abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175406429
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:19 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wat een mierenneuk gemiep. Dit is oke, net als helemaal bedekt of helemaal niet. Of houdt het oke zijn bij een bepaald percentage op?

50? 70? 75? 76,345?
het is okey als het de karikatuur/stereotype kenmerken van een zwarte man niet bezit, dit zijn gewoon blanke mannen met een vies gezicht door de schoorsteen als je wilt.

itt. dit: 8}
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175406478
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jij hoeft je ook niet zo druk te maken om het zwart op zwarte piet... Jij hoeft het niet als aanval op de Nederlandse identiteit te zien als er commentaar is op zwarte piet en ga zo maar door.
Klopt. Val me er gewoon niet mee lastig, ga me niet vertellen wat ik niet hoor te doen in je jouw ogen.
pi_175406488
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vraag je dat werkelijk??? De tering zeg.

Ik ben geen kozp fan, word er een beetje moe van dat elke nuance in het extreme getrokken wordt door oa jou. Maar dat is tekenend voor deze discussie, een gewoon geluid wordt weggemoffeld of wordt mee aan de haal gegaan om maar niet te hoeven luisteren.

Nu na al die delen of zelfs enkel mijn bijdragen van vandaag moet toch wel duidelijk zijn dat ik geen anti piet ben noch pro piet? En dat ik de extremen aan beide kanten afkeur?
Je zit hier in Nws
Als je dit komt beweren > Die ook genoemd wordt bij de AIVD...
Dan zet je er gewoon een linkje bij
Is dat zo moeilijk?
Of zet er anders bij> dit heb ik zelf verzonnen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175406553
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Maar je hoeft je niks van een vermeend fatsoen wat aan te trekken. Als ik dronken op het feestje van mn nichtje wil komen doe ik dat.

Dat ik daar niet welkom en niet mee doe is een logisch gevolg.

Maar dat heeft weinig te maken met je gekwetst voelen door zwarte piet en dan naar mij toe komt te zeuren dat mn normen eb waarden fout zijn en veranderd moeten worden.

Filsofie is leuk totdat je anderen er mee lastig gaat vallen. Want uiteindelijk is dit geen filosofische vraagstuk.
En jouw mening over ZP is geen moreel standpunt? Kom nou toch.

Laten we nou niet doen alsof morele filosofie iets is voor zweverige oude mannen die sandalen dragen waar de gewone mens nooit iets mee te maken heeft. Iedereen maakt dagelijks morele keuzes, jij ook.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175406569
Kan iemand Ronald McDonald aan mij uitleggen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 30 november 2017 @ 16:34:15 #81
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175406578
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je zit hier in Nws
Als je dit komt beweren > Die ook genoemd wordt bij de AIVD...
Dan zet je er gewoon een linkje bij
Is dat zo moeilijk?
Of zet er anders bij> dit heb ik zelf verzonnen
Jij bent toch de expert in deze? Weet toch zo goed wat de AIVD zegt over bepaalde clubjes? Sterker nog, bent al topics lang bezig kozp te framen als terroristische club?

Erg vreemd dat je dan niet weet dat de nvu (nazi shit) genoemd wordt. Dan laat je zien dat je je eigen bronnen niet leest, maar er gewoon uitpakt wat je wil om het te gebruiken in je eigen voordeel.
Bah, echt gvd dit zeg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175406701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

En jouw mening over ZP is geen moreel standpunt? Kom nou toch.

Laten we nou niet doen alsof morele filosofie iets is voor zweverige oude mannen die sandalen dragen waar de gewone mens nooit iets mee te maken heeft. Iedereen maakt dagelijks morele keuzes, jij ook.
Wanneer je gaat vertellen aan anderen wat ze moeten vinden en denken houdt de filosofie echt op hoor.

Je kan wel doen alsof dit een filosofisch vraagstuk is, maar dat is het niet. Er zijn protesten er is geschreeuw er is geweld er is primatieve emotie. Dit is ordinair de zin door willen drukken.
pi_175406722
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is okey als het de karikatuur/stereotype kenmerken van een zwarte man niet bezit, dit zijn gewoon blanke mannen met een vies gezicht door de schoorsteen als je wilt.

itt. dit: 8}
Ik neem je mening ter kennisgeving aan.
pi_175406821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:33 schreef Wantie het volgende:
great question! nooit begrepen ook!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175406841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je lijkt niet te begrijpen waar ik op doel. Daar lijkt tevens de kern van het probleem te liggen.
Wat toepasselijk. Hoop dat je ver komt ondanks deze mentaliteit.
Ik begrijp je wel. Jij lijkt alleen niet te begrijpen dat het geen fuck uitmaakt of je mee doet of niet, boeit niks, totdat je wil dat wij omwille van jou veranderen. Doe dan je eigen ding.

Meedoen is ook gewoon een keuze.
pi_175406942
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

great question! nooit begrepen ook!

Komt uit het hippie tijdperk.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 16:50:28 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175406945
ff niet op de man pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 30 november 2017 @ 17:04:18 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175407247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:26 schreef sp3c het volgende:
maar de reclame is leuk zoals gewoonlijk :)
Helaas word het leuke wel wat overschaduwt (ayyy) door het installeren van de roetveegclown ipv de nachtzwarte piet met gouden oorbellen, die laatste had de reclame iig nog non-cringy gemaakt. Niet dat ik die reclames voorbij zie komen verder want tv kijken doe ik mischien 1x per half jaar ofzo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175407271
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Helaas word het leuke wel wat overschaduwt (ayyy) door het installeren van de roetveegclown ipv de nachtzwarte piet met gouden oorbellen, die laatste had de reclame iig nog non-cringy gemaakt. Niet dat ik die reclames voorbij zie komen verder want tv kijken doe ik mischien 1x per half jaar ofzo.
Dat is jouw persoonlijke smaak :D
  donderdag 30 november 2017 @ 17:06:14 #90
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175407294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:33 schreef Wantie het volgende:
Duidelijk een domme witte man, hij doet heel dom en praat met zon kinderlijk maniertje, van die grapjes alsof hij niks snapt enzo.. dat hij dikke lippen heeft is ook om de rassenkenmerken van pruimtabak kouwende boeren uit te beelden en zn rode haar is om de gaelische rassenkenmerken uit te beelden.

Het is een duidelijk racistisch figuur dat zo snel mogelijk aangepast dient te worden zodat blanke mensen zich niet geassocieerd voelen in hun identitypolitics.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 17:18:18 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175407577
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nah is gewoon lollig, je kan dat best los van elkaar zien
  donderdag 30 november 2017 @ 17:19:06 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175407590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

nah is gewoon lollig, je kan dat best los van elkaar zien
Ik zag het lollige er ook juist los van, dus daar amuseerde ik me dan ook wel over. Neemt de cringeritis niet weg verder die aan de andere helft bungelt.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 17:21:13 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175407641
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zag het lollige er ook juist los van, dus daar amuseerde ik me dan ook wel over. Neemt de cringeritis niet weg verder die aan de andere helft bungelt.
ik denk dat het in dit geval beter werkt omdat de gelaatsuitdrukkingen een beetje wegvallen als ze helemaal zwart zijn

wat natuurlijk de bedoeling is maar voor de reclame werkt het denk beter
pi_175407646
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:46 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel. Jij lijkt alleen niet te begrijpen dat het geen fuck uitmaakt of je mee doet of niet, boeit niks, totdat je wil dat wij omwille van jou veranderen. Doe dan je eigen ding.

Meedoen is ook gewoon een keuze.
Je lijkt tegen de samenleving te zijn. Klopt dat?
wooblabalurg
  donderdag 30 november 2017 @ 17:22:32 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175407661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik denk dat het in dit geval beter werkt omdat de gelaatsuitdrukkingen een beetje wegvallen als ze helemaal zwart zijn

wat natuurlijk de bedoeling is maar voor de reclame werkt het denk beter
Ik vind de gelaatsuitdrukking van de macro juist leuker, zie je ook bij clowns, wanneer die een verdrietig gezicht trekken is het ook grappiger dan een verdrietig gezicht van een gewone vent. (en eigenlijk zijn zwarte pieten ook een soort clowns)
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 17:22:42 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175407663
wat is dat nou weer voor een malle vraag :')
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 17:23:28 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175407677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vind de gelaatsuitdrukking van de macro juist leuker, zie je ook bij clowns, wanneer die een verdrietig gezicht trekken is het ook grappiger dan een verdrietig gezicht van een gewone vent. (en eigenlijk zijn zwarte pieten ook een soort clowns)
kun je ook grappige dingen mee doen dat zeker :Y
  donderdag 30 november 2017 @ 17:24:24 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175407696
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

kun je ook grappige dingen mee doen dat zeker :Y
Ik moet trouwens zeggen, in mijn ..nogal gefragmenteerde herinnering had ik altijd bonje met je maar nu ik zelf realistischer/nietlinksmeer ben geworden stel ik bijna al je posts wel op prijs.

Twilight zone.
pi_175407698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je lijkt tegen de samenleving te zijn. Klopt dat?
Nee. Jij lijkt te denken dat je alleen mee kan doen wanneer je invloed kan hebben op een aspect (een verandering naar jouw wensen) van de Nederlandse samenleving. Klopt dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door WodanIsGroot op 30-11-2017 18:00:44 ]
pi_175407713
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:24 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee. Jij lijkt te denken dat je alleen mee kan doen wanneer invloed kan hebben op een aspect van de Nederlandse samenleving. Klopt dat?
Nee. Ik ben voor reciprociteit en synergie.
Uit jouw posts lijkt het alsof je daar tegen bent of er in ieder geval onverschillig tegenover staat.
Vandaar mijn vraag.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')