussen 12-8). Waarvan soms 2u lang aaneen dan is het 3x ofzo :').
En dan heb ik het nog niet over m'n eigen smaak gehad :D.
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:15:43 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175938883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:13 schreef Unihipili het volgende:
Pff ik voed ook nog 4x per nacht (alsin tussen 12-8). Waarvan soms 2u lang aaneen dan is het 3x ofzo :').
En dan heb ik het nog niet over m'n eigen smaak gehad :D.
Hoe de fuck functioneer je dan nog overdag?? Dat is toch slopend? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:16:38 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175938892
Ja die 8 dagen blijft gek hè :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175939683
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe de fuck functioneer je dan nog overdag?? Dat is toch slopend? :o
Niet :').
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh lol smaak=slaap hierboven.
pi_175939903
Vraagje: wij hebben altijd een bad gehad, maar gaan vandaag verhuizen naar een huis zonder bad. Omdat M. badderen wel heel leuk vindt, wil ik iets bedenken waardoor ze ook een soort bad heeft.
Een opklapbad wordt hem niet, een bak van de Ikea ook niet. Ze is heel beweeglijk en gaat ook in die bak staan. Is er toevallig hier iemand die zelf een bad ‘gemaakt’ heeft?
pi_175939904
Oh, ik zag trouwens Emmy! Wat is ze mooi Arja! En zo groot al, blijf het bijzonder vinden hoeveel verschil een paar maanden maakt.
  zaterdag 23 december 2017 @ 06:56:50 #181
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175939926
Rf gefeliciteerd met je dreumes *O*
Leuke foto van max met de kerstman :D
Mooie emmy O+

Mies ik roep maar iets hoor. Maar misschien een opblaasbaar badje? Van die dingen die je zomers in de tuin zet.
  zaterdag 23 december 2017 @ 06:58:20 #182
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175939928
Oh en ik wist dat ook niet van die schoenmaten :@ :o
  zaterdag 23 december 2017 @ 07:03:43 #183
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175939932
Snoenk, zo heb ik toch een soort van functie hier mer mijn verstrooide hoofd. Ter educatie (de schoenmaten) :+

Bij ons werkt de specie emmer nog steeds goed! Succes met verhuizen Mies.
  zaterdag 23 december 2017 @ 07:07:30 #184
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175939936
Quoi je doet het ook goed als vermaak met verhalen (en foto's O+) van max
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:39:03 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175941444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 07:03 schreef Quoi het volgende:
Snoenk, zo heb ik toch een soort van functie hier mer mijn verstrooide hoofd. Ter educatie (de schoenmaten) :+

Bij ons werkt de specie emmer nog steeds goed! Succes met verhuizen Mies.
Ik had ook geen idee _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:40:30 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175941463
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 03:09 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Niet :').
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh lol smaak=slaap hierboven.
Ik weet niet hoe jouw partner erover denkt maar is het dan niet handig om daar eens samen naar te kijken hoe te veranderen of hulp van buitenaf in te schakelen?

Slaapt ze overdag wel bij jou of opvang?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:02:52 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175942876
Experiment hier. Max vroeg op bed (11:30). Tot nu toe een geslaagd project, dat papa overigens moest uitvoeren, want ik hardlopen. We hebben vandaag een feestdagje, want we kennen elkaar 18 (ja 18) jaar :o Lang nagedacht over een invulling en besloten: we vieren het met zijn drieën - want Max hoort er gewoon helemaal bij.

Dus omdat het ook zo'n kleine mini-bourdondiër is inmiddels én van pasta houdt, gaan we straks uitgebreid lunchen bij Jamie's Italian :Y)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 07:07 schreef snoenk het volgende:
Quoi je doet het ook goed als vermaak met verhalen (en foto's O+) van max
Ah, dat is lief :) Gelukkig maar.
pi_175943093
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 06:35 schreef Mies_poes het volgende:
Vraagje: wij hebben altijd een bad gehad, maar gaan vandaag verhuizen naar een huis zonder bad. Omdat M. badderen wel heel leuk vindt, wil ik iets bedenken waardoor ze ook een soort bad heeft.
Een opklapbad wordt hem niet, een bak van de Ikea ook niet. Ze is heel beweeglijk en gaat ook in die bak staan. Is er toevallig hier iemand die zelf een bad ‘gemaakt’ heeft?
mijn dochter van 3.5 (105cm) gaat nog altijd in t babybad :') zittend uiteraard maar ze vind het briljant.

succes met verhuizen.

RF gefeliciteerd met je dreumes O+

Max O+
emmy gemist.

wauw Uni, Kun je die nachten niet delen met je partner?

James is echt een ander kind met buisjes! vrolijker (ja NOG vrolijker) meer kletsen en deze week 3 doorgeslapen nachten... Ik doe het zo goed als allemaal alleen inmiddels dus dan is extra slaap fijn.

K kwam mn knapperd even showen
https://www.dropbox.com/s(...)1223_102001.mp4?dl=0
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:55:28 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_175943567
quote:
17s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:15 schreef Budabuddumbam het volgende:
Welke speelhel is dat? :D ik zoek nog afwisseling hier in de buurt :D
Ik vind monkeytown in gouda ook geslaagd. Goed eten en het peuterdeel is goed afgeschermd en ze kunnen er lekker los :)

En hoi allemaal :W

Ik zag was foto's voorbij komen. Wat worden ze allemaal snel groot O+ helaas emmy gemist ;(

Leuk om te lezen dat ze aardig gelijk opgaan onze 22 juni kinders. Amélie loopt nu sinds vier weken los en dat gaat langzaam aan steeds soepeler. Probeert nu ook te rennen ja :D en tettert en zingt de hele dag door. Ze telt zelfs tot tien gek kind _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_175943587
Q gefeliciteerd en geniet van je lekkere lunch

Gm wat loopt hij goed. En hij heeft swag.
Wat goed dat de buisjes zo'n verschil maken
pi_175946435
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jouw partner erover denkt maar is het dan niet handig om daar eens samen naar te kijken hoe te veranderen of hulp van buitenaf in te schakelen?

Slaapt ze overdag wel bij jou of opvang?
Ja zijn we mee bezig.
We zijn nu nog beiden thuis en we wisselen de nachten af. Maakt voor mijn slaap weinig uit echter.
pi_175953294
Zo nondeju.

Zo zeg ik gisteren tegen mijn tante dat hij het hele jaar niet ziek is geweest, ligt hij letterlijk de hele nacht wakker en is mijn kersverse dreumes hartstikke verkouden. Wel een leuke dag gehad, mijn ouders waren speciaal naar Nederland gekomen.

Om 18u lag hij helemaal uitgeteld in bed.

Mijn baby is geen baby meer. :'(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175953942
Rf sneu zo'n ziek kindje.. Echt baby af! Gefeliciteerd nog!

Nog tips voor uit eten met een dreumes met kerst? Z'n slaapritme is ehh afwezig. Meestal tussen 10 en 12 en 's middags om 4 uur nog ff half uurtje uitrusten, maar die slaaptijd zitten we bij m'n opa dan. We nemen campingbedje mee, maar ik weet niet of hij wil slapen (en anders zijn we snel weg). Half 5 hebben we gereserveerd, het is geen chique restaurant. Kind houdt van eten dus ik hoop dat de vaart er in blijft.
Ik begin 'm nu wel een beetje te knijpen, bomvol restaurant, kerst en dreumes :P

We doen dit onszelf aan omdat man niet wilde koken voor de hele familie.
pi_175954826
Ik had eerlijk gezegd het eten koken uitbesteed aan mensen zonder kinderen en niet uit eten gegaan :@
En anders je vooral niet opgelaten voelen. Meestal doen ze het dan een stuk beter, is mijn ervaring :)

Beterschap RF!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175955295
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:25 schreef LeSage het volgende:
Ik had eerlijk gezegd het eten koken uitbesteed aan mensen zonder kinderen en niet uit eten gegaan :@
En anders je vooral niet opgelaten voelen. Meestal doen ze het dan een stuk beter, is mijn ervaring :)

Beterschap RF!
Ja uitbesteden was dit jaar geen optie. Na 25 jaar m'n moeder alles laten regelen vond man het vorig jaar tijd om te melden dat hij dit jaar zou gaan koken. En dan dit jaar zichzelf voor z'n kop slaan dat hij dat geroepen heeft :+
  zaterdag 23 december 2017 @ 20:57:58 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175955908
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:40 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja uitbesteden was dit jaar geen optie. Na 25 jaar m'n moeder alles laten regelen vond man het vorig jaar tijd om te melden dat hij dit jaar zou gaan koken. En dan dit jaar zichzelf voor z'n kop slaan dat hij dat geroepen heeft :+
Lekker dan 8)7 Wat zei je: bedankt hè?

Ben je tijdens de 10-12 tuk al bij je opa? Ik zou die echt bewaken en thuis doen. Even goed slapen helpt hier als een dolle. En dan maar later naar opa? Scheelt ook een bedje meenemen.

En wat LeSage zegt: zelf relaxed blijven. Lievelingsboekjes/speelgoed meenemen. Al zijn peper en zout stelletjes en lege glazen natuurlijk veel leuker. Eerlijk gezegd heb ik besloten dat prima te vinden, want eigenlijk kunnen ze best zoet daarmee spelen. Als het nu echt lastig wordt kun het even naar de wc gaan voor een schone luier tot een uitje bombarderen. Daar even een filmpje kijken, misschien eventjes rondkruipen lopen.

Sja, en soms is de koek gewoon op na een uur. Bij mij is het dan gewoon inpakken en wegwezen.

Onze lunch vanmiddag ging hartstikke goed! Tip voor als je met een kleine wilt eten ergens en iets speciaals wil: Jamie Oliver O+ Leuk speelgoed voor 'm aan tafel, een echte kinderkaart met veel groentjes en lieve bediening.
pi_175956265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lekker dan 8)7 Wat zei je: bedankt hè?

Ben je tijdens de 10-12 tuk al bij je opa? Ik zou die echt bewaken en thuis doen. Even goed slapen helpt hier als een dolle. En dan maar later naar opa? Scheelt ook een bedje meenemen.

En wat LeSage zegt: zelf relaxed blijven. Lievelingsboekjes/speelgoed meenemen. Al zijn peper en zout stelletjes en lege glazen natuurlijk veel leuker. Eerlijk gezegd heb ik besloten dat prima te vinden, want eigenlijk kunnen ze best zoet daarmee spelen. Als het nu echt lastig wordt kun het even naar de wc gaan voor een schone luier tot een uitje bombarderen. Daar even een filmpje kijken, misschien eventjes rondkruipen lopen.

Sja, en soms is de koek gewoon op na een uur. Bij mij is het dan gewoon inpakken en wegwezen.

Onze lunch vanmiddag ging hartstikke goed! Tip voor als je met een kleine wilt eten ergens en iets speciaals wil: Jamie Oliver O+ Leuk speelgoed voor 'm aan tafel, een echte kinderkaart met veel groentjes en lieve bediening.
Ik zei: succes er mee, wat ga je maken? :')

Ja rond 11 uur bij m'n opa aanwezig.. Half 11 dus weg. Timing. Ik hoop eigenlijk dat eens fatsoenlijk te kunnen rekken tot 12 uur. Dan komt alles goed namelijk :') sowieso eigenlijk. Want van 10-12 slapen en dan tot 19.00 niet meer is gewoon raar.
  zaterdag 23 december 2017 @ 21:19:23 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175956760
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik zei: succes er mee, wat ga je maken? :')

Ja rond 11 uur bij m'n opa aanwezig.. Half 11 dus weg. Timing. Ik hoop eigenlijk dat eens fatsoenlijk te kunnen rekken tot 12 uur. Dan komt alles goed namelijk :') sowieso eigenlijk. Want van 10-12 slapen en dan tot 19.00 niet meer is gewoon raar.
Pfoe, lange zit! Ik zou zeggen: jongens, we zijn er om 13 uur!
pi_175957235
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Pfoe, lange zit! Ik zou zeggen: jongens, we zijn er om 13 uur!
nee 't zijn twee dingen. 's ochtends opa, 's middags komen m'n ouders en broers bij ons en gaan we uit eten (dat weten zij alleen nog niet). Dus als we rond 1 uur zorgen thuis te zijn heeft hij tijd van uitrusten of slapen.

-edit- of bedoel je lange zit van z'n hele middag wakker? Das vaker, maar het wordt er niet gezelliger op eind van de middag. Later naar opa is geen optie, dan is hij weg :')
pi_175957559
Wij gaan tweede kerstdag uit eten met 3 dreumessen :') The joy 8)7
Het komt vast goed. En anders niet, dan ga je eerder weg.
Ik loop soms wel eens een rondje met M ofzo. Of ik neem haar 1 van haar favoriete dingen ooit mee als geheim wapen (cheese dippers :'))

Dat klinkt pittig Unihi.., van het slapen. Hopelijk wordt het snel beter!
Ik ben er ondertussen wel aan gewend, vind mijn man zijn wekker irritant wanneer hij vroege dienst heeft :') die gaat zovaak, hij hoort het gewoon niet pff en ik maar porren en duwen.
Rond 12 uur ofzo drinkt M vaak nog een flesje en daarna wordt ze soms random wakker (ze krijgt dan afgekolfde melk en op is op dan :+). Soms wakker om te spelen, soms nachtmerrie/buikpijn/tandjes/geen idee.

Verder weet ik het allemaal niet meer, fijne kerstdagen iedereen!
  zaterdag 23 december 2017 @ 21:37:30 #201
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175957608
Ik dacht van 11-19 opa :o
pi_175957860
Oh ja rondje lopen kan ook altijd nog ja.
Sowieso extra eten (rozijntjes enzo) mee, speelgoed, speen (normaal alleen in bed), telefoon met filmpjes en hopen dat ze opschieten met dat eten. Een langere zit dan 2 uur wordt het niet want dat is het tijdsbestek van het restaurant.

De brunch een paar weken geleden ging heel goed, dus toen zei ik optimistisch 'ja' :')

Eten is altijd goed bij L, dus als dat er is en hij niet te moe is, moet het gaan voor een tijdje. Hij kent het tafelgezelschap goed en vindt ze allemaal leuk dus dat scheelt ook al.
pi_175958590
Weet je Nazil, jíj bent degene met het kleine kind. Het is heel moeilijk en heel hard, maar ik heb geleerd om niemand meer te pleasen tegenwoordig. Ze passen zich nu maar even aan ons aan, over een tijdje kan het weer andersom.
Dus heeft je man het beloofd, maar lukt dat toch niet. Dan niet. Dan kookt je moeder alsnog, of je doet iets kant-en-klaars.
Kan opa alleen op het moment dat het voor jullie slecht uit komt, dan maar een keer geen opa.
Vinden jullie het halverwege de maaltijd in het restaurant echt niet leuk meer, ga lekker naar huis.
Kerst en zijn verplichtingen zijn nu eenmaal geen zaken die fantastisch samen gaan met kleine kinderen. Het is even zo, je kunt L. ook niet dwingen om het mee te doen.

Daarom doen wij dit jaar: gourmetten in de Ardennen, met huispakken aan. En tablet.

Ik bedoel het niet belerend, klinkt misschien wel zo. Ik bedoel het meer aanmoedigend ofzo :') dat je gewoon lekker een keer aan jezelf/je gezin mag denken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175961941
Snap ik LS en is natuurlijk ook wel zo maar voor opa kan ik het dit jaar niet maken om niet te komen om verschillende redenen. En dan is het maar ff hopen dat L. Z'n ritme die dag meezit.. Desnoods snel weer naar huis.
  zaterdag 23 december 2017 @ 23:48:44 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175962177
Gefeliciteerd nog RF met je kereltje! Dreumesjes zijn de tofsten (tot nu toe :+ ) vind ik O+
En beterschap!

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:04 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ja zijn we mee bezig.
We zijn nu nog beiden thuis en we wisselen de nachten af. Maakt voor mijn slaap weinig uit echter.
Goed dat jullie ermee bezig zijn, lijkt me enorm zwaar voor alles.

Ik ben benieuwd morgen, ik wil graag naar de late Kerstmis, hoop dat Larf lekker gaat slapen in logeerbedje want we zijn bij mijn zus met zijn allen.
En zin in kerst sowieso zeg _O_
Gezelligheid, met mijn gezin, en nu geen baby die net kan zitten, maar een lopend meisje met een dijk van een lach en karaktertje _O_ O+
Mijn lieve gekke ondeugende heerlijke dochtertje O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175962407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef Nazil het volgende:
Snap ik LS en is natuurlijk ook wel zo maar voor opa kan ik het dit jaar niet maken om niet te komen om verschillende redenen. En dan is het maar ff hopen dat L. Z'n ritme die dag meezit.. Desnoods snel weer naar huis.
Ik snap het ook wel hoor, en moet het zelf ook vaak zat nog leren.
Grootste reden dat de feestdagen bij veel mensen ook tegenvallen denk ik. Teveel verwachtingen, nog meer teleurstellingen en veel stress.
Ik hoop dat L. gewoon lekker zijn ding doet en jullie heerlijke dagen hebben :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175965482
Thanks voor de tips Snoenk en Quoi!

En verder eens met LeSage, niks niet iemand pleasen. Als M. slaapt, dan slaapt ze, als ze het ergens niet leuk vindt, gaan we weg. Zolang zij het leuk heeft hebben wij het ook leuk :)

[ Bericht 80% gewijzigd door Mies_poes op 24-12-2017 09:00:53 ]
pi_175965540
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:05 schreef LeSage het volgende:
Weet je Nazil, jíj bent degene met het kleine kind. Het is heel moeilijk en heel hard, maar ik heb geleerd om niemand meer te pleasen tegenwoordig. Ze passen zich nu maar even aan ons aan, over een tijdje kan het weer andersom.
Dus heeft je man het beloofd, maar lukt dat toch niet. Dan niet. Dan kookt je moeder alsnog, of je doet iets kant-en-klaars.
Kan opa alleen op het moment dat het voor jullie slecht uit komt, dan maar een keer geen opa.
Vinden jullie het halverwege de maaltijd in het restaurant echt niet leuk meer, ga lekker naar huis.
Kerst en zijn verplichtingen zijn nu eenmaal geen zaken die fantastisch samen gaan met kleine kinderen. Het is even zo, je kunt L. ook niet dwingen om het mee te doen.

Daarom doen wij dit jaar: gourmetten in de Ardennen, met huispakken aan. En tablet.

Ik bedoel het niet belerend, klinkt misschien wel zo. Ik bedoel het meer aanmoedigend ofzo :') dat je gewoon lekker een keer aan jezelf/je gezin mag denken.
Dit :Y.
pi_175965747
Draagdoek! ^O^ Dat is hier wel altijd het toverwoord, zeker op dagen dat het druk kan zijn met veel familie / reizen / onbekende plekken. Dan kun je even 'ontprikkelen' dicht tegen papa of mama aan en zelfs slapen op een vertrouwd plekje. O+ (En aan de borst helpt ook om weer even bij te komen en/of te slapen).

Onze oudste slaapt zelfs heel soms nog steeds in de draagdoek als dat nodig is (en ze is 4,5). De jongste slaapt overigens ook heel goed in onbekende bedden, maar als het nodig is, dan is er die draagdoek om weer even bij te komen en alles vanuit een rustig plekje te overzien. (Oh en ik ben heeel zweverig en zo en het helpt hier nog meer als we dan een boom knuffelt/poosje aanraken om de spanning uit onze lijven letterlijk te aarden! Dan zijn die kinderen meteen in slaap :o + buitenlucht is soms eventjes fijn tussendoor. Blote voeten op de aarde werkt ook.)

Onze kerst: Vanavond komen mijn ouders en jongste zusje hier eten + all you need kijken. Morgen hebben we een kerstlunch bij mijn zwager (broer van mijn lief), met aanhang en schoonouders. We maken allemaal een gang, wij hebben de soep vooraf. Tweede kerstdag wordt ultiem chillen thuis en gourmetten. Denk dat onze grote dat echt heel tof gaat vinden met een eigen pannetje helemaal zelf op eigen houtje koken. O+ En die kleine vast ook, want die wil alles wat z'n zus doet uiteraard.

Zo'n kerstlunch vond ik eerst ook spannend, want onze dreumes slaapt 's middags altijd vanaf 12-13 uur en dan zo'n 3 uren lang. Maar hij is wel flexibel en wij ook, dus hij slaapt wel in de auto op de heenweg en/of terugweg en/of daar in de draagdoek en/of daar in een bed. ;) Of pas als we weer thuis zijn. :P Al is ie dan ondertussen vast zoooo moe dat we even zelf wat extra effort er in moeten steken om hem te helpen in slaap te komen, alhoewel de borst eigenlijk altijd de trick wel doet.
  zondag 24 december 2017 @ 09:46:38 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175965908
Dat klinkt fijn ela :) Zo hebben we denk ik allemaal voor onze stuiterballetjes onze strategieën om ze rustig te krijgen. En sja, bij hoge uitzondering helpt niks en dan is het gewoon wegwezen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Wij stappen in de auto voor een dagje schoonfamilie. Slaaps moeten vandaag maar in de auto worden gedaan.
pi_175965909
Haha Ela, dat zou voor mij echt te zweverig zijn ;)
Maar ik vind het dan wel weer mooi als het voor jullie werkt :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 24 december 2017 @ 09:51:45 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175965984
Mijn dreumes die knoerthard geniet van haar ontbijt met roerei klinkt hier regelmatig als een lachende mongool, is dat herkenbaar? :D

Succes met alle drukte vandaag en heel veel kerstplezier allen! *O* ~:) *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175966049
Ik weet niet zo goed hoe een lachende mongool klinkt _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 24 december 2017 @ 09:58:57 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175966081
Jaren gehandicaptenzorg hier :+

Aar in dit geval bij Larf een tikje idioot en lief tegelijkertijd :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175966592
Draagdoek pikt hij niet meer sinds hij een maand of 8 is -O- druktemaker. Vandaag uitproberen of hij met 's ochtends een uurtje slaap ook 's middags slaapt. Verder vandaag alleen maar boodschappen doen, lekker rustig aan.

Roerei O+ L. Had kerststol vanochtend. Was ook een succes, alleen het spijs hoefde hij niet.
  zondag 24 december 2017 @ 17:48:51 #216
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175975926
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:05 schreef LeSage het volgende:
Weet je Nazil, jíj bent degene met het kleine kind. Het is heel moeilijk en heel hard, maar ik heb geleerd om niemand meer te pleasen tegenwoordig. Ze passen zich nu maar even aan ons aan, over een tijdje kan het weer andersom.
Dus heeft je man het beloofd, maar lukt dat toch niet. Dan niet. Dan kookt je moeder alsnog, of je doet iets kant-en-klaars.
Kan opa alleen op het moment dat het voor jullie slecht uit komt, dan maar een keer geen opa.
Vinden jullie het halverwege de maaltijd in het restaurant echt niet leuk meer, ga lekker naar huis.
Kerst en zijn verplichtingen zijn nu eenmaal geen zaken die fantastisch samen gaan met kleine kinderen. Het is even zo, je kunt L. ook niet dwingen om het mee te doen.

Daarom doen wij dit jaar: gourmetten in de Ardennen, met huispakken aan. En tablet.

Ik bedoel het niet belerend, klinkt misschien wel zo. Ik bedoel het meer aanmoedigend ofzo :') dat je gewoon lekker een keer aan jezelf/je gezin mag denken.
nog nooit zulke wijze woorden gehoord omtrent de kerst en kinderen. Maar helemaal waar!

Ik lees weinig meer over zieke kinderen, dat klinkt goed ^O^

(Roer) ei gaat er bij O. niet in, maar met fruit (vooral kiwi en blauwe bessen) is O. hartstikke blij, heerlijk lachen ook.
Vanmiddag was hij boos. De blauwe bessen waren op maar hij wilde meer 8)7

Vrijdag het heugelijke nieuws gekregen dat ik 1e kerstdag toch niet nodig ben, dus in plaats van 12.00u tot 20.00u te werken ben ik lekker vrij.

Iedereen dan ook fijne dagen hier :)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 24 december 2017 @ 19:49:30 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175978473
RF welkom bij de dreumesjes *O*

LS, wijze woorden :Y. Wij hebben om die reden morgen alleen een brunch en zijn tweede kerstdag thuis. Het eten voor morgen (afhaal van de Indonees) staat al in de koelkast, alleen even opwarmen ^O^ dus daar ook geen stress meer om. Tweede kerstdag eten we thuis een kindvriendelijk diner met dingen die we allemaal lekker vinden. Vaak gaat het de feestdagen vooral om elkaar te pleasen, en heeft uiteindelijk iedereen stress, vermoeidheid en drukte om niks.
Zo hebben we dit keer met Sinterklaas ook veel minder cadeaus gedaan dan anders en het was zo zelfs veel leuker :).

Iedereen iig alvast fijne dagen gewenst :*.
KuikenGuppy
pi_175983267
Oja draagdoek. Die is hier zo vanzelfsprekend dat ik vaak vergeet dat dat voor anderen niet altijd zo is :D.
Blote voeten de aarde kijk ik naar uit voor als het iets warmer is, dat vond ik zelf altijd zo fijn O+.
  zondag 24 december 2017 @ 23:38:56 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175983436
Er hupst hier iemand heen en weer en schreeuwt: BOOM!

Afijn, fijne kerst dus ~:)
pi_175983673
Haha zo leuk! :D jullie ook fijne feestdagen!
pi_175985934
Ik heb een intens blij kind met z'n toet toet parkeertoren. Hij mocht gisteren1 cadeau uitpakken en zo verdelen we het aangezien alle cadeaus tegelijk met sinterklaas geen succes was. Hij koos de grootste uit om uit te pakken (natuurlijk). Hij snapte ineens het uitpakken, zo leuk.

Ik heb er geen kind aan, nu.

Fijne kerst!
pi_175988242
Fijne dagen allemaal ~:)
pi_175993179
Deel 1 is geslaagd, bij opa ging het goed. Nu slaapt hij dus hoop ik dat hij straks nog het zelfde goede humeur heeft.
pi_175995061
Fijn Nazil O+

Wij zitten in de Ardennen en S. heeft net een berg opgeklommen en ook weer naar beneden _O_ hij vond het zo stoer O+
Nu hopen dat hij nog even een klein dutje wil doen, zodat hij straks lekker mee kan gourmetten :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175997334
Oh wat heerlijk Lesage!

Deel twee ook geslaagd. Op 5 minuten luier verschonen na (dat was de hel) geen gedoe gehad. Sterker nog, meneer vond het helemaal het einde. Vooral de tomatensoep.
pi_175998967
Ik ga morgen of overmorgen even bijlezen over alle kerstvreugde en/of struggles.

Maar wilde gewoon even zeggen dat kerst zoveel leuker is als je niet in het kraamverband zit. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 25 december 2017 @ 20:59:40 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175999052
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:55 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik ga morgen of overmorgen even bijlezen over alle kerstvreugde en/of struggles.

Maar wilde gewoon even zeggen dat kerst zoveel leuker is als je niet in het kraamverband zit. :')
Vervangen door liters rode wijn ^O^ >:O ~:) :7 ^O^

Hier ook top kerst iig!
De alcohol hakt er hier wat in maar wat een feest zo met zo'n mini erbij ^O^ *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175999295
Hier geen alcohol, we zijn allemaal ziek.

Dus we hebben een all you can eat vreet festijn, pyamas aan de hele dag, 100 x onder gesnotterd en geniesd door dreumes en kerstfilms op. Goedzakje danst met alles wat hij heeft op Wham en Mariah kersthits.

Geslaagd feestje.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 25 december 2017 @ 21:18:15 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175999392
Oh nee joh, pechvogels!
Beterschap!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175999553
Leuk om alle positieve kerstvibes te lezen! >:O

Hier rustige dagen, maar wel gezellig (even bij m'n ouders langs). Ben wel blij als de "eetdagen" weer voorbij zijn, lijnen is wel beetje afzien nu.

Hier ook een poging tot foto met kerstman, twee héél hard huilende jongens was dat. :')
pi_175999712
Het ziek zijn is niet heel chill.

Maar we hebben eigenlijk een super gezellige kerst. Hebben geen verplichtingen dus pyjama en dekentjes dag it is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176001151
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:55 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik ga morgen of overmorgen even bijlezen over alle kerstvreugde en/of struggles.

Maar wilde gewoon even zeggen dat kerst zoveel leuker is als je niet in het kraamverband zit. :')
Ja of met flink ijzertekort en een zieke baby waar je je alleen aar druk om maakt O+ dit jaar is zoo veel beter. Ik heb echt genoten.

Beterschap voor de zieken!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 26 december 2017 @ 16:13:26 #233
269689 crew  Viv
pi_176016809
Wij waren een lang weekend in Parijs, want 5 jaar getrouwd en 17,5 jaar samen. ^) ZZ was mee, en dat was zo gezellig! O+ We waren steeds van ongeveer 11:00 tot 22:00 de hort op, dus niet tussendoor terug naar het hotel voor een middagdutje. Ze deed soms een minidutje in de draagzak en bleef altijd vrolijk. Ook uitgebreid avondeten bij het Hard Rock Cafe vond ze prima. 's Avonds gewoon makkelijk naar bed te brengen en goede nachten. Oh, en ik trof haar zittend aan in bed, dus met een nieuwe feature teruggekomen. :D Fijne dagen nog iedereen!

En Phoebe welkom! Dreumesen zijn ook tof hoor! *O*
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:36:33 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176017500
Klinkt zo tof, Vivi O+ Jullie ook al zo lang samen. Gefeliciteerd!

Wij zijn bepakt en bezakt onderweg alsof we op vakantie gaan. Kerstdiner met vrienden. Max is de enige onder de 37 ;)

Verder liep ik vanmorgen weer eens een cross (hardloopwedstrijd) en ging heel hard plat op mijn muil. Weer eens iets anders :D
pi_176020115
Klinkt tof Vivi! Heerlijk, van die labge dagen in een grote stad.
Heeft ze leren zitten?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 26 december 2017 @ 22:40:36 #236
269689 crew  Viv
pi_176024583
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Klinkt tof Vivi! Heerlijk, van die labge dagen in een grote stad.
Heeft ze leren zitten?
Ja hè? O+ Als ze er last van had gekregen, dan hadden we ons programma uiteraard aangepast, maar dat was dus niet nodig.

Ze kon wel zitten, maar nu kan ze ook zelf van lig naar zit. *O* Wel op een aparte manier: vanuit buikligging duwt ze zich met haar armen omhoog terwijl ze haar benen in een split doet, en dan verplaatst ze haar gewicht naar achteren tot ze zit. 8)7 Zoals in dit youtube-filmpje (0:55-1:05)
pi_176024735
Haha, turnster :D Mooie techniek!
pi_176031384
Klinkt als een hele geslaagde kerst Vivi! En hoera voor het zitten.

Zelf heb ik ook een nieuwe feature sinds gisteren, ik kijk scheel van de verkoudheid. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 27 december 2017 @ 13:55:57 #239
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176038472
iedereen zat hier te gourmetten en ik zat een huilerige F. t voeden, hij viel lekker in slaap maar dan moet ik hem vasthouden tot hij heel diep slaapt. mijn moeder zei probeer hem weg te leggen want ik vind het niet gezellig dat jij nu niet eet. Nou ik ook niet natuurlijk, had ook mega honger maar mijn kind was verdrietig ik kom niet.

De sfeer was niet al te best, de cadeautjes waren wel leuk.
F. weer veel leuke houten dieren er bij O+ O+

Met oud en nieuw ga ik om 21:00 naar bed :+
pi_176047580
Vivi, wat tof dat ze met een nieuwe feature van vakantie terug kwam! En jullie reisje klinkt echt perfect!

Buda, wat jammer zeg, dat daar geen begrip voor is. Ik vind een huilend kind de beste reden om niet aan tafel te kunnen. Sowieso is dat nou ook niet bepaald sfeerverhogend anders :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176049129
Yay zitten O+.

Ik had een kerstdiner waarbij ik veel te weinig gegeten heb want het eten dat ik meebracht vond iedereen lekker en ik kon de rest niet eten :').
Daarna heb ik de hele nacht all you can eat/drink restaurant gespeeld en vanmiddag weer :').
Nu ik nog :X.
  woensdag 27 december 2017 @ 22:56:53 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176058283
Jammer van het all you can eat festijn voor jullie, Buda en Uni.

Hier was kerst één groot succes. Slapen ho maar :') Vooral precies doen wat wij deden: spelletjes meedoen en mee-eten met het kerstdiner. Elke dag komen er weer nieuwe woorden bij en hij kan echt uit het niets bulderen van het lachen om iets. Ofwel: vrolijk en gezellig ventje O+

Verder loop ik scheef van de pijn in mijn bekken. Was ik net ontslagen bij de fysio en ging alles weer ok-ish, pletter ik plat op mijn muiltje tweede kerstdag. Maar even rustig aan en pijnstillers. Gelukkig is vriend vrij om Max lekker vaak te tillen.
  woensdag 27 december 2017 @ 22:57:44 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176058319
Oja, en indrukwekkend hoe ZZ gaat zitten! Lenig!
pi_176060125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 19:11 schreef Unihipili het volgende:
Yay zitten O+.

Ik had een kerstdiner waarbij ik veel te weinig gegeten heb want het eten dat ik meebracht vond iedereen lekker en ik kon de rest niet eten :').
Daarna heb ik de hele nacht all you can eat/drink restaurant gespeeld en vanmiddag weer :').
Nu ik nog :X.
Ik vind dat eerlijk gezegd echt onbegrijpelijk dat mensen geen rekening houden met wat jij wel/niet kan eten. Het is voor jou toch net zo goed kerst? ;(
De kleine heeft gewoon goed begrepen dat we veel eten met kerst :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176060219
Ik kan maar niet begrijpen wat voor gesprekken ik al kan voeren met mijn kind _O_

Hij was vandaag allemaal grapjes aan het maken over opa. Dat we bier moesten halen voor opa, uit de buitenkoelkast (buipenkoeka).
Het zijn vrijwel nooit meer losse woordjes, maar echt complete zinnen van 4 woorden ofzo 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 28 december 2017 @ 00:56:10 #246
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_176062351
Buda, vervelend zeg! Net of je er niet bij aan tafel komt omdat je dat niet wil ofzo 8)7

Uni, dat is ook wel een beetje sneu ja. Ook niemand die het doorhad?

Q, waarom ga je dan ook onderuit, is ook niet handig. Denk je dat je er met alleen rust en pijnstilling bent, of naar de fysio? Komt altijd zo mooi samen ;(

LeSage, hele zinnen van 4 woorden ^O^ :D


O. zegt nu ma-ma. Helaas voor mama, betekent het:
Verwarming
Bad
Stofzuiger
Trein
Ranja (ookal zit er vaker water in de fles dus kan ook water betekenen, of allebei :'))

En nog wel meer dingen haha. Onze grote held. Praten nog niet echt dus.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_176062641
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd echt onbegrijpelijk dat mensen geen rekening houden met wat jij wel/niet kan eten. Het is voor jou toch net zo goed kerst? ;(
De kleine heeft gewoon goed begrepen dat we veel eten met kerst :D
Men vond mijn eisen te moeilijk dus dan werd het maar niks. Intentie van een paar was oh vertel dan gaan we rekening houden ik houd wel van een uitdaging! En dan puntje bij paaltje nee toch te moeilijk het moet ook nog gezellig blijven :'). wie doet er nou ongezellig dan
Ik ga volgende keer beknopter aangeven ofzo.
  donderdag 28 december 2017 @ 02:39:29 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176063320
Assertiever zijn, grenzen duidelijker aangeven en je partner beetje voor je op laten komen zijn toch ook mogelijkheden?

Wij hebben een heerlijke kerst achter de rug, tweede kerstdag was onhandig gepland en uiteindelijk zou het bij schoonfamilie in Zeeland te lang gaan duren dus wij zijn gewoon eerder weg gegaan dan de rest.
Vonden mensen jammer enzo, maar so be it, kind moest gisteren wel weer rond 8 uur bij de crèche zijn en wij werken en haar en ons welzijn gaat voor gezelligheid en meningen van anderen.

En dat was prima, mensen zijn het er soms misschien niet mee eens (nu geen last mee gehad ofzo trouwens) maar ik ben niet ter wereld om iedereen tevreden te houden *G*

Quoi, jemig, lekker dan, hopelijk knap je snel op, pechvogel!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176064399
Zonde Uni. Ik vond rekening houden met elkaar juist gezelliger dan andersom ;)

Q, dat is wel super onhandig zeg ;(

Nijnja, zo begon het kletsen hier ook hoor. Daarom vind ik het ook zo onvoorstelbaar dat er nu zinnen uit komen.

Molo ^O^ Je zegt het precies goed :) ik heb 3e kerstdag trouwens ook gewoon weer gewerkt, van half 9 tot 6. Dan is dat feestdagen-gevoel er snel weer af hoor -O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 28 december 2017 @ 08:14:40 #250
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_176064433
Klopt, maar toch was het moment wel leuk.

"Lief, hij zegt mama!!! *D *D"

*houdt fles voor...

"....oh... nu ook ;( "

*D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 28 december 2017 @ 12:43:26 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176069331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 08:14 schreef nijnja het volgende:
Klopt, maar toch was het moment wel leuk.

"Lief, hij zegt mama!!! *D *D"

*houdt fles voor...

"....oh... nu ook ;( "

*D
_O-

Hier draait ze papa en mama nog om, roept vaak mama en dat vinden mensen dan cute, maar eigenlijk houdt ze het meeste van papaaaaaa :'( :'( :'(

:+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 28 december 2017 @ 13:35:40 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176070803
Hier ook hoor. Tegenwoordig is papa ook "mama" :') Hij zegt het wel echt zo lief O+

Ik vind het knap dat hij "appel" zegt en dat ook echt snapt. Hij is er gek op, dus gaat ook naar de keuken, wijst er een aan en zegt "appel". Maar ook mijn zwager was "appel" omdat hij appeltjes op zijn sokken had. Het leuke is dat er op de slofjes die vanmiddag worden bezorgd *O* appels staan. We hebben een thema.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 28 december 2017 @ 13:52:12 #253
269689 crew  Viv
pi_176071314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:57 schreef Quoi het volgende:
Oja, en indrukwekkend hoe ZZ gaat zitten! Lenig!
Ze gaat ook via de split van zit naar lig. :') Dat komt dus door die soepele gewrichten van haar, ze moet het op haar eigen manier en in haar eigen tempo uitvinden. :)

ZZ zegt geen mama of papa, wel "Kyrah", onze kat (Kyran). O+ Onze andere kat noemt ze voor het gemak ook zo.
  donderdag 28 december 2017 @ 14:02:04 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176071593
Krijgt ze daar fysiotherapie en ergotherapie voor Vivi?

Knap dat ze dat zo kan zeg, vind het altijd bij jonge kinderen zo fantastisch om te zien hoe vindingrijk ze zijn met hun eigen mogelijkheden O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 28 december 2017 @ 14:57:44 #255
269689 crew  Viv
pi_176073390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Molo het volgende:
Krijgt ze daar fysiotherapie en ergotherapie voor Vivi?

Knap dat ze dat zo kan zeg, vind het altijd bij jonge kinderen zo fantastisch om te zien hoe vindingrijk ze zijn met hun eigen mogelijkheden O+
Wel fysiotherapie (die houdt vooral in de gaten dat er vooruitgang in zit), geen ergotherapie, zou dat nog wat zijn?
  donderdag 28 december 2017 @ 15:07:16 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176073713
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wel fysiotherapie (die houdt vooral in de gaten dat er vooruitgang in zit), geen ergotherapie, zou dat nog wat zijn?
Propriocepsis is vaak stuk minder aanwezig (HMS heeft ze toch? Of andere diagnose/sticker) en daar is dat handig voor. Zowel compensatie als stimuleren van ontwikkeling ervan.

En stukje ontwikkeling begeleiden/stimuleren om de wereld te ontdekken en vaardigheden te ontwikkelen soms op een andere manier.

Het is wat omstreden qua achtergrond van de behandeling (weinig evidence voor waarom het zou werken) maar ook sensorische integratietherapie die door kinderergotherapeuten wordt gegeven doet over het algemeen vrij veel goeds bij hypermobiliteit bij kinderen.

Zaak is wel dat je een goeie kindertherapeut hebt, geen wazige of prutser, maar dat geldt natuurlijk ook voor de fysio.

Welke regio zit jij?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176085081
Ik keek naar dat filmpje en dacht: ik weet dat die kleintjes nog heel soepel zijn, maar dit ziet er wel heel bijzonder uit :D, maar dat is dus ook zo bij jouw meisje Vivi.
Mijn kereltje heeft het in de kersthectiek goed gedaan. We hebben een beetje gerommeld met weinig middagslaap en daar komt wel uit dat hij echt nog wel iets nodig heeft aan slaap overdag, want dan wordt hij nogal, euj, kort-lonterig :P. Deze leeftijd (bijna 2) vind ik weer zo leuk. De steeds verstaanbaar wordende babbels, het steeds meer begrijpen van alles om hem heen. Pas sloeg hij zijn zus met een blokje en dat ging zo lomp dat ze bij mij verhaal ging halen. Hem verteld dat hij beter even een knuffel kon gaan geven en sorry zeggen en dat deed hij direct O+
We hebben nu zo'n spelletje met kikkertjes die balletjes moeten ophappen in huis (is met onverantwoord kleine balletjes dus wordt onder zeer streng toezicht mee gespeeld) en dat koppie als hij met zijn kikkertje begint te happen terwijl hij vol overgave 'hap, hap' roept is echt onbetaalbaar :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 28 december 2017 @ 22:17:46 #258
269689 crew  Viv
pi_176089825
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:07 schreef Molo het volgende:
Welke regio zit jij?
Ik DM je morgen even! :)
  vrijdag 29 december 2017 @ 21:18:21 #259
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176126067
Stormlooptopic :)

Wat tof Vosje, zo'n ventje! Wat gaat het toch snel dan.

Max ging geweldig tijdens de kerst, maar moest daar de afgelopen dagen duidelijk van bijkomen. Beetje hangerig en veel slapen. Maar even hele rustige dagjes ingelast, want dat had hij duidelijk nodig. En toen er vanmorgen 2 horrorluiers werden geproduceerd, in combi met rode wangetjes en geknauw, was ook wel duidelijk: nieuwe tandjes! Goede timing zo net voor een weekendje weg :)

Verder ouwehoert en lacht hij de oren van onze kop. Hij zegt "op" als zijn eten op is en poetst zelf zijn tanden :o Vandaag ging hij ineens een paar keer los staan (en weer vallen :') ) en hij loopt ineens erg makkelijk aan één hand met ons mee. Wie weet!
  vrijdag 29 december 2017 @ 21:21:18 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176126194
Weer nieuwe tanden! Zo dan!

Hier ook, al roept ze dan hard 'OPPAAAA!' ipv op :D
Tevens Nijntje en 'Zooowwww heyyyyy!' :D

Sowieso veel skills zoals uit een beker drinken enzo ontwikkeld de laatste tijd en ze schiet de lucht in. Groeit echt best wel snel in korte tijd.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 29 december 2017 @ 22:39:35 #261
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176130101
Leuk die praters bij jullie O+

Aa maakt wel veel lawaai.. maar praten nog niet hoor :D
Soms komt er wel een gerichte papa of mama uit.. maar dat is maar heel af en toe.

Lopen kan hij dan weer wel.. echt zo schattige waggel ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176139242
Dat eerste gebabbel O+

We hoorden vanmorgen om 8 uur (!!!) voor het eerst geklop op de deur van S. *O*
Een nacht zonder onderbroken slaap :o ik kan me de laatste keer niet heugen hoor :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 10:45:13 #263
269689 crew  Viv
pi_176140848
ZZ is nu pas wakker. :o Gisteren was zij (en ik dus) wakker van 1:30 tot 5:30 (waarom??) dus dit is wel lief als compensatie. :')
  zaterdag 30 december 2017 @ 12:48:43 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176144303
Zo, zelf ook lekker uitgeslapen Vivi? Mooie tijd! LeSage ook. Goede tijden.

Vandaag, op mijn verjaardag, besluit meneertje koekepeertje aan één vinger (van ons) alles te willen lopen. Tof! Hij ligt nu te tukken in de auto, onderweg voor een paar dagen bungalowgezelligheid :)
  zaterdag 30 december 2017 @ 15:14:58 #265
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_176148914
Gefeliciteerd Q! En veel plezier!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_176150865
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:18 schreef Quoi het volgende:
Verder ouwehoert en lacht hij de oren van onze kop. Hij zegt "op" als zijn eten op is en poetst zelf zijn tanden :o Vandaag ging hij ineens een paar keer los staan (en weer vallen :') ) en hij loopt ineens erg makkelijk aan één hand met ons mee. Wie weet!
Haha hier ook zelf tandenpoetsen! Tandenpoetsen is de shit :D.
Dat staan lopen vallen is zo leuk boem en weer verder boem en weer verder niks aan 't handje (ook geen hand van ons :P hoewel ze dat ook leuk vindt).
Oh en gefeliciteerd!
  zaterdag 30 december 2017 @ 18:17:23 #267
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176156239
Quoi gefeliciteerd en lekker er even tussenuit *O*
Max aan de wandel/waggel O+

Fijn van de uitslaperts!
Hier ook een tandenpoetsfan :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176158801
Quoi gefeliciteerd! L is ook aan het bijhouden wanneer ik m'n bord bijna leeg heb zodat hij het eerst is met 'op' zeggen :')

*hij gaat met z'n hand richting de schaal bonbons op tafel* L., dat mag niet. *negeert mij* L., nee, dat doen we niet, die zijn voor papa en mama *nog steeds negeren* wil je pap? Dan gaan we daarna naar bed toe. *hmmmmmmmmmm!! *gooit armen in de lucht om opgepakt te worden* :') oh dus je oren zijn niet kapot.

Ook een tandenpoetsfan, zolang het nie langer duurt dan een seconde of 20. Daarna is het 'aaahhhh' (klaar).
pi_176160745
S. vindt tandenpoetsen ook helemaal fantastisch :') snap echt niet waarom.

Gefeliciteerd Q! Geniet van je daagjes weg :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:45:41 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176162900
Gefeliciteerd Q!

En gefeliciteerd Nouk en Fien met nummer twee onderweg ^O^

Vandaag hele dag met een zoete Larf op pad geweest voor een Fok meetje, supertof. En OPPAAAAA is vandaag OPPOOOOOO geworden als iets op/leeg is :+

Heerlijk wijffie, zo blij mee *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176163549
Heeee Nouk en Fien, heb ik wat gemist? Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 23:12:57 #272
269689 crew  Viv
pi_176170875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:48 schreef Quoi het volgende:
Zo, zelf ook lekker uitgeslapen Vivi? Mooie tijd!
Ja ik werd wakker zo van :? en een minuut later begon ze te brabbelen.
quote:
Vandaag, op mijn verjaardag, besluit meneertje koekepeertje aan één vinger (van ons) alles te willen lopen. Tof! Hij ligt nu te tukken in de auto, onderweg voor een paar dagen bungalowgezelligheid :)
Jij huurde toch altijd een kroeg af voor je verjaardag? Bungalowgezelligheid klinkt wel heel burgerlijk hoor! :o
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef Molo het volgende:
Heerlijk wijffie, zo blij mee *O*
Dat klinkt in iedere post door. O+

Ik moest vandaag huilen om iets op het nieuws. :'( Echt nog nooit gehad, ook niet tijdens de zwangerschap of zo. Het ging om een woningbrand in Emmen waarbij 2 kindjes zijn omgekomen.
SPOILER: afschuwelijke details
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben meteen voor 130 euro aan brand- en koolmonoxidemelders besteld.
pi_176171414
Nouk en fien wat leuk! Gefeliciteerd.

Vivi gruwelijk nieuws
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176171620
Oh bah Vivi, wat verschrikkelijk! Wij hebben in ons huis nu ook overal melders hangen.
Ik kan zulk nieuws nu ook echt niet meer handelen. Het moederschap maakt je wat dat betreft toch echt een stuk kwetsbaarder. ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:36:19 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176172130
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja ik werd wakker zo van :? en een minuut later begon ze te brabbelen.

[..]

Jij huurde toch altijd een kroeg af voor je verjaardag? Bungalowgezelligheid klinkt wel heel burgerlijk hoor! :o

[..]

Dat klinkt in iedere post door. O+

Ik moest vandaag huilen om iets op het nieuws. :'( Echt nog nooit gehad, ook niet tijdens de zwangerschap of zo. Het ging om een woningbrand in Emmen waarbij 2 kindjes zijn omgekomen.
SPOILER: afschuwelijke details
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben meteen voor 130 euro aan brand- en koolmonoxidemelders besteld.
Ik heb in de auto zitten janken en het geprobeerd te blocken, dit soort dingen trek ik ook niet goed meer nee

En goeie, we moeten dat hier eens checken en écht goed regelen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:41:30 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176172406
Wij hebben hier trouwens 'mot' over een autostoeltje.... :')

Welke, hoeveel budget, hoe veilig, extreem of extreem extreem veilig... één of twee vanwege twee auto's

:')

Argggg, ik had allang zestig keer op die bestelknop geramd :')
Klaar ermee :')

*Neemt slok drank
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176173442
Wij hebben de maxi-cosi axiss en zijn daar super tevreden over. Die draait, en dat is echt ideaal met zo’n steeds zwaarder wordende dreumes.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176181604
Sm heeft tweedehands axiss en wij nieuwe tobi. Beide zijn fijn. Mijn moeder heeft romer King maar die is niet fijn. L past er nu al bijna niet meer in (16 maanden) en hij is gewoon netjes gemiddeld lijntje.
  zondag 31 december 2017 @ 08:27:15 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_176181797
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 07:46 schreef Nazil het volgende:
Sm heeft tweedehands axiss en wij nieuwe tobi. Beide zijn fijn. Mijn moeder heeft romer King maar die is niet fijn. L past er nu al bijna niet meer in (16 maanden) en hij is gewoon netjes gemiddeld lijntje.
welke romer heeft ze dan? Want mijn peuter van 1 meter / 17 kilo zit daar nog goed in!

Wij hebben m trouwens ingeruild voor een axiss, omdat bij onze romer de gordels echt extreem moeilijk aanspanden. Wat een verademing! Axiss ftw O+
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 31 december 2017 @ 09:05:38 #280
269689 crew  Viv
pi_176182051
Wij hebben als eerste autostoeltje de Maxi-Cosi Pebble Plus gekozen, die was het beste volgens de ANWB. Op de bijbehorende 2wayFix base past maar 1 opvolgstoel (Maxi-Cosi 2wayPearl), dus dat was makkelijk bestellen. :) Nu is wel een goed moment trouwens, wij hebben een model uit 2017 met 50 euro korting, het verschil met 2018 is alleen de kleur.
pi_176182087
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:41 schreef Molo het volgende:
Wij hebben hier trouwens 'mot' over een autostoeltje.... :')

Welke, hoeveel budget, hoe veilig, extreem of extreem extreem veilig... één of twee vanwege twee auto's

:')

Argggg, ik had allang zestig keer op die bestelknop geramd :')
Klaar ermee :')

*Neemt slok drank
Gewoon in de kofferbak, net als alle 80ies en 90ies kinderen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176182164
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 09:09 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Gewoon in de kofferbak, net als alle 80ies en 90ies kinderen.
+1
WIJ ZIJN ER TOCH OOK NOG JOH


Wij moeten voor S ook een nieuwe stoel dus ik lees mee. Wel lastig aangezien we de tesla3 hebben besteld (komt over een jaar ofzo) en dus geen idee hebben of t gaat passen :D
  zondag 31 december 2017 @ 09:18:48 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_176182172
Ik zal het autostoeltopic even kicken
disclaimer
pi_176182420
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 09:09 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Gewoon in de kofferbak, net als alle 80ies en 90ies kinderen.
:Y dibs om de kofferbak! Of om de voorstoel, zonder zitverhoger uiteraard ^O^
Ken hendig zat :7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 31 december 2017 @ 09:50:38 #285
269689 crew  Viv
pi_176182509
De kofferbak O+ zo werden we vroeger vervoerd bij kinderfeestjes, met z'n allen vanaf het huis van de jarige naar het zwembad of zo en dan 's avonds thuisgebracht worden. Dat is zeker not done tegenwoordig?
pi_176183455
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 08:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

welke romer heeft ze dan? Want mijn peuter van 1 meter / 17 kilo zit daar nog goed in!

Wij hebben m trouwens ingeruild voor een axiss, omdat bij onze romer de gordels echt extreem moeilijk aanspanden. Wat een verademing! Axiss ftw O+
King maar welke versie weet ik niet. Ik vind 'm heel smal en vooral rond het hoofd. Wel heel veilig, l kan geen kant op met z'n hoofd :')
Het liefst zou ik de romer voor de axiss van m'n sm omruilen. Bij haar zit hij 5 minuten in de auto en bij m'n moeder een half uur. Maar dat vind ik sneu voor m'n sm :') die axiss heeft ze gekregen van ons (en wij van een weggeefhoek :@ echt zo'n mooi ding, snap niet dat ze 'm zo weg deden).
  zondag 31 december 2017 @ 10:55:33 #287
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_176183595
Dank :s)

Wij hebben de Nuna Rebl plus, ook een fijne stoel.
Als ‘extra’ hebben we de maxi cosi priori.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_176183787
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
De kofferbak O+ zo werden we vroeger vervoerd bij kinderfeestjes, met z'n allen vanaf het huis van de jarige naar het zwembad of zo en dan 's avonds thuisgebracht worden. Dat is zeker not done tegenwoordig?
Ik denk dat als je tegenwoordig 2 kleuters op de voorstoel (+ de jarige bij hen op schoot want je wilt natuurlijk wel zelf je vrienden thuis brengen) , 5 op de achterbank en er 3 in de kofferbak zet je alle ouderlijke rechten per direct kwijt bent.

Ik denk trouwens dat je die al kwijt raakt als je friet met frikandellen en cakejes met kleurstof op een kinderfeestje uitdeelt dat je niet meer bij de cool mum's op het plein mag staan en voortaan maar gewoon in je auto moet wachten tot Ridder naar buiten komt met zijn wc rolletjes knutsel.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176184007
Mijn vader heeft zo'n busje dus wij gingen eerder allemaal achterin dat busje O+ kan ook nietmeer tegenwoordig.
pi_176184104
De eerste die mijn kind tijdens dit slaapje wakker knalt met zijn vuurwerk krijgt een oliebol in zijn gezicht.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176184203
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]
Ik denk trouwens dat je die al kwijt raakt als je friet met frikandellen en cakejes met kleurstof op een kinderfeestje uitdeelt dat je niet meer bij de cool mum's op het plein mag staan en voortaan maar gewoon in je auto moet wachten tot Ridder naar buiten komt met zijn wc rolletjes knutsel.
_O-
  zondag 31 december 2017 @ 11:31:02 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176184683
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Ik denk dat als je tegenwoordig 2 kleuters op de voorstoel (+ de jarige bij hen op schoot want je wilt natuurlijk wel zelf je vrienden thuis brengen) , 5 op de achterbank en er 3 in de kofferbak zet je alle ouderlijke rechten per direct kwijt bent.

Ik denk trouwens dat je die al kwijt raakt als je friet met frikandellen en cakejes met kleurstof op een kinderfeestje uitdeelt dat je niet meer bij de cool mum's op het plein mag staan en voortaan maar gewoon in je auto moet wachten tot Ridder naar buiten komt met zijn wc rolletjes knutsel.
Zo blij dat jij hier post _O_ _O- _O- _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 31 december 2017 @ 11:31:57 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176184716
Koos gaat nu nog een keer naar zo'n babyhelwinkel toe om tóch nog een keer te proberen :')

Deadline is einde van de dag bestellen, ben benieuwd :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176185005
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef ReginaFalange het volgende:
De eerste die mijn kind tijdens dit slaapje wakker knalt met zijn vuurwerk krijgt een oliebol in zijn gezicht.
Precies wat ik net dacht.
Duurde een half uur voordat hij sliep met al dat geknal.
pi_176185125
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef ReginaFalange het volgende:
De eerste die mijn kind tijdens dit slaapje wakker knalt met zijn vuurwerk krijgt een oliebol in zijn gezicht.
_O-

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
De kofferbak O+ zo werden we vroeger vervoerd bij kinderfeestjes, met z'n allen vanaf het huis van de jarige naar het zwembad of zo en dan 's avonds thuisgebracht worden. Dat is zeker not done tegenwoordig?
Jaaaaa dat waren geweldige tijden O+ met zn alle in de kofferbak.

En dan stond er op het verkaardagskaartje 'neem je zwemkleding mee'
'Wat we gaan doen is nog een verrassing' :D

Molo gewoon 2 stoelen als je 2 auto's hebt. De hele tijd met die stoelen slepen is echt niet fijn.
Wij hebben de mc 2way en die is loodzwaar

Quoi nog gefeliciteerd met je verjaardag
Veel plezier dit weekend

[ Bericht 26% gewijzigd door ikke_84 op 31-12-2017 11:51:07 ]
pi_176185228
Zal ik me hier ook eens melden met mijn dreumes!

Pollewop heeft meteen nieuwe features ontwikkeld in 3 dagen :')
* losstaan, een hele nanosecondelang
* oooh roepen als iets mooi is (ik hoor mijn eigen manier van uitspreken terug)
* Poe roepen naar de poes en wijzen. Niet eerst mama zeggen maar gewoon poe(s) de hele dag door

Zo en nu ga ik aanhaken :D
pi_176185381
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef BlueEyes het volgende:
Zal ik me hier ook eens melden met mijn dreumes!

Pollewop heeft meteen nieuwe features ontwikkeld in 3 dagen :')
* losstaan, een hele nanosecondelang
* oooh roepen als iets mooi is (ik hoor mijn eigen manier van uitspreken terug)
* Poe roepen naar de poes en wijzen. Niet eerst mama zeggen maar gewoon poe(s) de hele dag door

Zo en nu ga ik aanhaken :D
Nog gefeliciteerd!

Hier ook de hele dag wijzen naar alles sinds zijn verjaardag. Of als we vragen waar iets of iemand is dan wijst hij er naar. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176185441
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef Nazil het volgende:
Mijn vader heeft zo'n busje dus wij gingen eerder allemaal achterin dat busje O+ kan ook nietmeer tegenwoordig.
+1!

En bij mijn oom in een geblindeerd busje, om afgezet te worden voor een dropping tijdens familieweekend. Ergens in the middle of nowhere in Limburg. Zonder mobiele telefoons ook. Zou tegenwoordig vast ook niet meer kunnen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176185491
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:50 schreef LeSage het volgende:

[..]

+1!

En bij mijn oom in een geblindeerd busje, om afgezet te worden voor een dropping tijdens familieweekend. Ergens in the middle of nowhere in Limburg. Zonder mobiele telefoons ook. Zou tegenwoordig vast ook niet meer kunnen :')
Hier gingen we met ponykamp in de paardenvrachtwagen met een stuk of 20 kinderen.
Vielen we een stuk of 10 x om voordat we bij de dropping bestemming aankwamen, vaak midden in het bos. :') Zonder telefoons want zelfs de rijkste paardenmeisjes hadden geen mobieltje toen we 8 waren.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176185511
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Ik denk dat als je tegenwoordig 2 kleuters op de voorstoel (+ de jarige bij hen op schoot want je wilt natuurlijk wel zelf je vrienden thuis brengen) , 5 op de achterbank en er 3 in de kofferbak zet je alle ouderlijke rechten per direct kwijt bent.

Ik denk trouwens dat je die al kwijt raakt als je friet met frikandellen en cakejes met kleurstof op een kinderfeestje uitdeelt dat je niet meer bij de cool mum's op het plein mag staan en voortaan maar gewoon in je auto moet wachten tot Ridder naar buiten komt met zijn wc rolletjes knutsel.
_O-

Onze dreumes gaat straks mee naar het oliebollenspektakel bij opa. Ik heb al afgedaan denk ik ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 31 december 2017 @ 11:52:45 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176185556
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:50 schreef LeSage het volgende:

[..]

+1!

En bij mijn oom in een geblindeerd busje, om afgezet te worden voor een dropping tijdens familieweekend. Ergens in the middle of nowhere in Limburg. Zonder mobiele telefoons ook. Zou tegenwoordig vast ook niet meer kunnen :')
_O-

En gefeliciteerd BlueEyes! Welkom met je grote kleine!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')