wat zijn ze allemaal leuk.
 wat zijn ze allemaal leuk.   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

das best een hele tijd. Maar als je al zo snel langs de tafel loopt dan mag dat best.
 das best een hele tijd. Maar als je al zo snel langs de tafel loopt dan mag dat best.

vrolijkheid straalt er vanaf.
  vrolijkheid straalt er vanaf.

quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik zit op de bank met hem op schoot, hij slaapt en drinkt zich vol.

Leuke foto'swat zijn ze allemaal leuk.
 Buda wat een knapperd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buda wat een knapperd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. :)
:)

Bah. Zelfde hier. O. is nog nooit ziek geweest (amen), maar nu dus wel...quote:Op woensdag 13 december 2017 08:59 schreef Nazil het volgende:
Omg toen had ik hem net een fles gegeven en lag ik er net weer in. Volgens mij was het hier wakker door hoesten en /of keelpijn.

.
. 

Sinds twee weken is het ineens onrustig op dat vlak. Vast een faaaaase.
 Sinds twee weken is het ineens onrustig op dat vlak. Vast een faaaaase.

voor alle mama’s en papa’s!
 voor alle mama’s en papa’s!

kan ik wel gebruiken. Al kon ik Max om half 7 wel weer neerleggen en heeft hij nog 2 uur geslapen. Gastouder laten weten dat hij wat later kwam. Nu is alles weer schoon (meneer had ook ff lekker rondgeplast in de badkamer
  kan ik wel gebruiken. Al kon ik Max om half 7 wel weer neerleggen en heeft hij nog 2 uur geslapen. Gastouder laten weten dat hij wat later kwam. Nu is alles weer schoon (meneer had ook ff lekker rondgeplast in de badkamer   ) en zit ik aan de verdiende koffie en kan aan de (echte) arbeid.
 ) en zit ik aan de verdiende koffie en kan aan de (echte) arbeid.

gelukkig geen schade maar het zag er wel heel naar uit.
 gelukkig geen schade maar het zag er wel heel naar uit. 

Hier was het ook feest. Geen idee wat er nou was. Maar ja, we leven nog
  Hier was het ook feest. Geen idee wat er nou was. Maar ja, we leven nog   
  Misschien wel met wat kramp?
 Misschien wel met wat kramp?  
  soms
 soms  . Als ze kruipt hoor ik haar altijd aankomen, maar lopen doet ze verrassend stil. Schrok me rot toen ze gister opeens achter me stond
. Als ze kruipt hoor ik haar altijd aankomen, maar lopen doet ze verrassend stil. Schrok me rot toen ze gister opeens achter me stond 
 En vandaag stond ze de douche te wisseren
  En vandaag stond ze de douche te wisseren  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dreumesstreken... en grijze haren. zo herkenbaar. James doet dingen die Saar toen nog niet eens bedacht had.S. 2014
J. 2016

quote:Op donderdag 14 december 2017 11:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat lief dat jullie het vragen, James lijkt een stuk beter te horen, en te slapen. plakt alleen nog meer dan anders aan mij maar dat schijnt normaal te zijn.Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer helemaal blij met zijn fles?
Fijn dat het beter gaat! Bij mama plakken is ook het fijnste wat er is natuurlijk

de 1e 2 uur na de ingreep wilde hij zn fles niet maar daarnaquote:Op donderdag 14 december 2017 11:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Leuke fotoWeer helemaal blij met zijn fles?
Fijn dat het beter gaat! Bij mama plakken is ook het fijnste wat er is natuurlijk

voor het lopen.
 voor het lopen.  
  mooie foto. Fijn dat het beter gaat.
 mooie foto. Fijn dat het beter gaat.  levensgevaarlijk die dreumesjes
 levensgevaarlijk die dreumesjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |