SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Happy Ending is er pas uit, die kan er wel doorheenquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is genoeg wat er niet in staat van hem wat er wel makkelijk in zou kunnen...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Rein Raus van Rammstein verwacht ik ook nog wel met deze TT...
Hear hear!quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy Ending is er pas uit, die kan er wel doorheen
ding?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dit dat ding van 10 minuten?
Mijn glazen bol zegt:quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
deze staat er nog niet in, maar komt er wat mij betreft wel in.
die troep, zooi, handel, zoiets beter?quote:
broertje toch?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die troep, zooi, handel, zoiets beter?
Dat lied. Dat lied wat ook in de helft van de tijd had gepast.quote:
nee hoor, niet voor het eerst.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft wel iets. Ik hoor het voor het eerst, geloof ik.
Niet helemaal mee eens, want dit had wel wat aspecten van wat klassiekers die hoog in de top2000 staan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Tof dit, maar geen top 2000 materiaal
Dat bedoel ik. Eerste helft van het lied had eraf geknipt kunnen wordenquote:
Het 2e ook best.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eerste helft van het lied had eraf geknipt kunnen worden
De eerste helft vond ik mooier dan dit gedeelte eigenlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind je dat ook bij Shine on you crazy diamond?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het begon vrij aardig, maar duurde al lang en dan dit er achter, steeds hetzelfde. Dat is met house voor mij toch anders.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste helft vond ik mooier dan dit gedeelte eigenlijk
Nee, dat kan je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je dat ook bij Shine on you crazy diamond?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet vergelijken.
Ja ik moet daar wel gelijk aan denken dan, als ik daarmee kom, want dat vind ik een van de weinige mooie lange liedjes waarvan ik wel eens twijfel over de opbouw. Echter, dat zie ik echt als 1 muziekstuk met terugkerende motieven, dit zie ik toch meer als een popliedje. Ik denk dat dat het verschil maakt. Het gedeelte met zang blijft met dezelfde thema's komen, er is een mooie mate van opbouw. Dit voelt als opgeknipte stukken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je dat ook bij Shine on you crazy diamond?
mee eens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Toch heeft dit nummer wel alles in zich om een klassieker te worden, vind ik.
Hee, Diaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi! Eindelijk tijd om ook mee te posten....
Zijn de oliebollen gelukt?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi! Eindelijk tijd om ook mee te posten....
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
zal ik maar verlengen? liedjes zat om aandacht aan te besteden in de lagere regionen...
Dat wordt de Top 2000 quiz morgenmiddag kijkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
zal ik maar verlengen? liedjes zat om aandacht aan te besteden in de lagere regionen...
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vakantie is geboektkaartjes voor Down the Rabbithole zijn besteld
Laat die zomer maar komen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn de oliebollen gelukt?
Doe je nog een songtekstje hier en daar?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt de Top 2000 quiz morgenmiddag kijken
Van mijn eega mag het, je staat hier op de boombox...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
Niet direct een nummer van Joe Jackson waar ik op zou stemmen. Wel vrolijkmakend, dat wel.
Ook dat is inmiddels nostalgie...quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
het blijft me m’n hele leven hier achtervolgen.
Ik heb al moeite met een week vooruitplannenquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vakantie is geboektkaartjes voor Down the Rabbithole zijn besteld
Laat die zomer maar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |