Morgen in Amsterdam:quote:Op donderdag 30 november 2017 21:35 schreef sp3c het volgende:
ondertussen in Amsterdam ...
[ afbeelding ]
Grappig een meisje met een mafkees die zich verkleed als een slaaf.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:35 schreef sp3c het volgende:
ondertussen in Amsterdam ...
[ afbeelding ]
Wat een aparte kijk op slaven heb jij.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Grappig een meisje met een mafkees die zich verkleed als een slaaf.
#ELFSTEDENTOCHTDERTOCHTEN!!!!quote:Op donderdag 30 november 2017 21:45 schreef WodanIsGroot het volgende:
Het vriest nu al in Friesland, de plassen op straat zijn bevroren. Lol have fun zaterdag.
Donaar zal het laten stormen.
Heb je iets tegen een zwarte huidskleur?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Grappig een meisje met een mafkees die zich verkleed als een slaaf.
Wie geeft dit even door aan Pegida?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:45 schreef StaceySinger het volgende:
En dan is er nog een actie![]()
Afwezigheid Actie in Dokkum
Robert Steen
Ik vind het een prima gedachte van het organisatie-commité - Afwezigheid Actie Dokkum -!! Door massaal dit initiatief van dit commité te ondersteunen laten we aan die - Zwarte Pieten-haters zien dat wij met z'n allen hun ziekelijke gedachtengoed massaal afwijzen en daar verder geen aandacht aan wensen te geven! Daarmee ondergraven we op voorhand hun plannen om agressie en confrontatie uit te lokken waardoor confrontaties kunnen ontstaan die vervolgens door hun weer kunnen worden gebruikt in anti-Zwarte Piet (media) campagnes!! Indien wij massaal afwezig zullen zijn in Dokkum, zijn ze roependen in de woestijn! We zullen ze geen kans geven om hun verderfelijke gif over ons en onze kinderen uit te strooien!!!
Ook zoiets ja, een paar nachten vorst en in de randstad beginnen ze paniek te zaaien over een elfstedentocht...quote:Op donderdag 30 november 2017 21:51 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Over Hollandse bemoeizucht gesproken.
Dit wordt het eerste protest waar ik fysiek aan mee ga doen.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:45 schreef StaceySinger het volgende:
Robert Steen
Ik vind het een prima gedachte van het organisatie-commité - Afwezigheid Actie Dokkum -!! Door massaal dit initiatief van dit commité te ondersteunen laten we aan die - Zwarte Pieten-haters zien dat wij met z'n allen hun ziekelijke gedachtengoed massaal afwijzen en daar verder geen aandacht aan wensen te geven! Daarmee ondergraven we op voorhand hun plannen om agressie en confrontatie uit te lokken waardoor confrontaties kunnen ontstaan die vervolgens door hun weer kunnen worden gebruikt in anti-Zwarte Piet (media) campagnes!! Indien wij massaal afwezig zullen zijn in Dokkum, zijn ze roependen in de woestijn! We zullen ze geen kans geven om hun verderfelijke gif over ons en onze kinderen uit te strooien!!!
in de randstad houden we gewoon van schaatsenquote:Op donderdag 30 november 2017 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, een paar nachten vorst en in de randstad beginnen ze paniek te zaaien over een elfstedentocht...
Thialf is wel mooi hoorquote:Op donderdag 30 november 2017 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Friesland kunnen we ook gewoon zelf doorprikken en of afsteken. Mis je niet zo gek veel aan.
Doe dan Groningen er ook meteen bij.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Friesland kunnen we ook gewoon zelf doorprikken en of afsteken. Mis je niet zo gek veel aan.
Dat dat een fabel ben ik als kind al achter gekomen.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:05 schreef sp3c het volgende:
sowieso zouden we de elfstedentocht gewoon hiernaartoe moeten halen, gaat het misschien nog een keertje door ook
die fabel dat Friesland zo'n schaatsland is mag nu ook wel een keer doorgeprikt worden
geil...quote:Op donderdag 30 november 2017 22:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
(van die onderbind dingen met 2 glijders).
Dooie boel daar?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat dat een fabel ben ik als kind al achter gekomen.
Toen ik nog een kleine mayhem was gingen we een keer naar Friesland. Ik helemaal blij, stond al klaar met mijn schaatsen (van die onderbind dingen met 2 glijders). Bleek het helemaal niet te vriezen in Friesland. Diep trauma.
Valt wel mee eigenlijk, maar het was echt een grote teleurstelling voor me toen (was 4 ofzo toen).quote:
Ook ik zal met vele medestanders zaterdag afwezig zijn in Dokkumquote:Op donderdag 30 november 2017 21:45 schreef StaceySinger het volgende:
Robert Steen
Pegida moet er ook gewoon wegblijven.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ook ik zal met vele medestanders zaterdag afwezig zijn in Dokkum![]()
Laat zien dat je niks van KOZP noch Pegida moet hebben en blijf weg! Met miljoenen Nederlanders moeten we een overtuigend statement kunnen maken
Eens. KOZP eveneens.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pegida moet er ook gewoon wegblijven.
Werkelijk? Ik ben er nog nooit geweest. Wel twee keer geslapen met een donker meisje uit Dokkumquote:Op donderdag 30 november 2017 22:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Eens. KOZP eveneens.
Leuk stadje wel dat Dokkum. Het bezichtigen waard, maar dus beter niet deze week.
Dat is dan ook wel de meest irrelevante provincie van ons land.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:29 schreef WodanIsGroot het volgende:
En zoals altijd vergeet iedereen dat Drenthe bestaat.
Gast... Nu wil ik het ook weten ook.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:56 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik ben er nog nooit geweest. Wel twee keer geslapen met een donker meisje uit Dokkumherinner ik me opeens, daar zit een mooi verhaal aanvast maar das allemaal te prive lol
En allemaal schminken als Zwarte Piet ook!quote:Op donderdag 30 november 2017 22:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Laat zien dat je niks van KOZP noch Pegida moet hebben en blijf weg! Met miljoenen Nederlanders moeten we een overtuigend statement kunnen maken
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gast... Nu wil ik het ook weten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door WodanIsGroot op 30-11-2017 23:13:56 ]
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]Hehe wie won er uiteindelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal wel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe wie won er uiteindelijk?Goed verhaal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:41 schreef Kijkertje het volgende:
100 jaar Sinterklaas in Nederland
Het sinterklaasfeest maakt al ruim een eeuw veel los in Nederland. Zo vierden protestanten het feest lange tijd stiekem achter de voordeur. Onze redacteur Wilfred Takken bespreekt twintig historische sinterklaasfoto’s, geadviseerd door cultureel antropoloog en sintoloog Jef de Jager.
Dat meisje met die klomp! Zo'n mooie fotoquote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de meest irrelevante provincie van ons land.
Wij zijn niet van die jankerdsquote:Op vrijdag 1 december 2017 00:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat die pietenhaters doen is toch ook haatzaaien en/of aanzetten tot discriminatie en/of groepsbedeling? Waarom worden die niet aangepakt? Waarom krijgen ze zelfs politiebegeleiding om hun haatzaaien uit te kunnen oefenen?
Had toenstraks nog een discussie met een anti-Piet figuur. Het maakt niet uit waar je mee aankomt. Het feit dat Zwarte Piet zwarte/donkere schmink heeft met rode lippen, kroeshaar en oorbellen is voor de meeste demonstranten genoeg om dat te bestempelen als het belachelijk maken van zus en zo bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:23 schreef SpaceOddity het volgende:
Net Wild Geraas bekeken.![]()
Er word gewoon onweerlegbaar aangetoond dat Zwarte piet echt helemaal niets met racisme te maken heeft, en dat de goedheiligman, zoals wij m nu kennen, zelfs een verzetter was tegen slavernij.
Onbegrijpelijk dat dit niet op tv word uitgezonden.
Pegida is zo erg nog niet. Een stel zwarte pieten door het centrum.. So what.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Aan ons de keuze om ze dood te zwijgen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Extremistische haatzaaiende pietenhaters krijgen politiebegeleiding om 250 km verderop hun haat te zaaien en bij een Pegidademonstratie gebruikt de politie elk excuus om deelnemers op te pakken. Onze rechtstaat is morsdood. Het OM, rechters, de politie misbruiken de wet zoals ze het beste uitkomt.
Waarom wil jij toch altijd zo graag mensen uitspraken ontlokken zodat jij ze daar later weer op terug kan pakken ?quote:Op donderdag 30 november 2017 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
Geef nou gewoon antwoord hoe je het zp-debat wilt stoppen.
Of voel je op je klompen aan dat je dacht aan anti-democratisch maatregelen en je weet dat dit onfatsoenlijk is.
Nogal demoniserend van je ... om de NSB erbij te halen. Is het een speciale godwindatum ofzo ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:38 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waarom wil jij toch altijd zo graag mensen uitspraken ontlokken zodat jij ze daar later weer op terug kan pakken ?![]()
Is dat jouw NSB mentaliteit die je hier al vaker hebt laten zien op Fok ?
Ja klopt, ook dit is duidelijk in Wild Geraas te zien. Onze huidige zwarte piet is een afgeleide van verschillende, voornamelijk europese, religieuze folklores die al millennia (!) oud zijn, waarbij het zwart maken van een gezicht symbool staat voor onder andere vruchtbaarheid en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:33 schreef 2spooky4u het volgende:
[..]
Had toenstraks nog een discussie met een anti-Piet figuur. Het maakt niet uit waar je mee aankomt. Het feit dat Zwarte Piet zwarte/donkere schmink heeft met rode lippen, kroeshaar en oorbellen is voor de meeste demonstranten genoeg om dat te bestempelen als het belachelijk maken van zus en zo bevolkingsgroep.
Ik kwam met verweerwoorden als Karnaval en Halloween, en dat dit gewoon de make-up van Zwarte Piet is, maar het helpt allemaal niet.
Heee thats it! We bouwen een zwarte pieten kerk en gaan elk uur bidden tot ZP. Op religieuze gronden mag alles!quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:52 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja klopt, ook dit is duidelijk in Wild Geraas te zien. Onze huidige zwarte piet is een afgeleide van verschillende, voornamelijk europese, religieuze folklores die al millennia (!) oud zijn, waarbij het zwart maken van een gezicht symbool staat voor onder andere vruchtbaarheid en dat soort dingen.
Scheer verteld, aan het eind van de docu, tegen een getinte anti Pieter dat er in afrika afrikanen hun gezicht wit maken als onderdeel van rituelen, de reactie van de anti pieter is veelzeggend.
Hij geeft aan dat dat vanuit religieuze gronden word gedaan, en dat het niets te maken heeft met het ''belachelijk maken van jullie'', waarop Scheer hem vervolgens verteld dat dit bij zwarte piet ook het geval is, maar dan is meneer voor geen enkele reden meer vatbaar.
Kijk die docu nu maar eerst voordat je denkt dat je er over mee kunt praten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Heee thats it! We bouwen een zwarte pieten kerk en gaan elk uur bidden tot ZP. Op religieuze gronden mag alles!
Lijkt mij aardig.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Heee thats it! We bouwen een zwarte pieten kerk en gaan elk uur bidden tot ZP. Op religieuze gronden mag alles!
Tut tut tut ff dimmen jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 00:59 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kijk die docu nu maar eerst voordat je denkt dat je er over mee kunt praten.
Maak ik mij niet druk omquote:Op vrijdag 1 december 2017 01:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kijk dan, nog meer racisme en discriminatie om je over op te winden, de ''Pias''!
In Amsterdam ook.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja tussen 2 en 4 uur is alles dicht in Dokkum. Alles.
quote:
Wat is dit nu weer?quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet geheel waaar. Dan heb je nachtkroegen.
Een van de leukste provincies.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de meest irrelevante provincie van ons land.
Ja.quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nu weer?
Ga jij nu jezelf quoten om vervolgens jezelf weer tegen te spreken?
Bryan Ferry volgend jaar bij Retro popquote:
Is dat een Drenth.quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:30 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Bryan Ferry volgend jaar bij Retro pop
Misschien zit daar een waarheid.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar bestaan verschillende niveaus in. Het gaat in elk geval zeker niet alleen over wetgeving.
[..]
Dat is een vraag die nooit een definitief antwoord zal krijgen en toch continu beantwoord moet worden.
* Molurus wijst naar zijn voetnoot
quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Lespakket van Jerry Afriyie staat vol plagiaat![]()
Die lespakketten zullen vast heel snel van het internet gehaald worden. Net zo snel als de geldstroom stopgezet wordt van de KOZP vermoed ikquote:
Die oproep helpt vast wel hoor, maar waarom doen ze niet gewoon aangifte van plagiaatquote:Daarom roepen wij Nederland Wordt Beter op: haal het lespakket direct offline en bied excuses aan. Jerry Afriyie, je weet wat je te doen staat!
Je moet met dat soort lui ook helemaal niet in discussie gaan, word je alleen maar moe van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:33 schreef 2spooky4u het volgende:
[..]
Had toenstraks nog een discussie met een anti-Piet figuur. Het maakt niet uit waar je mee aankomt. Het feit dat Zwarte Piet zwarte/donkere schmink heeft met rode lippen, kroeshaar en oorbellen is voor de meeste demonstranten genoeg om dat te bestempelen als het belachelijk maken van zus en zo bevolkingsgroep.
Ik kwam met verweerwoorden als Karnaval en Halloween, en dat dit gewoon de make-up van Zwarte Piet is, maar het helpt allemaal niet.
Ze hebben wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je moet met dat soort lui ook helemaal niet in discussie gaan, word je alleen maar moe van.
Carnaval en Halloween hebben dan ook niks met een racistisch stereotype te maken en Zwarte Piet wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:33 schreef 2spooky4u het volgende:
[..]
Niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 02:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Carnaval en Halloween hebben dan ook niks met een racistisch stereotype te maken en Zwarte Piet wel.
Ik ken de argumenten nu denk ik wel, daar hoef ik de docu niet voor te zien. Ze zijn hier tot in den treure herhaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |