SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Happy Ending is er pas uit, die kan er wel doorheenquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is genoeg wat er niet in staat van hem wat er wel makkelijk in zou kunnen...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Rein Raus van Rammstein verwacht ik ook nog wel met deze TT...
Hear hear!quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy Ending is er pas uit, die kan er wel doorheen
ding?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dit dat ding van 10 minuten?
Mijn glazen bol zegt:quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
deze staat er nog niet in, maar komt er wat mij betreft wel in.
die troep, zooi, handel, zoiets beter?quote:
broertje toch?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die troep, zooi, handel, zoiets beter?
Dat lied. Dat lied wat ook in de helft van de tijd had gepast.quote:
nee hoor, niet voor het eerst.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft wel iets. Ik hoor het voor het eerst, geloof ik.
Niet helemaal mee eens, want dit had wel wat aspecten van wat klassiekers die hoog in de top2000 staan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Tof dit, maar geen top 2000 materiaal
Dat bedoel ik. Eerste helft van het lied had eraf geknipt kunnen wordenquote:
Het 2e ook best.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eerste helft van het lied had eraf geknipt kunnen worden
De eerste helft vond ik mooier dan dit gedeelte eigenlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind je dat ook bij Shine on you crazy diamond?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het begon vrij aardig, maar duurde al lang en dan dit er achter, steeds hetzelfde. Dat is met house voor mij toch anders.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste helft vond ik mooier dan dit gedeelte eigenlijk
Nee, dat kan je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je dat ook bij Shine on you crazy diamond?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet vergelijken.
Ja ik moet daar wel gelijk aan denken dan, als ik daarmee kom, want dat vind ik een van de weinige mooie lange liedjes waarvan ik wel eens twijfel over de opbouw. Echter, dat zie ik echt als 1 muziekstuk met terugkerende motieven, dit zie ik toch meer als een popliedje. Ik denk dat dat het verschil maakt. Het gedeelte met zang blijft met dezelfde thema's komen, er is een mooie mate van opbouw. Dit voelt als opgeknipte stukken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je dat ook bij Shine on you crazy diamond?
mee eens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Toch heeft dit nummer wel alles in zich om een klassieker te worden, vind ik.
Hee, Diaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi! Eindelijk tijd om ook mee te posten....
Zijn de oliebollen gelukt?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi! Eindelijk tijd om ook mee te posten....
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
zal ik maar verlengen? liedjes zat om aandacht aan te besteden in de lagere regionen...
Dat wordt de Top 2000 quiz morgenmiddag kijkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
zal ik maar verlengen? liedjes zat om aandacht aan te besteden in de lagere regionen...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vakantie is geboektkaartjes voor Down the Rabbithole zijn besteld
Laat die zomer maar komen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn de oliebollen gelukt?
Doe je nog een songtekstje hier en daar?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt de Top 2000 quiz morgenmiddag kijken
Van mijn eega mag het, je staat hier op de boombox...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
Niet direct een nummer van Joe Jackson waar ik op zou stemmen. Wel vrolijkmakend, dat wel.
Ook dat is inmiddels nostalgie...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
het blijft me m’n hele leven hier achtervolgen.
Ik heb al moeite met een week vooruitplannenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vakantie is geboektkaartjes voor Down the Rabbithole zijn besteld
Laat die zomer maar komen.
ik betaal mee, dus ik neem aan van welquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat is inmiddels nostalgie...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik betaal mee, dus ik neem aan van wel
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zegt niet veel bij vrouwen hoor.
Tijdens de Top 2000 is er altijd een moment dat Diaan in het topic af moet haken wegens het bakken van de oliebollen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dat met die oliebollen dan?
Voor sommige dingen moet je op tijd bij zijn... wij moeten altijd in bouwvak op vakantie en hebben nog wel wat wensenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een week vooruitplannen
assumption is the mother of all fuck-upsquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik betaal mee, dus ik neem aan van wel
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zegt niet veel bij vrouwen hoor.
Whehehe! Maar wacht eens... Dan heb je het over jaren. Wist niet eens dat Diaan hier al zo lang was.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de Top 2000 is er altijd een moment dat Diaan in het topic af moet haken wegens het bakken van de oliebollen.
Al zolang die topics er zijn...
en altijd op 30-12 en post ik ook foto’s van mijn zelfgebakken oliebollen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de Top 2000 is er altijd een moment dat Diaan in het topic af moet haken wegens het bakken van de oliebollen.
Al zolang die topics er zijn...
Ja, dat weet ik heel goed. Daarom loop ik ook alles mis. Ik kwam er vorige week op mijn werk achter dat mijn collega's de zomervakanties al hadden gereserveerd. En dat ik nu dus al weet dat ik geen vrij kan nemen tijdens de zomervakantie. En de kerstvakantie was ik ook al te laat.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je op tijd bij zijn... wij moeten altijd in bouwvak op vakantie en hebben nog wel wat wensendie zijn later vaak niet meer te realiseren.
In de top2000 topics post ik al jarenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Whehehe! Maar wacht eens... Dan heb je het over jaren. Wist niet eens dat Diaan hier al zo lang was.
O.a. Diaan, Peaceman, Tukker Terror Twan en ik waren al bij de topics aanwezig tijdens de eerste versies van de Top 2000...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Whehehe! Maar wacht eens... Dan heb je het over jaren. Wist niet eens dat Diaan hier al zo lang was.
Ton Lebbink - Voetbalknieën...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
hierna een persoonlijke favoriet die wat mij betreft (misschien met behulp van de dodenbonus) in de lijst mag.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In de top2000 topics post ik al jaren
Daar hebben we eind vorig jaar kennis gemaakt met radio 49 en hier blijven hangen.
Aha, dan heb je het over een tijdje. Leuk!quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. Diaan, Peaceman, Tukker Terror Twan en ik waren al bij de topics aanwezig tijdens de eerste versies van de Top 2000...
Ik denk dat de dodenbonus snel verdwijnt. Er maken inmiddels wat te veel artiesten aanspraak op.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
hierna een persoonlijke favoriet die wat mij betreft (misschien met behulp van de dodenbonus) in de lijst mag.
Wordt dat dan niet in overleg gedaan? Ik vraag altijd wie wanneer in die eriodes vrijwillig hebben en ga dat dan met de groep bespreken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik heel goed. Daarom loop ik ook alles mis. Ik kwam er vorige week op mijn werk achter dat mijn collega's de zomervakanties al hadden gereserveerd. En dat ik nu dus al weet dat ik geen vrij kan nemen tijdens de zomervakantie. En de kerstvakantie was ik ook al te laat.
Maar ja, zelfs met die wetenschap lukt het me echt niet om nu al bezig te zijn met een zomervakantie.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat de dodenbonus snel verdwijnt. Er maken inmiddels wat te veel artiesten aanspraak op.
dan moet ik m maar blijven draaien op radio 49quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat de dodenbonus snel verdwijnt. Er maken inmiddels wat te veel artiesten aanspraak op.
Dat was in 2005 denk ik. Ik weet nog dat ik toen nog naar Gorinchem moest rijden omdat peaceman daar woonde.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. Diaan, Peaceman, Tukker Terror Twan en ik waren al bij de topics aanwezig tijdens de eerste versies van de Top 2000...
Nee, wie het eerst komt, het eerst maalt. En ik maal altijd het laatst.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet in overleg gedaan? Ik vraag altijd wie wanneer in die eriodes vrijwillig hebben en ga dat dan met de groep bespreken.
Wel balen dat je dat dan mist.
Het is dit jaar wel extreem vroeg hoor. Maar we hebben een mooie camping gezien, voldoet aan onze wensen... dan maar reserveren. Is dat klaar.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, wie het eerst komt, het eerst maalt. En ik maal altijd het laatst.
Nee, want het spotlighteffect blijft. Wel moet je de dodenbonus op het juiste moment in gaan zetten zodra er meer overlijden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste reeks die ik kon vinden was in 2003, toen waren Jane, Flitspaal en ambrosius vooral aan het postenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was in 2005 denk ik. Ik weet nog dat ik toen nog naar Gorinchem moest rijden omdat peaceman daar woonde.
Ik kreeg vandaag een mailtje van PZ dat ik nog 8 weken vrij tegoed hebquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij kijken ook nog naar collega’s die “gebonden” zijn aan schoolvakanties of aan bouwvak als de man dat heeft. Heel sociaal.
The Byrds vind ik tof, maar ik hoor liever Eight Miles High en My Back Pagesquote:
Jane komt de laatste jaren zelfs niet meer 'net binnen' als er een nummer van The Cats komtquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste reeks die ik kon vinden was in 2003, toen waren Jane, Flitspaal en ambrosius vooral aan het posten
precies dat ja.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Byrds vind ik tof, maar ik hoor liever Eight Miles High en My Back Pages
ach die staan er ook nog maar 5x in, horen niet meer in het radio 2 profiel hequote:Op vrijdag 1 december 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jane komt de laatste jaren zelfs niet meer 'net binnen' als er een nummer van The Cats komt
Mag je het deels meenemen naar volgend jaar, of betalen ze het uit?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mailtje van PZ dat ik nog 8 weken vrij tegoed heb![]()
Maar het lukt me gewoon niet om ze op te nemen.
Doet me denken, ik ben vergeten op My Back Pages (Live) van Dylan te stemmenquote:
Dat zou best kunnen, het kwam eigenlijk maar langzaam op gang hier.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste reeks die ik kon vinden was in 2003, toen waren Jane, Flitspaal en ambrosius vooral aan het posten
Toen was ik er zeker nog niet bij. Ik heb pas sinds februari 2005 een fokaccountquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ze willen niet uitbetalen. Ik neem ze mee naar volgend jaar, maar ik ben dit jaar al wat wettelijke uren kwijtgeraakt die ik niet had opgenomen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag je het deels meenemen naar volgend jaar, of betalen ze het uit?
Zo dat zijn flink wat werken. Moet je ze niet opmaken?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mailtje van PZ dat ik nog 8 weken vrij tegoed heb![]()
Maar het lukt me gewoon niet om ze op te nemen.
Ik luister zelf ook pas écht sinds 2010. Daarvoor was ik vrijwel altijd weg met kerst, soms wel de laatste dag.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, het kwam eigenlijk maar langzaam op gang hier.
Radio 2 was ook een beetje not done in die tijd...
Die zijn dan al heel wat jaartjes oud.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze willen niet uitbetalen. Ik neem ze mee naar volgend jaar, maar ik ben dit jaar al wat wettelijke uren kwijtgeraakt die ik niet had opgenomen.
Toch niet dat vreselijke True Colors?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Cyndi Lauper![]()
dit nummer
komt niet in mijn lijst. Wel een ander nummer van haar.
Mooi voornemenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn dan al heel wat jaartjes oud.
Ik stel voor dat je wat goede voornemens gaat opschrijven en dat je ze allemaal uit laat komen...
Ik hoop op She Bop...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Cyndi Lauper![]()
dit nummer
komt niet in mijn lijst. Wel een ander nummer van haar.
Er gaat sowieso veel teveel belasting af bij uitbetaling, maar als je de kans niet krijgt om het op te nemen schiet het ook niet op.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze willen niet uitbetalen. Ik neem ze mee naar volgend jaar, maar ik ben dit jaar al wat wettelijke uren kwijtgeraakt die ik niet had opgenomen.
Het liefst Sally’s pigeons, maar die komt er zeker niet in. True Colors is een optie maar time after time ook. Een van die twee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch niet dat vreselijke True Colors?
Time after Time is wel leuk jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het liefst Sally’s pigeons, maar die komt er zeker niet in. True Colors is een optie maar time after time ook. Een van die twee.
Met name een structurele onderbezetting op mijn werk. Vrij nemen komt eigenlijk nooit goed uit en omdat wij ook niet op vakantie gaan, heb ik dus ook geen goede reden om toch vrij te vragen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo dat zijn flink wat werken. Moet je ze niet opmaken?
Waarom lukt het niet om ze op te maken?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Cindy mag weg en dat mag ze wat mij betreft samen met The Monkees doen.
Wat heb je tegen CindieYquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Cindy mag weg en dat mag ze wat mij betreft samen met The Monkees doen.
Dat is balen... Gewoon toch vrij plannen hoor. Dat jullie niet weggaan, wil niet zeggen dat je geen vakantie nodig hebt. Bij ons is het lang verplicht geweest om 3 weken vakantie pernjaarvte nemen, waarvan 2 weken aaneengesloten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Met name een structurele onderbezetting op mijn werk. Vrij nemen komt eigenlijk nooit goed uit en omdat wij ook niet op vakantie gaan, heb ik dus ook geen goede reden om toch vrij te vragen.
Tenzij jij nu Duran Duran - Paper Cut draaitquote:
Jaquote:
Tijd genoeg daarvoor (gehad)...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat Duran Duran is even wennen. Het nummer moet je echt leren waarderen.
Ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat Duran Duran is even wennen. Het nummer moet je echt leren waarderen.
Billie Holliday is gewoon te oud voor internetradio.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde weer anderhalve seconde Strange Fruit... erg strange allemaal...
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik begreep pas van de week wat jullie met papercut bedoelden. Had het nummer niet eerder gehoord.
Ze is met vakantie denk ik.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Billie Holliday is gewoon te oud voor internetradio.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Duran Duran snapt geen reet van de Buma bijdrage die ze voor dit nummer ontvangen...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is met vakantie denk ik.
Al is het maar om de nostalgie.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef CindieY het volgende:
Nog even en dit nummer beland in de top 2000
Ik las hier of alles het wel weer deed of niet en wanneer er een show was. Hoefde ik niet voor te luisteren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
Je bent een fake-listener.
Dit is eerder allergie...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al is het maar om de nostalgie.
Die regel geldt vanaf nu dan ook niet meer...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je mag een artiest niet 2x binnen een uur draaien, toch?
als dat niet werkt ga ik naar de QUIZZZZZZZZZZZZZZZquote:
In Belfast...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat klinkt prima.
Waar is Billie?
moet je er wel op gaan stemmen. stond vorig jaar erg laag. 1960quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer blijft er uiteraard in.
die probeer ik straks nog ffquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat klinkt prima.
Waar is Billie?
Bedankt voor het melden hè, peace.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
grrrr sinds die windows update heb ik soms problemen met mixxx![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Duran Duran snapt geen reet van de Buma bijdrage die ze voor dit nummer ontvangen...
quote:Oh, Radio49 yes, We need to pay 'em a visit, yaknow.. To ehr... give them a private concert
Ga je uberhaupt stemmen, Lucky?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer blijft er uiteraard in.
erg irritant als je aan het draaien bent en er ineens uitklapt... dat je weer duran duran hoorde doet vermoeden dat Gup er ook weer uitligt trouwens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden hè, peace.Toch waag ik de gok, want Windows 8 blijft aan je kop zeuren om te upgraden. Zelfs als je de melding uitschakelt komt het na een tijdje weer terug.
Gup heeft het nog niet gedaan. Alleen de website is weer zichtbaar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
erg irritant als je aan het draaien bent en er ineens uitklapt... dat je weer duran duran hoorde doet vermoeden dat Gup er ook weer uitligt trouwens.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet. Sja, dan kan ik ook net zo goed stemmen.
ik ook en deze komt daarbijquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi, maar ik kies voor Salty Dog.
Die andere is?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Oke, 2 nummers van Procol Harum in mijn lijst
Absoluut.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
salty dog vind ik echt hun beste en mooiste nummer
Ja, maar het begin is zo mooi.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier blijf ik kippenvel van krijgen. Terwijl het ook een zemel²nummer is.
quote:
Een Hummer nog wel...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:53 schreef Symphonic het volgende:
En er komt nog een hummer met Salt in mijn lijst.
Lennon jr.
n00biequote:
Dit is niet het origineel?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gevalletje beter dan het origineel, dit
Nope, die is van Dan Hicks and his Hot Licksquote:
Dat zijn op zich wel erg toffe karretjes. Luxe uitvoering van de Smart lijkt het.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gevalletje beter dan het origineel, dit
verrassend ruim zijn zequote:Op vrijdag 1 december 2017 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn op zich wel erg toffe karretjes. Luxe uitvoering van de Smart lijkt het.
mmmmm in plaats van de paardenkrachten achter je in een trailer, komen ze nu voor je?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stap uist over naar een Fiat 500
excuses dat de techniek ineens het af liet weten..quote:
Heb ik eindelijk eens Peper Kut kunnen beluisteren...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
excuses dat de techniek ineens het af liet weten..
jupquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
mmmmm in plaats van de paardenkrachten achter je in een trailer, komen ze nu voor je?
Ah! Penaltytijdquote:
Pinantie tijd dan...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah! Penaltytijd
Zo heet dat toch?
Gelukkig wel, ja.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat hoog genoeg. Om er in te blijven, that is.
quote:
mag ookquote:
C'mon Billiequote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:11 schreef livelink het volgende:
Beklemmend nummer is het. Maar ik zou het erg vinden als het uit de top2000 verdwijnt.
enorm!quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
hopelijk hebben jullie wat inspiratie gekregen op wie je niet of wel moet gaan stemmen.
Nogmaals bedankt, peaceman.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
eindtune....
hopelijk hebben jullie wat inspiratie gekregen op wie je niet of wel moet gaan stemmen.
playlist volgt snel!
quote:
Ook. Er zijn er welgeteld 0 van op de stemlijst gekomenquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij had je tape als inspiratie toch?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook. Er zijn er welgeteld 0 van op de stemlijst gekomen
Dat dan weer niet, maar er zat soms wel wat aardigs tussen wat er eventueel misschien in zou kunnen...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
eindtune....
playlist volgt snel!
Daar bleef het dan ook bijquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gelukkig heb je er dit jaar wel aan gedacht.
en Diaan het hele jaar maar tegen mij zeggen.... " help me onthouden dat ik tegen noobie zeg..."quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar bleef het dan ook bij
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar bleef het dan ook bij
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
en Diaan het hele jaar maar tegen mij zeggen.... " help me onthouden dat ik tegen noobie zeg..."
quote:
Daar was ik ook niet bang voor...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Maar er is een puik lijstje voor in de plaats gekomen hoor!
Ik was al verbaasdquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet ook niet tegen iemand zeggen "help me onthouden"..t is niet dat ik dat echt nodig heb ook.
heeft enigma het gehaald?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn lijstje is verstuurd. Klaar er mee en nu maar wachten.
Bedankt voor de epileptische aanval bij de ~2 minuten.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:38 schreef Slowking het volgende:
[..]
Bedankt voor de epileptische aanval bij de ~2 minuten.
Sja, dat een compleet orkest in samenwerking met o.a. house producers geweldig uit kan pakken is een feit. Ze hebben het allemaal ook behoorlijk naar hun zin zo te zien. Maar in dit geval is het wel een beetje herhaling van een lange sample.quote:
Wel een beetje leuke tijd gehad?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:10 schreef just me het volgende:
lekker thuis
![]()
het was zo druk, echt van voor naar achter, van links naar rechts
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel een beetje leuke tijd gehad?
Mensen kijken is vermakelijk ja, herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:14 schreef just me het volgende:
[..]de band was echt super, de bar kon het niet aan dus veels te druk, had zin in een
en ik dacht ik ga dat lekker thuis doen.
Mensen kijken was super
en hoe meer ze drinken, hoe lelijker ze wordenquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mensen kijken is vermakelijk ja, herkenbaar.
Mensen kijken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:14 schreef just me het volgende:
[..]de band was echt super, de bar kon het niet aan dus veels te druk, had zin in een
en ik dacht ik ga dat lekker thuis doen.
Mensen kijken was super
Ik ga toch niet echt buiten roken om me daarna naar binnen te dringenquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen kijken.Dat je niet meer binnen mag roken schiet ook totaal niet op. Nu lopen ze een klant mis.
Muhahahaquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe meer ze drinken, hoe lelijker ze worden
Je hebt gelijk ook. Ik neem niet eens de moeite om naar binnen te gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga toch niet echt buiten roken om me daarna naar binnen te dringen
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:20 schreef sig000 het volgende:
Ik draai zelf wel en alleen op plekken waar de DJ mag smoren.
Ik heb niet tegen de bar gepist,ben keurig naar het mannentoilet gegaanquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Ik neem niet eens de moeite om naar binnen te gaan.Van de kou de hitte steeds in. En dan die overvolle toiletten nog. Moet je weer tegen de bar aan pissen. Mij niet gezien.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen de bar gepist,ben keurig naar het mannentoilet gegaan
Ik ben daar heel makkelijk in, deur open, hoi zeggen en dan naar het toilet lopenquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tijd om een verdieping hoger te gaan.
Daar wil ik een keer bij zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben daar heel makkelijk in, deur open, hoi zeggen en dan naar het toilet lopen
Ja, de DJ moet je wel tevreden houdenquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:20 schreef sig000 het volgende:
Ik draai zelf wel en alleen op plekken waar de DJ mag smoren.
Slaap lekker Luckyquote:
Succes Knoks!quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:25 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat er ook vantussen. Morgen oefenen in het vroeg wakker worden
Nee, sorry. Geinspireerd door Thomas Dolby is het Ghosttown geworden.quote:
quote:
Goed plan wel. Supermarkt gaat pas over anderhalf uur openquote:
Hoofd inkoop ontslaan dus. Dit had je voor kunnen zijn!quote:Op zaterdag 2 december 2017 06:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goed plan wel. Supermarkt gaat pas over anderhalf uur open
mooie keusquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, sorry. Geinspireerd door Thomas Dolby is het Ghosttown geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |