Voor zover in de stukken te lezen is, gaat de leugen over het contact ook over toen Trump president-elect was. Over de periode ervoor is het niet bekend op het moment voor zover ik weet. Speculatie is er natuurlijk wel over, want Flynn moet wel wat te bieden hebben gehad aan informatie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:17 schreef Belabor het volgende:
[..]
Maar dat is dus net de cru. Obama deed het als president-elect en Trump als kandidaat.
Dat is een detail, maar wel een ongelofelijk belangrijk detail.
Ik probeer enkel een discussie te voeren, met bronnen, zoals zo vaak van mij wordt gevraagd. Verder negeer ik geen reacties.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:19 schreef Belabor het volgende:
[..]
Rot op, je trekt de discussie naar je toe en negeert al onze reacties.
Grow up.
Je vergeet voor het gemak Papadopoulos nu even helemaal. Die heeft een plea deal voor contacten voor de transitie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nee.
Dit is wat ABC met je doet en wilt geloven. Lees de data maar na op het plea deal document.
Met iemand spreken betekent niet automatisch dat je ermee onderhandelt en al helemaal niet dat dat onderhandelen is tegen het regeringsbeleid in. Flynn deed dat wel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
FYI Trump was in december 2016 al president-elect.
Echter, Obama was kandidaat
https://www.salon.com/2008/06/16/obama_iraq/
https://www.theguardian.c(...)sia-inquiry-analysisquote:When it came to the discussions with Kislyak about the UN security council vote on a resolution condemning Israeli settlements, the statement of offence says that "a very senior member" of the transition team "directed Flynn to contact officials from foreign governments" about the vote to try to persuade them to either defeat or delay the vote.
(...)
Kushner is also reported to have taken an active role in lobbying security council members against the 23 December settlement vote, in which the Obama administration had decided to abstain as a means of sending a critical message to Israel.
What is particularly significant is that on both occasions, the Trump team were apparently seeking to thwart or mitigate the impact of the outgoing administration’s foreign policy on critical issues, which would be a violation of the Logan Act. That is a relatively obscure statute that is rarely prosecuted, although this appears a particularly severe example.
Precies. Daarom nu al roepen dat er niks is te vinden is gewoon willful ignorance. Mueller had het onderzoek anders al wel afgerond of aangekondigd het binnenkort te zullen sluiten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voor zover in de stukken te lezen is, gaat de leugen over het contact ook over toen Trump president-elect was. Over de periode ervoor is het niet bekend op het moment voor zover ik weet. Speculatie is er natuurlijk wel over, want Flynn moet wel wat te bieden hebben gehad aan informatie.
Ik probeer vooral te doorgronden waarom er zoveel heisa (in de media en hier) was vanwege het contact dat Flynn heeft gehad met de Russen, terwijl Trump al president-elect was en het eigenlijk aantoonbaar vrij normaal is dat transitie-teams contact hebben met buitenlandse mogendheden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:20 schreef Barbusse het volgende:
Vind het wel verrassend dat users die normaal gesproken soms volledig de conspiracy nutjob weg inslaan nu opeens zo strak van de feiten zijn terwijl al lang duidelijk is dat er slechts bijzonder weinig feiten naar buiten gebracht zijn aangaande het onderzoek om de simpele reden dat dat hetzelfde onderzoek niet ten goed zou kunnen komen.
Dat is dus precies die willful ignorance die ik net noemde. Flynn liegt niet tegen de FBI "gewoon omdat het kan".quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik probeer vooral te doorgronden waarom er zoveel heisa (in de media en hier) was vanwege het contact dat Flynn heeft gehad met de Russen, terwijl Trump al president-elect was en het eigenlijk aantoonbaar vrij normaal is dat transitie-teams contact hebben met buitenlandse mogendheden.
Dit dus:quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik probeer vooral te doorgronden waarom er zoveel heisa (in de media en hier) was vanwege het contact dat Flynn heeft gehad met de Russen, terwijl Trump al president-elect was en het eigenlijk aantoonbaar vrij normaal is dat transitie-teams contact hebben met buitenlandse mogendheden.
https://www.theguardian.c(...)sia-inquiry-analysisquote:What is particularly significant is that on both occasions, the Trump team were apparently seeking to thwart or mitigate the impact of the outgoing administration’s foreign policy on critical issues, which would be a violation of the Logan Act.
Op dit moment liggen er sancties tegen zowat alle landen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat had de amerikaanse regering op dat moment. Er lagen namelijk sancties tegen Rusland en Flynn probeerde daarover te onderhandelen. Als burger, tegen het regeringsbeleid in. En hij loog er over.
Bezoeken van en onderhandelen met zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
FYI Trump was in december 2016 al president-elect.
Echter, Obama was kandidaat
https://www.salon.com/2008/06/16/obama_iraq/
[..]
Net even andersom als wat jij beweert dus.
ja precies en als hij niks te bieden zou hebben zouden ze hem wel pakken voor de contacten met Turkije die hij zegt te hebben wat hij niet gemeld had. ipv dat hij nu alleen maar schuld bekend op liegen tegen de FBIquote:Op zaterdag 2 december 2017 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dus precies ie willful ignorance die ik net noemde. Flynn liegt niet tegen de FBI "gewoon omdat het kan".
Zolang je in die gesprekken het beleid onderschrijft, is er niet zoveel aan de hand.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op dit moment liggen er sancties tegen zowat alle landen.
Waaronder China.
https://www.reuters.com/a(...)ations-idUSKBN1DL2G6
Waar Obama toevallig gesprekken heeft, als privaat persoon, met de president van China.
Desalniettemin Logan Act is onzin en totaal onhoudbaar. Zal nooit worden toegepast.
Zoals ik al zei kun je dan alle oud presidenten en hun transitieteams oppakken.
Flynn heeft zijn huis verkocht, omdat hij zijn advocaten niet meer uit reserves kon betalen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Papadopoulos nu even helemaal. Die heeft een plea deal voor contacten voor de transitie.
Dus nu zowel iemand voor als tijdens de transitieperiode. Daarom is het nieuws van gisteren zo essentieel. Waarom zou Flynn bewust liegen over contacten met de Russen tijdens de transitieperiode als dit, normaal gesproken, niet strafbaar is?
Ik vind het allemaal vrij duidelijk, maar dan zal ik ook wel een libtard zijn denk ik.
Bron voor je laatste bewering?quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zolang je in die gesprekken het beleid onderschrijft, is er niet zoveel aan de hand.
En Flynn probeerde juist het beleid te ondergraven. Wil je het gewoon niet snappen?
De V.S. hadden in de periode van de transitieperiode van Obama sancties tegen Iran.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bezoeken van en onderhandelen met zijn twee verschillende dingen.
Die had hij al gegeven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bron voor je laatste bewering?
Wat probeer je nou te zeggen? Flynn heeft zo'n huis verkocht, dus hij is onschuldig?quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Flynn heeft zijn huis verkocht, omdat hij zijn advocaten niet meer uit reserves kon betalen.
De inconsistentie zou daarmee te maken kunnen hebben, want onderliggend zijn door hem geen strafbare zaken gepleegd.
Over Papadopoulos is ook bekend dat er geen officiële contacten zijn belegd. Ook daar is geen sprake van enige collusion.
Ik denk dat jij het net als de meesten het te graag wilt.
Probeerde Obama bewust het beleid van de VS tov Iran te ondergraven?quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
De V.S. hadden in de periode van de transitieperiode van Obama sancties tegen Iran.
Heb ik net al gepost.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bron voor je laatste bewering?
Ah, in dat geval..quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
De V.S. hadden in de periode van de transitieperiode van Obama sancties tegen Iran.
Hoe dan ook. Het maakt allemaal geen drol uit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dat is dan weer lekker jouw interpretatie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Flynn heeft zijn huis verkocht, omdat hij zijn advocaten niet meer uit reserves kon betalen.
De inconsistentie zou daarmee te maken kunnen hebben, want onderliggend zijn door hem geen strafbare zaken gepleegd.
Over Papadopoulos is ook bekend dat er geen officiële contacten zijn belegd. Ook daar is geen sprake van enige collusion.
Ik denk dat jij het net als de meesten het te graag wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |