SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Referendum sleepwet![]()
Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.
Het referendum zal er komen!
![]()
Dat hebben we in Nederland ook gewoon rondlopen en durft zichzelf als democraten te beschrijven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 00:24 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/googleamp/(...)aten-van-europa.html
Het getal 66 heeft er vast ook wat mee te maken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 00:27 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat hebben we in Nederland ook gewoon rondlopen en durft zichzelf als democraten te beschrijven.
Ik poep prima, hoor, Maar jij hebt niet door dat ik een zelfde soort grap maak als Baudet deed.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet serieus geloven. Ik geloof niet eens dat jij dat gelooft. Als je dat echt doet ben je te dom om te poepen.
Hij heeft duizend maal zijn standpunt m.b.t. referenda toegelicht, en jij gaat hier een grap+oneliner als letterlijk beoogt beleid zien, terwijl die duizend toelichtingen het tegenspreken.
Ik heb er echt moeite mee jullie nog serieus te nemen. Beschamend is het.
1966 was het jaar dat D66 is opgerichtquote:Op vrijdag 8 december 2017 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het getal 66 heeft er vast ook wat mee te maken.
Aan de ene kant noem je het dus een grap, aan de andere kant noem je het flinterdun. Al die keren dat hij toegelicht heeft wat hij echt wil i.p.v. een eigenlijk niet letterlijk op te vatten oneliner kies je dan schijnbaar toch te negeren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik poep prima, hoor, Maar jij hebt niet door dat ik een zelfde soort grap maak als Baudet deed.
Iets quasi-serieus beweren over zijn dictatuurverlangen. Hoewel... zijn bewondering voor Napoleon is wel verontrustend.
Maar ik refereer naar een monoloog van hem waar hij toch wel serieus impliceerde beweerde dat het referendumssyteem beter is dan de normale parlementaire democratie wat we kennen.
En dat is flinterdun van hem. Behoorlijk nep.
Dit is gewoon letterlijk een uitspraak van hem, dus ik weet niet waar je zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:45 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf? Zeg anders nog ff dat Baudet alleenheerser wil worden en die 127 zetels helemaal niet nodig heeft.
Baudet bedoelt altijd iets anders dan wat hij zegt. Dat snap je onderhand toch wel?quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is gewoon letterlijk een uitspraak van hem, dus ik weet niet waar je zo moeilijk over doet.
Wie loopt er nou te trollen? Ik heb al eerder aangegeven dat de VVD streeft naar meer eigen verantwoordelijkheid en een kleinere overheid. Dat is de essentie van het gedachtegoed van de rechtse VVD. Jij wuift dat weg. Dat kan, maar blijf dan niet zeuren om een antwoord.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:26 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik laat me graag vertellen wat het gedachtegoed van de VVD is. Ik heb er nog geen een kunnen ontdekken, behalve dat wat ze niet waarmaken.
Dat van hem en Theo als dictators is als een grap te zien ,. dan wel een onzinnig standpunt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 00:51 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Aan de ene kant noem je het dus een grap, aan de andere kant noem je het flinterdun. Al die keren dat hij toegelicht heeft wat hij echt wil i.p.v. een eigenlijk niet letterlijk op te vatten oneliner kies je dan schijnbaar toch te negeren.
Ik vind het totale onzin hier verder nog over te hebben. Als je denkt dat Baudet dit echt vindt doe je dat maar.
Een week of twee terug waren ze nog erg positiefquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:22 schreef agter het volgende:
FvD nog een mening over hoe de Brexit verloopt?
En willen we deze vernedering ook in NL als Nexit?
Jij zegt altijd alleen maar dingen die je serieus meent?quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is gewoon letterlijk een uitspraak van hem, dus ik weet niet waar je zo moeilijk over doet.
Jij leest dat interview met hem en je hebt de indruk dat hij daar een grapje aan het maken is?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Jij zegt altijd alleen maar dingen die je serieus meent?
Als het aan Schultz ligt gaan we er hopelijk toch uit. Wat is er vernederend aan de brexit dan? Enkel de uitvoering of het hele principe?quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:22 schreef agter het volgende:
FvD nog een mening over hoe de Brexit verloopt?
En willen we deze vernedering ook in NL als Nexit?
Welk interview hebben we het nu over?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij leest dat interview met hem en je hebt de indruk dat hij daar een grapje aan het maken is?
http://berniemag.nl/thierry-baudet-haagse-dandy/quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:39 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Welk interview hebben we het nu over?
Als je eigenlijk niet eens weet waar dit citaat vandaan komt, waarom roep je dan direct dat het vast een grapje is?quote:Denk je dat je ooit de kans krijgt om te laten zien wat je waard bent?
‘Daar ben ik van overtuigd. Ik denk dat meer dan de helft van de Nederlanders het in principe met mij eens is. In potentie is dat 80 tot 90 procent van de zetels. Mensen zijn van nature bang voor verandering en stemmen een stuk conservatiever dan ze eigenlijk zijn. Uit angst om hun baan te verliezen of hun huis, slikken ze de fouten van de regering. Zo van: “Ach, we geven Rutte nog maar een kans.” Maar ik geloof dat je het electoraat niet voor de gek kunt blíjven houden – op een gegeven moment is de maat vol.’
Oh ja, natuurlijk. De uitspraak van alleenheerser willen zijn (geen interview) en 80 a 90% eens van de bevolking (wel interview) liepen even door elkaar heen. Ik wist het wel maar dacht even dat je het over de alleenheerser uitspraak had.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://berniemag.nl/thierry-baudet-haagse-dandy/
[..]
Als je eigenlijk niet eens weet waar dit citaat vandaan komt, waarom roep je dan direct dat het vast een grapje is?
Waarom zou ik het over die uitspraak hebben, ik citeer nota bene Baudet, waarna jij zelf opeens dat gedoe over een alleenheerser zijn erbij haalt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:50 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. De uitspraak van alleenheerser willen zijn (geen interview) en 80 a 90% eens van de bevolking (wel interview) liepen even door elkaar heen. Ik wist het wel maar dacht even dat je het over de alleenheerser uitspraak had.
Met dit interview ben ik als fanboy natuurlijk bekend
Heb je de laatste tijd het nieuws wel gevolgd? Denk je dan werkelijk dat de Brexit wel goed is voor Engeland en met name zijn plaats in de wereldpolitiek?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:39 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Wat is er vernederend aan de brexit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |